Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výrobek určen pro maďarskou distribuci.

    Rychlé dodání. Výrobek ale určen pro maďarskou distribuci, po zkušenostech s jinými podobnými výrobky se těžko řeší reklamace.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    zboží pochází z EU distribuce, tak jak je uvedeno na naších stránkách. Přikládáme český návod, záruka je normálně 24 měsíců jak je dáno zákonem. Děkujeme za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo doručeno včas. Kráječ byl nefunkční. 5.12.2020 jsem ho odeslala zpět a dosud mi nebyly vráceny peníze.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto komplikací se zakoupeným zbožím. V systému vidím, že peníze byly dle požadavku vráceny převodem na účet. Nemáme žádný důvod vrácení zboží/reklamace jakkoliv prodlužovat. Ovšem pokud vznikne zdržení na straně dopravce, kterým je nám zboží před Vánoci zasláno, to už neovlivníme. Situaci řešíme ihned po obdržení zboží. Přeji již jen spokojené nákupy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží rychle došlo
    • Stále nemám vyřízenou reklamaci zboží, které jsme kupovali 6.8.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    je mi líto komplikací se zakoupeným zbožím. Reklamace nemohla být vyřešena obratem, jelikož zboží bylo nedostupné a čekali jsme na vyřešení autorizovaným servisem, s čím jste sama souhlasila a byla ochotna počkat. A chvíli na to nám dáte negativní hodnocení, že reklamace trvá dlouho. :) Ačkoliv mohla být rychle vyřešena vrácením peněz, což i tak nakonec byla. Každé zboží se může pokazit, od toho je zákonná záruka. Omlouvám se za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si vysavač Eta a byl mi doručen vadný výrobek. Vrátila jsem poštovní zásilkou vysavač zpět. Během 4 dnů mi byla na můj účet vrácena uhrazená cena 1 190.- Kč. - Za poštovné vráceného vadného ETA vysavače jsem zaplatila 159.- Kč. Suma sumárum: Nemám vytoužený vysavač a přišla jsem o 159.- Kč. N. Caesarová

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto komplikací se zakoupeným zbožím. Je škoda, že jste s námi již dále nekomunikovala. Zboží jste vrátila ve 14-ti denní lhůtě, aniž jste uvedla, že je vadné nebo že jej chcete vyměnit, to se dovídáme teď z recenze. Zboží máme skladem, mohli jsme Vám rovnou poslat nový kus. Takový požadavek jste ale neměla. Na poštovné za zaslání zpět byl vystaven dobropis, nemohl být na původní faktuře, kde takové poštovné nebylo. Takže i poštovné za vrácení zboží bylo proplaceno. Navíc na celý nákup máte Garanci nákupu Heureky, takže v žádném případě nemůže dojít k tomu, že je zákazník nákupem ztratný. V tomto konkrétním případě kolegové postupovali zcela správně, zboží nám přišlo zpět s požadavkem odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů, proto bylo zboží i poštovné proplaceno. Vážně je mi líto, že s nákupem nejste spokojena, přitom stačilo napsat, že chcete zboží vyměnit. Naším primárním cílem je mít jen spokojené zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlá reakce

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo objednáno přes Heureka košík 25.3. v 13:12 hod, druhý den dopoledne bylo doručováno kurýrem DPD. Žádnou zpětnou vazbu ani komunikaci od Vás nemáme. Zboží nebylo vráceno ani reklamováno. Škoda že nepíšete proč nás nedoporučujete, rádi bychom věděli v čem se můžeme zlepšit. Děkuji za nákup.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byla bych se vším spokojena, ale překvapilo mne, že zboží - televizor - přišlo jen v základním obalu ze skladu. Různé zboží v hodnotě pár stovek dostávám ve velice pečlivých obalech, např. krabice s botami v další krabici a zajištění obalovými papíry.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    televizory není nutné balit do další krabice - to je vzhledem k velikosti celkem nereálné a zbytečné plýtvání obalovým materiálem. Krabice je vyloženě navržena jako transportní obal pro zaslání přepravními službami, televizor uvnitř je chráněn výplněmi. Určitě i Vám přišel nepoškozen. Děkuji za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednali jsme si nové zboží, ale dorazilo nám zboží rozbalené / použité

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    jsme si jistí, že se jedná se o nové, nerozbalené zboží, jiné v prodeji nemáme. Podotýkám, že jste zakoupil parní napařovač. A toto zboží stejně jako žehličky, pračky, myčky, kávovary je testováno na vodotěsnost přímo u výrobce. Proto může být v nádobě vidět stopy po zaschlé kapalině, u praček a myček je vždy zbytek vody uvnitř, což je uvedeno i v návodu. Každý kus je otestován již u výrobce, rozhodně se nejedná o použité zboží. Děkuji za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Levné, rychlé dodání
    • Došlo mi poškrábané zboží
    • Komunikace jen přes email???

    Po vybalení bylo poznat, že už uvnitř někdo byl. Černé lakování vrchní části grilu bylo poškrábané na dvou místech. Dát to někomu jako dárek - hodně bych se styděl... Obchod jsem vybral pro poměr cena a zakoupeno na Heurece. Ale obchody typu "rozbaleno" nevyhledávám.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    to je mi skutečně velice líto, protože se primárně snažíme, aby jsme měli jen spokojené zákazníky. Je to velice zvláštní, jedná se o nové zboží a díky kamerovému záznamu si jsem zcela jistý, že balení bylo zapečetěno páskou výrobce a tudíž nebylo od výroby rozbaleno. Přesto nemůžeme vyloučit, že k něčemu podobnému dojde již u výrobce před nebo při balení. Proto je na zboží záruka a navíc máte garanci nákupu od Heureky, přesto jste nás o tom doposud neinformoval a dozvídáme se tom až z udělené recenze obchodu. Zboží samozřejmě můžeme vyměnit a proplatit náklady na zaslání, což je běžný postup. Stačí nás kontaktovat a situaci dořešíme, pokud možno, k Vaší plné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    • Neschopný dopravce, zpětná vazba pouze od obchodu a i tak jen částečná od dopravce žádná

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto této Vaší zkušenosti. Dle informací dopravce nebyla uvedena správná adresa.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dodat DPD. Nedodalo a objednávka (kterou jsem platil dopředu) se rovnou vrátila do obchodu a byly mi vracené peníze. Vzhledem k tomu, že jsem to zboží opravdu potřeboval v tom termínu... Nedoporučuji

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,

    je mi skutečně líto komplikací způsobených přepravní společností, tohle se stává výjimečně. Byla zvolena nejlevnější varianta dopravy, máme v nabídce i spolehlivější (a dražší) varianty dopravy. Z naší strany jsme udělali co jsme mohli, objednávka byla v den přijetí odeslána a druhý den měla být doručena, o čemž je zákazník informován emailem i s instrukcemi k doručení a převzetí. Je v něm i uvedeno, že v případě jakýchkoliv problému nás má zákazník neprodleně informovat. Tímto byla pro nás objednávka vyřízena a žádné info jsme k ní již od Vás nedostali. Udivuje mne, že když jste zboží potřeboval v určitém termínu (což zcela chápu), že jste se nám za celou dobu neozval, o žádné možné komplikaci jsme netušili. Měl jste od nás 4 emaily, stačilo odpovědět na kterýkoliv z nich a poslali bychom Vám zboží ihned znova jinou přepravní službou - i tak by se stihlo doručení do 48-mi hodin od přijetí objednávky. Balík se nám vrátil po osmi dnech jako nevyzvednutý adresátem, po té jsme Vás kontaktovali s dotazem, jak máme s objednávkou nakládat, zvolil jste si vrácení peněz, což bylo učiněno. Vážně si nemyslím, že byla chyba na naší straně, naopak si myslím, že z naší strany ani více udělat nešlo. Nicméně se omlouvám za tuto nepříjemnou zkušenost s Vámi zvolenou přepravní službou a přeji již jen samé bezproblémové doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo dodáno zboží určené evidentně pro polský trh. Objednávám v Česku, takže očekávám dodání zboží z Česka, pokud bych chtěl zboží z Polska, objednám si to přímo tam.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    zboží je určenou pro celou EU, konkrétně zakoupený výrobek má mimo běžné záruky navíc celoevropskou záruku 12 měsíců. Ta by se asi mimo ČR uplatňovala špatně, kdyby bylo vše napsáno jen česky. Námi prodávané zboží vždy obsahuje tištěný český návod, byl i v balení u Vámi zakoupeného zboží. Je běžné, že někteří výrobci nemají na obalu produktu české popisy, jelikož ho ve stejné podobě prodávají na mnoha trzích. A upřímně, český trh není pro výrobce bohužel ten nejdůležitější. Děkuji za nákup, je mi líto, že jste s ním nebyl spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží dorazilo značně poškozené, ač obal poškozen nebyl. Reklamace řešena vrácením peněz.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto této nepříjemné zkušenosti. Jednalo se o větší a těžší výrobek (kuchyňskou digestoř), k poškození došlo na přepravní službě z důvodů hrubého zacházení s balíkem. Díky velké vlastní váze při pádu krabice k poškození zboží uvnitř může dojít a i malé poškození vnější krabice může znamenat poškození zboží uvnitř. Na krabici byl naražený roh, přesto bylo adresátem převzato od přepravní služby bez výhrad. Po zaslání k nám bylo i přesto vyřešeno vrácením peněz i s proplacením poštovného. Omlouvám se za nepříjemnost způsobenou Vámi zvolenou přepravní službou a přeji již jen samé příjemné nákupy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo v silně poškozeném originálním obalu. Další vrstva obalů byla v pořádku. Zboží tedy bylo poškozeno ještě před expedicí. Jednalo se o elektroniku. Na stížnost nikdo z obchodu nereagoval. Obchod silně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    zboží je před odesláním kontrolováno, kdyby bylo poškozeno, tak by od nás neodešlo, vše je dohledatelné na kamerových záznamech. Navíc balíme originál zabalené zboží do další krabice s výplněmi. Ale i tak může při velice nešetrném zacházení s balíkem k poškození dojít. Zboží bylo zakoupeno s garancí nákupu Heureky, problémy lze řešit nejen s námi, ale i s Heurekou jako garantem, k objednávce ovšem žádnou komunikaci s obchodem ani stížnost nevidím. Když dojde k poškození v přepravě, tak nabízíme výměnu za nový kus nebo vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zbozi bylo nefuncni po 20 minutack pusteni.Obchod nedava vymenu ale poslal na servis.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto komplikací se zakoupeným zbožím. Běžně se případné problémy do 14-ti dnů od nákupu řeší výměnou či vrácením peněz. V případě, že zboží nese jasné známky používání, jako ve Vašem případě, nebo je podezření na poškození zboží nedodržením pokynů k použití, tak se zboží předává autorizovanému servisu k posouzení a opravě. Oprava Vašeho zboží byla vyřízena za 14 pracovních dnů. Děkuji za nákup a přeji již jen zboží bez poruch.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Asi cena ačkoli zas takový rozdíl tam nebyl vůči jiným obchodům
    • Zboží dorazilo v tristním stavu

    Objednával jsem žárovky do auta a na základě hodnocení a doporučení Heureky vybral tento obchod a žárovky sice dorazily ale v jakém stavu. Originální krabička byla s prominutím na s*ačky a žárovky jen lítaly uvnitř balíku. Skoro to vypadalo jako použité zboží nebo co. Nutno podotknout že krabice, ve které to všechno bylo zabaleno byla nepoškozená a ani to nevypadalo že by mělo zboží (myšlena originální krabička s žárovkama) tendence se v krabici pohybovat, takže musím logicky dojít k závěru že prodejce už takto poškozený výrobek zabalil a odeslal. Vzhledem k tomu, že samotné žárovky nejevily známky poškození jsem je vyzkoušel a fungovaly takže nemělo smysl řešit nějakou reklamaci. Chápu že to může být ojedinělá situace (a nebo taky ne) a je to má první zkušenost s tímto obchodem, každý ať si o tom udělá vlastní obrázek ale já už do budoucna rozhodně jeho služby nevyužít neplánuju.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    je mi líto této zkušenosti. Jelikož víme, že žárovky jsou křehké, tak původní pevné plastové balení výrobce dáváme do větší kartonové krabice s výplněmi. Ale i tak někdy přepravní služby dokáží obal poničit. Proto je zboží pojištěno, ve Vašem případě k poškození zboží nedošlo a byla Vám nabídnuta výměna za nové zboží, které jste nevyužil.

  • Nedoporučuje obchod

    • Ačkoliv doprava byla zaplacena zboží bylo dodáno až na druhý krát. Chováte se již jako tzv šmejdi. Svým známým nedoporučím tento způsob doručování. O praktikách této organizace v Plzni budu informovat čt a tv Barandov aby se lidi dověděli o nekalých praktikách i těchto novodobých šmejdů.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den, prvně se omlouvám za komplikace způsobené přepravní službou (kterou jste si sami zvolili). Zboží jste objednali s garancí nákupu, tedy zcela bezpečně, přes Heuréku a zboží jsme ještě týž den odeslali. Uvedená recenze není myšlena nám, ale depu přepravní služby PPL v Plzni, která měla komplikace s doručením balíku, respektive doručila jej až na druhý pokus. Děkuji, že jste nám to po telefonu vysvětlila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nepřehlednost - nakoupím na eldum, a objednávky mi přijde od K24
    • nekomunikují...telefon jen vyzvání a nabádá k čekání..po půl hodině to každý vzdá - kdyby alespoň přiznali, že ten telefon nikdo nikdy nezvedne. Jsou věci, co se přes email řešit nedají, nebo na to není čas
    • špatné balení pro poštu...pošta to samozřejmě zničí -> reklamace, čekání na vrácení peněz, čekání na novou objednávku
    • špatně udané parametry pro poštu - pak s tím pošta otravuje, že nesedí to a to

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    naše firma provozuje dva různé internetové obchody, lepící pásku používáme pro oba stejnou se jménem obou eshopů, taktéž v podpisech i kontaktech oba eshopy záměrně uvádíme. Na emaily reagujeme v pracovní dobu do hodiny, na LiveChat okamžitě. Co se týče reklamací je nutno mít vše podloženo písemně - emailem pro zpětné dohledání. Na balíku jsou kontaktní údaje (telefon a adresa) vyplněné zákazníkem v objednávce a je na zákazníkovi, aby byly vyplněny správně. I přes pečlivé zabalení může k poškození zboží přepravou dojít. Ve Vašem případě ale žádnou reklamací zboží nevidím, pouze vidím dodatečně vyplacenou slevu (cenu poštovného), zřejmě za poškozený papírový obal holící planžety. Děkuji za nákup a přeji již jen lepší zkušenosti s Českou poštou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • bylo dodáno zboží určené evidentně pro polský trh

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    zboží je určenou pro celou EU. Námi prodávané zboží vždy obsahuje tištěný český návod. Je běžné, že někteří výrobci nemají na obalu produktu české popisy, jelikož ho ve stejné podobě prodávají na mnoha trzích. A upřímně, český trh není pro výrobce bohužel ten nejdůležitější. Děkuji za nákup, je mi líto, že jste s ním nebyl spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlá dodací doba, ale to je tak všechno

    Zboží bylo vadné, když jsem se chtěla domluvit s obchodem na reklamaci či vrácení zboží ve lhůtě, nebylo možné se tam vůbec dovolat. Komunikace velmi špatná a to srazilo celý obchod.

    Reakce obchodu Eldum.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě, že máte tento pocit z nákupu. Na emaily reagujeme v pracovní dobu do hodiny, na LiveChat okamžitě, na telefonu jasně vysvětlujeme, že vrácení či reklamaci zboží je nutno řešit emailem či písemně. A to z důvodu ochrany zákazníka, protože vše je nutno mít doloženo pro případné dohledání komunikace. Rád bych dodal, že zboží Vám bylo doručeno v pátek a již v úterý Vám byly vráceny peníze za Vámi vrácené zboží bez udání důvodu. Celé této situaci lze předejít, když si zákazník před před nákupem prvně rozmyslí, zda-li má o zboží skutečně zájem, ať je nemusí po doručení vracet. Přeji hodně úspěchu.