Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Po 14 dnech, kdy jsem sama musela knihkupectvi kontaktovat, co se deje s mou objednavkou, ze zbozi stale nedorazilo na prodejnu, mi pani sdelila, ze kniha uz neni u dodavatele a ze mi ji stahnou z prazske prodejny. Kdyb,ch nezavolala, knihu asi dosud nemam. Vysledek? Objednano 19.3., email, ze kniha je na prodejne prisel 10.4. Tady uz nikdy nenakoupim!
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nepřišlo mi potvrzení objednávky na email. Kontaktní formulář na stránkách nefunguje, zkoušela jsem to průběžně dva týdny. Na můj email na podporu žádná odpověď. Musela jsem to po 10 dnech urgovat znovu a najednou přišla odpověď, že je moje kniha už několik dní připravená k vyzvednutí. A že mi prý odpovídali, ale nevím kam a komu, neměla jsem nic ve spamu ani jinde. Škoda, že mě nenapadlo přečíst si nejdřív recenze. Koukám že nejsem jediná, kdo měl problém s komunikací eshopu. A ten kontaktní formulář jim stále nefunguje, ale asi jim to nevadí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec mi nepřišla informace, že je zboží k vyzvednutí. Až později mi dorazil email s připomínkou, že jsem si zboží nevyzvedla.
    Včera jsem byla na prodejně, kde mi řekli, že zboží nemají a že nevědí, kde je.
    Kdybych nedostala dárkový poukaz, nikdy bych zde už nic nekoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Knizka byla inzerovana s potrebou objednani u dodavatele. Po trech tydnech nevim vubec v jakem stavu je moje objednavka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ich habe die Bücher per Mastercard bezahlt. Der Verkäufer teilte mir mit, dass die Versandkosten nach Deutschland höher sind. Ich übermittelte meine Bereitschaft, die Mehrkosten zu tragen; eine Bankverbindung zur Abwicklung der Zahlung wurde mir nie mitgeteilt. Die Lieferung ist nicht erfolgt; der Betrag wurde auch nicht zurücküberwiesen. Kein guter Service!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě informace o přijetí objednávky žádná reakce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha byla uvedena na e-shopu skladem/dodání do 2-3 dnů/, objednala jsem ji s osobním vyzvednutím na prodejně. Po 14 dnech a urgencích z mé strany mi bylo sděleno, že kniha již nebude a objednávka byla po dohodě stornována.
    Chápu, že může dojít ke komplikacím, ale domnívám se, že je slušnost informovat zákazníka, což se bohužel nestalo.
    Knihu jsem musela objednat v jiném knihkupectví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané jako dárek k Vánocům dorazilo 14 dnů po Novém roce!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V mém případě dlouhá doba expedice
    • Žádné informace o stavu nebo zdržení odeslání objednávky

    Dne 24.11. jsem objednal knihu, která měla být skladem, ale očividně skladem nebyla (nebo přišlo více objednávek, než bylo dostupných exemplářů) k doručení došlo až 7.11. Během této doby jsem neobdržel žádné informace o stavu objednávky. Nemám důvod zde nakoupit přístě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nabizeli, ale nebylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedal jsem souhlas s předáním svých údajů Heuréce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihu jsem si objednala s vyzvednutím na prodejně. Nedostala jsem žádnou zprávu o objednávce a proto jsem po týdnu volala na prodejnu, jak to vypadá s objednávkou. Bylo mi řečeno, že zboží je již na prodejně vyprodané, ale že si knihu stáhnou z jiné prodejny a ozvou se mi. Kdybych nezavolala, tak by se mě nikdo neobtěžoval ani upozornit, že už knihu na prodejně nemají. Uběhl další týden a nemám žádné zprávy. Když jsem s dívala na stránky tak je již kniha vyprodaná. Stále čekám co se vlastně s mojí objednávkou bude dít dále. Mezitím přišel tento dotazník ze kterého jsem se dověděla, že už vlastně knihu mám .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Bezplatné vyzvednutí, platba kartou
    • žádná
    • žádost o hodnocení, žádné zboží však dodáno nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Za jednu knihu z objednávky jsem nakonec platila o 90 Kč více než bylo v objednávce aniž by mi někdo něco řekl. Jelikož jsem to vyzvedavala až cca po 3 týdnech tak jsem si tím nebylo jistá a cenu zkontrolovala v původní objednávce až doma

  • Už podruhé, co jsem si objednala objednávku a zádné další info k ní nemám. První byla v prosinci 2022 a od té doby nic.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Široký výběr
    • V prodejně dobré slevy
    • Při nákupu na e-shopu dlouhá doba doručení do prodejny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečná komunikace; dotazník o spokojenosti zaslán s informací o koupi zboží - ze dne 1.9.2023 , i když zásilka doposud nebyla doručena, ale v dotazníku zboží bylo údajně již zakoupeno ! Urgence skončí na konstatování, že na doručení jsou stanovené 2 - 3 týdny - a objednávka ze dne 24.8.2023 by tedy měla být dodána do 15.9.2023.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží do obchodu dorazilo později, než jsem potřebovala.
    Prodavač byl ochotný a doporučil mně jinou variantu.
    Prodavačka při odpolední směně byla neochotna a ani mi nedokázala říci, zda zboží dorazí nebo dorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez jakékoliv komunikace

    24.7. objednáno, do 7.8. bez odezvy a ještě mi 7.8. přijde do mailu, abych ohodnotila Kanzelsberger na základě mého nákupu.. No dám tomu ještě chvilku a zruším to.