Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Obchod rozhodně nedoporučuji, dveřní pouzdra Jap 3 kusy objednány 1.11, poslední kus došel 29.11 z důvodu reklamace ihned při dodání pouzdra, pouzdro bylo poškozené natolik, že to šlo vidět už "z vlaku" a pouzdro bylo vráceno dopravci. Další 2 pouzdra po rozbalení druhý den, viditelně poškozené, pomačkané, dotlučené. Vše jsem nafotil a poslal přes reklamační žádost 16.11. Bez odpovědi, následně jsem poslal 30.11 připomínací email s tím, že jsem doteď nedostal žádnou odpověď a dodnes pořád bez reakce. Komunikace na reklamačním oddělení je nulová. Dlouhá dodací lhůta mi zkomplikovala práce na novostavbě.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den, pane Jakube Svobodo,
    děkujeme za vaši reakci.

    1) Reklamace vám byla uznaná ihned a v nejbližším možném termínu byl zařízený svoz a doručení správného zboží. Nevíme proč o tom nepíšete.
    2) Ohledně škrabanice na pouzdrech tak ted' řešíme váš problém.

    Děkujeme a přejeme hezký den,
    Tým ERKADO CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mělo být k odběru , ale vzhledem k nepojízdnému rozvozovému vozu bude prý o týden později. Je dobré, že mě dali vědět tuto informaci, ale zdá se mě těžko uvěřitelné, že taková firma má k dispozici jedno rozbité auto.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace spojené s Vaší zakázkou. Přepravní společnost kterou najímáme má samozřejmě k dispozici více rozvozových vozidel nicméně vozidlo které zákazníkům vozí do naší pobočky v Brně zakázky pro ně zdarma je jen jedno a jezdí vždy v pondělí (vyjma svátků a v momentální situaci i poruchy). Informována jste byla o situaci, kde byly navrhnuty možnosti doručení. 1.dovézt zdarma na pobočku Brno, 2.dovézt zdarma na pobočku Brno přepravní společností Raben dříve než za týden, 3.dovézt zboží zpoplatněnou službou přepravní společností Raben. Ve Vaší odpovědi jste bohužel nespecifikovala že chcete zboží expedovat dříve zdarma na pobočku Brno přepravní společností Raben, z toho důvodu jsme zboží poslali klasickým závozem o týden později.
    Děkujeme a přejeme hezký den,
    Tým ERKADO CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Barva na obrázku jiná než v reálu
    • Komunikace s dopravcem

    Nelze se řídit obrázky dveří, v reálu barva vypadá jinak. “obrázkově jsou hezčí”.
    Určitě doporučuji nechat si zaslat vzorník.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci. Vzorník odstínů zasíláme za symbolickou cenu v 1 Kč: https://dvere-erkado.cz/vzorniky
    Taky mužete prohlédnout naše dveře na prodejnách po celé České republice: https://dvere-erkado.cz/kontakty

    S přáním hezkého dne Tým ERKADO CZ

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr
    • Nikdo nic neví, nikdo za nic nemůže.
    • Informační emaily jsou nic neříkající.
    • Dlouhé doby dodání.

    Nikdo nic neví, nikdo za nic nemůže.
    Informační emaily jsou nic neříkající.
    Žádná proaktivita ani vyřešení problému s dodáním. Měli jsme objednány dveře s vyzvednutím. Říkal jsem pánovi, že je potřebuji co nejdříve, prý za týden… super být bez dveří. Týden…

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Malé plus za týdenní přehled, že produkt není :)
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Neschopnost odeslat zásilku v celku, tudíž mi vznikli komplikace s přepravcem.
    • Nepřehledný montážní návod
    • Kvalita materiálu

    Zkuste jinde ;)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena výrobku
    • Ochota personálu na lince
    • Přehlednost shopu
    • zboží, které není na skladě má dlouhou dodací lhůtu

    Objednal jsem stavební pouzdro do zdi společně s tichým dojezdem, bohužel pouzdro , které bylo na skladě s odesláním do 2 dní ještě nedorazilo, protože tiché dorazy nejsou na skladě a čekací lhůta se protáhla již na 2 týdny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi nebylo didtupne avkoli na webu ano, alternativa nebyla nabidnuta
    • Needostupnost

    Zklamani

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážený pane, Svoboda,
    děkujeme za zpětnou vazbu a Váš čas k vyplnění dotazníku Heureka. Pravděpodobně jste přehlídl aktuální skladovou zásobou na stránce, kde uvedené přesně počty dveří v jednotlivých rozměrech skladem. Bohužel nemůžeme nabídnout alternativu jelikož zboží zařazujeme do výprodeje z důvodu zrušení modelu nebo dekoru ve výrobě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace se zákaznickou linkou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pestrá nabídka zboží
    • Velmi pomalá expedice zboží byť vše z objednávky bylo skladem.
    • Reklamační oddělení funguje jako "šedá eminence". Neexistuje na ně telefonní číslo, pouze komunikují emailem.
    • Velmi nemilá zkušenost se zákaznickým přístupem.
    • Nepřesný, špatně čitelný a neúplný návod
    • Chybějící vruty a komponenty
    • Polský výrobce

    Proces objednavky na eshopu bez problemu, jenomze tim to skoncilo.. Byt zbozi meli vse skladem a ihned k expedici, bylo expedovano az treti den od objednani, pak dalsi 3 dny expedicni spolecnost Raben dovazela. Po rozbaleni sok, nejen ze poslali chybnou barvu dveri, ale taky mensi pocet objednaneho dalsiho zbozi - tichy doraz. Omluva zadna, ochota resit proaktivne ke spokojenosti zakaznika mizerna. Nakonec po asi 15ti minutovem telefonatu svolila zamestnankyne, ze problem preda kolegyni na reklamacnim oddeleni a ta objednala svoz chybneho zbozi a dovoz objednaneho. Bohuzel nedodrzeli termin dodani a bylo doruceno opet o den pozdeji. Kvalita objednaneho zbozi velmi chaba, nesedely pocty komponent/vrutu s navodem, ktery je opravdu tragicky (zlatá Ikea).

    Celkova nespokojenost, priste radeji nakoupim u konkurence.

    Reakce obchodu Dveře ERKADO

    Vážený Lukáš Vrána,
    reklamace vám byla uznaná ihned a v nejbližším možném termínu byl zařízený svoz a doručení správného zboží, do týdne.
    Několik zaměstnanců se Vám opakovaně omluvilo, byla vám v rámci omluvy také poskytnuta sleva 300 Kč na cenu dopravy, tudíž zdarma.
    Telefon na reklamaci neposkytujeme, abychom zabránily telefonátům rozčileným zákazníkům jako jste byl vy.
    Čitelné návody máme k dispozici na naších stránkách, se kterými máte možnost před koupi se seznámit.
    Vzhledem k většímu počtu obyvatel Polsko vyrábí levnější zboží, stejnou kvalitu zboží můžete koupit v Čechách za vyšší náklady.

    Děkujeme a přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozměry které tam uvádějí nesouhlasí a doprava taky hrozná. Řidič který neřekne ani a ani b.Už nikdy nikdy nenakoupíme v tomto obchodě.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dopředu zaplaceno, i když mělo být skladem, tak po měsíci stále nedorazilo. Po dotazech a urgencích bylo sděleno, že zboží bylo při dopravě poškozeno a tím veškerá komunikace skončila. Zboží stále nemáme a nevíme jestli bude....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Manažer volal a ptal se na mnoho otázek, řekl jsem vše, co potřebujete, ale nakonec jsem nedostal účet za platbu. Manažer zmizel.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Odbornost personálu, umí poradit.
    • Termíny výroby a komunikace po objednání a zaplacení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ze tří dveří udávaných jako SKLADEM nemají ani jedny,.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Minulý měsíc jsem objednala stavební pouzdro, které přišlo v roztrhané krabici a celé poškozené, zboží jsem nepřevzala od dopravce. Minulý týden v pátek jsem čekala další stavební pouzdro a opět stejná situace.
    Kdo mi zaplatí mé výdaje a ztrátu času? Bydlím 50 km vzdáleně od místa doručení, takže 4 zbytečné jízdy x 50 km=200 km, spotřeba 8 l nafty na 100 km, tak si to spočítejte + minimálně 8 ztracených hodin, protože musím čekat, jak píšete od do hodin = jeden pracovní den. Kdo mi zaplatí tady tyto moje výdaje způsobené Vaší příčinou?????

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • milá slečna s východním přízvukem na infolince
    • Nemají skladem co tvrdí, že mají skladem
    • I to co mají "skladem" ale u dodavatele, nemusí být skladem
    • To že to zešmoulili vám možná zavolají už za tři dny!
    • A nebo vám napíšou, že volali, vy jste to nevzal byť nemáte zmeškaný hovor (Yes!)
    • dodání "skladem" za 4 týdny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • To co nabízí skladem,není skladem.Nedostatečná komunikace i po telefonu.