Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ke zboží nebyl dodán žádný návod na sestaveni hrnce..

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto komplikací s nákupem, prověřoval jsem u zboží na skladě a v balení je multijazyčný návod včetně češtiny. Čeština je od strany 62. Nemohli jste návod v balení přehlédnout nebo nevypadl Vám při vybalování? Je zvláštní, že by od výroby návod chyběl. V balení je stejný návod jako na stránkách výrobce https://cdn-img.russellhobbs.com/manager/russellhobbs_com/PDFs/19270-56%20steamer%20IB%20T22-5004000%20internal.pdf

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo v 3x větší krabici plné odpadu.
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • standardni terminy dodani
    • nizka cena/ nakup primo na heurece
    • krome produktu vam poslou i odpad
    • baleni

    v krabici bylo misto na 4 kusy kupovaneho produktu. byl tam jeden -- ktery jsem si objednal -- v rohu -- a zbytek byl vyplnen jakymsi odpadem. a ne zadna troska, ale obrovske mnozstvi, jelikoz ten sodastream megapack je velke baleni.

    styl umisteni (produkt nebyl uprostred, ale v rohu), opravdu nemelo zadny "ochranny vliv" behem prepravy, muzete se podivat tady:

    https://photos.app.goo.gl/EYtg2NLFYvkydkYD7

    zvazuji, ze jim ten zbytek poslu zpatky, jelikoz to jsem si urcite neobjednal.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    určitě je vždy lepší zboží zabalit více než méně a pak řešit reklamaci rozbitého zboží s přepravní společností. Dle fotografie Vám ale dávám za pravdu, že tohle nebylo zabaleno nejvhodněji. Poučili jsme zodpovědné kolegy.
    Děkujeme za nákup a za zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost dodání
    • zoufalá reklamace

    U stejné firmy jsem během cca 4 měsíců zakoupil 3 stejné monitory do firmy. U jednoho z monitorů se projevila závada a tak jsem jej poslal na reklamaci s tím že u nich mám zakoupené 3 stejné monitory a trochu doufal, že se k tomu nějak postaví a to jsem jim ještě nabízel, že si mají monitor vyzvednout kurýrem ,že je to vyjde levněji než pošta - pošlete poštou. Odesláno 14. 10. 22. dne s je 18. 11. 22 a nemám zpět ani monitor, ani peníze. Takže za mě je shrnutí jednoduché - pokud mají prodat, jsou rychlý, pokud mají vyřídit reklamaci, je ticho po pěšině. tudíž vyžádám si od nich peníze + poštovné a již u nich nikdy nic kupovat nebudu.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto komplikací se zakoupeným zbožím. Jak sám píšete, zboží bylo zakoupeno na firmu, což je zcela zásadní informace. Nemáme sebemenší důvod reklamaci jakkoliv protahovat, ihned po obdržení vadného zboží bylo předáno do servisu Samsung a čeká se na jeho opravu. Jelikož je ale zboží koupeno na firmu, nejste tedy spotřebitel, neplatí stejná práva jako pro spotřebitele, o kterých píšete, ani nevzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy, o čemž jste byl informován. Chápu Vaše rozhořčení, my ale nemáme možnost ovlivnit podmínky a fungování výrobce Samsung.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé zaslání
    • zboží přišlo rozbité a musí se řešit přes poštu

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    je mi líto komplikací vzniklých při přepravě Českou poštou, kterou jste si sám zvolil. V informacích o dopravě vyloženě varujeme před volbou dopravy přes Českou poštu, přesto ji většina klientů i tak zvolí. Pokud balík přijde poškozen, tak jej nikdy, prosím, nepřebírejte. Přebráním souhlasíte s tím, že bylo doručeno v pořádku, pak nezbývá než podat reklamaci u přepravce. Recenzi by jste spíše měli dát Vámi zvolené České poště, my jejich způsob fungování neovlivníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavaji jiz rozbalene (mozna i vyzkousene? kdo vi) zbozi a na strankach o tom neni zadna zminka. Originalni krabice produktu byla rozbalena a znovu prelepovana - zbozi jsem neprevzala. Dodani bylo ale velmi rychle.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    bylo Vám zasláno zcela nové zboží Philips s originální pečeti výrobce, žádné vyzkoušené/rozbalené zboží neprodáváme. (Pokud se nejedná přímo o bazarové zboží, které to má jasně uvedeno.) Aby nedošlo k poškození, tak menší zboží dáváme do transportních kartonů či krabic, ty samozřejmě jsou baleny námi a přelepeny naší páskou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Neférové jednání. Zboží sice přišlo v pořádku,ale tento e-shop je spojen s e-shopem K24 kde objednaný kávovar měli o cca 700,- levnější. Takže s eldumu už nikdy.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    provozujeme 2 zcela samostatné eshopy. Každý eshop má jiný sklad, jiného dodavatele, jinou nabídku zboží, jinou dostupnost zboží, jiné ceny zboží i jiné ceny doprav, jsou to prostě samostatně fungující eshopy. Není našem záměrem nabízet stejné zboží na obou eshopech a sami sobě si konkurovat, to nedává smysl. Ale jelikož na mnohem větším k24.cz je v nabídce téměř 15 tisíc produktů, tak se někdy stane, že oba eshopy nabízí stejné zboží od různých dodavatelů za jiné ceny. Jednou je levnější eldum.cz, někdy je levnější k24.cz. Zboží nabízené na našem eshopu eldum.cz je ihned k dispozici a je ihned odesíláno, navíc je zde garance nákupu Heureky se všemi výhodami s tím spojenými. Děkujeme za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udělal jsem chybu, že jsem si nepřečetl recenze dřív, než jsem zboží objednal. Kupoval jsem IPL depilátor, než dorazil, přečetl jsem si recenze a hned zboží zkontroloval a zjistil, že hlava depilátoru (soustava zrcadel rozptylující laser) je špinavá a odřená. Koupil jsem okamžitě jiný kus v Electrowordu a zjistil, že má dokonce hlava úplné jinou barvu skel a jiné poskládání věcí v balení. Jde buďto o padělek nebo nějakou "dvojkovou" řadu. Zboží jsem vrátil v zákonné lhůtě. Peníze byly zpět na učtu do týdne.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste nebyli s nákupem spokojení. Jedná se originální zboží Braun a je ve stavu, v jakém jej dodává výrobce, což potvrzuje neporušená pečeť výrobce. Je možné, že se některé šarže či distribuce mírně liší v balení, obalu či barvě, což nemá vliv na kvalitu zboží. Tento depilátor se prodává již 3 roky a za tu dobu určitě ke změnám došlo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží reklamuji - poškozené.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto komplikací způsobených přepravní službou DPD, která balík cestou na výdejní místo poškodila a nebyl Vám ani předán. Bohužel i to se stává, balíky jsou pojištěné, navíc máte garanci nákupy od Heureky. V systému vidím, že po navrácení balíku byla během tří dnů vrácena platba zpět na účet (tedy rychleji, než nám vůbec přišla platba z Heureky.) Mrzí nás tato nepříjemná zkušenost s přepravní službou.

    Jaroslav Chamrad
    Vedoucí obchodního oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem nespokojen. Od 31.8.2021 zboží ještě nedošlo. Co mám dělat?

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    je nám líto komplikací způsobených přepravní službou. Zboží jsme předali dopravci ihned 31.8., balík se jim bohužel zatoulal, o čemž nám nedali vědět a zjišťuji to až teď z Vaší recenze. Škoda, že jste nám nenapsal hned, když Vám zboží nedoručili dle plánu, mohli jsme ihned poslat znova bez čekání. Zboží bylo právě odesláno znova a zítra bude doručeno. Omlouvám se způsobené komplikace a děkuji za nákup u nás.

    Jaroslav Chamrad
    Vedoucí obchodního oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měl jsem mít poštovné zdarma při doručení na poštu . Když jsem zjistil , že to tak není , snažil jsem se vám dovolat , ale marně ,takže jsem přišel o 89 Kč . Díky . Co vy na to ?

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    v cenách dopravy a samozřejmě i během objednávky v košíku jsou ceny poštovného jasně uvedeny, cenu dopravy jste viděl a odsouhlasil. Dopravné zdarma je při platbě převodem a zaslání jako balík na poštu nebo na odběrná místa DPD. To jste si ale nezvolil a zvolil jste si platbu dobírkou, cenu jste před odesláním viděl a potvrdil. Děkuji za nákup u nás a přeji pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedá se dovolat telefonem
    • nedá se dovolat telefonem

    objednáte u ELDUM a přijde to od úplně jiného dodavatele na kterého se také nedá dovolat stejně jako na ELDUM

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    můžete nám upřesnit, s čím jste byli s nákupem nespokojeni? Zboží jste v pátek objednal na eshopu eldum.cz a v pondělí bylo zboží z eshopu eldum.cz doručeno. Vadí Vám, že firma se jmenuje jinak než eshop? To je přece naprosto normální. Veškerou komunikaci upřednostňujeme emailem či po LiveChatu, aby byla pro všechny doložitelná a dohledatelná, což se na telefonu dovíte. Na emailové dotazy reaugujeme během pracovní doby v řádech minut. Děkuji za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zvuk ve hře je jako pod vodou
    • Mikrofon byl lepší i na sluchátkách za 400 kč

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že nejste spokojen se zbožím, které jste si vybral. Jedná se o herní sluchátka, je docela možné, že se potřebuji prvně "rozehrát." V případě nespokojenosti je samozřejmě možné zboží do 14-ti od zakoupení vrátit.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Napsali mi, že objednávku ruší.
    • Objednávkový systém není schopen vyhodnotit dvě objednávky v podobný čas.

    Úspěšná objednávka mi byla zrušena s následujícím odůvodněním:
    Cituji: "je mi to líto, tuto grafickou kartu již nemáme. V úplně stejnou minutu nám na ni přišly dvě objednávky, ale karta byla jen jedna a zákazník před Vámi byl rychlejší.

    Je mi to líto, tuto objednávku musíme stornovat, další kartu nemáme."

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    je mi líto, je to tak. Nicméně nelze říct, že chyba je na naší straně, to Heurece trvá cca 3-5 minut než objednávku k nám předají. A do té doby bylo zboží již prodáno. Aktuálně když se objeví zajímavá grafická karta, tak je prodána skutečně okamžitě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výrobek určen pro maďarskou distribuci.

    Rychlé dodání. Výrobek ale určen pro maďarskou distribuci, po zkušenostech s jinými podobnými výrobky se těžko řeší reklamace.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    zboží pochází z EU distribuce, tak jak je uvedeno na naších stránkách. Přikládáme český návod, záruka je normálně 24 měsíců jak je dáno zákonem. Děkujeme za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo doručeno včas. Kráječ byl nefunkční. 5.12.2020 jsem ho odeslala zpět a dosud mi nebyly vráceny peníze.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto komplikací se zakoupeným zbožím. V systému vidím, že peníze byly dle požadavku vráceny převodem na účet. Nemáme žádný důvod vrácení zboží/reklamace jakkoliv prodlužovat. Ovšem pokud vznikne zdržení na straně dopravce, kterým je nám zboží před Vánoci zasláno, to už neovlivníme. Situaci řešíme ihned po obdržení zboží. Přeji již jen spokojené nákupy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží rychle došlo
    • Stále nemám vyřízenou reklamaci zboží, které jsme kupovali 6.8.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    je mi líto komplikací se zakoupeným zbožím. Reklamace nemohla být vyřešena obratem, jelikož zboží bylo nedostupné a čekali jsme na vyřešení autorizovaným servisem, s čím jste sama souhlasila a byla ochotna počkat. A chvíli na to nám dáte negativní hodnocení, že reklamace trvá dlouho. :) Ačkoliv mohla být rychle vyřešena vrácením peněz, což i tak nakonec byla. Každé zboží se může pokazit, od toho je zákonná záruka. Omlouvám se za způsobené komplikace.