Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    došlo mě potvrzení objednávky s tím, že mám zaplatit zálohu (přestože na stránkách je uvedeno, že záloha se platí v případě, když zboží není na skladu. Avšak na stránkách stálo : "zboží skladem") Na výzvu k placení zálohy jsem nereagoval, od té doby ze strany obchodu žádná odezva až na tuto výzvu k ohodnocení zkušenosti s obchodem (???!!!)

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážený pane Zimolo,
    děkujeme za Vaši reakci. Dotazník spokojenosti zasílá server Heureka nezávisle na nás.

    Omlouváme se za vzniklé nedorozumění, ale na webu u každých dveří jsou uvedeny odstíny, které máme skladem (Například, pro Interiérové dveře Plné Hladké: https://dvere-erkado.cz/interierove-dvere-plne-hladke). Bohužel odstín Olše lak který jste objednal nebyl a momentálně také není skladem.

    Dnes Vás budeme kontaktovat, abychom společně vše vyřešili.

    S pozdravem
    Tým, Dveře Erkado

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi před osmi dny řečeno, že jakmile zaplatím, tak mě bude kontaktovat kurýr, protože je zboží na skladě.
    Tak proč mi posíláte dotazník spokojenosti s nákupem, když mi žádné dveře nepřišly??

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážený pane Borovičko,
    děkujeme za Vaši reakci. Dotazník spokojenosti zasílá server Heureka nezávisle na nás.
    Vaše odeslané peníze byly připsány na náš účet v pátek 11/05. Proto zboží bylo připraveno a odesláno k dopravci v pondělí 14/05.
    Omlouváme se za delší dodací lhůtu.

    Přejeme Vám pěkný den, a doufáme, že budete spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží.
    S pozdravem
    Tým, Dveře Erkado

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Špatná komunikace, reakce na žádost o cenovou nabídku přišla i přes urgenci až za dva týdny! Vzhledem k tomu, že na pobočce se prodejce dušoval, že odpovídají do druhého dne, mě tato lhůta nemile překvapila.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážená paní Drahorádová,
    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za špatnou komunikaci. Bohužel, kvůli Velikonočním svátkům a souvisejícím dovoleným došlo k opomenutí vyřízení Vašeho dotazu. Z této nepříjemné situace byly vyvozeny patřičné důsledky vzhledem k našemu zaměstnanci tak, aby k takovéto chybě už nedošlo.

    Ještě jednou se omlouváme
    Přejeme Vám krásný den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nechávají vyrobit až po objednání-doba dodání 5 týdnů!

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážený pane Marečku,
    u Vámi vybraných dveří máme uvedeno konkrétní provedení, které je skladem. Bohužel křídlo šířky 90, které jste potřeboval, běžně skladem není. Doba dodání dveří, které nemáme skladem je orientačně 3-5 týdnů, což máme uvedeno na stránkách eshopu.
    Děkujeme, a doufáme, že budete spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo ani nepotvrdil zda je zboží již skladem a dá se vyzvednout.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za informace. Aktuálně řešíme Vaši situaci.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvedené zboží skladem dodávka do dvou týdnou ve skutečnosti skladem nebylo. Dodávka tak předběžně byla minimálně 5 týdnů!!!

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážený pane Ambroži,
    bohužel, Vámi vybraný odstín nebyl skladem
    a tím došlo k prodlevě při čekání na naskladněni zboží.
    Velmi se za tuto prodlevu omlouváme a doufáme, že budete spokojen s kvalitou zakoupeného zboží.

    Přejeme Vám krásný den!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Produkty, které jsou uvedené "skladem" ve skutečnosti skladem nejsou. Objednával jsem zde, protože jsem potřeboval produkt do 3 dnů. Následně mi přišel e-mail, že můj produkt bude naskladněn na konci týdne. Po několika dnech mi přišel další mail, že teprve potvrzují moji objednávku a budou mě informovat, kdy bude k vyzvednutí takže ani dvanáctý den nemám informaci, kdy si budu moci produkt vyzvednout.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    za způsobené nepříjemnosti se Vám omlouváme.
    Zboží bylo naskladněno 24.11 a je připraveno k osobnímu vyzvednutí na naší pobočce v Praze.
    Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vysoké poštovné- 450Kč za týden trvající dopravu a pak telefon v sobotu večer" za hodinu a půl vám přivezu zásilku"
    • slíbená pěna zdarma nedorazila
    • nepříjemné jednání po telefonu
    • žádná komunikace, informace o stavu objednávky...
    • dlouhá doba dodání- asi na nás zapomněli
    • dveře jsme objednali 29.9. , zaplatili 2.10. a dorazily 25.11.

    Slibují dodání 3-5 týdnů, v našem případě to bylo týdnů 6 a to ještě, že jsem se připomněla+ další týden trvala doprava! Neinformovala nás o ničem ani firma, ani dopravce. Slibovanou montážní pěnu zdarma jsme také neobdrželi. Naštěstí dveře přišli nepoškozené, jsou pěkné, ale jestli i kvalitní, to se teprve uvidí. U firmy už nakupovat nebudeme, jsme velmi zklamaní jejím jednáním.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážený pane Cigánku,

    Vaše recenze nás velice mrzí. Vždy se snažíme snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu.
    Chybějící montážní pěnu odešleme Vám ještě dnes.
    Děkujeme za pochopení, a doufáme, že budete spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Za mě bohužel nespolehlivý. Když jsem se po 2dnech, (kdy kromě potvrzení přijetí objednávky nebyla od obchodu žádná reakce) dovolal do obchodu, bylo mi zděleno že ještě týž den (pátek) mi objednávku potvrdí a domluví se na termínu dodání. Opět se nic nedělo tak jsem v úterý psal email že objednávku ruším a do 30minut telefonát že už je objednávka připravená atd.... No domluvili jsme se že tedy objednávku rušíme, paní se mi omluvila a i přes to mi následující den dopravce objednávku přivezl. Tuto zrušenou objednávku jsem od dopravce nepřevzal jelikož jsem již měl stejné zboží objednané odjinud kde byla komunikace a spolehlivost na jedničku.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    děkujeme za informace. Mrzí nás, že Vaše objednávka neproběhla úplně podle Vašich představ, omlouváme se za nepříjemnosti. Naším hlavním cílem vždy byl a je spokojený zákazník. Proto můžeme Vás ujistit, že přístup jednotlivých zaměstnanců bude projednán a zajistíme, aby se podobná zkušenost již neopakovala.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na centrále se odmítají bavit o reklamaci, nepřijímají zboží do reklamace. Takže vadné zboží nikdy nevymění. O vrácení peněz nemůže být řeč.

    Je to partička z bývalého SSSR a podle toho také jednají. Jakmile se u nich vyskytne problém a zboží je už zaplacené, tak od všeho dávají ruce pryč.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    společnost Erkado CZ vždy dělá maximum pro poskytnutí těch nejlepších služeb vám, našim zákazníkům. Někdy ovšem zafunguje lidský nebo jiný faktor a v zakázce popř. při jejím doručení nastane komplikace nebo poškození.
    Tyto situace u nás řeší reklamační oddělení.

    My víme o vačem případě s podlahovou lištou. Vě většině případů již instalované nebo upravené zboží bohužel již nelze reklamovat.

    Reklamace zboží řešíme nejčastěji výměnou za zboží stejných parametrů nebo opravou. Když to není možné, vystavujeme dobropis ve výši aktuální nákupní ceny. Reklamace se snažíme vyřešit v nejkratším možném termínu.

    V rámci reklamace zašlete nám email na adresu [email protected] (tento email by měl obsahovat číslo Vaší objednávky či faktury, stručný popis závady a její fotodokumentaci), nebo nám zavolejte na číslo 244 460 824.

    Děkujeme za pochopení. A doufáme, že budete se zakoupeným zbožím spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    • Krom potvrzení objednávky, žádná odezva, komunikace apod.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    aktuálně řešíme Vaši situaci. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Já jsem dostal křívý pouzdro na dveře,asi spadlo to na zem, ale nechci reklamovat protože to bych musel čekat nějakou dobu .

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Společnost ERKADO vždy dělá maximum pro poskytnutí těch nejlepších služeb vám, našim zákazníkům. Někdy ovšem zafunguje lidský nebo jiný faktor a v zakázce popř. při jejím doručení nastane komplikace nebo poškození.
    Reklamace zboží řešíme nejčastěji výměnou za zboží stejných parametrů nebo opravou. Když to není možné, vystavujeme dobropis ve výši aktuální nákupní ceny. Reklamace se snažíme vyřešit v nejkratším možném termínu.

    V rámci reklamace zašlete nám email na adresu [email protected] (tento email by měl obsahovat číslo Vaší objednávky či faktury, stručný popis závady a její fotodokumentaci), nebo nám zavolejte na číslo 244 460 824.

    Děkujeme za pochopení. A doufáme, že budete se zakoupeným zbožím spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehledný web
    • Slibovaná akce (sleva se nekonala - past na zákazníka.

    Doporučení od známého. střední zklamání, slibovaný kontakt obchodního zástupce až na urgenci, sleva-nesleva dejte si pozor. Na trhu není pouze Erkado.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    víme o Vaši situaci. Bohužel akce 4+1 se nevztahuje na Plné Hladké dveře které jste si od nás objednala. Dveře v akcí - MAGNOLIE, JUKA anebo FORSYCIE.

    Podmínky akce 4+1: při objednání 5ks dveří MAGNOLIE, JUKA, FORSYCIE ve všech odstínech GREKO a CPL a v provedení-jednokřídlé otočné dveře, falcové a bezfalcové, platíte jen za 4 křídla a 1 získáváte od nás ZDARMA!!! Lze kombinovát ruzné odstíny a modely.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    První obchod v pořádku, druhý obchod moc špatný - obchod mě informoval o telefonickém potvrzení objednávky do 2 dnů - nikdo se neozval, dále mi obchod měl zaslat údaje k záloze - nezaslal. Po pár dnech mi přišlo že mi bude zboží doručeno dne 11.4. do 17 hodin a zboží nikde, žádný telefonní kontakt nereaguje.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • možná cena
    • Komunikace a chování pracovníků skladu. Chtěl jsem, aby se mnou při výdeji zaměstnanci firmy zkontrolovali zboží jestli není poškozené jelikož se mi u předchozí dodávky ot této firmy stalo, že byly prasklé obložky. Místo toho mě nechali nejdříve podepsat doklad o výdeji a teprve pak já sám jsem musel zboží kontrolovat.Ještě měli jízlivé poznámky, že teď už si s tím mohu dělat co chci.

    Ruská arogance a nabubřelost.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den, děkujeme za informaci.
    Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Vaši připomínku ovšem samozřejmě přeposílám panu řediteli společnosti ERKADO. O výsledcích Vás budeme informovat e-mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem objednala, zaplatila jsem zálohu a bylo mi slíbeno, že se mi do dvou dnů ozvou. Je to již 10 dnů a nikdo se neozval, ani nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den, paní Ivano.
    Děkujeme za Vaše upozornění na problémy v komunikaci s klienty. Tento problém bude probrán se zaměstnanci.
    Vaše zboží už máte doručené, a tak se těšíme na Vaše další nákupy.

  • Nedoporučuje obchod

    • cena

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • naprosto nevyhovující podmínky při předávání zboží. neochota a nezájem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den, mohu se zeptat co konkrétního se Vám nelíbilo na komunikaci? Burkov. ERKADO CZ s.r.o.