Upozornění Heureka.cz: Obchod Elektro-partner.cz přestal komunikovat se svými zákazníky a odstranil veškeré kontaktní údaje ze svých stránek. Heureka výrazně nedoporučuje nákup v tomto obchodě!

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Stejná zkušenost. Ještě, že šlo o prkotinu a neplatila jsem ji předem. Vlastně nevím proč, kupovala jsem od nich v minulosti několikrát a vždy v poho. Takže díky, andělé strážní...

  • Tomas: Během víkendu se vypařily jak pára. Ani firma co tam s nimi sídlila nic nevěděla

  • Kdy vyřešíte moji reklamaci lotři!!!!!!!!!!!

  • Již tři týdny jako magor čekám na zboží, volám, posílám mail a nic. Tel vypnutý. A aby mě nasrali ještě víc, včera přišel mail, kde mám ten obchod ohodnotit, no tak jsem to udělal! :-)

  • Zajimave, je to cca mesic 26.10, co jsem byl unich v te kamenne prodejne v praze, a jeli jako by se nechumelilo. Byl tam nekdo osobne se mrknout?

  • Objednala jsem si zbozí, bylo potvrzeno, že jej obdržím, ale bohužel 3 týdny a žádné zboží, vůbec žádná komunikace,ať emailem, či telefonem-neodpovídají a tel-oznamuje firma neexistuje,nebo ihned spoj. přerušeno/4 emaily-žádná reakce/ Vůbec NEDOPORUČUJI!!

  • Tak to vypadá že obchod je opravdu mimo provoz. Pevná linka je odpojená, mobil nedostupný a ne email nikdo neraguje. Zboží jsem objednal 9.11. a kromě potvrzovacího emailu o přijetí objednávky od té doby ani ťuk.

  • děkujeme Vám za důvěru projevenou nákupem v obchodě Elektro-partner.cz před 10 dny. to chodi kazdemu ????

  • me napsali email takze asi neskoncily ne ???

  • Co vím tak tento e-shop již skončil. Je mi líto lidí kteří si zboží objednali a zaplatili. Tomu že skončili se nedivím, moje osobní zkušenost z prodejny na Hájích je velice negativní a nepochopím jak takový člověk může pracovat v obchodě.

  • Nechápu, proč jednoduše nevypnou E-shop, když je obchod v likvidaci. Vypnutí stránek je otázka půl minuty,

    Zbytečně ztrácejí čas zákazníka

  • Petr: jo a ještě když už skrachovali je ta objednávka zrušena automaticky nebo se to musí ještě nějak zrušit ? :(

  • Petr: zdarec dá se ta objednávka nějak zrušit ? dik :)

  • ZDE UŽ NIC NEKUPUJTE, OBCHOD JE PRÝ V LIKVIDACI !!!!

    Objednal jsem si před 2 týdny zboží, po více než týdnu žádná informace, tak jsem jim nejdříve zaslal email, na který nikdo neodpověděl. Zašel jsem tedy osobně do odběrného místa - prodejny Proton v Praze na Řepích - kde jsem dříve 2x jiné zboží vyzvednul a zjistil jsem, že je tato pobočka uzavřená, vedlejší obchodníci mi sdělili, že prodejce je v likvidaci...takže v tomto obchodě už nic nekupujte a hlavně nic neplaťte předem (naštěstí jsem dal platbu v hotovosti).

  • Tento obchod patrně zkrachoval.Žádná komunikace emailem,telefonní linky jak pevné tak i mobilní mimo provoz.Deset dní po objednání zboží žádná komunikace nefunguje.Z toho důvodu jsem objednávku zrušil.Tak neseriozní jednání jsem ještě nezažil!

  • Tak nevím zda tento obchod ještě vůbec existuje. Mám objednané zboží , žádný email o vyzvednutí (což se mi už stalo 2x) , odpověď na včera zaslaný email žádná , telefon včera 4x nikdo nebral a dnes už rovnou neexistující číslo ...

  • Martin Hanuš:
    Nebylo s Vámi jednáno po právu. Podle zákona za doručení zboží zodpovídá prodejce a vůči spotřebiteli v průběhu záruční doby je odpovědný pouze prodejce. Nemůže Vás tedy odkázat s reklamací ani na dopravce, ani na výrobce.
    Doporučuji se obrátit na Sdružení obrany spotřebitele:
    www.spotrebitele.info

  • Pani Leo,

    samozřejmě za vás reklamaci rádi vyřídíme. Naše doporučení, aby jste se obrátila sama přímo na servis vám mělo jen ušetřit čas, protože vynecháte mezikrok. My totiž neuděláme nic jiného, než, že výrobek za vás pošleme do servisu dodavatele.

    Napište prosím váš požadavek na [email protected] a vaši reklamaci za vás rádi vyřídíme.

    Přeji hezký den,

    Petr Hulec
    Elektro-partner.cz

  • Dodání v naprostém pořádku,ale komunikace ohledně reklamace téměř nulová.Když si v obchodě koupím zboží,tak ho tam snad můžu i reklamovat a né,abych sháněla někde servis a protelefonovala spoustu peněz a stejně ničeho nedosáhla.Zboží mi leží doma v krabici a nevím,co dál.Poradíte??????Děkuji

  • Naprostá spokojenost s obchodem - ve čtvrtek jsem koupil televizi LG přes E-shop dovezena domu a byla nefunkční. V pátek ráno odvezena zpět do výdejního skladu kde mi byly vráceny peníze, protože další kus nebyl na skladě. Během dopoledne jsem měl telefonát od pracovníka firmy s informací o novém dovezeném kusu tv, který jsem si ihned vyzvedl a který funguje bez problémů.
    Oceňuji bezvadný přístup pracovníků e-shopu při řešení mého problému a pokud budu nakupovat zboží které nabízejí tak se rozhodnu pro tento obchod. :-)