Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi dorazilo neposkozene prepravou.
    • Zbozi typu nabytek slo velmi spatne slozit, dily byly nepresne, nektere i vadne. Je mozne, ze po vybaleni luzkovin jsem prave na ne mela silnou alergickou reakci (nemam citlivou kuzi).
    • A pridane informace nejsou dostupne v cestine

    S obchodem jako takovym problem nemam, ale se zbozim urcite.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zbozi je funkcni
    • Zbozi prislo zabalene hala bala
    • zbozi bylo spinave, nez jsem ho predala jako darek, bylo potreba koplet umyt vodou a jarem...

    Celkove docela zklamani.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali spatne matrace

    Poslali spatne matrace jake ja ne objednuvala

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedosli sroubky na komodu jak meli a kdyz jsem
    • psala na infolinku at vidim, ze maji zajem ci aspon nejaka kompenzace, tak se nikdo neozval

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    velice nás mrzí, že jste obdržela komodu bez spojovacího materiálu. K tomuto pochybení muselo dojít špatnou kompletací zboží při výrobě.
    Zkontrolujte prosím, zdali k odeslání e-mailu z Vaší strany skutečně došlo, jelikož od Vás žádnou zprávu na infolinku či reklamační oddělení neevidujeme, a tak jsme neměli příležitost zjednat nápravu a tento Vámi uváděný nedostatek vyřešit k Vaší maximální spokojenosti.
    Chtěli bychom tímto zdůraznit, že se všem zákazníkům věnujeme s maximální péčí. Obdržíme-li jakýkoliv požadavek, určitě nezůstává bez povšimnutí a je vyřešen k plné zákaznické spokojenosti. Jsme si tedy naprosto jisti, že obchod v tomto ohledu nepochybil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná výhoda
    • Čelo u postýlky přišlo poškrábané, objednala jsem 8. 12. 20 a náhradní čelo ještě nepřišlo. Paní mi řekla, že pošle dopravce po novém roce a až poskrábané čelo dorazí k nim, tak poté mi pošlou jiné, špatná komunikace s obchodem, dlouhá dodací lhůta. Ještě mi bylo sděleno, že mám čelo důkladně zabalit, jinak budu hradit poškození. Obchod v ničem neustoupí, mají své dopravce a jinou rychlejší variantu neuznávají, tak pořád čekám. Tento shop u mě skončil.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    chtěli bychom se rázně ohradit proti Vaší recenzi, kterou vnímáme jako poškozující.
    Na dotaz “V jakém stavu je Vaše objednávka” jste odpověděla, že zboží zatím nedorazilo, což je nepravda, jelikož jste zboží obdržet musela, když jste jej následně pro drobnou “kosmetickou” vadu reklamovala.
    Zboží jste objednala 8.12. v 19,21 hod. Odesláno Vám bylo 11.12., což je v souladu s našimi obchodními podmínkami, takže ani v tomto ohledu neshledáváme pochybení a netušíme, proč jste délku dodací lhůty ohodnotila 0,5 z 5 bodů.
    Rovněž ohodnocení kvality komunikace obchodu 0,5 z 5 bodů je podivné..., o stavu objednávky jste byla vyrozuměna několika automatickými emaily.
    Reklamaci jste zahájila 18.12. v 9,34. Ještě téhož dne v 11,48 hod. s Vámi reklamační oddělení zahájilo reklamační řízení (mimochodem proběhlo celkem 8 konverzací) s omluvou a byl Vám navržen způsob řešení, s nímž jste souhlasila. Velmi slušně jsme se Vám snažili vysvětlit, že doba, ve které jste zahájila reklamaci, je hektická, ať už z důvodu předvánočního, kdy přepravci celorepublikově nestíhali doručovat zásilky, tak z důvodu covidové epidemie, kdy extrémně vzrostly nákupy přes eshopy.
    Rovněž jsme Vám sdělili, že svoz a příjem zásilek nelze z důvodu celofiremní dovolené od 23.12. do 3.1.(jak bylo řádně uvedeno na našich stránkách) realizovat.
    Špatnou komunikaci s obchodem shledáváte právě v tom, že jsme celý proces z výše uvedených důvodů nedokázali urychlit? A to, že jsme si dovolili Vám okamžitě nevyhovět, mělo za následek nedoporučující recenzi. Jak dětinské!
    Co se týče poškození, tak na základě fotodokumentace, ale i na základě Vašeho komentáře nešlo o poškození celého čela postýlky, ale pouze o lehce nedokonalý barevný potisk ve dvoucentimetrovém místě dekoru motivu hvězdy.
    To, že jste zboží objednala 8.12. není pro reklamační řízení podstatné. Obchod má na vyřízení reklamace ze zákona 30 dní od uplatnění reklamace, takže lhůta pro vyřízení reklamace stále běží, vše je v mezích zákona.
    Vážená paní, jak jsme se Vám snažili vysvětlit, obchod v ničem, co zmiňujete, nepochybil. Jsme rádi, že takových zákazníků, jako jste vy, není mnoho.
    Jsme přesvědčeni, že si i zákazníci s minimálním právním povědomím z výše zmiňovaného vyvodí vlastní závěry.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi napsal, že křesílko, které jsem objednala a zaplatila, a které bylo na stránkách "skladem", dorazí až za 14 dní. Po 3 týdnech nic, tak jsem psala obchodu, kde je objednávka a dnes mi bylo sděleno, že je dlouhodobý výpadek u dodavatele. Takže jsem objednávku zrušila... syn mohl křesílko mít už měsíc.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    chtěli bychom nejenom Vás, ale i ostatní zákazníky ujistit, že veškeré zboží, které nabízíme, máme skladem. Je nám však velice líto, že došlo k nedostupnosti Vámi objednaného křesílka z důvodu totožného nákupu ve stejnou chvíli několika zákazníky, což se v ojedinělých případech může stát.
    Řádně jsme se Vám za tuto nastalou situaci omluvili a informovali jsme Vás, že k naskladnění dojde cca za 14 dní, což jste akceptovala. Vzhledem k tomu, že se situace změnila a došlo k výpadku ve výrobě, sami jsme Vás o tomto informovali s dotazem, zdali si budete přát objednávku zrušit. Nezakládá se tedy na pravdě, že jste musela sama obchod kontaktovat s dotazem na stav Vaší objednávky.
    Jsme rádi, že u nás spokojeně nakoupila většina zákazníků, o čemž svědčí celá řada pozitivních recenzí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Srdíčko na postýlce zničené

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání recenze.
    Netušíme však, proč jste napsala nedoporučující hodnocení.
    Zboží jste objednala 23.11. a 26.11. Vám bylo odesláno, což je v souladu s našimi obchodními podmínkami. Za případné zpoždění doručení nese odpovědnost dopravce, který z kapacitních důvodů není v tomto předvánočním koronavirovém období schopen doručovat zvýšené množství zásilek ve standardních termínech.
    Rovněž v kvalitě komunikace obchodu neshledáváme nedostatky, jelikož jste od nás obdržela několik automatických emailů týkajících se stavu Vaší objednávky. Žádný další dotaz z Vaší strany neevidujeme.
    Ve svém hodnocení zmiňujete zničené srdíčko na postýlce. I k tomuto chceme zaujmout svoje stanovisko: pokud jste u zmiňované postýlky registrovala jakékoliv poškození, což se v ojedinělých případech z důvodu nešetrného zacházení během přepravy nedá vyloučit, mohla jste uplatnit reklamaci a my bychom se ji snažili vyřešit k Vaší maximální spokojenosti. Reklamaci jste však bohužel neuplatnila, a tak jsme neměli příležitost Vaši nespokojenost napravit.
    Závěrem chceme tedy zdůraznit, že obchod v žádném ze zmiňovaných aspektů nepochybil.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemají nejhorší ceny
    • Dost věcí nemají skladem i když uvádějí že mají
    • Velice arogantní přístup k zákazníkovi

    Dokud s nimi člověk nepotřebuje komunikovat, tak je to v pohodě, ale když s nimi člověk začne komunikovat tak záhy zjistí že je pro ně zákazník jen obyčejný povl

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážený pane,
    nelze nezareagovat na Vaši recenzi.
    1) Z čeho vychází Vaše ohodnocení spokojenosti s délkou dodací lhůty 3,5 z 5, když jste zboží (matraci) objednal 20.10. a téhož dne Vám bylo odesláno?
    2) Hodnocení kvality komunikace 0,5 z 5 je rovněž zarážející.
    Obdržel jste několik automatických emailů týkajících se stavu Vaší objednávky a zároveň registrujeme několik písemných kontaktů pracovnice zákaznické péče, která s Vámi komunikovala Vaši poznámku v objednávce.
    Zde budeme konkrétní: Měl jste výhrady k tomu, že u matrací s pohankou a kokosem a matrací silnějších než 8-10 cm nemusí fungovat monitor dechu…
    Naše pracovnice Vám velice slušně vysvětlila, že nejsme prodejci monitorů dechu, a proto je vhodné informace, které se těchto monitorů týkají, hledat spíše u jejich prodejců. Trváme si na tom, že popis u matrace má zákazníka informovat o vlastnostech dané matrace a nelze tudíž očekávat informaci ohledně její kompatibility. Vašemu požadavku ohledně doplnění popisu jsme
    nevyhověli, jelikož nám nepřísluší zasahovat do údajů, které jsou nám výrobci poskytovány.
    3) Na základě tohoto jste vyhodnotil to, že zboží nemáme skladem a máme arogantní přístup k zákazníkovi? Obě tato tvrzení se, vážený pane, nezakládají na pravdě a mají poškozující charakter.
    Závěrem dodáváme, že nás velice těší, že převážná většina našich zákazníků je s našimi službami spokojená, o čemž svědčí jejich kladné recenze. Najdou se však i tací, kteří, pokud neshledají názorovou shodu, odhodlají se k písemnému útoku v podobě negativní a poškozující recenze, což je bohužel i Váš případ. A už vůbec se nemůžeme ztotožnit s Vaším tvrzením, že je
    pro nás zákazník “jen obyčejný povl”, jak jste se vyjádřil.
    Chceme Vás ubezpečit, že je spokojenost zákazníků naší prioritou, jednáme čestně a nelíbí se nám, když je poškozováno naše dobré jméno útočnými, nepravdivými a zavádějícími informacemi.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Myslím ze za to obchod nemůže, ale asi dopravce, ale komoda přišla ošoupana a otlučená. Byla jsem velmi zklamaná
    Byl i problém z doručením

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    rádi bychom Vám vyslovili poděkování za Váš čas, který jste věnovala napsání recenze.
    Netěší nás však, že hodnotíte náš obchod negativně, třebaže si sama myslíte, jak sama v recenzi uvádíte, že za zmiňované nedostatky obchod nemůže.
    Jelikož spokojenost zákazníků je naší prioritou, žádali jsme Vás, abyste nám sdělila všechny nedostatky obchodu, které ovlivnily Vaši celkovou spokojenost s nákupem, abychom mohli vyvodit patřičné důsledky.
    V té souvislosti jsme Vám připomněli, že Vaše objednávka byla vytvořena 19.10. v 15:44 a k jejímu odeslání na Vaši adresu došlo následujícího dne 20.10., což je nadstandardní doba vyřízení objednávky. V tomto bodě tedy obchod neselhal.
    Pokud ovšem zásilka jevila známky poškození (což se v ojedinělých případech při přepravě stát může), neměla jste ji vůbec přebírat, jak je uvedeno v obchodních podmínkách. Jestliže však z Vaší strany k převzetí došlo, mohla jste přistoupit k vyplnění reklamačního formuláře a my bychom se snažili reklamaci vyřídit k Vaší maximální spokojenosti. Nic z toho jste však nevyužila a napsala jste nedoporučující recenzi, což vnímáme velmi negativně, jelikož jsme neměli možnost Vaši nespokojenost napravit. Na základě výše uvedených informací jste nás ubezpečila, že velmi ráda recenzi upravíte, ale k dnešnímu dni se tak nestalo. Vaše hodnocení tedy posuzujeme jako nepravdivé, zavádějící a náš obchod poškozující.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po celou dobu objednávky bylo garantováno doručení zdarma. Následně byly připočteny náklady na dopravu /moje chyba, nevšimla jsem si a potvrdila/. Nicméně při řešení záležitosti se obchod choval a komunikoval velmi arogantně.
    Zboží bylo zasláno prostřednictvím přepravní společnosti, která ale nepočkala ani jedinou minutu na dokončení předchozího hovoru a odjela. Zboží tak muselo být vyzvednuto na benzínce, doprava - která měla být zdarma a nebyla - naprosto ztratila význam.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní magistro,
    chtěli bychom reagovat na Vaši negativní recenzi, ve které jste uvedla několik nepravd a zavádějících informací.
    Uvádíte, že zboží bylo osobně vyzvednuto a kvalitu výdejního místa jste ohodnotila 0,5 z 5. Vzhledem k tomu, že osobní odběr u nás možný není a tudíž nemáme ani výdejní místo, netušíme, jak jste tedy dospěla k tomuto tvrzení, navíc když sídlo naší firmy je od Vašeho bydliště vzdáleno cca 180 km.
    Kvalitu komunikace jste ohodnotila 0,5 z 5. Chceme podotknout, že veškerá komunikace naší pracovnice s Vámi probíhala písemně, profesionálně a musíme zdůraznit, velmi korektně, o čemž jsme se měli možnost přesvědčit. Naprosto tedy odmítáme, že by komunikace probíhala velmi arogantně. Registrujeme, že někteří zákazníci vnímají odpovědi ze nepříjemné a arogantní, pokud se neztotožňují s jejich představou. Naštěstí takových zákazníků není mnoho.
    Vážená paní, doprava zdarma není garantována pro některý druh nábytku, jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách a rovněž viditelně a přehledně na našich stránkách v sekci “Doprava a platba”.
    Během dokončování objednávky se zákazníkovi cena dopravy zobrazí. Jak sama přiznáváte, Vaše chyba, že jste si toho nevšimla, vše potvrdila, čímž jste souhlasila s obchodními podmínkami. Toto je zcela běžná záležitost nákupu v eshopu.
    A ještě zmínka k přepravní společnosti: nemyslíte, že je spíše arogantní myslet si, že přepravce bude milostivě čekat, než si vyřešíte svůj telefonát?
    Věříme, že naši zákazníci z komentáře pochopili, že chybu není patřičné svalovat na někoho jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • označení velikosti košilek je špatné - košilky v. 68 sotva obleču na 2-měsíční miminko, předtím jsem v tomto obchodě koupila košilku v. 62, která je větší než košilky, které mi přišly teď
    • jedna z košilek je vyrobena z polyesteru, přestože má na sobě napsané, že je ze 100% bavlny - je tedy k ničemu, do takového materiálu miminko neobleču

    přišly pěkné věci, škoda, že je téměř nevyužiju kvůli špatné velikosti

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    chtěli bychom zaujmout stanovisko k Vaší negativní recenzi.
    Je nám samozřejmě líto, že Vámi objednané velikosti košilek neodpovídají parametry Vašemu miminku. Spolu se zjednodušením, zlevněním a úsporou času je potřebné při nákupu v eshopu vzít v úvahu i úskalí, které představuje především problém s výběrem správné a padnoucí velikosti čehokoliv, co nakupujete.
    Rádi bychom Vás upozornili, že my jako prodejci neodpovídáme za normy pro označování velikostí oblečení, ani za kategorizaci velikostního sortimentu. Nebo se snad domníváte, že zboží etiketami označujeme my?
    Nicméně, pokud jste shledala, že Vámi zakoupená velikost Vašemu miminku neodpovídá, mohla jste jednoduše v rámci odstoupení od smlouvy nevyhovující produkty zaslat na naši adresu a my bychom Vám vrátili peníze.
    Rovněž, pokud jste narazila na produkt, jehož označení neodpovídá garantovanému materiálu, stačilo vyplnit reklamační formulář a produkt reklamovat. Nic z toho jste však nevyužila, neměli jsme tedy možnost vzniklý problém vyřešit k Vaší maximální spokojenosti. Místo toho jste se rozhodla obchod nedoporučit. Nemyslíte, že je velice zvláštní, že recenzi takovéhoto charakteru jsme dosud nezaznamenali? Nesvědčí to náhodou o tom, že problém bude spíše někde jinde…?

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo doručeno včas. Obal vypadal neporušeně, ale po odmotání folie bylo vidět lehké poškození. Po vytáhnutí krabice s panenkou jsem byla v šoku. Krabice vypadala velice omšele, jakoby dlouho ležela někde ve vlhkém sklepě, odřená , škaredá. poničená. Měla jsem to jako dárek, dcerka se moc těšila. Naštěstí panenka byla v pořádku. Zkoušela jsem volat, ale nikdo už nezvedal telefon. Tak jsem to neřešila.
    Ovšem bych se pánové styděla, že můžete vyexpedovat takové zboží. Kdyby jste aspoň dopředu upozornili, jak to je. Očekávala bych výraznou slevu.
    Takhle se obchody nedělají.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    je nám velice líto, že jste byla nákupem u nás zklamána. Chtěli bychom Vám připomenout, že jste si zakoupila zboží z kategorie AKCE A SLEVY – TOTÁLNÍ MASAKR CEN. Do této kategorie byla zařazena I Vámi vybraná panenka se slevou (původní cena byla uvedena na etiketě), jelikož právě její obal jevil známky poškození, což bylo uvedeno i v popisu u produktu.
    Dále bychom chtěli upozornit, že pokud k nám zákazník volá mimo pracovní dobu, nemůže se divit, že telefon nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr zboží
    • nabízí i zboží které již není a ani nebude
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr zboží.
    • V den objednání bylo všechno zboží skladem, ale nakonec některé nepřišlo, že již není v prodeji. Obchod o tom nijak neinformoval.
    • Garantují odeslání do 24 hodin. Objednáno v pondělí a do pátku zboží nepřišlo.
    • Píšou, že nad 3700,- doprava zdarma. Já měla objednávku za skoro 9000,- a dopravu jsem i přesto platila.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    chtěli bychom tímto uvést Vaši recenzi na pravou míru:
    je nám líto, že došlo k nedostupnosti jednoho z 12ti objednaných produktů, o čemž jste byla pracovnicí zákaznické péče telefonicky informována. Zároveň jste byla o tomto vyrozuměna i písemně. Rovněž Vám bylo sděleno, že z kapacitních důvodů se odeslání Vaší objednávky opozdí.
    Nesouhlasíme tedy s Vaším tvrzením, že jste o těchto skutečnostech nebyla informována.
    V žádném případě se nezakládá na pravdě, že garantujeme odeslání do 24 hodin. E-mailem jste byla informována o doručení do 24 hodin po předání dopravci, což je podstatný rozdíl.
    Ještě bychom rádi upřesnili informaci o dopravě zdarma nad 3700,- Kč.
    Na našich stránkách je v sekci DOPRAVA A PLATBA zcela jasně a srozumitelně uvedeno, že toto neplatí pro některý nábytek, což byl i Váš případ. Zákazníkovi se tato skutečnost zobrazí po vložení zboží do košíku.
    Chtěli bychom Vás tedy ubezpečit, že se našim zákazníkům věnujeme s maximální péčí a mrzí nás, když nás nepravdivými komentáři poškozují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží označené skladem nebylo skladem. Alespoň se sami ozvali, že bude příští týden. Už je !prští čtvrtek" = stále nic :(

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Postýlka přišla řádně zabalená, avšak chyběl český návod. Po 3 dnech snahy se nám nepodařilo nasadit stahovací bočnici, jelikož díly nesedí ( k zacvaknutí chybí víc jak 0,5cm) ani šrouby nepřišly v odpovídajícím počtu (rošt jsme přidělali pomocí vlastních šroubů). Bohužel telefon nikdo nezvedá a na vyplněný reklamační formulář nikdo doteď nereagoval...

    Ostatní zboží dorazilo v pořádku, ale mrzí mě, že se mnou nikdo nekomunikuje a nemá snahu vzniklý problém řešit.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    jsme nuceni se rázně ohradit proti Vaší nepravdivé recenzi.
    Reklamaci postýlky jsme od Vás obdrželi 27.5. Ještě téhož dne jsme Vám odepsali a poradili, jak bočnici nasadit a požádali jsme Vás, ať konkretizujete chybějící šrouby, abychom je mohli požadovat po dodavateli, jelikož jsme prodejci a náhradní díly nevedeme. Čekali jsme na Vaše stanovisko, ale odpovědi jsme se již nedočkali. Následně se na našich stránkách objevilo Vaše hodnocení. Zjistili jsme záhy, že jste do reklamačního formuláře uvedla chybnou e-mailovou adresu, takže naše odpověď se k Vám nedostala. Není tedy pravda, že bychom Vaši reklamaci řešit nechtěli. Dokonce neregistrujeme telefonát ani z čísla uvedeného v reklamačním formuláři, ani z objednávky.
    Chyba tedy nenastala na naší straně. Napsali jsme Vám nejen vysvětlující e-mail na adresu uvedenou ve Vaší objednávce, ale také jsme Vám přeposlali odpověď na Vaši reklamaci, která dokladuje okamžitou naši reakci i špatný e-mail. Očekávali jsme, že k tomuto zaujmete svoje stanovisko, odpovíte nám a my budeme moci reklamaci dořešit k Vaší maximální spokojenosti. Do dnešního dne (10.6.) se tak však nestalo, z čehož usuzujeme, že nic řešit nechcete a tudíž je vše v pořádku. Požádali jsme Vás o stažení nepravdivé recenze, jelikož se cítíme být tímto poškozeni.
    Uvádíte, že s Vámi nikdo nekomunikuje, a nemá snahu vzniklý problém řešit, ale jak je vidět, opak je pravdou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po měsíci jsem se dočkala jiného zboží,než jsem měla objednané. Bez vysvětlení a omluvy, poslali co zrovna měli skladem. Opravdu jsem naštvaná.

    Reakce obchodu eAndílek.cz

    Vážená paní,
    je nám nesmírně líto, že došlo k nedostupnosti postýlky, kterou jste si u nás objednala. O tom, že výrobce ukončil její výrobu jste byla řádně informována, omluvili jsme se Vám a nabídli několik alternativ. Na základě toho jste si objednala postýlku jinou.
    Nezakládá se tedy na pravdě, že bychom Vám nastalou situaci nevysvětlili, neomluvili se a poslali bez Vašeho vědomí "něco", co bylo zrovna skladem. Komunikace probíhala nejen písemně, ale i telefonicky, o čemž svědčí naše záznamy. Věřte, že se našim zákazníkům snažíme vycházet maximálně vstříc, ale někdy bohužel může dojít k situacím, které sami nejsme schopni ovlivnit, což se stalo ve Vašem případě. Mrzí nás proto, když je nepravdivými komentáři poškozováno naše dobré jméno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží udávané "skladem", objednané a zaplacené má po mé urgenci a týdnu čekání dostupnost za další 3 týdny.