Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- platební podmínky - platba v hotovosti nebo předem ně nevyhovuje
Nutnost platit hotově dopravci je obtěžující nebo platba předem je při vyšších částkách riziková - nemáte jistotu že zásilka drazí v pořádku.
Reakce obchodu Dokonalá káva
Krásný den, Petře,
děkujeme za feedback a Váš pohled. Chápu, že máte nějaké preference, ale upřímně moc nerozumím, proč jsme dostali nedoporučuji za něco, s čím jste musel souhlasit při výběru platby. Vše ostatní bylo evidentně v pořádku, včetně doručení i kvality zboží. Reálně ohledně platby, chceme, aby zákazník byl o všem informován, nic neschováváme, proto hned v nákupním košíku si vybíráte různé možnosti platby a u volby dobírka je přímo napsáno, že je možná pouze platba v hotovosti. Je tedy jen na Vás, jakou variantu si zvolíte.
A pokud Vám nevyhovuje ani jedna varianta platby a nemáte k nám důvěru, což je zcela legitimní a může se stát, tak pak samozřejmě je otázkou, proč jste něco zvolil a následně nám to vyčítáte.
Ještě jednou moc děkuji za zpětnou vazbu.
Honza Houdek -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- spôsob platby zahranicnými kartami musí byt' povolený - inak stratíte nás ako zákazník - nájdete teda inú platobnú sluzbu. D'akujem vopred.
Reakce obchodu Dokonalá káva
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení. Moc si vážím Vašich opakovaných objednávek :)
Tuhle situaci spolu řešíme u každé objednávky, Mrzí mě to, a omlouvám se, že to nejde, nicméně Vaše karta je vydaná ve Švýcarsku, tedy mimo EU. Comgate i Gopay v minulosti řešili to stejné. Platební brány nejsou schopny ověřit platnost karet vydaných mimo EU pro internetové platby u obchodníka. Bohužel tuto situaci neumíme technicky řešit na naší straně a změna platebního terminálu toto taky neřeší.
Mrzí mě to, ale v tuto chvíli nemám efektivnější řešení, než platby převodem z účtu na účet. Chápu, že je to nepříjemné, ale v tuto chvíli jsou naše možnosti omezené.
Honza Houdek -
Nedoporučuje obchod
Pozor!!! I když při objednávce byl nastaven zákaz zasílání dotazníků spokojenosti, přesto chodí otravné maily.
Reakce obchodu Dokonalá káva
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám došel, i když jste zaškrtl, že nesouhlasíte se zasláním dotazníku z Heureky. Bohužel jsme měli systémovou chybu v kódu v nastavení e-shopu. Omlouvám se za to, nemělo by se to stávat.
Chápu, že jde o chybu, která dokáže člověka naštvat, nemělo by se to e-shopu stávat. Na druhou stranu z lidského pohledu moc nerozumím situaci, že nedoporučujete práci celého e-shopu jen díky tomu, že se Vás zeptal, jak jste byl spokojený, jestli bylo vše ok, přičemž podle dalších bodů z dotazníku vše v pořádku proběhlo. Ale chápu, že je to nepříjemné.
Mějte se krásně a snad na nás nezanevřete :)
Honza Houdek -
Nedoporučuje obchod
S obchodem jsem vždy 100% spokojená, tentokrát se dodávka zasekla už u nich. Stále čekám.
Reakce obchodu Dokonalá káva
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a moc nás mrzí vaše nespokojenost. Omlouvám se, že jsme tentokrát nestihli objednávku před Velikonocemi doručit. Objednala jste si kávu s expedicí ve středu před Velikonocemi a bohužel se stalo, že s uveřejněním nových káv a sáčků se nám sešel vyšší počet objednávek, takže jsme stihli expedici až ve čtvrtek. Moc se omlouváme, mrzí nás to.
Honza Houdek -
Nedoporučuje obchod
- Spamují ještě dřív než vůbec odešlou objednávku; 4 spamy během týdne od objednání
Reakce obchodu Dokonalá káva
Dobrý den,
mrzí mě Vaše nespokojenost. Chápu, že mailů je hodně, nicméně informace o přijetí objednávky, expedici objednávky, informace od dopravce o převzetí zásilky a žádost o hodnocení e-shopu na heurece je dnes standardizovaná komunikace.
Děkujeme za podnět k řešení, ale mám obavu, že s tímto moc neuděláme :(
Mějte se krásně
Honza Houdek -
Nedoporučuje obchod
- Sleva na kávu v závislosti od data pražení
- Popis na stránce se neshoduje s prodávaným produktem
Káva je aromaticky velmi nevýrazná.
V popisu se udáva:
"stupeň pražení: Full city - tmavější" na mně působí upražená středně a tedy bohužel s velmi výraznou kyselostí.
V popisu na stránce se udáva "bezkofeinová - metoda CO2 "Na obalu však již bylo napsáno "kofein odstraněn metodou sugarcane" což je o dost levnější a zároveň chemický způsob odstranění kofeinu který se využíva právě v Kolombii.Reakce obchodu Dokonalá káva
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Máte pravdu, že zadní etiketu máme špatně. Jedná se opravdu o metodu zpracování CO2, nikoliv sugarcane. Bohužel jsme kávy měnili, popisek jsme na internetu přepsali, ale na zadní etiketu zapomněli.
Co se týká kyselosti, tak ta je velmi individuální, můžete to tak cítit, proto jsem Vám v telefonu navrhl, abyste se u nás zastavil, vyzkoušíme nějaké kávy a najdeme tu správnou, která Vám bude sedět. Zároveň Vám tedy pošleme peníze zpět na účet.
Mrzí mě Vaše nespokojenost a omlouvám se za komplikace. Zároveň ještě jednou děkuji za upozornění :)
Krásný den
Honza Houdek -
Nedoporučuje obchod
Obchod sliboval za první registraci zaslání slevového kupónu. Ten nedorazil. Považuji to za klamání zákazníka.
Reakce obchodu Dokonalá káva
Dobrý den,
mrzí mě Vaše nespokojenost a omlouvám se za komplikace se slevovým kuponem. Jak už jsem Vám v telefonu uvedl, bohužel vlivem silné emailové ochrany před hromadným zasíláním se občas může stát, že kód nedorazí, což byl asi Váš případ. Škoda, že jste se nám neozval, slevu bychom Vám určitě dali dodatečně, byť chápu, že někam psát a prosit o slevu není úplně ideální.
Každopádně díky za zpětnou vazbu, jdeme na tom pracovat, aby se to už nestalo.
Mějte se hezky
Honza Houdek -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- možnost výběru zboží, které není zcela běžné
- zaslání poškozeného pěchovadla na kávu 53 mm pěchovadlo má sraženou hranu je zřejmé, že někomu upadlo na podlahu nedostatečná kontrola zásilky !!!!!
nakupovat v tomto obchodě určitě nedoporučuji
Reakce obchodu Dokonalá káva
Dobrý den,
velmi nás mrzí nastalá situace a omlouváme se za dodání vadného zboží. Pěchovadlo je originálně od výrobce zabaleno, tudíž máte pravdu, kontrolu provádíme namátkově, aby nedocházelo k poškození obalu. Jak jsme se domluvili po telefonu, zašleme Vám peníze zpět na účet, ze kterého nám přišla platba.
Jan Houdek