Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nízké ceny
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Široká nabídka
    • Příjemné ceny
    • Kvalita
    • Dostupnost
    • Osobní komunikace na výdejním místě

    V posledních letech jsem zde pravidelně nakupovala a vždy jsem byla maximálně spokojená. Bohužel při poslední návštěvě jsem byla velice zklamaná přístupem, se kterým jsem se setkala - při vstupu do prodejny jsem pozdravila a nikdo mi neodpověděl. Měli tam zrovna dopravce, který přebíral zásilky, takže jsem usoudila, že mají moc práce a nezaregistrovali mě, takže jsem se postavila s počítači/pokladně a čekala, až budou mít čas. Nicméně v následujících minutách kolem mě prošli dva zaměstnanci a ani ke mě nezvedli oči. Slečna dokonce šla obsloužit paní, která přišla až po mě. Chvíli jsem přemýšlela, jestli nejsem průhledná. Vůbec jsem nechápala, co se děje, ještě jsem se s tímto u nich nesetkala. Prodejna není ani nijak velká, takže není možné, že by si mě nevšimli... Po nějaké době se mě ujal jeden zaměstnanec, který byl moc milý, a objednávku mi předal, takže v tom problém nebyl. Objednávka byla nicméně nekompletní, protože jednu kávu "ztratili", což bylo nepříjemné, ale vzala jsem si nakonec jinou. Před prodejnou na mě čekal přítel, kterého jsem se pak zeptala, jestli celou tu interakci viděl přes okno a jestli se mi to jen nějak nezdálo, ale i on sám mi potvrdil, že to celé bylo zvláštní a že kolem mě chodili jako kdybych tam nebyla. Něco takového se mi zde stalo poprvé a velice pravděpodobně změním dodavatele. Nicméně až do této události jsem byla vždy spokojená a co se týče kvality kávy, na to se můj názor nemění. Káva je stále dobrá.

    Reakce obchodu Dokonalá káva

    Dobrý den, paní Tošovská,

    děkuji za obsáhlý feedback, moc si toho vážím. Mrzí mě to, omlouvám se za to, určitě to není standard a nesmí být. Naopak si na zákaznickém servisu maximálně zakládáme. Zítra se Vám ozvou kolegové, abychom Vám to nějak vykompenzovali. Přece jen jste stálý zákazník a já bych nerad o Vás přišel.

    Ještě jednou moc díky za upozornění.

    Honza Houdek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Mají kávy, které mi chutnají.
    • Dobré ceny.

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Věrnostní ceny
    • Výběr kávy