• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zítra to bude 3 týdny co jsem zboží zaplatila a stále mi nic nedorazilo. Musela jsem to dnes urgovat a ikdyž mi bylo přislíbeno, že to v nejbližších dnech přijde, tak tomu již na základě prodělané zkušenosti moc nevěřím

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den,

    objednala jste zboží, u kterého byla uvedena dostupnost na objednání - do 14 pracovních dní, což je dnes.

    Pokud chcete zboží okamžitě, máte objednávat to, u kterého je uvedeno SKLADEM.

    Jak píšete, potvrdili jsme, že zboží dorazí do Vánoc a tak se stane.

    Caše hodnocení považujeme za klamavé. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost zatím jen jedna,po 6 dnech,kdy bylo zboží zaplaceno, zboží ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo uvedeno ,že je skladem a nebylo. V popisu obchodu uvádí, že co je označeno "skladem", skladem opravdu je.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobré ceny ve srovnání s jinými obchody
    • obchod zareagoval zprávou, že se objednávka vyřizuje až po jedenácti dnech, do té doby jsme netušili, zda vzali objednávku vůbec na vědomí

    Celkově zatím nemám co hodnotit, zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené nedodané nikdo nepodpovida na e-maily nikdo nezvedám telefon nebo ho vypíná při zvoněněni E-kempovani je zlodějská stránka.Pozor!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den,

    ihned po přijetí Vaší objednávky jsme Vám psali e-mail, že zboží bude dodáno v týdnu 16.-20.12. s důvodu prodlevy u dodavatele. Nabízeli jsme Vám ještě pádla jiná, která máme skladem. Neobdrželi jsme Vaši odpověď, proto jsme mysleli, že souhlasíte s termínem dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • bohužel velice dlouhá doba dodání bez jakékoliv komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem, zaplatila,přišla informace z automatu, že objednávku vyřizují a už se nikdo neozval. Po mé poptávce( za několik dní) mi bylo sděleno, že hlavní část objednávky- polstry na rozkládací židle nejsou a nebudou.Objednávku jsem stornovala a objednala jiné. Druhý den mi bylo oznámeno, že polstry nejsou a nebudou...obě objednávky byly zaplaceny ( 1.676.-) a zatím mi peníze nevrátili.

    NEDOPORUČUJI tento obchod, komunikace mizerná a služby? nabízejí něco, co nemají???
    Tady už neobjednám!!!

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, bylo objednáno zboží za sníženou cenu, ve výprodeji a bohužel není možnost doobjednat. Platba bude vrácena na Váš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi napsal, ze se jim nepodarilo zbozi naskladnit a rovnou objednavku zrusili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží nedodali a více jak týden nereagovali. Dosud čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, komunikace probíhala standartně, několika maily a bylo v ysvětleno, proč nebyla objednávka vyřízena. Platba již proběhla 20.7.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 5.7.2018. Objednávka se vyřizuje prislo 8.7. a zatim se nic nedeje 14.7. Žádné info o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    Nabízí a fakturují zboží, které nemají.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, na e-shopu je několik tisíc produktů a nelze vždy garantovat aktuální dostupnost všech produktů Konkrétně u Vámi vybrané obuvi byla skladová dostupnost uvedena do 3 dnů. Bohužel při objednání z externího skladu nám bylo oznámeno, že obuv vybrané velikosti je prvním dnem vyprodána o čemž jsme Vás obratem informovali. Žádné zboží jsme Vám nefakturovali, jak píšete. Faktura se vystavuje na zboží, které je zákazníkovi odesláno. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objdenávka byla 24.4. na můj dotaz 30.4. sdělení že bude odesíláno 2.5. došlo 4.5. Toptrans a zboží bylo poškozené, lehátko mělo prasklinu o délce 5-10 cm a tak jsem ho vrátila ihned přepravci. Mají dlouhou dobu na vyřízení a sychrují se že se musí zboží ihned rozbalit jinak nebudou brát zřetel na reklamaci, už to mi bylo dost podezřelé, ale díky tomu jsem si lehátko pořádně prohlédla a bylo poškozené. Zklamání.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, veškeré zboží, které odchází z našeho skladu je před expedicí kontrolováno. To samé požadujeme po zákazníkovi - kontrolu zboží při převzetí. Je to z důvodu, že může při přepravě dojít k poškození zboží. A je nutné poškozené zboží nepřebrat nebo převzít a uvést do přepravního listu - o čemž zákazníky informujeme e-mailem. Pokud zákazník poškozené zboží převezme bez výhrady, tak přepravní společnost reklamaci neuzná a náklady na nové zboží, zaslání a stažení poškozeného jde na náš vrub. Je tedy snad logické, že požadujeme při převzetí kontrolu zboží. A normální zákazník kontrolu provede. Pokud jdete nakoupit do kamenné prodejny, taktéž si kontrolujete, jaký kus si dáváte do košíku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ve středu kolem poledne jsem si objednal zahradní nábytek. Jelikož to bylo u tohoto obchodu poprvé, pečlivě jsem si prostudoval informace na jeho webu. Podstatné bylo, že garantuje expedici do 24 hodin, pokud je zboží skladem. Podle toho jsem i vybíral. Do čtvrtečního večera žádná informace, proto jsem na webu překontroloval všechny objednané druhy, zda jsou opravdu skladem, což byly. V pátek odpoledne přišel mail, že jeden druh zboží není dostupný a byla mi nabídnuta alternativa, která byla v jiné kvalitě a proto jsem jí neakceptoval. Na mou výtku někdo z e-shopu slušně zareagoval s vysvětlením, že chyba vznikla u dodavatele. Většina prodejců zboží skladem opravdu má, případně uvádí skladem u dodavatele, což mne upozorní, že se může objevit problém. Rozhodně pokud inzeruji expedici do 24 hodin, tak by v tomto časovém úseku měli zjistit, že se objevil problém a informovat o tom nakupujícího. Jelikož nakupuji na internetu často, tak jsem asi zhýčkaný přístupem zavedených firem.... Jen malá perlička - zboží jsem obdržel ještě o víkendu u zavedené firmu a navíc o pár korun levněji....

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, chyba v zásobování v letošním roce u sezonního zboží je problém v nedostatku u dodavatele, který je jen jeden v čr. a nestačí vykrývat objednávky v plném rozsahu.Expedici do 24 hodin nikde negarantujeme, u zboží je uvedeno do 2 pracovních dní. Komunikace s Vámi proběhla v normálním režimu a alternativa byla nabídnuta. Stavy na skladě se mění automaticky každé ráno a pokud je schopen dodavatel dodat nové je do 2 dnů opět na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.3. jsem ucinila objednavku zbozi skladem a ihned zaplatila. Dosud (11.4.) nedorazilo. Sice mezitim byly i dva svatecni dny, ale i tak uz jsou to dva tydny! Po nekolika dnech od vytvoreni objednavky mi bylo receno, ze cast zbozi nemaji vubec. Vybrala jsem jine, rovnez skladem. Od te doby uplynuly dalsi ctyri pracovni dny a stale nic. Nejspis se vymluvi na doskladnovani žádaného sezonniho zbozi?

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, děkujeme. Problém, který u Vaší objednávky je , že dodavatelé mají některé zboží zablokované pro řetězce a na zbytek se prostě nedostane. I když uvádí ,že zboží je dostupné a tyto informace se převádí automaticky do e shopu. Bohužel se nedaří tento problém řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo inzerované že je skladem,přesto přišlo až za 8dní po mé urgenci.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Objednávka byla vytvořena v úterý 20.3. a odeslána v úterý 27.3.. Jednalo se o zboží/ lehátko /,které se postupně doskladňuje na letní sezonu.Zboží příšlo na sklad v úterý a bylo obratem expedováno. Určitě se nečekalo na Vaši urgenci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opakovaný případ, kdy eshop potvrdí objednávku, zboží si nechá zaplatit aby vám následně sdělil, že zboží již není a zeptal se vás, jestli si u nich nechcete koupit něco jiného.
    • Osm (!) dní po odeslání výzvy ke vrácení peněz e-shop nereaguje, peníze stále nejsou vráceny.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den,platba byla již včera vrácena na Váš účet,
    Objednávku jste zaplatil ihned po odeslání a nečekal jste na potvrzení.Jednalo se o doprodej zboží z loňské sezóny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednali jsme 3 ks lehátek a v jednom balení nebyly šrouby a vše k tomu ,aby jsme jej mohli sestavit.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, žádnou reklamaci jsme od Vás neobdrželi, tak nechápeme Vaše hodnocení. Lehátka jsou zabalena od výrobce a obsah se nekontroluje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Inzerovane zbozi, ktere melo byt skladem bohuzel nebylo. Objednavku jsem proto zrusila.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, bohužel zimní obuv se rychle vyprodává a nedovede na to reagovat ani výrobce a některé velikosti prostě nejsou.Info o vyprodání jste obdržela hned po objednání, stavy na skladě se mění nepřetržitě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Inzerují zboží, které neumí dodat. Mají uvedeno skladem a po několika dnech napíší že zboží není.

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Bohužel se někdy stane, že je zboží vyprodané a ani dovozce již zboží nemá na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    • Neyla obednávka doručena dle dohody

    Reakce obchodu e-kempovani.cz

    Dobrý den, nechápeme Vaše hodnocení,zboží bylo odesláno 20.11. . Žádný dohodnutý termín jste neměl domluven a objednávku rušíte přes hodnocení heuréky. To nevíme co si o tom máme myslet.