Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o žádné nevím

    nejsou schopni dodat zboží

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Knihu jsem si objednal k dodání na pobočku Nymburk. Ani za sedm dní od objednávky nedorazila. Nepřišla ani žádná informace např. o zdržení, termínu dodávky apod. - jen prvotní "potvrzení objednávky".

  • Potvrzení objednávky knihy přišlo 28. června, k vyzvednutí na pobočce 11. července. Přijde mi to jako dlouhá doba pro click & collect.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem dne 22.6.2023, ale do dnešního dne jsem neobdržela informaci, kdy si mohu knihu vyzvednout na prodejně v Krnově.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Knihy přišli ale vůbec nepřišlo žádné potvrzení objednávky takže jsem si nebyla jistá jestli jsou objednané, musela jsem si psát na informace jestli moji objednávku evidují, po pár dnech že ano a zase to skončilo. Žádné info o odeslání až po dalším týdnu volala rovnou pošta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do avizovaných 5 pracovních dnů nebyla kniha naskladněna. Průběžná komunikace (sledování zásilky, informace že termín naskladnění se nestihne) žádná, pouze mail 6. pracovní den po objednávce, že je kniha naskladněna a mám-li o ni stále zájem. Protože byla určena jako dárek do data po 5. pracovním dni, tak nezbylo než knihu zakoupit přímo na obchodě (kde paradoxně byla) za plnou cenu, tzn. ani nebylo možné uplatnit slevu z e-shopu. Škoda, s knihkupectvím Barvič & Novotný jsem měl doposud dobré zkušenosti, na obchodě je osobní přístup jinak skvělý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo
    • Obchod nekomunikuje
    • Objednáno u konkurence
    • Člověk tam musí volat, aby se dozvěděl o progresu věcí - sami od sebe info nesdělí

    Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje i když slíbili (na mé prvotní zavolání) dodání knih již před týdnem a následnou notifikaci přes SMS. Nevím jestli potřebují víc času nebo ne, slušnost je to dát klientovi vědět a nenechávat jej v nejistotě - sami od sebe nekomunikují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Marné čekání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha měla být skladem, tak jsem objednal, i když tento obchod byl nejdražší. Čekám už dva týdny a kniha není.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem dopravu přes balikovnu. V systému posty sice balik existuje. Nicméně stále nedorucen od 9.5.y

    • Objednáno 27. 4. - do dnešního dne 12. 5. nedorazilo

    Objednáno 27. 4. - do dnešního dne 12. 5. nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádné info o dodání zboží,žádné info o ničem

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Ač byla kniha označena "skladem", doručení nakonec trvalo téměř 3 týdny. Sice mi přišel email od obchodu, že se doručení protáhne kvůli omezené dostupnosti, ale to mělo být napsáno už v eshopu při objednávání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Čekám dále na zboží, které by mělo být už dlouho k vyzvednutí na pobočce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • I přes zprávu, že kniha je připravena k odběru, ji na prodejně nemohli najít.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si knihu, tři týdny se nic nedělo. Až po mé urgenci, že mi kniha dosud nepřišla, mi sdělili, že knihu nedostanu z důvodu poškození

    • od objednání 15.03.2023 až na můj dotaz 22.03.2023, jak je to s mojí objednávkou mi bylo lakonicky sděleno, že kniha se stahuje z prodejny a bude expedována 2 - 3 týdny od objednání. Pořád se nic neděje.
    • Ačkoliv kniha byla v nabídce, bylo mi sděleno, že je vyprodána.

    Nechápu, proč jsou vyprodané, knihy dále uváděny v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka docela trvala, ale ok. Co mě vadilo bylo to, že ke knížce byla přiložena tužka, aby si dítě mohlo psát a zase to smazat. Tužka byla v průhledném obalu na vrchu knihy. Ten byl špinavý, upatlaný, přilepený jako kdyby znovu izolepou. Vypadalo to použitě. Paní prodavačka mi k tomu řekla, že ostatní co přišli jsou ještě horší, Toť vše. Kupovat jsem to samozřejmě nemusela, ale syn už to měl slíbené, tak jsem to stejně vzala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží které nemají