Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Nabízí zboží, které již údajně nemají. Zbytečná objednávka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo přepravci v poškozené krabici, kterou DPD přebalilo a zkontrolovalo. Až při montáži jsme si všimli poškozeného čela postýlky - odštípnutá barva na 3 místech. Také po bocích postýlky je přebytek lepidla na spojích.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zbozi strasne zabalené len v nejakom igelite
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání zboží
- Uvádí špatné rozměry nabízeného zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Špatný lak, na více místech barva odřená ( samozřejmě na viditelných místech)
- Čela postýlky musíme znovu nabarvit
- Návod pouze v polštině a angličtině
- Zaslepené dírky na vrchní polohu roštu
-
Nedoporučuje obchod
- Hrůza
Nevyhovující
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá doba dodání.
-
Nedoporučuje obchod
- Píšou, že zboží je skladem, ale samozřejmě skladem není, tak je to v mnoha obchodech...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží nebylo dobře zabaleno a rohy komody se během přepravy poškodily.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednávka nebyla dodána
Přepravní společnost vůbec objednávku nedodala.
-
Nedoporučuje obchod
- dorazilo poškozené zboží
Bohužel nedokážu posoudit, kde se s postýlkou narazilo. Ale postýlka dorazila poškozená. Poslední příčka roštu v postýlce je rozlomená, jedna z příček naražená. Možná při balení postýlky, možná při přepravě.
-
Nedoporučuje obchod
Zatim mam pocit, ze je komunikace zmatena. Polozky, ktere nebyly po objednani skladem, nelze doposlat po jejich naskladneni. V emailove komunikaci nelze na polozky kliknout (presmerovani na eshop) a neni u nich ani foto, takze v pripade reseni polozek z objednavek se musi dle popisu zpetne na eshopu vyhledavat.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží přišlo kompletně poškozené!
Katastrofa! Zboží přišlo kompletně poškozené tak, že se komoda nedá ani sestavit! Jsem zvědavá, jak se k tomu obchod postaví.
-
zboží ještě nedorazilo a chcete recenzi
-
Nedoporučuje obchod
- Neskutečná doručovací doba
Dlouhá doručovací doba. Dřív než zboží dorazí email s dotazem o spokojenosti zákazníka. 2.objednavka stejný problém. U první přišel dotaz spokojenosti a o týden déle zásilka. Nenormální.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- S ostatním zbožím nedorazila dětská matrace Danpol za 590 Kč. Reklamace dopadla tak, že jsme byli osočeni, že jsme řádně nevybalili zboží a matraci přehlédli!!! (Během vybalování jsme veškeré obaly ještě třídili , přehlédnout při tom matraci je skutečně nemožné.) Výsledek nákupu - přišla jsem o peníze, matraci nemáme, jen jsme se nervovali v období, které by mělo být klidné a radostné. Nákup na eAndílek.cz rozhodně nikomu nedoporučuji!!!
S ostatním zbožím nedorazila dětská matrace Danpol za 590 Kč. Reklamace dopadla tak, že jsme byli osočeni, že jsme řádně nevybalili zboží a matraci přehlédli!!! (Během vybalování jsme veškeré obaly ještě třídili , přehlédnout při tom matraci je skutečně nemožné.) Výsledek nákupu - přišla jsem o peníze, matraci nemáme, jen jsme se nervovali v období, které by mělo být klidné a radostné. Nákup na eAndílek.cz rozhodně nikomu nedoporučuji!!!
Reakce obchodu eAndílek.cz
Vážená paní,
musíme se rázně ohradit proti Vašemu hodnocení.
Na základě Vašeho podnětu Vás pracovnice zákaznické péče ubezpečila, že dojde k prověření nastalé situace. Dle kamerových záznamů a ověření skladových zásob bylo vyloučeno, že bychom do Vaší zásilky opomněli přibalit jednu ze dvou objednaných matrací.
Chtěli bychom zdůraznit, že jste byla vyzvána k překontrolování doručené zásilky..., s osočováním, jak zmiňujete, se v žádném případě nemůžeme ztotožnit. Pokud jste nebyla s výsledkem šetření spokojena, měla jste se obrátit na reklamační oddělení. Tohoto jste však nevyužila a napsala nedoporučující hodnocení, které vnímáme jako poškozující.
Závěrem bychom chtěli dodat, že se pro naše zákazníky snažíme udělat maximum, a praktiky, kterými bychom je poškozovali, jsou nám rozhodně cizí. -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi dorazilo neposkozene prepravou.
- Zbozi typu nabytek slo velmi spatne slozit, dily byly nepresne, nektere i vadne. Je mozne, ze po vybaleni luzkovin jsem prave na ne mela silnou alergickou reakci (nemam citlivou kuzi).
- A pridane informace nejsou dostupne v cestine
S obchodem jako takovym problem nemam, ale se zbozim urcite.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- zbozi je funkcni
- Zbozi prislo zabalene hala bala
- zbozi bylo spinave, nez jsem ho predala jako darek, bylo potreba koplet umyt vodou a jarem...
Celkove docela zklamani.