• Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží na skladě objednané týden a půl před vánocemi nedorazilo, navíc ani do dnes (28.12.) žádná komunikace např. s upozorněním, že zboží vyprodali, zvažuji zrušení objednávky

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Nevím proč mě člověk, který neumí odpovědět na tři zprávy osočuje.Pán si objednal 16.12. dvě položky. 1 nebyla skladem, druhá ano. Ve dnech 16., 17. a 20.12 jsem mu napsal zprávu: Nevím, zda jste si všiml, že druhá položka není skladem. Doba dodání cca 10-14 dní. Jak to chcete řešit, dejte mi vědět.
    Můžete si vybrat jiný adapter, nebo položku zrušit, nebo čekat. Do dneška se nevyjádřil a teď mě pomlouvá, že nekomunikuji. Kolik musím napsat zpráv, aby se probudil.
    Přesto, že mě pán pomluvil, přeji mu hezký rok 2011 a lepší náladu. Jaroslav Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízí levné produkty
    • špatná dostupnost kamenného obchodu pro osobní odběr

    kdo šetří, má za tři, ale počká si a možná se nedočká.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Výdejní místo bylo blízko mého bydliště, chtěla jsem si zboží převzít osobně plus neplatit poštovné s dobírkou.
    • - Dodací lhůta. Objednala jsem zboží údajně skladem, ani do týdne jsem nedostala zprávu, že si mohu vyzvednout. - Obchod nedal žádné vysvětlení, to já jsem musela zavolat co se děje.Zdržení sváděno na jiné (tj. externí sklad).Když jsem musela volat podruhé a zboží bylo pořád v nedohlednu objednávku jsem zrušila. Paradoxně teprve pak se začalo něco dít, pan Bednář volal sám a zboží by mi údajně dodal asi hned druhý den. Po předchozích ujišťováních jsem ale už neměla sílu čekat, zboží objednala JINDE a vyzvedla druhý den.

    Lhůta: Pokud budete mít to štěstí a vaše zboží bude OPRAVDU skladem, pak to může být dobrý kup. Pan Bednář zvedá telefony (nedala jsem plný počet komunikace, protože iniciativa musela jít ode mě). Mě naštvalo, že zboží slibuje skladem a v takovém případě čekám, že ho dostanu do 3 dnů, max. když v pondělí objednám bude v pátek. Když se to nestalo, každý další den čekání byl otravný až jsem to zrušila. Pokud bych od začátku počítala s tím, že zboží bude např. "k dodání do 10 dnů" nerozlobilo by mě to tak, jako tohle.
    Přehlednost: kdybych neznala přesný název výrobku, měla bych asi problémy ho na stránkách objevit :-o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím jsem nezjistil vůbec žádné. Snad trochu ceny.
    • Objednal jsem zboží, které bylo skladem (5.9.2010). Podle obchodu doba dodání 3 dny (ČP). Do dne 16.9.2010, bez vysvětlení, nic nedodáno.
    • 14.9.2010 jsem poslal e-mailem dotaz na mou objednávku. Dodnes se nikdo neobtěžoval reagovat.

    V nabídce tohoto obchodu mě zaujaly ceny a termín dodání ČP.
    Bohužel pro již výše uvedené důvody (skutečný termín dodání a žádná komunikace)tento obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nízké ceny, dobrý výber
    • Delka dodaci lhuty

    Prumerny obchod s vyhodami a nevyhodami

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Dodací lhůta - Objednáno v pátek odpoledne, proto se dodání posunulo o ty dva dny pracovního volna, Česká pošta má zavřeno, stejně jako ostatní dopravci.Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • opravdu dlouha dodaci lhuta, kdyz neco objednam ve stredu a penize dorazi ve ctvrtek, tak ocekavam, ze zbozi bude odeslano v patek a ne za tyden..

    Sic ma pan Bednar dobry vyber a velmi dobre ceny, mel by zapracovat na rychlosti zpracovani objednavek. nebyla to sice uplne tragedie, ale ke spokojenosti take chybelo dost. jinak si nemam na co stezovat, ale ani co chvalit.

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Zdržení v dodávce vzniklo tím ,že dodavatel měl v týdnu, kdy první dva dny byly svátky, celý týden zavřeno. Bohužel jsem to nevěděl předem. Omlouvám se za zdržení. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Možnost nakupovat v klidu domova.
    • Nedostatečná komunikace se zákazníkem - velké prodlevy.

    Nakupovat jinde, kde zboží je expedováno do 2 pracovních dnů

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Protože objednané zboží nebylo skladem, čehož si zákazník nevšiml a protože se objednává na jeho objednávku, nemohlo být dodáno. A protože se jedná o zboží, které se pro mizivý zájem vždy objednává až na základě požadavku, bude dodání ještě trvat. Když si objednám něco, co není běžné ani v kamenných velkých obchodech musím mít trpělivost. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi bylo levnejsi nez jinde
    • Dodaci lhuta vubec neodpovida realite
    • Email o odeslani baliku mi prisel az nekolik hodin po obdrzeni zasilky

    Zbozi melo byt k dodani
    "ihned", ale trvalo tyden nez dorazilo. Kdybych to vedel, objednam jinde.

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Zde se omlouvám za nedopatření, zboží tohoto objednavatele bylo odesláno na jinou adresu ( zákazníkovi, který si objednal jiné zboží ) a když jsem na to přišel, musel jsem počkat na vrácení poštou a pak odeslat na správnou adresu. Proto ta prodleva. Za to se omlouvám. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Hodně zboží, jen dost pomalý doručení. Jsem zvyklý mít zboží alespoŇ do týdne.

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Objednáno v sobotu - nebylo skladem, Odesláno ve středu za 4 dny od objednání včetně víkendu. Pak už je to jen na vyzvednutí. Myslím, že u zboží, které se ojednávalo nejsou 4 dny dlouhá doba a rozhodně je to méně než týden. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • prozatím žádné,neboť zboží je v současné době v reklamaci
    • dodací lhůta

    jsme z toho trochu v rozpacích a teď už jen mohu doufat,že reklamace proběhne v pořádku

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Myslím, že reklamace je řešena rychle, ale je to zboží na objednávku, tak se musí čekat na dodávku od distribuce. Zákazníkovi byla reklamace plně uznána a obdrží nový kus. A zákazník také ví, že obchod vadu nezpůsobil. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Pohodu
    • virtualita

    Pohoda

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • x
    • x

    x

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodací termín a vysvětlení kominunikaxce, pročto tka je.

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    15.11. Objednán monitor, který není v ČR nikde skladem, 16.11. Toto oznámeno objednavateli. Pokud nedostal tuto zprávu,mrzí mě to, ale já oznámení o dodání poslal. Za neobdržení mailů dost často mohou brány poštovních serverů, které je k adresátovi nepustí. A když si objednám něco, co trvá většinou 2-3 týdny pokud to není hned skladem a po 10 dnech toto napíšu, zdá se mi to neseriózní. Přitom tato doba je napsaná na Home straně mého webu. Bednář.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchodník měl na skladě 2 ks zboží. Jakmile jsem 1 kus objednal a i zaplatil,tak mi přišel email, že zboží nemá a z nové dodávky bude zboží o 20% dražší-objednávku jsem okamžitě zrušil a nakoupil jsem jinde.

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    V době objednávky jsem neměl již žádný kus ( změna stavu počtu kusů se projevuje vždy s určitým zpožděním ) a protože se jednalo o akční doprodej , nebylo možné za objednanou cenu další zajistit. Zákazníkovi jsem to oznámil a sdělil mu s omluvou i novou cenu. Že objednávku zrušil, je zcela logické, a úhradu, kterou provedl z účtu jsem mu po připsání vrátil na jeho účet. Někdy se to může u žádaného zboží, které se rychle prodává stát, že si ve stejném intervalu objedná zboží více zákazníků, než je počet kusů a na jejich prohlížečích se to okamžitě neprojeví. Než psát tot, raději bych to zlevněné zboží tomuto pisateli prodal - Byl to telefon. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • dobré ceny.
    • Doručené zboží nebylo určené pro český trh!!!
    • Chybělo české menu a český návod!!!

    Doporučuji prověřit si mailem, nebo telefonicky před nákupem původ zboží a jeho určení pro český trh!

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Nevím, kde kupující vzal tuto informaci, vše co prodávám, je výhradně nakoupeno u českých distributorů, nikdy jsem nic nekoupil v zahraničí ( záruky a pod. ) Je to naprostý nesmysl. Jestli to je reakce na fotorámeček Kodak, tak osobně jsem přikládal český návod ( bývá dodáván samostatně ) - pamatuji si to, protože expedice byla 9.11. a během poslední doby je to od Kodaku jediný, který byl prodán. Bednář

    Reakce zákazníka:
    Kde se český návod ztratil opravdu netuším, ale potvrzuji okamžité zaslání návodu mailem, za který děkuji. Pan Bednář reagoval rychle a vstřícně. Je ale pravdou, že se mi stalo poprvé, kdy koupená elektronika, neměla české menu, které jsem považoval za samozřejmost...
    Snad budu mít příležitost panu Bednářovi příště vylepšit hodnocení.

    Děkuji za zákazníkovu reakci. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží, které jinde není dostupné
    • Nekomunikuje na emailovou komunikaci - mám závadu na monitoru a netuším, jak ji odstranit

    Velice rychlé vyřízení objednávky a dodání zboží, avšak špatná komunikace a následný servis zákazníkovi

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Nemohu komunikovat, když nejsem zákazníkem kontaktován. Když nejsem o závadě informován, nemohu ji řešit. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá čekací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Koupil jsem monitor Dell UltraSharp 2408WFP. V pravděpodobně originálním balení nebyl síťový kabel ani český návod. Škoda...

    Dobrá komunikace, rychle vyřízeno

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Protože zásadně krabice nerozdělávám, aby nemohlo vzniknout podezření, že se zbožím je manipulováno, za tento nedostatek může Dell. Ale kdyby zákazník napsal e-mail, nebo zavolal, Dell by ještě ten den přímo na jeho adresu chybějící věci odeslal. Tu zkušenost mám.Chyby se občas vloudějí a vždy jsme schopni je napravit. Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nizkou cenu
    • nekorektnost při jednání


    příště si raději připlatím

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Ptám se tohoto zákazníka na nekorektnost. Průběh obchodu: sobota 25.7 17,44 hod objednávka ( tělo zrcadlovky, které se objednává pro konkrétního zákazníka ). Úterý 28.7. dopoledne odesláno zákazníkovi DPD na adresu. Ve středu 29.7. má zákazník zboží u sebe. Je něco špatně - když dodávka trvá 3 pracovní dny. Nebo snad budou dopravci jezdit i o víkendech, když běžně v létě lidé odpočívají. Doufám, že mi to tento zákazníék vysvětlí.Jaroslav Bednář

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Předmět, který jsem koupil mi nedorazil, a už ho ani nechci.

    Reakce obchodu Elbedy.cz

    Toto vyjádření považuji za lež a pomluvu !!! Zákazník objednal v sobotu 25.7. v úterý mu bylo zboží odesláno. Byl o tom informován i s podacím číslem balíku České pošty. Od dalšího dne je balík uložen na poště a čeká již osmý den na vyzvednutí. Nevím, že bych nedodržel dodací lhůtu, je to laxní přístup objednavatele. Jaroslav Bednář