Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání, kvalita, nádherné zboží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Krásné, kvalitní, velmi dobře zabalené
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Seriózní jednání. Hezky zabaleno.
    • Obrázek je moc pěkný.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dobré

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku, komunikace skvělá.Doručení včas.Výrobek nádherný.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše bylo v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Perfektně zabalené, výborná komunikace

  • Doporučuje obchod

    90 %

    rychle jednaní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výborná komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široký výběr kvalitního zboží

    O žádné nevím

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • kvalita
    • rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    1) Kdyby to byla značka Rolls Royce, tak se můžeme bavit o tom, jestli chci mít viditelné logo na produktu. Ale netuším, proč si mám doma věšet něco, co má na sobě vypáleno slovo DUBLEZ. Na černém podkladu to je vidět hodně. Na žádném obrázku na webu to během objednávky vidět není. Nelíbí se mi to.

    2) Dva obrazy o stejných rozměrech (v mém případě medvěd a liška) nemají stejnou sílu linky, takže z těšení se na dva stejně provedené obrazy vedle sebe je za ty peníze dost rozporuplný pocit. A k tomu samozřejmě dvě slova DUBLEZ.

    Znovu bych nekoupil.

    Reakce obchodu DUBLEZ

    Dobrý den Martin,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, ačkoliv v tomto případě není pozitivní. Je nám líto vzniklé situace, z tohoto důvodu nám dovolte vysvětlit jednotlivé body Vaší recenze:

    1. Co se týče loga "DUBLEZ" na našich produktech, je to něco, co považujeme za součást naší identity a nachází se na téměř všech našich výrobcích. Logo je malinké, nepatrné a není ho moc vidět. V nabídce máme také možnost odstranění loga, které si můžete zadat hned v objednávce.

    2. Pokud máte na mysli linii čar obrazů, snažíme se zajistit, aby si byly co nejpodobnější. Musíme však zdůraznit, že tyto obrazy nejsou součástí sady a mohou se mírně lišit.

    Omlouváme se, že jsme nenaplnili Vaše představy o výrobcích a doporučujeme Vám odstoupit od smlouvy do 14 dní a my Vám obratem vrátíme peníze za objednávku, případně Vám můžeme vyměnit zboží za jiné.

    Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

    Pěkný den.

    Váš DUBLEZ.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Tento obchod doporučuji, nemám žádné vyhrady!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bohatá nabídka pěkného zboží, pohodlné objednání, rychlé doručení.
    Strom života i s textem o jeho významu poslouží jako pěkný a neobvyklý dárek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nákup z domu

    Rychlá spolupráce s obchodem , rychlé dodání zboží .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží

    Reakce obchodu DUBLEZ

    Dobrý den,

    je nám líto Vaší zkušenosti. Bohužel, podnět k reklamaci jsme neobdrželi, jinak bychom Vám obratem zaslali nový nepoškozený výrobek na naše náklady. Někdy se stane, že se výrobek během přepravy poškodí, ale každou reklamaci se snažíme vyřešit k spokojenosti zákazníka.

    Naše zákaznická podpora Vás bude ihned kontaktovat a zajistí rychlé vyřešení situace.

    Pevně věříme, že společně problém vyřešíme k Vaší spokojenosti :)

    S pozdravem DUBLEZ

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše proběhlo rychle a bez komplikací
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost