Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Nabízí zboží, které již údajně nemají. Zbytečná objednávka.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo přepravci v poškozené krabici, kterou DPD přebalilo a zkontrolovalo. Až při montáži jsme si všimli poškozeného čela postýlky - odštípnutá barva na 3 místech. Také po bocích postýlky je přebytek lepidla na spojích.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zbozi strasne zabalené len v nejakom igelite
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání zboží
    • Uvádí špatné rozměry nabízeného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Špatný lak, na více místech barva odřená ( samozřejmě na viditelných místech)
    • Čela postýlky musíme znovu nabarvit
    • Návod pouze v polštině a angličtině
    • Zaslepené dírky na vrchní polohu roštu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrůza

    Nevyhovující

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhá doba dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou, že zboží je skladem, ale samozřejmě skladem není, tak je to v mnoha obchodech...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nebylo dobře zabaleno a rohy komody se během přepravy poškodily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nebyla dodána

    Přepravní společnost vůbec objednávku nedodala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dorazilo poškozené zboží

    Bohužel nedokážu posoudit, kde se s postýlkou narazilo. Ale postýlka dorazila poškozená. Poslední příčka roštu v postýlce je rozlomená, jedna z příček naražená. Možná při balení postýlky, možná při přepravě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zatim mam pocit, ze je komunikace zmatena. Polozky, ktere nebyly po objednani skladem, nelze doposlat po jejich naskladneni. V emailove komunikaci nelze na polozky kliknout (presmerovani na eshop) a neni u nich ani foto, takze v pripade reseni polozek z objednavek se musi dle popisu zpetne na eshopu vyhledavat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo kompletně poškozené!

    Katastrofa! Zboží přišlo kompletně poškozené tak, že se komoda nedá ani sestavit! Jsem zvědavá, jak se k tomu obchod postaví.

  • zboží ještě nedorazilo a chcete recenzi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neskutečná doručovací doba

    Dlouhá doručovací doba. Dřív než zboží dorazí email s dotazem o spokojenosti zákazníka. 2.objednavka stejný problém. U první přišel dotaz spokojenosti a o týden déle zásilka. Nenormální.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S ostatním zbožím nedorazila dětská matrace Danpol za 590 Kč. Reklamace dopadla tak, že jsme byli osočeni, že jsme řádně nevybalili zboží a matraci přehlédli!!! (Během vybalování jsme veškeré obaly ještě třídili , přehlédnout při tom matraci je skutečně nemožné.) Výsledek nákupu - přišla jsem o peníze, matraci nemáme, jen jsme se nervovali v období, které by mělo být klidné a radostné. Nákup na eAndílek.cz rozhodně nikomu nedoporučuji!!!

    S ostatním zbožím nedorazila dětská matrace Danpol za 590 Kč. Reklamace dopadla tak, že jsme byli osočeni, že jsme řádně nevybalili zboží a matraci přehlédli!!! (Během vybalování jsme veškeré obaly ještě třídili , přehlédnout při tom matraci je skutečně nemožné.) Výsledek nákupu - přišla jsem o peníze, matraci nemáme, jen jsme se nervovali v období, které by mělo být klidné a radostné. Nákup na eAndílek.cz rozhodně nikomu nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    musíme se rázně ohradit proti Vašemu hodnocení.
    Na základě Vašeho podnětu Vás pracovnice zákaznické péče ubezpečila, že dojde k prověření nastalé situace. Dle kamerových záznamů a ověření skladových zásob bylo vyloučeno, že bychom do Vaší zásilky opomněli přibalit jednu ze dvou objednaných matrací.
    Chtěli bychom zdůraznit, že jste byla vyzvána k překontrolování doručené zásilky..., s osočováním, jak zmiňujete, se v žádném případě nemůžeme ztotožnit. Pokud jste nebyla s výsledkem šetření spokojena, měla jste se obrátit na reklamační oddělení. Tohoto jste však nevyužila a napsala nedoporučující hodnocení, které vnímáme jako poškozující.
    Závěrem bychom chtěli dodat, že se pro naše zákazníky snažíme udělat maximum, a praktiky, kterými bychom je poškozovali, jsou nám rozhodně cizí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi dorazilo neposkozene prepravou.
    • Zbozi typu nabytek slo velmi spatne slozit, dily byly nepresne, nektere i vadne. Je mozne, ze po vybaleni luzkovin jsem prave na ne mela silnou alergickou reakci (nemam citlivou kuzi).
    • A pridane informace nejsou dostupne v cestine

    S obchodem jako takovym problem nemam, ale se zbozim urcite.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zbozi je funkcni
    • Zbozi prislo zabalene hala bala
    • zbozi bylo spinave, nez jsem ho predala jako darek, bylo potreba koplet umyt vodou a jarem...

    Celkove docela zklamani.