Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • obchod na objednávku ani na dotaz emailem nereaguje

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nedorozumenie, ktoré mohlo vzniknúť. Po preverení vašej situácie sme zistili, že sme vám ihneď po vytvorení objednávky zaslali e-mail s informáciou, že neevidujeme platbu. Na tento e-mail ste nám odpovedali s požiadavkou na zrušenie objednávky, čo sme následne aj vykonali.
    Mrzí nás, že došlo k nedorozumeniu a ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme.
    S pozdravom,
    Tím Drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • levné zboží
    • nebyl jsem informován o stavu své objednávky, po zaplacení jsem neobdržel potvrzení o platbě ani informační email, že zaevidovali moji objednávku. Prostě si jen strhli peníze z účtu. První zpráva přišla až od dopravce o několik dnů později. Když jsem dříve psal do obchodu, že bych se rád dozvěděl, v jakém stavu je moje objednávka, odpověděli o týden později s tím, že neevidují můj email a že jsem si nic neobjednával (což je lež).
    • Zboží přišlo ulepené, mokré a nevhodně zabalené

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Vážený zákazník,


    ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším obchodom. Radi by sme objasnili niekoľko skutočností, ktoré ste vo svojej recenzii spomenuli.


    V prvom rade, náš obchod v žiadnom prípade nemá možnosť si samovoľne strhnúť peniaze z vášho účtu. Platbu si nastavujete sami cez platobnú bránu, ktorá je zabezpečená a kontrolovaná.


    Čo sa týka nedostatku notifikácií, môže sa stať, že emailová adresa bola zadaná nesprávne, alebo naše notifikačné správy skončili vo vašom spamovom alebo nevyžiadanom priečinku. Žiaľ, na toto nemáme žiadny dosah. Odporúčame skontrolovať tieto priečinky a uistiť sa, že vaša emailová adresa bola zadaná správne.


    Čo sa týka vašej výčitky ohľadom zle zabaleného tovaru, chceme zdôrazniť, že sme od vás nedostali žiadnu spätnú väzbu po prebratí zásielky. Ak by došlo k problému, bolo by bežné, aby nás zákazník ihneď kontaktoval, a reklamácia by bola samozrejme vyriešená vo váš prospech. Žiaľ, nemáme od vás žiadnu informáciu ohľadom tohto problému, a preto nemôžeme spätne uznať reklamáciu tovaru, ktorý bol doručený v poriadku a až po niekoľkých dňoch sa objavila sťažnosť.


    Napriek tomu nás mrzí, že ste mali takúto skúsenosť a chceme ju riešiť. Prosíme vás, aby ste nás kontaktovali na emailovej adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle +421 905 552 826, aby sme mohli situáciu podrobnejšie prešetriť a nájsť riešenie, ktoré vám bude vyhovovať.


    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a dúfame, že nám dáte príležitosť napraviť túto situáciu.


    S úctou,
    Tím Drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zakaznicky servis funguje vyborne. Ale zatim mi zasilku nedorucily a ani nevim kde ted je. Takze rozhodne nedoporucuji. Objednano presne pred tydnem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka přijata ale zpětná vazba o odeslání nula,doprava katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem ani po 3 týdnech neobdržela. Naštěstí bylo na dobírku, tak jsem nepřišla o peníze. Po prvním emailu mi ze zákaznické podpory napsali, že DPD mělo chybu v systému a nedoručovalo balíky. Ale i přes nově odeslání zboží, jsem stále balík nedostala. Rozhodně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno 6.4. Jedna lahev tatranského čaje. Dnes je 16.04. a stále nedoručeno na odběrné místo. Informoval jsem se u obchodu už dříve, sdělili mi mailem, že doručeno bude 10.4. Nevím, jestli obchodu nekřivdím a chyba je pouze u DPD, ale já jako zákazník jen vidím, že zboží jede neuvěřitelně dlouho. V porovnání s velkými eshopy teda katastrofa.

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Děkujeme za vaše hodnocení a litujeme nepříjemností spojených s doručením vaší zásilky prostřednictvím společnosti DPD. Snažíme se, aby naši zákazníci měli co nejlepší služby, a proto nás mrzí, že jste měli problémy s doručením na výdejní místo. Ujišťujeme vás, že pracujeme na zlepšení našich procesů, abychom podobným situacím v budoucnu předešli.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a doufáme, že nám dáte šanci ukázat, že Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Team drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • "akce" alkohol + sklenice, dorazil pouze alkohol, trapné

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Vážený zákazník,

    ľutujeme, že ste pri Vašej objednávke neobdržali sľúbené poháre ako darček. Chápeme, že takáto situácia môže byť sklamaním. Rád by som Vám zabezpečil, že tento problém stal z dôvodu ľudskej chyby a ešte raz sa ospravedlňujeme.

    Pre uistenie sa, že Vaša spokojnosť zostane našou prioritou, okamžite Vám poháre doposielame na naše náklady. Ako malé ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti, pridávame do zásielky aj ďalší darček.

    Dúfame, že tento krok napomôže k napraveniu situácie a že budete s našimi službami spokojní. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu a veríme, že budúca skúsenosť s nami bude už len pozitívna.

    Ďakujeme za pochopenie a ešte raz sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti.

    S úctou,

    Pavol
    Tím zákazníckej podpory Drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatím nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    U zboží bylo původně na internetu uvedeno, že je doprava zdarma do 48 hodin. Chtěli jsme dárek pro kolegu k narozeninám, takže nám vyhovoval čas. Po zadání objednávky naskočilo dopravné 100,- Kč, nicméně potřebovali jsme objednávka za 2 dny, tak jsme zaplatili. Objednávka ovšem přišla až za 80 hodin,

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu recenziu a ľutujeme, že došlo k nedorozumeniu ohľadom doručenia a informácií o doprave zdarma. Dovoľte mi objasniť situáciu.

    Vaša objednávka bola vytvorená 25.3.2024 po 12:00, čo znamená, že podľa našich podmienok zásielka nemohla byť expedovaná ten istý deň. Objednávka bola expedovaná nasledujúci pracovný deň, teda 26.3., a doručená 28.3., čo spĺňa naše štandardy pre 48-hodinové doručenie. Rozumieme, že čakanie na zásielku môže byť niekedy frustrujúce a snažíme sa zabezpečiť, aby bol tento proces čo najhladší.

    Pokiaľ ide o dopravu zdarma, chcem zdôrazniť, že naša ponuka dopravy zdarma sa vzťahuje na objednávky presahujúce určitú sumu, ako je jasne uvedené pri každom produkte na našej stránke. Veríme, že tieto informácie sú prezentované jasne a zrozumiteľne, aby sa predišlo akýmkoľvek nedorozumeniam.

    Rozumieme, že situácia mohla spôsobiť nepríjemnosti, a chceli by sme Vám ospravedlniť. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať na uvedených kontaktoch. Radi Vám poskytneme ďalšiu pomoc alebo objasníme akékoľvek nejasnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

    S pozdravom,
    Pavol
    Tím zákazníckej podpory Drinkcentrum.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dosud nedorazilo

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili s Vašou objednávkou. Chápeme, že čakanie na zásielku dlhšie, než sa očakávalo, môže byť frustrujúce, a ešte viac, ak príde k poškodeniu počas doručovania.

    Sme radi, že sme mohli situáciu vyriešiť expedíciou úplne novej zásielky ako náhrady za poškodenú. Potvrdzujeme, že nová zásielka bola doručená a prebraná Vami. Dúfame, že produkty dorazili v bezchybnom stave a že s nimi budete plne spokojný.

    Naše zákaznícke služby sú tu pre Vás, aby sme zabezpečili, že Vaša skúsenosť s nami bude čo najlepšia, a sme pripravení riešiť akékoľvek otázky alebo obavy, ktoré môžete mať. Nechceme, aby ste mali akékoľvek pochybnosti o tom, že Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste.

    Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, pripomienky alebo ak by sme Vám mohli byť nápomocní iným spôsobom, neváhajte nás kontaktovať na uvedených telefónnych číslach alebo emailovej adrese.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti a ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie.

    S úctou,

    Pavol
    Zákaznícka podpora
    Drinkcentrum.sk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    It has been a week and we didn't receive any information about the status of the order. The payment was done right away on the day of the order. Today we called them and they informed that the goods were not yet sent out because 1 drink is missing. For the whole week the order was there without any processing and no one contacted us about missing drink to solve the issue! If we didn't call it would have stayed like that.
    Today we got a request to leave a feedback, while our goods are not even sent out yet. The order is for Christmas, if it doesn't arrive by Thursday we will have to cancel it fully and buy the drinks at a different shop.

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Dear Customer,

    We are sorry to hear that you have encountered a problem with your order. We understand that this can be frustrating and would like to provide you with further explanation and reassure you of our commitment to resolving your case.

    First of all, if you have not received an email, it is probably due to the fact that the order was not yet complete because we were missing one of the items. It is always our colleague's job to flag such cases separately and send the order to the customer as soon as the missing item arrives in stock.

    As for contacting customers with partially processed orders, we are sorry, but we do not have the capacity to inform everyone individually. However, we believe that the processes we have set up will ensure that every order is received in the shortest possible time.

    There should be no problem with delivery before Christmas, and we do everything we can to meet your expectations and ensure that your shopping experience with us is a positive one.

    Thank you for your understanding and patience. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us on 0905 552 826 or by email at [email protected].

    Regards,
    Drinkcentrum.cz Customer Service Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V podstate naprosta ignorace objednavky. Neprislo potvrzeni, neprislo zbozi, jedine co prislo byla vyzva k hodnoceni na hureka :D
    I takhle se da delat eshop, nebo jde mozna o zber osobnich dat co lidi nadatluji do formulare .

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Dobrý deň prajeme,
    situácia nás mrzí, ale nemáte pravdu v ničom a to čo píšete je klamstvo. Nie sme tu preto aby sme zbierali osobné údaje, ale aby sme zákazníkom dali to, čo si objednajú. Vy ste si zadal pri objednávaní "platbu prevodom na účet" , no do dnešného dňa nám žiadna platba k tejto objednávke neprišla a teda ani Vám nehol prísť mail s potvrdením a podobne. Náš e-shop vybavuje stovky objednávok denne a teda je zrejmé že je nemožné z našej strany kontaktovať zákazníka že si zabudol zadať prevod v banke. Pokiaľ nám však zákazník zavolá alebo napíše mail, vždy to všetko ihneď riešime. Vo vašom prípade sa tak nestalo a teda sme nemohli vedieť, že je nejaký problém.
    S pozdravom team Drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    13 dnů po objednání a uhrazení zboží zatím neodrazilo. Poslední komunikace z eshopu se týka potvrzení platby. Čekal bych proaktivní přístup ze strany eshopu, proč objednávku vyřízují skoro dva týdny. No, snad se dočkám.

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vaše pripomienky. Ľutujeme, ak máte dojem, že naša komunikácia bola nedostatočná. V deň Vašej objednávky sme Vám zaslali e-mail, v ktorom sme uviedli, že tovar je momentálne nedostupný. Je možné, že tento e-mail sa mohol dostať do priečinka so spamom.
    Priali by sme si, aby takáto situácia nenastala a veríme, že to bolo jednorazové nedorozumenie. Potvrdzujeme, že Vami objednaný tovar je na ceste a mal by byť doručený najneskôr v piatok 6.10.2023.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností sa neváhajte obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám poskytneme všetky potrebné informácie a budeme sa snažiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu nastať.

    Ďakujeme za Váš čas a za Vašu objednávku.

    S pozdravom,
    Team Drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nikdy nedorazila a na emailovou komunikaci eshop nereaguje. Zde opravdu nic nekupujte a raději si připlaťte za zboží u spolehlivějších prodejců.

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Dobrý deň prajeme,
    preverili sme situáciu, no žiadny mail pri tejto objednávke z Vašej strany neevidujeme.
    Pokiaľ by sme mali informáciu že je problém, určite to riešime.
    team drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není možné, abych čekal 14 dní a nic.

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Přeji vám hezký den,
    děkuji za vaši odpověď. Po prověření předmětné objednávky jsme zjistili, že nedostupnost daného zboží Vám byla sdělena e-mailem. Zároveň jsme se Vás zeptali, zda budete na předmětnou položku čekat, nebo si přejete objednávku zrušit. Neobdrželi jsme od vás žádnou odpověď.
    Tým drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi došlo v poškozené krabici. Při výměně zboží mi byl slíbené kurýr že si poškozené zboží vyzvedne. Ale čekala jsem marně.

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Dobrý den přejeme,
    po prověření situace jsme zjistili, že kurýr měl snahu se s Vámi spojit, ale bohužel neúspěšně.
    To, že Vám přišla první zásilka poškozená nás velmi mrzí, ale jak spolupracujeme se společností DPD se poškození i vzhledem ke kvalitnímu originálnímu balení snížilo téměř na nulu. Samozřejmě se někdy stane i taková nepříjemnost. Každopádně to kolegyně znovu zkouší a věříme, že tentokrát se s kurýrem spojíte a záležitost se vybaví ke spokojenosti.
    Team drinkcentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží ani po osmém dnů nedorazilo,neobdržel jsem žádný omluvný ani upřesňující email kde by bylo nějaké vysvětlení nebo upřesnění kdy zásilka dorazí.Tudiz za mne veliká nespokojenost.

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Dobrý den přejeme,
    vzniklá situace nás velmi mrzí, ale bohužel neměli jsme od Vás informaci, že balík stále nemáte.
    Pokud bychom to věděli, řešíme to okamžitě.
    Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dpd

    Reakce obchodu Drinkcentrum

    Dobrý den přejeme. děkujeme za hodnocení, ale musíme Vás opravit. Stačí se totiž podívat na recenze ostatních zákazníků a velmi rychle zjistíte, že drtivá většina je právěže velmi spokojena s doručením. To, že Vy máte špatnou zkušenost nás mrzí, ale napsat že nedoporučujete náš obchod je trochu přes.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    byl to experiment, bačouský štát selhal, ale co už, kokso drevený plechom pobitý...