Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (17)
  • kvalita zboží (5)
  • spolehlivost (3)
  • výběr zboží (3)
  • ceny (3)
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 týdny

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost

    Jsem spokojená.

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 týdny

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost,spolehlivost
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 týdny

    Doporučuje obchod

    60 %

    Kvalita zboží v pořádku (role renovační fólie), bohužel balení víc než nedostatečné - tenká papírová krabice bez vnitřního vyztužení role, promáčknuto během dopravy, fólie nepoužitelná.

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 týdny

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání
    • spolehlivost
    • kvalita zboží

    Spolehlivy a rychlý obchod.

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 3 týdny

    Doporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost

    Nevýhodou je chybějící info o velikosti vzoru některých tapet.Pokud není foto přímo z interieru,uplně nejednodušší je nafotit zboží s nějakým měřidlem,např.zápalky,dřevěný či krejčovský metr(viz.eshop s metráží látek)Nebo slovně-ten a ten ornament je velký tolik a tolik cm.Dále se mi nelíbí prodej pouze po metrech.Chápu že je to jednodušší a nevytváří se tak neprodejné zbytky,ale uvítala bych možnost snížit tuto toleranci na 0,50m.Potřebuju-li např.2,1m nebudu přece kupovat 3m.

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 3 týdny

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Mají tam tapety, hodně tapet.
    • A když říkám hodně, myslím tím fakt hodně.
    • Odeslání bez průtahů.
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 3 týdny

    Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost.........................Doporučuji...Super

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    opravdová super rychlost vyřízení

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice kvalitní zboží za dobrou cenu.
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé dodání, byla jsem spokojena, ovšem zboží jsem vrátila, protože barva tapety neodpovídala zcela mým představám. Odpověď na vrácení mi přišla do dvou dnů s příslibem vrácení peněz v co nejbližší době. Chválím Váš kladný přístup k zákazníkům.

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost, dobré stránky
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zásilka dorazila na druhý den.

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá dodávka, i když není zboží skladem.
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vynikající
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, kvalita
  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    90 %

    Vše bez problému

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlé vyřízení

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    dostala jsem tapety vodě odolné a přišly papírové

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste s tapetou spokojena.

    Informace k tapetám získáváme přímo od výrobce tapet, ale bohužel se může stát, že některá informace je chybná, jako v tomto případě. Tapetu jsme ověřili a opravdu se jedná o papírovou tapetu.

    Pokud nejste se zbožím spokojena, a tapeta je nerozbalená, máte možnost vrácení zboží do 14 ti dní bez udání důvodu.

    Budeme Vás kontaktovat, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
    Přeji co nejméně podobných komplikací v novém roce.

    Váš eshop DIMEX

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé doručení, dobrá komunikace

  • nakoupil v obchodě dimex-tapety.cz před 2 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Velice ochotní odborníci kteří umí poradit