Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatim me nikdo nekontaktoval. Cekam pres 14 dni. Vcera jsem psala sama, jak to dale vypada. Zacinam byt z toho nervozni, nebot jsem jiz zaplatila.

    Vyhoda: velky vyber
    Nevyhoda: nulova osobni reakce obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.4.2020 zboží objednáno a do 14.4. nedodáno

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    Vaše objednávka se začala vyřizovat až po jejím uhrazení, tj. 6. 4. Z důvodu velkého množství objednávek, o čemž jsme zákazníky informovali na našich stránkách, a z důvodu čtyřdenních velikonočních svátků, byla objednávka vyexpedována 14. 4. Velmi nás těší, že většina zákazníků stíženou situaci v tomto koronavirovém období přijímá s velkým pochopením.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mylné informace, neochotné jednání.

    Na e-shopu uvádějí vše skladem, pak po týdnu, když se nic neděje, tak přijde e-mail s tím, že zboží bude dostupné za 2-3 týdny. Takže mylné informace na e-shopu. Ještě mají tu drzost, vrátit peníze až za 14 dní, v dnešní době, kdy je převod peněz otázkou par vteřin. Za mě obchod o ničem.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážený zákazníku,
    pravdou je, že jedna položka z Vaší objednávky byla nedostupná, za což jsme se Vám omluvili s dotazem, zdali si počkáte na znovunaskladnění. Jelikož jste na základě toho zvolil zrušení celé objednávky, byla Vám platba refundována hned následující den. Ohrazujeme se tedy proti nařčení, že máme drzost vrátit peníze až za 14 dní. Zkuste se prosím zamyslet nad tím, zdali toto není spíše Vaše drzost!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kvalitní zákaznický servis v tomto obchodě rozhodně nehledejte. Budou se všemožně obhajovat a navažovat se do platícího zákazníka, místo toho, aby udělali vše proto, aby zboží dorazilo v pořádku a co nejdříve. Komunikace veškerá žádná. Dokuď je nebudete uhánět vy, nic se nedozvíte. Dovolat se je taky nadlidský výkon. O tom, že by zavolali zpátky ani nemluvě. Tento obchod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    musíme se důrazně ohradit proti Vašemu hodnocení, které se v žádném případě nezakládá na pravdě a klame ostatní zákazníky.
    Pracovnice zákaznické péče se Vám věnovala s maximální péčí jak telefonicky, tak písemně, o čemž svědčí naše záznamy. Vaše rozhořčení vyplývá z toho, že jste nerespektovala pokynů ke správnému provedení platby, a tak došlo ke zdržení finálního odeslání objednávky. Z naší strany tedy k žádnému pochybení nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dlouhá doba doručení. Čekala jsem na balík více jak týden
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží objednáno 5.1, až po mé urgenci, zpráva o tom kdy bude zboží doručeno, zboží přišlo po 6 dnech. Nakonec postýlka bez spojovacího materiálu. Dnes je 28. 1 a nemáme ani spojovací materiál, bez čeho člověk postýlku nepostaví, a nemáme ani zprávu o tom, kdy mi budou šrouby dodány. Prostě komunikace že strany obchodu špatná, a snaha o nápravu špatná. Spojovací materiál jsem si nakonec za 300 Kč koupil sám......

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážený pane Trakale,
    rádi bychom zaujali stanovisko k Vašemu hodnocení:
    1) ke zpoždění Vaší zásilky došlo z toho důvodu, že novoroční objednávky (tedy i ta Vaše) byly z důvodu mezivánoční celofiremní dovolené vyřizovány následně až po objednávkách z tohoto období, o čemž jsme řádně naše zákazníky informovali na našich stránkách
    2) mrzí nás, že jste obdržel postýlku bez spojovacího materiálu, za což jsme se Vám bezprostředně omluvili a přislíbili oslovit našeho dodavatele o doposlání chybějícího kování, jelikož k chybě došlo při kompletaci ve výrobě, a my náhradní díly neprodáváme.
    Naprosto chápeme Vaše rozhořčení z toho, že jste obdržel postýlku bez spojovacího materiálu, ale věřte, že jsme několikrát dodavatele urgovali o zaslání tohoto materiálu, ale bohužel dobu dodání nejsme schopni nikterak ovlivnit. Nicméně občanský zákoník „ myslí“ na takovéto případy, a proto je doba na vyřízení reklamace stanovena na 30 dní.
    Jelikož jsme reklamaci od Vás obdrželi 13.1., zákonná lhůta pro vyřízení zatím běží.
    Odmítáme tedy, že bychom s Vámi nekomunikovali, situaci neřešili, či snad se o nápravu nesnažili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levně dostupné zboží
    • ***editováno***
    • Nekvalitní zboží
    • Špatná domluva a spolupráce s obchodem
    • Nedovoláte se
    • Odbydou Vás
    • Chat nekomunikuje a když tak ironicky

    Už nikdy neobjednám nic velké zklamání s webem a samotným obchodem na této stránce.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    mrzí nás, že jste měla nepříjemnou zkušenost s nákupem v našem e-shopu, jelikož jste si koupila postýlku s lehce naprasklou obvodovou deskou roštu, což bylo s největší pravděpodobností způsobeno nešetrným zacházením během přepravy, toto se v ojedinělých případech může stát.

    Musíme však rázně reagovat na Vaše negativní hodnocení, které mystifikuje veřejnost. Jediné, v čem s Vámi souhlasíme, bylo to, že v době, kdy jste se s námi chtěla zkontaktovat, byla infolinka bohužel z technických důvodů nedostupná. Nicméně, pracovnice zákaznické péče s Vámi prostřednictvím chatu komunikovala, o čemž svědčí naše záznamy. Přesto jste urputně chtěla řešit situaci právě prostřednictvím chatu, třebaže Vám bylo sděleno, že podmínkou pro zahájení reklamačního řízení je vyplnění reklamačního formuláře. V oddělení zákaznické péče naše pracovnice reklamace neřeší, ani nemá přehled o přijatých reklamacích. Reklamační oddělení od Vás obdrželo 20.1. 2020 dva vyplněné formuláře a jeden e-mail. V každé této komunikaci žádáte o něco jiného: v 1. výměnu celé postýlky za nepoškozenou, ve 2. žádáte výměnu jen poškozené části a ve 3. komunikaci navrhujete vrácení zboží a zaslání peněz na účet. Vaše požadavky v každé komunikaci jsou chaotické, požadujete pokaždé něco jiného. Ještě téhož dne jste z reklamačního oddělení obdržela e-mail s tímto obsahem:
    „Vážená paní …………….,
    velice se omlouváme, že jste obdržela poškozené zboží. Bohužel, i přes systematickou kontrolu se v ojedinělých případech může stát, že je dodané zboží vadné. V takové situaci se snažíme našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Vzhledem k tomu, že od Vás registrujeme několik e-mailů s různými požadavky na vyřešení této reklamace, prosíme Vás, abyste s konečnou platností uvedla, jak si přejete tuto reklamaci vyřídit.
    Nabízíme tyto možnosti:
    1) výměna poškozené části
    2) výměna celé postýlky
    3) vrácení zboží s vrácením finančních prostředků
    Samozřejmostí z naší strany je, že ať už se rozhodnete pro kteroukoli možnost, pošleme pro reklamované zboží kurýra, takže nemějte obavu, že byste musela se zbožím na poštu.
    Prosím, sdělte nám svoje stanovisko.
    Přijměte prosím ještě jednou omluvu za způsobené komplikace.“

    Nezakládá se tedy na pravdě, že bychom se Vám patřičně nevěnovali, že bychom Vás nějakým způsobem odbyli, jak uvádíte, že na chatu s Vámi nikdo nekomunikoval, a ironicky už vůbec ne. Na výše uvedený e-mail z reklamačního oddělení, kterým jste byla vyzvána, abyste uvedla, jak si s konečnou platností přejete reklamaci vyřešit, jste už nereagovala.

    Závěrem bychom chtěli podotknout, že se v každé situaci snažíme našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc, jednáme čestně a mrzí nás, když je poškozováno naše dobré jméno nepravdivými a zavádějícími informacemi. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prvořadá, a proto se snažíme naše služby neustále zlepšovat.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel zboží přišlo dost poškozené, odřené s rýhami, šrouby špatné... :-(

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • levné zboží
    • polovina z výrobků z velice slabého materiálu špatné kvality, u jednoho neseděl materiál s uvedeným v internetovém obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevýhod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace a řešení situace když vám po 7 dnech čekání napíšou že objednané zboží je rozbité a musíte počkat dalších 14 dní je otřesné. Kor když objednávku potřebujete co nejdříve.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsme doposud neobdrželi. Objednávka byla 26.6., dnes je 7.7.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Bohuzel zakoupene zbozi vypadalo na foto lepe nez ve skutecnosti, tj. material obleceni je nekvalitni/levny. Vyroba Polsko a opravdu vypada, jako druha jakost, nejedna se o 100% bavlnu a vse je tvrde a pare se pri prvnim vyzkouseni.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rýchly dovoz objednávky
    • Zlá komunikácia
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vzhledově krásné
    • Rychle dodané
    • Špatné vyndávaní a zavírání šuplíku.
    • Bez návodu k složení
  • Nedoporučuje obchod

    U produktu uvedeno skladem, ale ani po týdnu skladem nebylo. Až na druhý email odpověď, že skladem bude až za 10-14 dnů, protože poslední kus sice na skladě byl, ale poškozený.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibují že dodají a ani neexpedovali. Objednávku jsem zrušila.

    Neznámá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nebylo úplné, chyběly některé položky. Jiné byly zaměněny. Zboží bylo polité, krabičky poškozené a ulepené od stahovací pásky.