Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pri nakupu bylo inzerovano, ze soucasti je i darek. Ovsem pri vyzvednuti zbozi zadny inzerovany darek nebyl soucasti.

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, dárek byl jasně a zřetelně inzerován při nákupu produktů Durex nad 199 Kč. Váš nákup byl za 141 Kč a nesplnil podmínku akce, proto jste k němu dárek dostat nemohl. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • I přes platbu předem zboží nedorazilo

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, zákaznici jsme poslali zálohovou fakturu, která nebyla nikdy uhrazena. Z toho důvodu nemohlo být zboží odesláno a objednávka stále čeká na uhrazení. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám pocit, že chtějí aby všichni platili keš

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Většina našich zákazníků platí kartou, nebo bankovním převodem. Podle našeho systému vidíme, že jste několikrát zkoušela platbu kartou a pokaždé byla bankou odmítnuta. Podrobnosti ohledně Vaší karty řešte prosím přímo s Vaší bankou, aby Vám povolili platby online, případně s nimi konzultujte správně nastavení platebních limitů. Kromě hotovosti může každý náš zákazník zaplatit také platební kartou, online bankingem a platebním převodem. Děkujeme za pochopení.

    • Skvělá komunikace
    • Zásilka dorazila, avšak neúplná. Chybělo zboží a bylo naúčtované. Po reklamaci mi bylo doručeno dodatečně. Ale bohužel nebudu v nákupech pokračovat, jelikož v porovnání s jinými jsou jejich ceny o dost dražší.

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, rádi bychom odpověděli na Váš komentář ohledně naší cenové politiky. Vždy jsme byli a budeme zaměřeni na nabídku dobrých cen, širokou nabídku produktů a vysokou úroveň zákaznického servisu. Stejně jako se mění nabídka produktů, mění se průběžně i ceny nejen v závislosti na sezóně, ale i kurzu koruny a dostupnosti. Navíc několikrát za rok se ceny mění výrazně ze strany výrobců a to jak směrem nahoru tak i dolů.

    Někdy se stává, že někteří prodejci mají nějaký produkt aktuálně levnější. Obvykle je to ze dvou důvodů. Buď se předzásobili a prodávají staré zásoby a nebo dokonce prodávají některé zboží se ztrátou proto, s tím, že zákazník, kterého přivedou nakoupí více produktů za výrazně vyšší cenu.

    Naše cenová politika není nastavena tak, abychom byly za každou cenu nejlevnější na každé jednotlivé položce, ale aby naše ceny byly celkově mnohem výhodnější na celý nákup. Děkujeme za hodnocení a doufáme, že ještě navštívíte náš web.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá čekací doby doručení

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením vždy ukazujeme na 3 různých místech předběžný termín dodání. U Vaší objednávky ze dne 18.7.2017 jsme ukazovali předběžný termín 26.7.2017. Důvodem tohoto termínu je, že jste zakoupili zboží z externího skladu na které je delší dodací doba. Objednávka byla z naší strany expedována v pátek 21.7.2017 a podle informace od dopravce Vám byla doručena v pondělí 24.7.2017, tedy o 2 dny dříve, než byl původní předpokládaný termín. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jiná realita než reklama, Podvádějí a klamou. Ceny stejné jako všude jinde ( oproti několika dokonce vyšší) a doprava není zdarma.

    Již tam nebudu nakupovat, nemám ráda podvodné jednání

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Za prvé informace o obchodních podmínkách a podmínkách rozvozu zdarma máme uvedené na několika místech na stránkách. Za druhé jste již v procesu objednávky viděla v košíku za jaká částka zbývá do zvýhodněné dopravy a dopravy zdarma.

    Vzápětí po objednávce jste nám poslala mail s informací, že máme objednávku zrušit z důvodu výše dopravného, ve kterém jste tvrdila že "Reklama byla zcela jasná a žádné finanční podmínky neuváděla." Informace o minimální výši nákupu pro dopravu zdarma je uvedena na našem webu a každý zákazník se s ní může seznámit před objednávkou.

    P.S. protože když jste vybírala dopravu tak jste viděla cenu rozvozu, a potom jste ji ještě dvakrát potvrdila a pak jste po 30 minutách zrušila, doufáme, že jste objednávku neprovedla pouze proto, abyste nám mohla nechat negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Z důvodu technické chyby v systému Vaše objednávka nebyla doručena ve Vámi původně vybraný den 30.6.2017. Když jsme chybu odstranili, nabídli jsme Vám doručení kurýrem v následující den tedy 1.7.2017 a také jako omluvu kompenzaci ve formě slevy 100 Kč na další nákup. Protože jste opakované doručení odmítla, byla objednávka na Vaši žádost zrušena. Omlouváme se za případné nepříjemnosti, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží jsem si objednala 28.,na objednávce bylo potvrzeno dodání 30.6. zásilku přivezli až 3.7. z Indie nám doručeno za 3 dny,naběhla jsem si na klamavou reklamu v televizi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Myslela jsem si ,že máte vlastniho dovozce jako je vidět na reklamě.

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Vlastní přepravu s dodáním již v ten samý den je v současné dob možné objednat pouze po Praze. Plánujeme rozšíření na Brno a další města v ČR, aby tato služba byla dostupná většímu počtu zákazníků. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Při osobním vyzvednutí platba možná pouze hotovostí.

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Ve skutečnosti to je přesně naopak. Na našem vlastním výdejním místě nelze platit v hotovosti a je možné platit pouze kartou online, online bankingem a bankovním převodem. V hotovosti lze platit navíc k zmíněným formám úhrady dobírku přepravním službám a našemu značkovému kurýrovi. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr zboží

    Srovnávala jsem ceny s maloobchodem.Ageo bylo levnější.Ale při propočítání cen se zaplaceným poštovným a poplatkem za platbu,mě nákup vyšel dráž než třeba v Globusu.Za mě teda už další nákup ne.

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Je zajímavé, že tisíce našich zákazníků denně porovnává naše ceny s konkurencí a podle jejich srovnání jsme nejlevnější u nákupu za průměrně 1000 Kč i s dopravným.

    U objednávky nad 1200 Kč je dopravné přepravní službou DPD zdarma a za platbu pomocí online metod (karta, online banking, bankovní převod) žádné poplatky neúčtujeme.

    Stačí tedy objednat nad 1200 Kč, vybrat přepravu DPD a zaplatit kartou online a máte dopravné zdarma. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevím... Měl to být rychlý nákup s dodání ten nebo druhý den. Zboží dorazilo za týden a když bych já nepátrala po své zásilce, tak by mi ani Ageo zdržení nevysvětlilo...o omluvě ani nemluvím, ještě ze mě udělali trubku, že se mi to nelíbí
    • - Nerespektování propagované dodací lhůty
    • - Velice špatná komunikace

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením vždy ukazujeme na 3 různých místech předběžný termín dodání. Důvodem delšího termínu je, že jste zakoupili zboží z externího skladu na které je delší dodací doba. Vaše zásilka měla být podle našeho předběžného odhadu expedována 3.5.2017, z důvodu státního svátku byla expedována až 5.5. Od té doby byla v přepravě DPD a byla doručována 9.5 (první pracovní den po svátku) a doručena opakovaným doručením 10.5.2017 Za toto drobné zpoždění se Vám jménem našim i přepravní služby omlouváme. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zadne. Pridela jen komplikace a stejne si zakaznik ve finale musi zajit nakoupit sam
    • Vse. Zejmena neprofesionalni sluzby na infolince

    Neobjednavat a nespolehat na obchod

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením vždy ukazujeme na 3 různých místech předběžný termín dodání. Ve Vašem případě u objednávky ze dne 3.5.2017 v 19:46 jsme ukazovali předběžný termín 5.5.2017. Objednávka byla naší strany připravena 4.5.2017 k expedici a expedována. Následně jste ji sama zrušila a odmítla převzít. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací lhůta,
    • špatné balení zboží - ve skartované lepence, takže vše bylo zaprášené

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením vždy ukazujeme na 3 různých místech předběžný termín dodání. Důvodem tohoto termínu je, že jste zakoupili zboží z externího skladu (Tescoma) na které je delší dodací doba.

    Veškeré zásilky jsou baleny tak, aby byla zajištěna maximální bezpečnost zboží při přepravě. Naše společnost uznává ekologické hodnoty a z toho důvodu používáme výplňový a obalový materiál do krabic se zbožím opakovaně místo toho, abychom ho likvidovali a opakovaně nakupovali.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žádné
    • Datum dodání, nedorazilo vše co mělo.
    • Sprej do bot a sprej na nohy byl stejný, akorát nálepka na zadní straně byla přelepena. Original v anglickém jazyce byl však shodný na obou nádobách. Absolutně tento obchod nedoporučuji a už zde nikdy nenakoupím.

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením vždy ukazujeme na 3 různých místech předběžný termín dodání. Ve Vašem případě jsme ukazovali předběžný termín 02.5.2017. Důvodem tohoto termínu je, že jste zakoupili zboží z externího skladu na které je delší dodací doba. Objednávka Vám dle informace přepravní služby byla doručena již 28.4.2017, tedy ještě před předem avizovaným termínem.

    Chyba při expedici, kdy Vám nebylo dodáno některé zboží již byla vyřešena s naší zákaznickou podporou a zboží Vám bylo doposláno.

    Veškeré zboží, které prodáváme je originální a pochází přímo od výrobců a není z naší strany nijak upravováno nebo přelepováno. Veškeré nálepky a informace na produktu pochází přímo od výrobce.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levnější zboží
    • dlouhá lhůta doručení - klamavá reklama v TV - doručení bylo po týdnu !!

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením vždy předběžný termín dodání. Ve Vašem případě jsme ukazovali předběžný termín na pátek 21.4.2017. Zásilku jsme předali 20.4.2017 přepravní službě k doručení. Podle informací přepravní služby Vám byla dodána v pondělí 24.4.. Za toto prodlení v délce jednoho pracovního dne se jménem přepravní služby omlouváme. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Telefonicky není možné se spojit.Objednávka po 14ti dnech nedorazila.

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením jsme Vám ukazovali prodloužený termín dodání oproti standardní lhůtě. Důvodem, proč jsme Vám ukazovali tento termín je fakt, že některé produkty nebyly na našem centrálním skladě, o čemž jsme u každého produktu uváděli informaci. Zpoždění dodání zboží od dodavatelů je kvůli zvýšené poptávce a hlavně kvůli tomu, že začátkem roku kvůli inventurám u některých výrobců docházelo k výraznému zpoždění dodávek některého zboží. Vaše objednávka měla ze dne 28.1.2017 Vám podle předběžného termínu měla být dodána 9.2.2017 a doručena Vám byla 13.2.2017, tedy o 2 pracovní dny později. Za toto drobné zpoždění se omlouváme. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slabinu vidím v baléní, z řezaneho papíru který slouží jako výplń proti poškození je neskutečný nepořádek... nejen že si musím po vybalení vysát ale každý výrobek musím otřít,jelikož je zaprášen a také se ten prach dostal až do toaletního papíru...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ceny
    • dpd- doručovací společnost 3krát nedodrželi termín dodání, velká komplikace, komunikovat nelze, telefon pouze vyzvání

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podle informací z přepravní služby DPD jste 2x změnili termín dodání a ani při třetím pokusu o doručení jste zásilku nepřevzali.

    Naši zákaznickou podporu můžete kontaktovat v pracovní dny od pondělí do pátku od 10 do 18 hodin na mailu [email protected] nebo našich telefonních číslech 224 247 331
    a 607 058 258.

    V současné době pracujeme na zapojení dalších přepravních služeb, již do konce května 2017 by měl přibýt 2 nové přepravní služby. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lze o dodání....dodává prws dpp

    Reakce obchodu DROGEO.CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením vždy ukazujeme na 3 různých místech předběžný termín dodání. U Vaší objednávky z neděle 9.4.2017 jsme Vám ukazovali předběžný termín dodání 12.4.2017 z důvodu objednání zboží na externím skladě (ELF). Z naší strany byla zásilka 11.4.2017 v pořádku expedována a předána přepravní službě DPD, kterou jste si z nabízených druhů přepravy sama vybrala. Podle záznamů DPD Vám byla zásilka doručována 12.4.2017, tedy přesně v termínu, který jsme Vám při objednávce avizovali a podle informace řidiče jste zásilku bez udání důvodu odmítla převzít. Na základě toho se zásilka vrátila k nám a byla zrušena. Z naší strany tedy proběhlo vše v pořádku a v termínech, které jsme předem oznámili. Děkujeme za pochopení.