Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    objednal jsem si 3.11. a je 10.11. a ještě není nic na obzoru

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme.
    Velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt u kterého evidujeme zpoždění s naskladněním.
    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění , abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.
    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • super zboží

    Vše ok, jen webové stránky pokulhávají, nelze se přihlásit do účtu apod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost kvalitně zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem velice spokojená

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Padal WEB objednáno na pátý pokus
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehlednost obchodu a poměrně rychlé vyřízení.
  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Stále čekám na dodání, zboží mělo být dle reklamy k dodání ihned
    • Trvá to dlouho
    • Potřebuji matraci co nejdříve
    • Dlouhá doba dodání
    • dtto
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Máte zaplaceno, čekáte a nic, po týdnu volám a objednávku museli zrušit, protože jednu z matrací nemají. Na to musí člověk týden čekat a teď budu čekat na peníze, to nevěděli hned, že něco nemají

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat.Po zrušení objednávky Vám naše finanční oddělení zašle zpět peníze na Váš bankovní účet.

    Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit na naši objednávkou linku .

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Delší dodací - lhůta- 2x prodloužená
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávání zboží je podivné

    DNES se mi podařilo najít na internetu jednu přikrývku přímo pod vaší firmou (ne na Heuréce) ve třech cenách. Při objednávce té nejlevnější mi bylo po nějaké době sděleno, že už není. Ale i dnes jste ji stále nabízeli. Srandičky, srandičky. Chudák zákazník.
    https://www.dormeo.cz/…-v4 cena 1796 Kč, taky 1890 Kč a taky 1690 Kč.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme .
    Velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat.
    Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit na naši objednávkou linku .

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a když jsem dnes volala na linku, bylo mi řečeno, že ani není k dispozici a bude až za rok. Čekala bych informaci od vás a okamžité vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme .
    Vaše objednávka je v procesu doručení .
    Z důvodu pozdějšího naskladnění produktu se omlouváme za delší dobu doručení.

    Děkujeme za pochopení a věříme že Vám udělá objednávka radost i později.
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Reklama na zboží pořád běží ale zboží není

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme ale náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat.
    Zboží se průběžně naskladňuje můžete nám tedy zavolat na Naší linku a my Vám rádi zjistíme dobu naskladnění i doručení.

    Děkujeme za pochopení .
    Spokojenost zákazníků je náš cíl. 
    Kristýna ,Dormeo od StudioModerna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel došlo k tomu, že mi obchod zrušil objednávku s tím, že zboží nemá skladem a dodávka by byla za dva měsíce. Na druhou stranu přistýlky stále propaguje a má je i na svých webových stránkách.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme ale náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat.
    Zboží se průběžně naskladňuje můžete nám tedy zavolat na Naší linku a my Vám rádi zjistíme dobu naskladnění i doručení.

    Děkujeme za pochopení .
    Spokojenost zákazníků je náš cíl.
    Kristýna ,Dormeo od StudioModerna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka byla 3 týdny ve skladu v Polsku a až když jsem se po ní sháněla emailem by bylo řečeno, že není na skladě a že si mám objednat jinou variantu. Tak jsem tak učinila a objednávka mi byla opět zrušena, protože ani další varianta na skladě není. Nyní čekám na druhé vrácení peněz.
    Reklamy na daný produkt ale nadále běží. Ne úplně nejlepší zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibuji zboží skladem a po zaplacení se čeká 1 rok na zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vše přehledně v TV a na webu
    • NIC nedodají v slibované lhůtě, ani v náhradní a ani v další náhradní lhůtě !

    když něco chci, tak si na to tedy musím počkat 2 i více měsíců

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostupné zboží jsem objednala na internetu a když jsem po delší době pátrala proč se nic neděje, bylo mi sděleno, že produkt je vyprodaný.