Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi prislo ne v top kondici s drobnyma skrabancema.zadni kolo je krive takze se trepe kdyz se otaci.motor uvadeny 2x35W coz velmi pochybuju.trikolka nema anbsolutne vykon ma problem vyjet mensi kopecek s 20 kilogramovym ditetem.zataceni prednich kol absolutne nepresne.riditka spojene s predni napravou nejakou zahnutou tyckou nepresne velke vule mezi riditkama a napravou.strasny krap rozhodne nedoporucuju.jeste za tak vysokou cenu kterou si za to rikaji.vypada dobre ale funkcne uplne k nicemu!vyhozene penize.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemůžu hodnotit, když stále čekám na zboží, tak dlouho jsem ještě u žádného prodejce nečekala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nedorazila

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám i za toto negativní hodnocení a čas, který jste si vyplněním dotazníku udělal. Vaše objednávka dorazila až po několika pracovních dnech, za což se Vám ještě jednou omlouváme. V minulém měsíci jsme se potýkali s interními logistickými problémy, které se negativně odrážely na rychlosti dodání objednávek. Usilovně jsme pracovali na novém logistickém řešení, které jsme aktuálně spustili. Toto řešení nyní extrémně urychlí celou expedici a tím také dobu dodání Vašich objednávek.

    Ještě jednou Vám děkujeme za důvěru.
    Tým eAndílek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozně dlouhá doba dodání
    • Výmluvy ,že byli svátky tak zboží neodelali ,jenže bylo 2 dny po svátcích ,a mé zboží stále nikde do teď !!

    Už zde příště nakupovat nebudu !

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka byla odeslána až po několika pracovních dnech. O zpoždění dodání jsme Vás omluvným emailem informovali.
    Potýkali jsme se s interními logistickými problémy, které se negativně odrážely na rychlosti dodání objednávek. Usilovně pracujeme na novém logistickém řešení, které aktuálně nasazujeme. Toto řešení nyní extrémně urychlí celou expedici a tím také dobu dodání Vašich objednávek.

    Děkujeme Vám za pochopení.
    Tým eAndílek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží zatím nedorazilo, takže nemám co hodnotit. E-shop by si měl pohlídat komu zasílá hodnotící dotazník.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka Vám byla doručena až po několika pracovních dnech, za což se Vám ještě jednou omlouváme.
    Potýkali jsme se s interními logistickými problémy, které se negativně odrážely na rychlosti dodání objednávek. Usilovně pracujeme na novém logistickém řešení, které aktuálně nasazujeme. Toto řešení nyní extrémně urychlí celou expedici a tím také dobu dodání Vašich objednávek.

    Děkujeme Vám za pochopení.
    Tým eAndílek.cz

    • Nešlo zaplatit kartou
    • Obchod řekl že odesílal email,ale neodesilal
    • Dlouhá doba mezi objednávkou a komunikace se zakaznikem
    • Vše špatně

    Hrozné!!?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodná nabídka
    • Zaplacené zboží nedorazilo v termínu,jakési vysvětlení jsem dostal až po telefonickém dotazu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná dodací lhůta,nikdo se neozval,zboží není ani na cestě
    • Komunikace
    • Doba dodání
    • Lhaní

    Hrozný obchod. Objednávka udělaná v neděli ve středu píšu e-mail zda budou objednávku vůbec odesílat odepsali omluvili se a přišel další email s tím, že odeslali v pátek mi došla trpělivost stornovala jsem objednávku, kterou podle nich odeslali ,ale stornování proběhlo hned zajímavé jak mohli stornovat něco co je už na cestě? Objednala jsem jinde sice trochu dražší, ale spokojenost. Tento obchod nedoporučují.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednavala jsem minulou stredu v patek postoupeno na expedicni depo a doted nicnnedorazilo vcera (utery) jsem psala mail kdy zbozi dorazi a nikdo se zatim neozval...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Delší doba dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chcete hodnocení tak hodnotím. Už je to týden a zboží ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota

    dlouhá dodací lhůta, ani po telefonátu se nic neděje, už bych nikdy zde neobjednal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace nanic...!

    Přesto, že jsem objednávku zaplatil ihned online (13.1.), první informace přišla e-mailem v pátek 20.1. a to jen že zásilka bude 20.1. odeslána a že k opoždění došlo, protože probíhalo stěhování skladu - na webu o tom mělo být info již v okamžiku nákupu - nebylo! A dnes je skoro poledne a stále žádná informace o doručování...opravdu něco neuvěřitelného... Zboží bylo jako dárek neteři, nicméně ta je již 7 dní z porodnice doma a zásilka stále nikde...tady již nikdy !

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Během 6 dnů byla objednávka jen zabalená
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace
    • Pozdní dodání zboží

    Po týdnu se eshop ozval, že zboží nemají skladem, ať si vyberu jiné(nesedí skladová dostupnost, stále svitilo skladem) ... Po odpovědi obratem mi bylo odpovezeno za dva dny, že se omlouvaji a pošlou , až za další den zboží poslali... Celkem trvalo 10 dnů poslání dvou ks věcí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to tyden a zbozi jeste ani neodeslali!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízká cena
    • Dlouhá doba odeslání zboží! - zboží bylo označeno jako skladem.
    • Nelze se s obchodem telefonicky spojit - neuvádí tel. kontakt

    Objednáno ve čtvrtek ráno (asi 9:30), odesláno až během úterka, doručeno ve středu. V dnešní době poměrně dost neobvyklé. Nejednalo se ještě o Vánoční dobu,kdy by bylo možné očekávat zpoždění.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. V době Vaší objednávky jsme měli s naší infolinkou krátce technický problém, který je již vyřešen a nyní jsme pro naše zákazníky na telefonu k dispozici KAŽDÝ DEN od pondělí do neděle od 7:00 - 22:00 hodin. Mimo jiné nás můžete kontaktovat prostřednictvím online chatu, popřípadě emailem.
    Za zdržení odeslání se Vám velmi omlouváme, skutečně došlo k opožděnému odeslání (odesláno bylo až 3. pracovní den od objednání). O posunutí data odeslání jsme Vám ovšem zasílali informační email.
    Veškeré zboží označené skladem máme fyzicky skladem a odesíláme co nejrychleji, což dokazuje průměrná doba dodání zboží od všech našich hodnotících zákazníků.
    I přesto, že Vaše hodnocení není pozitivní, je pro nás přínosem k neustálému zlepšování našich služeb. Slibujeme, že děláme vše pro maximální spokojenost našich zákazníků, kterých si velmi vážíme.

    S úctou
    eAndílek.cz - oddělení komunikace se zákazníky

  • Obchod nekomunikuje. Nedodáno zaplacené zboží. Objednávka z 29.8.2022.

    • Nabízí zboží, které již údajně nemají. Zbytečná objednávka.