Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Při dnešním sestavování zakoupeného nábytku chybí 3 šrouby a chybí kontakt ke světlu k zrcadlu.
    Nábytek byl celkem dost drahý na to, že tam chybí součástky. Žádám o vyřešení tohoto problému, jak se jako obchod k tomu postavíte

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Omlouváme se za vzniklou situaci, která nastala neúmyslně. Mrzí nás, že nás zákaznice nekontaktovala po převzetí zboží, není žádný problém doposlat náhradní díly. Zákaznici jsme na základě této recenze (jinak bychom o tomto problému nevěděli) kontaktovali a řešíme doposlání chybějících komponent.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    11.12. zaplaceno a 22.12. stále zboží nemám

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás negativní zkušenost zákazníka, produkt jsme byli nuceni doskladnit, což se nám prodloužilo, zákazník byl hned po vytvoření objednávky emailem obeznámen ohledně pozdějšího dodání zboží.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Komunikující zákaznická podpora.
    • Nabídka a cena zboží
    • Doprava k zákazníkovi

    V mém případě mělo doručení probíhat 2x v pozdních večerních hodinách, do třetice o víkendu večer. Po třech týdnech je zboží stále na cestě... Doručení jako z Číny.

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás zpoždění doručení objednávky, kvůli nadrozměrnému zboží jsme objednávku doručovali ve vlastní režii, jelikož se doručení z technických příčin zpozdilo, zákaznici jsme pravidelně informovali. Zákaznici byla objednávka doručena.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba, výmluvy, omluvy, výmluvy, změny časů doručení a nabídka doručování ve 22:00

    Zboží jsem objednal a zaplatil 14.11.2023.
    21.11.2023 (po týdnu) jsem se začal pídit, proč stále nemám termín doručení a nikdo se mnou nijak o doručení ani nekomunikuje. Po zaslání dotazu jsem obdržel informaci, že dodání bude za 5-10 pracovních dní.
    1.12.2023 se ozvali, že zboží mohou doručit v neděli 3.12. ve 22:00. Pokud se mi to nelíbí, tak prý za dalších 14 dní. Po chvilce váhání jsem souhlasil, ať už zboží mám. Nechal jsem si termín potvrdit do emailu.
    V sobotu 2.12.2023 odpoledne jsem dostal SMS, že termín dodání mění na pondělí v 21:30. Následně mi již nikdo do konce víkendu nereagoval jak na volání, tak na maily či SMS. Až dnes v pondělí 4.12.2023 dopoledne se ozvali, že se OPĚT omlouvají a že již nyní má řidič hodinové zpoždění (jako že by zboží doručil před půlnocí?). To už na mě bylo opravdu moc (jako při představě, že mi ve finále doručí zboží, které nebude v pořádku a budu nucen s nimi nadále komunikovat mi vstávaly vlasy hrůzou) a objednávku jsem zrušil a nechal si vrátit peníze. Takto si podnikání a fungování eshopu opravdu nepředstavuju. Moc špatná zkušenost.

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás negativní zkušenost zákazníka. Zákazník si u nás objednal skandinávské křeslo, tedy produkt větších rozměrů avšak kurýrní společnost, se kterou jsme spolupracovali, nečekaně ukončila svou činnost a my jsme neuměli za takový krátký čas najít kurýrní společnost, která by nám daný druh zboží doručila, proto jsme řešili rozvoz ve vlastní režii. Po dohodnuté době doručení však došlo k technickým komplikacím a trasu jsme přeplánovali na následující den. Pro doručení dané zásilky a také ostatních zásilek na této trase jsme vynaložili maximální úsilí, proto nás mrzí, že zákazník nedokázal pochopit možné nečekané problémy (zdravotní úraz kurýra, následně zpoždění času doručení kvůli aktuální situaci na cestách), které my neumíme ovlivnit. Také byl zákazník průběžně informován po celou dobu prodlení. Zákazník tedy zrušil objednávku v den plánovaného doručení a platba mu byla vrácena.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč mi posíláte tento dotazník, když jsem zboží ještě neobdržela. Přišla jen zpráva, že asi do 5-10dnů... Jaká bude satisfakce?

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Pro nečekaně velkou poptávku po tomto produktu, jsme byli nuceni ji doskladnit, což se nám prodloužilo, zákazník byl hned po vytvoření objednávky emailem obeznámen ohledně pozdějšího dodání zboží.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zatím není co hodnotit zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Zákaznice si vytvořila objednávku o víkendu, přičemž byla informována emailem o nečekaném zpoždění. Zákaznici bylo zboží expdováno ještě před uveřejněním recenze.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    nebyl dodržen termín a zboží zobrazené v nabídce vypadá v reálu úplně jinak

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás prodloužená dodací lhůta z důvodu doskladňování, za což jsme se zákazníkovi omluvili a informovali ho včas. Také je nám líto, že zákazníkovi zboží nevyhovuje, zákazník má právo na vrácení zboží.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno předem, zboží stále nemám.
    Poslán email, zatím bez reakce.

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Zákazníkovi jsme se omluvili za zpoždění doručení objednávky z důvodu aktuálního většího doskladňování, zboží bylo však v daný den doskladněno a expedováno.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Naftové topení které jsem koupil bylo poškozené. Bylo vidět,co ne jsem první kdo mel to v ruce. Na svoje riziko musil otevřít,a opravit. Povedlo se to. Jinak komunikace z obchodem byla docela normální.

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás daná situace, jelikož od nás balíky odcházejí v neporušeném stavu ak poškození balení a zároveň zboží mohlo dojít při přepravě. Od zákazníka však nemáme žádný podnět k reklamaci, v případě potřeby žádáme zákazníka, aby nás kontaktoval emailem na [email protected] nebo telefonicky na +420210012801 kvůli dořešení problému.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    Po týdnu nic po třech pracovních dnech sem psal e-mail jak to vypadá a ani odpovědi jsem se nedočkal čtvrtý pracovní den sem volal bylo mě řečeno ze koncem tydne a je neděle a pořad nic takže komunikace nula uvidíme až to dorazí zda to dorazí jak to bude vypadat

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás negativní zkušenost zákazníka, avšak objednaný produkt jsme se kvůli vyprodaným posledním kusům museli doskladnit. Zákazníka jsme však informovali emailem o prodlení, zákazník využil právo na odstoupení od smlouvy a platba mu byla vrácena.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vánoční stromek není tak hezky jak na obrázku , není hodně hustý , za tu cenu jsem očekávala ze bude jak na obrázku

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že zákazník není se zbožím spokojen, jelikož na webu máme reálné fotky zboží a neevidujeme zatím podobné reklamace či stížnosti. V případě nespokojenosti, může zákazník využít práva na vrácení zboží.

    S pozdravem
    dumdekorace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací lhůta , komunikace až na dotaz zákazníka.

    Nedoporučuji tento e-shop

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás negativní zkušenost zákazníka, avšak objednaný produkt jsme se kvůli vyprodaným posledním kusům museli doskladnit. Zákazníka jsme však informovali emailem o prodlení, zákazník má zboží doma.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží došlo poškozené
    • Špatná komunikace s obchodem
    • Nepřišla faktura

    Je to na nic ,nikdo si tam nic nekupujte. Akorát přijdete o peníze…

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás negativní zkušenost zákazníka, který nás kontaktoval pouze emailem ohledně poškozeného zboží, vzápětí - ještě ten den jsme od něj žádali informaci, které díly jsou poškozeny abychom je doposlali. Nedostali jsme však zpětnou vazbu a neumíme se se zákazníkem zkontaktovat. Prosíme aby nás kontaktoval emailem na [email protected] nejlépe však telefonicky na +420 210 012 801 pro urgentní vyřešení problému.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivý

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás negativní zkušenost zákazníka, avšak objednaný produkt jsme se kvůli vyprodaným posledním kusům museli doskladnit, ale z důvodu, že šlo o produkt starší kolekce se nám to nepodařilo, proto se zákazníka informovali o nedostupnosti a navrhli mu alternativy produktu. Zákazník využil možnosti odstoupení od smlouvy.

    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesolidní

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Zákaznice si u nás objednala produkt, který jí byl doručen, avšak při přepravě došlo k poškození. Žádali jsme od ní informaci, zda obdržela od kurýrní společnosti protokol o škodě. Se zákaznicí se však problematicky komunikovalo, ale navzdory všemu jsme se dohodli na vyzvednutí poškozeného zboží a platba jí byla vzápětí vrácena.


    Tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nebyl schopen dodat objednané zboží ani do 18dní. Objednávku jsme byli nuceni zrušit.

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás prodloužená dodací lhůta způsobená doskladňováním zboží pro nečekaně velkou poptávku. Zákazníka jsme informovali o zpoždění objednávky, navrhli dostupné alternativy, zákazník využil možnosti odstoupení od smlouvy a objednávku stornoval.

    tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod deklaroval dodání do dvou dnů a dosud křeslo nepřišlo

    Neplnění slíbené dodací lhůty

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás prodloužená dodací lhůta způsobená víkendem a menším zpožděním kurýrní společnosti, jelikož zásilka byla námi expedována následující pracovní den po vytvoření objednávky. Stav objednávky jsme prověřili a zákazník zboží obdržel.

    tým dumdekorace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čekám týden a stále nic nepřišlo,ani omluva nebo upozornění,že se zásilka zpozdí,přitom píší,že do 2prac.dni přijde. Měla jsem to jako dárek a to mě dost zklamalo :-(
    • Nevýhodné

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, nicméně zákaznice u nás vytvořila dvě objednávky. První, kterou vzápětí zrušila, z důvodu pomýlené adresy a druhou, která byla hned následující pracovní den odeslána. Odeslaná objednávka je již 5 dní na výdejním místě PPL ovšem, snažili jsme se se zákaznicí zkontaktovat no zadané telefonní číslo se v obou objednávkách odlišuje a při odeslané objednávce neexistuje, tedy zákaznice si zadala chybný kontakt při vytváření objednávky. V tomto případě nás zákaznice nespravedlivě poškozuje.


    Tým DumDekorace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Balíček došel zabalený v průhledném obalu. Objednala sem si houpačku na zavěšení. Celá smrděla zatuchlinou a bylo na ní milion bílých nití a nepořádku.

    Kupovala jsem u vás poprvé a naposled.

    Reakce obchodu Dumdekorace.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že zákazník nás nekontaktoval ihned po převzetí zboží a nevyřešili bychom danou situaci ke spokojenosti zákazníka. Se zákazníkem se snažíme telefonicky spojit, ale neúspěšně, kontaktovali jsme ho emailem a čekáme na odpověď.


    Tým dumdekorace

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.