• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem zboží, následně přišel mail, že je zboží vyprodané, ačkoliv na stránkách je stále uvedeno, že je skladem. Zboží stále nemám, ale naštěstí jsem neplatil předem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace ze strany obchodu
    • zboží bylo po objednání vyprodané, přesto se dále objevuje jako dostupné
    • zboží je zaplacené a není již přes měsíc dodané
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr zboží
    • nespolehlivost

    poté co mi jeden den přišlo, že zboží je vyexpedováno a předáno přepravci, druhý den napsali, že zboží není skladem

  • V momentě kdy jsem chtěla vrátit zboží, přestal se mnou obchod komunikovat, pouze naslibovali že zboží vyzvedne přepravní služba a poté už mi nikdo nezvedl telefon.

    Reakce obchodu www.drogerie-slevy.cz

    Dobrý den , na stránkách v kontaktech je uvedeno že veškeré dotazy a reklamace je potřeba směřovat na e-mail zákaznické linky , nikoli telefonicky . Pokud je paní majitelka v zahraničí nebo pracovně vyřízená , není možné vyřizovat všechny telefonáty. Jak postupovat v případě reklamace je uvedeno v obchodních podmínkách . Nejedná se tedy o úmysl nereagovat , je potřeba pouze postupovat dle obchodních podmínek . Zákaznická linka řeší vše během 48 hodin . Drogerie -slevy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací doba,
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC NIC NIC
    • NEINFORMUJE PŘEDEM O ZMĚNĚ OBJEDNÁVKY, NĚKTERÉ ZBOŽÍ VŮBEC NEBYLO A OBJEDNANÉ MNOŽSTVÍ BYLO DALEKO MENŠÍ.
    • OZNÁMENÍ -ZASLÁNÍ FAKTURY BYLO AŽ PO DORUČENÍ ZBOŽÍ DO ZASILKOVNY.
    • ZBOŽÍ BYLO ZAPLACENO KARTOU A ČÁSTKA, KTERÁ BYLA VRÁCENA ZPĚT BYLA ŠPATNĚ VYPOČÍTÁNA - SAMOZŘEJMĚ V NEPROSPĚCH ZÁKAZNÍKA

    NA TELEFONICKÝ KONTAKT VŮBEC NEREAGUJÍ, I KDYŽ JIM NAPÍŠETE, ŽE PROSÍTE O OSOBNÍ HOVOR.
    PROSTĚ NIKDY VÍCE.
    SLIBUJÍ, ZBOŽÍ, KTERÉ NEJSOU SCHOPNI DODAT VŮBEC ANEBO ANI V MNOŽSTVÍ, KTERÉ JSTE SI OBJEDNALI. ......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutní ignorace zákazníka
    • nulová komunikace

    Objednané zboží bylo bez upozornění zaměněno za jiné. Chybně vyplněný daňový doklad a nulová komunikace o nápravě. Pouze mě píší,že mi vše poslali na e-mail což není pravda a dělají ze zákazníků hlupáky. to je moje zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • uvedené zboží nemají skladem
    • posílají jiné zboží
    • nekomunikují

    NEDOPORUČUJI!!!!!!

    Reakce obchodu www.drogerie-slevy.cz

    Dobrý den, Vámi objednaný produkt byl pouze v zaslané variantě, na což jsme Vás emailem upozornili a nabídli také zaslání platby zpět za tuto položku. Dotazy je potřeba směřovat na email [email protected] nikoli na soukromý email paní majitelky. Na výše uvedeném emailu reaguje zákaznický servis během 48 hodin. Děkujeme za pochopení, Drogerie-slevy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 5.1.2017 jsem si objednala pleťové tonikum, 9.1.2017 jsem obdržela e-mailem informaci, že zboží nemají skladem a po naskladnění mě budou informovat. Do dnešního dne tj. 30.1.2017 jsem již neobdržela žádnou zprávu.Zřejmě zboží stále nemají skladem. Nejsou pružní. Ještěže jsem neplatila předem.

    Reakce obchodu www.drogerie-slevy.cz

    Dobrý den, bohužel se jednalo o dodavetele Mary Kay, který nám zboží v běžném termínu nedodal. Nabídka této značky byla tedy již odstraněna. Za případné komplikace se Vám velice omlouváme. Drogerie-slevy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobry den,
    U tohoto prodejce jsem zakoupil Gillet Fusion hlavice a je mou povinnostii varovat dalsi mozne zajemnce.
    Zakoupil jsem celkem 4 sady,které jsem mel jiz moznost vyzkouset-alespon nekolik ze vsech sad.

    Tak bolestive holeni jsem v zivote bohuzel nezazil. Ackoliv pouzivam tuto sadu jiz radu let, zde zakoupene hlavice nejsou standartni, jaké kupuji na krame. Nejde o holeni, ale bolestive srabani pleti. Vyzkousel jsem vicero hlavic ze vsech sad, a bohuzel je efekt u vsech stejny.

    Prodejce nabizi reklamaci, coz prave cinim, nicmene jelikoz mam podezreni na repasovane hlavice, které jiz nekdo v minulosti pouzival, je mou povinnosti pred touto skutecnosti varovat.

    Zdravim,
    Petr P.

    Reakce obchodu www.drogerie-slevy.cz

    Dobrý den , u nas je možno zakoupit hlavice Gillette buď v sekci originál přímo od výrobce nebo alternativy Gillette . Jediný rozdíl je v dodavateli, kterým je buď přímo výrobce nebo velkoobchod. Pokud řešíme reklamaci , vždy se snažíme klientovi maximálně vyjít vstříc . Což jsme vám psali v emailu . Příště doporučujeme nakoupit zboží označeno: originál od výrobce Procter@Gamble.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUCUJI!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací lhůta, mnoho mailů ohledně přípravy objednávky, z toho pokaždé uvedený jiný dopravce, nepřehlednost doručení

    Z 5 výrobků byly 2 zaměněny. Objednaná pěna Nivea na holení s 25% navíc přišla jen jedna, ta druhá byl gel a menším množstvím obsahu, krém Dove po otevření víčka ochranná folie byla odloupnutá. Produkty jsou o něco levnější než v obchodě, ale výrobky se zde v ČR běžně neprodávají a proto jen nalepená malá etiketa na obalu Nivea pěny. Zvolila jsem tento obchod, jelikož jsem nikde nemohla sehnat oblíbený krém Dove, ale u toho mi po otevření ihned sklouzla ochranná folie, jako by již někdo používal.Nemám nervy na vracení celého nákupu, když už jsem na něj 3 týdny čekala a budu doufat, že se mi neosype obličej po aplikaci. Za mě už tento obchod 2. šanci nedostane.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Strašně dlouhá dodací lhůta.

    Nepochopila jsem, proč obchod posílá zboží tak komplikovaně, když jiné e-shopy „to hodí“ na poštu a další den to dojde.
    V pondělí ráno jsem si to objednala a zrovna poslala úhradu. O pár hodin později mi přišel e-mail, že je zboží vyskladněno a bylo předáno dopravci In time - zásilku můžete sledovat..., ale nebylo tam uvedeno ID číslo té zásilky. V pátek přišel další mail ze Zásilkovny, která oznamovala, že dostanou od dodavatele balík. V sobotu opět mail od České pošty, že převzali zásilku. V pondělí ráno SMS, že bude pošta zás. doručovat na uvedenou adresu - v objednávce jsem ale uvedla, že to chci poslat na poštu. Nu což - hlavně když zboží dorazilo - když jsem tam četla ty recenze na tento obchod...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace

    Po objednání mi obchod odeslal oznámení o vyexpedování zásilky s dodací lhůtou do 48 hodin. Další den mi oznámili, že expedice proběhne až za týden. Po mé urgenci po tomto druhém avizovaném termínu mi oznámili, že zboží nemají a ruší objednávku. I vzhledem k tomu, že je týden do Vánoc, je to celkem problém...

    • Dobré ceny.
    • Stále čekám na zboží....peníze máte na účtě.
    • Doufám, že do vánoc dorazí...
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nemůžu posoudit, když mi zboží nebylo doručeno.
    • I příprava zásilky k odeslání trvala neúměrně dlouho
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -
    • -

    -

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přehledné stránky, dobré ceny
    • dlouhá doba dodání, na zboží čekám už 14 dní, i když měli uvedeno zboží skladem, dvě položky mi následně odečetli, protože prý skladem nejsou.mám tam objednané dárky pro děti, snad to do Vánoc přijde.

    nakupovala jsem zde poprvé a naposledy

    Reakce obchodu www.drogerie-slevy.cz

    Dobrý den, Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí ode dne 8/12. Delší doba vyřízení byla bohužel způsobená avizovaným týdenním omezeným provozem e-eshopu. Děkujeme za pochopení

  • Objednal jsem zboží před 10 dny a zatím nic nemám

    Reakce obchodu www.drogerie-slevy.cz

    Dobrý den pane Velimský, emailem jsme Vám upozornili na týdenní omezený provoz eshopu, s čímž souvisela i pozdní expedice všech objednávek přijatých v tomto termínu. Dle systému Vám bude zásilka doručována v úterý. ID zásilky pro její trasování Vám odešleme na Váš email. Drogerie-slevy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi zadne
    • nekomunikuje,
    • zboží zatím nedorazilo po14dnech

    vyhnout se

    Reakce obchodu www.drogerie-slevy.cz

    Dobrý den paní Junková, při obdržení Vaší objednávky jsme Vám emailem zaslali informaci ohledně dostupnosti Vámi objednaného odstínu pudru Mary Kay. Zboží jsme byli nuceni doobjednat u dodavatele, s čímž samozřejmě souvisí také delší doba vyřízení. O termínu jsme Vás informovali. Za delší dobu vyřízení z důvodu velkého množství objednávek tohoto sortimentu před vánocemi se velice omlouváme . Drogerie-slevy