Upozornění Heureka.cz: Obchod Elektro-partner.cz přestal komunikovat se svými zákazníky a odstranil veškeré kontaktní údaje ze svých stránek. Heureka výrazně nedoporučuje nákup v tomto obchodě!

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Karolínka:

    Dobrý den, mohu Vám doporučit chladničku od LG:

    http://www.elektro-partner.cz/chladnicka-2dver-lg-gr-b652yvbk-bila-lgggrb652yvbk/obchod/

    S pozdravem,

    Elektro-partner.cz

  • Dobrý den,
    sháním chladničku, která bude mít výrobník ledu a zásobník na pití, ale nechci americkou. Bylo by něco takového možné?

  • Luboš [email protected]
    A je po anonymite.

  • Vyjádření Elektro-partner.cz:

    Pod rouškou anonymity se to krásně pomlouvá...Navíc internet snese vše, že? Doporučuji Vám Luboši, obrátit se na Heuréku s Vaším podezřením, že si recenze píšeme sami...

    Petr Hulec

  • Anonym:

    Jeste by si meli pochvalit pana reditele.

  • Amélie Drtikolová:

    Souhlasim,zbozi nebylo ani po 4 mesicich a to porad pisou,ze je nejprodavanejsi.

  • Vyjádření Elektro-partner.cz:

    Chtěl bych se razantně ohradit proti tomuto nařčení. Heureka.cz zasílá odkaz na uvedení recenze všem našim zákazníkům, kteří učinili objednávku - email chodí tedy přímo zákazníkovi do jeho emailové schránky, kam my pochopitelně nemáme přístup. Vaše nařčení se tedy nezakládá na pravdě. Velké množství pozitivních recenzí je tedy zásluhou našeho prozákaznického přístupu a dobrou vizitkou naší firmy.

    Petr Hulec
    ředitel Penny, s.r.o.

  • o5 si elektro-partner naděluje v recenzích komentáře...trapas VÁŽENÍ

  • TAK SI PROČÍTÁM U ELEKTRO-PARTNERU.CZ TY POCHVALY A RECENZE. NO ZDÁ SE MI TO VELMI UBOHÉ, ŽE SI TO HODNOTÍ JAKO ANONYMOVÉ SAMI. NAKOUPILA JSEM U NICH A JEJICH OBCHODOVÁNÍ A JEDNÁNÍ S KLIENTY JE KATASTROFICKÉ.

  • Petrová Iveta:

    Dobrý den, v parametrech není žádný rozdíl, jediný rozdíl je v tom, že 42SL8500 je v horní části úplně rovná, zatímco 42SL8000 je trošku zaoblená. Nepatrný rozdíl je i v podstavci (42SL8000 ho má o cca 2cm hlubší).

    Největší rozdíl je ale v tom, že 42SL8000 se již nebude dodávat :-))

    Hezký den,

    Elektro-partner.cz

  • Dobrý den,měla bych zájem o televizi LG 42SL8000, nebo LG 42SL8500..Jaký je prosím rozdíl?
    Děkuji Petrová Iveta

  • Chálím tento obchod,velice vstřícné jednání,poděkovámí panu prodavači za upozornění a pomoc při chybné objednávce. Mohu doporučit,maximální spokojenost. Díky

  • Zakoupil jsem v Elektropartneru navigaci SENCOR. V balení byla jen nabíječka do auta. Na skladě ji neměli, ale přesto na moji žádost zaslanou e- mailem mi síťový adaptér zaslali na provozovnu Praha - Řepy, kde jsem si ji vyzvedl. A cena byla nejnižší na trhu ! Jsem s tímto internetovým obchodem velmi spokojen a elektro nebo elektroniku už jinde nekupuji !

  • Obrovsky chválím rychlost, vstřícnost a serioznost tohoto obchodu.
    Je celkem podivné, když se tu dočítám takové ....
    děkuji a těším se na další obchody.

    Jiří Jilma, Brno

  • Vážený pane řediteli Humpliku,

    myslím, že zde není vhodná platforma pro vzájemnou komunikaci. Poslal jsem Vám dopis a žádám Vás o korepondenci v rámci našich dvou společností.

    S pozdravem,

    Petr Hulec
    Elektro-partner.cz
    ředitel společnosti

  • Tak za toto konečně pozitivní a vstřícné sdělení děkuji, i když je opět pololživé a zkreslené, ale to nakonec nikoho nezajímá. Konečně snad firma dostala rozum a bude si vážit každého zákazníka a nejen těch co dobře vidí. Účel je splněn !!! a nebude užívat věty "KDYŽ NEVIDÍTE, TAK MÁTE SMŮLU". Nejsme v anonymitě internetu, jsme běžný právní subjekt, jsme velké ubytovací zařízení a chtěli jsme spousty elektroniky - televize, lednice, přehrávače, kuchyňky apod. na 30 pokojů. Pan ředitel má plnou naši identifikaci k dispozici včetně jmen, adres a čísel účtu. Tedy opět pokus o jekési aliby za špatné, vadné, ubohé a fatálně špatné jednání neschopné pracovnice a tedy i pana ředitele, když přiznává, že byl u toho -- odmítnout slabozrakému pomoc v nouzi !!! Nu alespoň se snaží to napravit. Důkazem jeho avízované solidnosti tedy bude nová funkční televize nebo vrácené peníze. Pochopitelně jinak by měl Elektropartner nepořádek v účtech - peníze inkasoval převodem a jistě si je nezpronevěří - zatím žádná reakce, to by se těm kontrolám nemuselo líbit.
    Po této ponižující zkušennosti jsme své peníze utratili tam, kde si zákazníka váží a ne že si na něj prodejce stěžuje veřejnosti:-) prostřednictvím netu:-)
    Zbyněk Humplik, ředitel společnosti

  • Reakce Elektro-partnera na předešlé nařčení:

    Upřímně, těžko se mi reaguje na množství lží a polopravd od pána, který se schovává za oponou anonymity, kterou mu internet poskýtá. Příspěvky do diskusí na internetu pak snesou vše...Těžko se pak proti takovýmto nařčením bránit, ostatní zákazníci si totiž objektivní obrázek nemohou udělat a mohou nebo nemusí přebírat více, či méně zkreslené informace.
    Naše společnost se vždy snažila jednat se zákazníky poctivě a slušně, právě slušné chování a poctivost, nejen v obchodním jednání, považujeme za hlavní krédo, kterého se držíme a vyžadujeme to i po našich zaměstnancích...
    Co se týče tohoto případu, mám velkou výhodu, byl jsem u něho osobně přítomen, takže znám pravdu nezkreslenou a nepřekroucenou. Nebudu již znovu popisovat pravdivou verzi příběhu. Pevně věřím, že se naši zákazníci sami přesvědčí o našem seriózním chování a udělají si vlastní, nikým a ničím nezkreslený, obrázek.
    Všem poctivým a slušným zákazníkům přeji krásný den,

    Petr Hulec
    ředitel společnosti

  • Dodatek k níže: Teď se tu navíc ještě smějeme. Ta argumentace Elektro-partnera je tak legrační. Přece nikdo tomu neuvěří, že chtěli hned na místě vracet peníze a na to se pan zákazník naštve, třískne dveřmi a odejde bez funkční televize a bez peněz...cha cha cha.. asi to po sobě nečetli:-) Naštěstí jsme si ověřili, že zdaleka nejsme sami, kdo tady naletěl. Hezký den :-) ubytovna už je v pohodě...

  • : -( pochopitelně se to nyní snaží v tomto tragickém e-shopu napravit, jak jinak. A snaží se tak pomluvou a překroucením napravit svou tragickou chybu - tedy dělat si šoufky ze slabozrakého slovy" když to nemůžete vyplnit, tak máte smůlu". Nyní je to dokonce tak, že mají u sebe i reklamovaný televizor i naše peníze a my zhola nic:-). Tedy VELKÝ POZOR NA TUTO PRODEJNU!!!!! Jeli jsme 110km tam a 110km zpět kvůli reklamaci a byli jsme zesměšněni a vyhozeni. Takové jednání, arogance a překrucování je neúnosné!!!! Co je pravdivé, je právě to, že pán neměl brýle, boť je zapomněl a žádal o pomoc s vyplněním a také ty dveře:-) jakpakby ne v takové prohnilé, staré a smradlavé stodole, tam se třese všechno:-) Pochopitelně zbylých 20 televizorů již máme od jiného dodavatele a sem zvažujeme poslat příslušné kontroly. To, že byl pravděpodobně úmyslně prodán vadný TV podtrhuje i to, že jej stáhli rychle z nabídky. Velký pozor na nákup pravděpodobně vadného zboží u této firmy. Absolutně nekorektní firma a ještě si stěžuje na zákazníka - no to je tak malé a směšné....:-)
    Tak ať si to nechají, když jim to dělá dobře, přišli jsme v životě o víc a nyní máme další zkušenost. Ubytovna žije:-)

  • Reakce Elektro-partnera na nařčení pana "Ubytovny":

    Je důležité uvést příspěvek pana "Ubytovny" na pravou míru a varovat ostatní obchodníky před jeho sprostým jednáním.
    Pán přišel s tím, že mu nefunguje televize, kterou u nás zakoupil. Výměna bohužel již nebyla možná, protože zakoupený model již nebyl v nabídce ani u našeho dodavatele. Navrhli jsme tedy pánovi klasické odstoupení od smlouvy s tím, že mu na místě ihned vrátíme peníze (ikdyž na to pán neměl právně nárok, protože nakupoval na ICO jako pravnicka osoba - musel by tedy podstoupit klasické reklamační řízení).
    Chtěli jsme tedy s pánem vyplnit standardní cestou formulář pro odstoupení od smlouvy, který je v takových případech nutné vyplnit. To co následovalo nemá obdoby nutno říci, že jsme zvyklí na ledajaké vystoupení některých rádoby "zákazníků". Pán začal agresivně křičet na prodavačku "Já takovej šmejd nechci, nese..e mě a koukejte to za mě vyplnit, já nikomu nic vyplňovat nebudu...". Jeho slabozrakosti nic nenasvědčovalo (neměl žádné brýle) ani nás na ni neupozornil.
    V následujících okamžicích již s pánem nebyla vůbec normální řeč a jen sprostě křičel...Pan "Ubytovna" nakonec své vystoupení zakončil mohutným bouchnutím dveřmi (skoro se vysypala skleněná výplň dveří) a odešel. Ještě několik minut po odchodu pána jsme všichni seděli jak opaření a vzpamatovávali se z hulvátského chování tohoto "zákazníka", které němělo obdoby.
    Škoda, že neexistuje nějaký blacklist zákazníků, s chutí bychom ICO pana "Ubytovny" na takovýto seznam nežádoucích zákazníků umístili, abychom před jeho chováním varovali ostatní obchodníky.