Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zkušenosti se zakoupením zboží u této firmy absolutně NEDOPORUČUJI. Doslova vám přijde jiný vzor, než jaký prezentují na svých stránkách.

    Tapety jsme potřebovali mít doručené a nalepit jej včas, v rámci volna z práce. To, co nám dorazilo, byl naprosto odlišný vzor tapet, než jaké inzeruje tento obchod na stránkách.
    Čekat obvyklý měsíc na vyřízení reklamace či zaobírat se lepením na Štědrý den (kdyby si firma pospíšila), pochopitelně nemělo význam. Se zaslaným vzorem nezbylo než se smířit, pořád lepší, než vítat návštěvy o svátcích do rozlepené domácnosti. Což pochopí každý, kdo má podobnou zkušenost s nespolehlivými online obchody.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den pane Hlaváčku,

    Vaše nespokojenost se samolepicí fólií nás upřímně mrzí.

    Celou záležitost bychom rádi ve spolupráci s Vámi důkladně prověřili. Odjednal jste si 3 vzory samolepicích fólií - jednobarevnou černou a černozlatý mramor. Můžete nám, prosím, upřesnit, který vzor nesouhlasil a zaslat nám jeho fotografii?

    Současně Vám vřele doporučujeme využít naši bezplatnou službu zasílání vzorků samolepicích fólií ;).

    Budeme čekat na Vaši zpětnou vazbu.

    Věříme, že se nám vše podaří vyřešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tzv samolepící folie je obyčejná tenká papírová samolepka. Nic víc. K renovaci nevhodná.
    • Chybí měřítko u fotek

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Veselá,

    mrzí nás, že jste nebyla se samolepicí fólií v imitaci mramoru spokojená.

    Ubezpečujeme Vás, že se nejedná v žádném případě o papírovou samolepku. Toto tvrzení jsme Vám řádně doložili platným certifikátem přímo od výrobce. Papírový je pouze spodní silikonový papír, který slouží pouze k ochraně lepidla před vyschnutím.

    Tloušťku fólie 0,10 mm (100 mikronů) uvádíme v detailu karty společně i s dalšími technickými údaji. Opravdu si neumíme vysvětlit, v čem samolepicí fólie nesplnila Vaše očekávání. Máme v nabídce i hrubší fólie s povrchovou laminací (0,21 mm), ale ty jsou dostupné pouze v dekorech dřeva a betonu - v případě zájmu Vám velmi rádi zašleme bezplatně vzorky ;).

    Vřele Vám doporučujeme využít naší služby bezplatného zaslání až 5 kusů vzorků tapet či fólií. S jejich pomocí se nám výrazně daří eliminovat riziko jakýchkoli barevných či kvalitativních odchylek od představ klientů.

    Věříme, že nám do budoucna zachováte svou přízeň a vyzkoušíte třeba i zmíněnou bezplatnou službu zaslání vzorků.

    S pozdravem a přáním krásného prožití Vánoc
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si tapetu z důvodu rychleho dodání psali 2 dny,ale ejhle tapeta po 7 dnech nikde. Takze jsem volala zakaznickou linku a tam mi sdělili,ze ji museli objednat. No hlavně,že mam dotazník rychlejší než zboží

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Cyroňová,

    za způsobenou nepříjemnost se Vám upřímně omlouváme.

    Bohužel došlo k nečekané technické chybě v našem systému - Vámi vybraná tapeta byla v daný den skutečně k dispozici skladem, ale čekala již na jiného zákazníka, který si ji objednal před Vámi :(. Již jsme učinili opatření, aby se skladové zásoby rezervované pro nevyřízené objednávky jiných zákazníků do stavů zásob prezentovaných v eshopu nezapočítávaly.

    Jako poděkování za Vaši pomoc při zlepšování našich stávajících služeb jsme se Vám rozhodli vrátit cenu dopravy v plné výši. Na případnou další objednávku Vám zasíláme slevový kupón ;).

    Děkujeme za Vaši vstřícnost a těšíme se na další spolupráci!

    S pozdravem a přáním krásného prožití Vánoc
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zakoupené produkty "Statická solární fólie 60 x 200 cm zrcadlová" a "Nářadí na tapetování - Stěrka tapetovací univerzální měkká" nesplnily očekávání. Kvalita produktů je velmi špatná. Vše uvedené budu reklamovat.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den pane Žůrku,

    je nám líto, že jste nebyl s produktem spokojen.

    Protisluneční fólie ze své materiálové podstaty bohužel neposkytuje zcela stejný efekt odrazu jako klasické skleněné zrcadlo. Tuto informaci jsme na základě Vašeho podnětu přidali přímo i do popisu zboží.

    S ohledem na skutečnost, že tento produkt je mezi našimi zákazníky velmi oblíben a dokonce je už i v několika šířích vyprodán, rozhodli jsme se k němu v blízké budoucnosti natočit i speciální video. Věříme, že s jeho pomocí budeme schopni všem zájemcům o protisluneční fólie ještě více přiblížit jeho reálné vlastnosti.

    Co se týče zakoupené tapetovací stěrky - potvrzujeme, že ta je pro lepení statických fólií nevhodná :(. Používá se pro jemné vytlačování vzduchových bublin při lepení klasických papírových, vinylových či vliesových tapet na stěnu. U statických fólií se při aplikaci používají speciální gumové stěrky (částečně podobné těm na mytí oken). Tyto v současné době v nabídce nemáme, ale zvážíme jejich zařazení do našeho sortimentu.

    Těší nás, že jste naši nabídku na bezplatné vrácení zboží přijal. Přejeme Vám příjemné slunečné dny!

    S pozdravem
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručené, telefon neberou, na email nereagují!!!!
    Pozor!!!!!!!

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Zavůrková,

    jsme moc rádi, že se nám společně podařilo vzniklé nedorozumění bleskově vyřešit.

    Zboží Vám nebylo odesláno z důvodu neuhrazené zálohové faktury. Jak jste nás po následné kontrole Vašeho účtu informovala, nedopatřením jste částku uhradila na jiný bankovní účet.

    Děkujeme, že jste situaci ihned napravila. Zboží je již na cestě k Vám!

    PS: Do budoucna plánujeme v eshopu využívat oblíbené QR kódy, které těmto "překlepům" zabrání ;).

    S pozdravem
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Katastrofa čekala jsem 10dni na roli tapety, která nakonec přišla v jiném odstínu

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Musílková,

    Vaše nespokojenost s průběhem vyřízení Vaší objednávky nás upřímně mrzí.

    Co se týče avizovaného termínu dodání, ten byl naopak úspěšně dodržen i přesto, že se tam "vloudil" i 1 den státního svátku.

    Důkladně jsme Vaši stížnost prověřili a nabídli Vám bezplatné vrácení zboží na naše náklady. Dali jsme Vám za pravdu, že v některých případech nelze bohužel odstín tapety objektivně posoudit na dálku ani po zaslání fotografie.

    Chtěli jsme mít jistotu, že vše společně v co nejkratším čase vyřešíme a případně Vám zašleme novou roli tapety k Vaší plné spokojenosti ;).

    Na vrácení zboží jsme čekali cca 2 týdny, avšak neúspěšně. Po telefonickém kontaktu nás mile potěšilo, že jste se rozhodla si tapetu nechat a odstín jste shledala jako akceptovatelný.

    Věříme, že budete s tapetou v imitaci kamene spokojena a těšíme se na další společné projekty!

    S pozdravem,
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají uvedeno skladem a pak se nikdo přes týden neozve. Po dotazu, kde jsou tapety mi bylo sděleno, že dodací lhůta je 5-8 pracovních dní. Což už uběhlo a tapety stále nikde.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Supková,

    děkujeme Vám za upozornění na tuto tématiku.

    Jak jsme Vás informovali emailem, velmi nás mrzí, že jste nespokojena s dodací lhůtou Vámi objednané tapety :(.

    Po důkladném prověření Vaší stížnosti jsme prozatím žádné pochybení z naší strany bohužel nenašli. Vše zatím nasvědčuje tomu, že jste tuto informaci v nákupním košíku a následně i v potvrzujícím emailu zřejmě jen přehlédla.

    Na všech místech uvádíme u Vámi konkrétně objednané tapety zcela totožné údaje: 3-8 pracovních dní. Obdobná informace Vám byla zobrazena v nákupní košíku, následně i v potvrzení objednávky emailem, který Vám byl doručen (28.01.2024, čas 9:09:51) a do třetice i v emailu potvrzujícím skutečnost, že na vyřízení Vaší objednávky již intenzivně pracujeme (29.01.2024, čas 6:40:42).

    Ještě pro jistotu prověříme i detailní popisy karet, jestli nám ta informace neunikla jinde. Tím, že jste při vzájemné komunikaci s námi neuvedla, kde přesně jste tuto informaci zahlédla, je pro nás o to složitější případnou chybu odhalit.

    V každém případě jsme moc rádi, že se nám podařilo vyhovět Vašemu přání a objednávku úspěšně stornovat i přesto, že již byla u výrobce objednána. V drtivé většině případů již zrušení objednávky možné není.

    I když jste tapetu nakonec neobdržela, věříme, že na nás do budoucna nezanevřete.

    Přejeme Vám šťastnou ruku při zútulňování Vašeho interiéru!

    S pozdravem,
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Amatéři. 14 dní je dodací doba.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    za neplánované 1-denní zpoždění v dodání tapety se Vám upřímně omlouváme.

    Tapetu jste si objednal dne 22.5. ve 13:00. V kartě produktu i v objednávce byla uvedena dodací lhůta pro Vámi vybranou tapetu v délce 3-8 prac. dní následujících po datu objednávky. Nejzazší termín pro dodání mělo být tedy datum 1.6.

    Balík Vám byl doručen na výdejní místo bohužel o 1 den později - dne 2.6. Zřejmě z důvodu časového vytížení jste si balík vyzvednul až dne 6.6. Za způsobenou nepříjemnost se Vám ještě jednou omlouváme. Důvodem zpoždění byl státní svátek v Německu (29.5.) a rovněž i v tu dobu neaktivní Vámi zvolené výdejní místo. Tyto 2 faktory nám bezproblémové doručení v termínu mírně zkomplikovaly.

    Naprostou většinu tapet doručujeme od výrobce z Německa do 5 pracovních dní. Více než 200 vzorů tapet máme k dispozici skladem a jsme schopni je doručit do 1-2 pracovních dní.

    V důsledku vzniklé situace bychom Vám rádi plně kompenzovali náklady na přepravu. Zašlete nám, prosím, číslo Vašeho bankovního účtu a my Vám tuto částku zašleme obratem zpět.

    Děkujeme za Vaši shovívavost, které si velice vážíme.

    S pozdravem,
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo ale moc dlouho to trvalo takže když to skratim tak moc pomalé doruceni

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    v pátek dne 14.4.2023 ve 12:53:14 jste si u nás objednal designově velmi atraktivní papírovou tapetu z katalogu Simply Decor, u níž máme uvedenou dostupnost 3-8 pracovních dní.

    Hned následující pracovní den (tedy v pondělí 17.4.) jsme tapety pro Vás objednali u německého výrobce. Ve čtvrtek 20.4. tapety dorazily z Německa k nám na sklad. Obratem jsme je k Vám expedovali. Tím, že jste si zvolil jako preferovaného přepravce Zásilkovnu (výdejní místo), datum dodání se o 1 den prodloužilo. Vaši stížnost jsme důkladně prověřili a dle našich zjištění jsou tapety pro Vás připraveny k výdeji již od 24. 04. 2023 v 15:20:46 na zvoleném výdejním místě:

    Potraviny Lipa Market
    Havířská 2014
    Česká Lípa

    Zboží bylo úspěšně doručeno na uvedené výdejní místo během 6 pracovních dní následujících po Vaší objednávce - tedy v avizovaném termínu. Zřejmě došlo jen k nedorozumění. Mohl byste, prosím Vás, zkontrolovat Vaši emailovou poštu včetně spamu? Neobdržel jste od přepravce oznámení o tom, že zásilka je pro Vás již připravena k vyzvednutí?

    Předem Vám moc děkujeme za zpětnou vazbu. Věříme, že se nám společně podaří celou záležitost vyřešit co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezvedají telefon, příliš dlouhá doba vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    dne 28.12.2022 v 19:54 hod jste si u nás objednal 3 metry samolepicí fólie, kterou jsme měli k dispozici skladem a zvolil jste metodu osobního odběru.

    Naše firma však měla v období od Vánoc do konce roku 2022 celozávodní dovolenou. O této skutečnosti jsme návštěvníky eshopu informovali na našich webových stránkách. V omezeném provozu fungovala pouze expedice balíků, a to výhradně pro zásilky od přepravců. Osobní odběry zboží bohužel nebyly během této doby z provozních důvodů možné.

    Avšak hned první pracovní den v novém roce 2023 jsme Vás v ranních hodinách kontaktovali a informovali Vás o možnosti okamžitého vyzvednutí zboží.

    I přes tuto drobnou nepříjemnost věříme, že jste byl s fólií spokojen a lepení proběhlo podle Vašich představ.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dvakrát jsem objednala zboží (tapety) a pokaždé mi bylo oznámeno, že již není na skladě. Neškodilo by včas aktualizovat nabídku e-shopu. Vrátili mi peníze a zboží jsem objednala jinde.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že jste měla nepříjemnou zkušenost s již ukončenou výrobou tapet.

    Bohužel ke konci roku se pravidelně střetáváme s tímto problémem, jelikož celá řada katalogů tapet najednou končí svou oficiální platnost a jsou nahrazeny kolekcemi novými. Přesto, že jich je například ještě cca 80 % u výrobce několik následujících měsíců na skladě dostupných, u zbylých cca 20 % už je situace opačná.

    Pravidelně zpracováváme data obdržené od výrobce o položkách s ukončenou výrobou, ale v naprosté většině případů se to dozvíme až ve chvíli, kdy pro Vás obratem na základě Vaší objednávky ověřujeme dostupnost tapety v Německu.

    Jsme si vědomi tohoto nedostatku a intenzivně s kolegy na jeho vyřešení pracujeme. V průběhu ledna 2023 budeme do našeho eshopu implementovat nový nástroj, který do značné míry tento nepříjemný jev eliminuje. K podobným případům již tedy bude docházet jen zcela výjimečně.

    Za způsobené nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Věříme, že toto opatření uvítáte a nezanevřete na nás.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručeno úplně jiné zboží než bylo objednáno

    Dejte si pozor co schvalujete. U tapety s motivem betonová stěrka nesouhlasí produktová fotka na e-shopu. Řešeno po emailu, kde byl zaslán náhled (stejné jako na e-shopu) a dále výstřižek. Tento výstřižek vypadal, jako několikrát zvětšený detail a ve výsledku je to to hlavní co Vám přijde. Absolutně nevypadá jako betonová stěrka. Bílá tapeta s černými fleky. Jelikož byly řešeny vlastní rozměry, nevztahuje se možnost odstoupení od kupní smlouvy a reklamace byla zamítnuta. Doporučím řešit osobně a tapetu si prohlídnout.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše podněty a zkušenosti, které jsou pro nás vždy určitým hnacím motorem.

    Za předpokladu, že se zákazníkem řešíme tisk fototapety na míru (tzn. s vlastním motivem či rozměrem přizpůsobeným přání zákazníka), celý proces objednávky začíná zasláním emailové nabídky obsahující náhled celého motivu v požadovaných rozměrech, cenu a ukázku výřezu v poměru 1:1.

    Právě tento výřez zajistí, že zákazník je reálně schopen vizuálně posoudit výslednou kvalitu tisku fototapety. Je bohužel běžným jevem, že názor na to, co je dostačující kvalita a co není, je velmi individuální a odvíjí se mimo jiné od celé řady faktorů. Liší se například podle toho, pro jaký účel se fototapeta tiskne nebo v jakém prostoru bude umístěna (velký otevřený prostor, strop, stěna, malý uzavřený prostor atd.). Všechny tyto faktory mají zcela zásadní vliv na požadavky kladené na kvalitu zdrojového obrázku a výslednou ostrost tisku po zvětšení na požadovaný rozměr klienta.

    Bez souhlasu a schválení náhledu, ceny a výřezu ze strany klienta tisk nerealizujeme. Klient zde funguje jako schvalovací a kontrolní osoba zároveň. V prvé řadě je to on, kdo je schopen nejlépe posoudit dostačující či nedostačující kvalitu obrázku pro jím požadovaný účel použití. Náš grafik samozřejmě klienta vždy upozorní na nevyhovující kvalitu, pokud je již za „hranicí únosnosti“. V případech, kdy si klient není 100% jistý výsledkem, nabízíme mu na vyžádání tisk vzorku v rozměrech cca 50 x 50 cm. Celý proces se tím sice cca o 1 týden zpomalí, ale v některých případech je toto řešení žádoucí.

    I když se v tomto případě jednalo o zcela ojedinělou zkušenost, rozhodli jsme se v komunikaci s klienty do budoucna ještě více zaměřit na zasílané výřezy a zdůraznit jejich zcela zásadní význam.

    Těší nás, že jste na naši nabídku řešení vzniklé situace přistoupil a podařilo se nám společně celou záležitost úspěšně uzavřít.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Barvy tapet neodpovídají popisu prodejce, proto vracím

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    u Vámi objednané tapety č. 3714-23 z katalogu TRENDWALL jsme měli skutečně v eshopu chybně uvedenou jednu z barev, která je na tapetě použita. Místo barevné kombinace béžové a šedé barvy zde byla uvedena kombinace béžové a hnědé barvy. Tuto nesrovnalost jsme obratem napravili - barvy u zmíněné tapety již souhlasí s realitou.

    Jsme rádi, že jste využila možnosti bezplatného a pohodlného zaslání zboží zpět k nám skrze Zásilkovnu. Peníze jsme Vám vrátili zpět v plné výši ihned po obdržení tapet.

    Tímto Vám ještě jednou velice děkujeme za upozornění a přejeme Vám, abyste našla tapetu Vaší vysněné barvy.

    V případě, že byste se u nás rozhodla kdykoli v budoucnu opět nakoupit, vřele Vám doporučujeme využít naší služby bezplatného zaslání až 5 kusů vzorků tapet poštou.

    S pozdravem a přáním úspěšné renovace
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodani

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    samolepicí borduru jsme odeslali dle Vašich instrukcí prostřednictvím Zásilkovny hned následující den po obdržení Vaší objednávky.

    Zásilkovna bohužel zmíněnou zásilku ztratila, o čemž jsme se dozvěděli až cca po týdnu. Jelikož jsme již stejnou borduru neměli k dispozici skladem, museli jsme pro Vás nové zboží objednat přímo u německého výrobce tapet A.S. Création. Doba dodání se v důsledku výše uvedených komplikací skutečně velmi nepříjemně prodloužila, za což se Vám ještě jednou hluboce omlouváme.

    Ke ztrátě zásilky u přepravců dochází jen zcela výjimečně. Jedná se o pár případů do roka, ale nikdy se jim zřejmě úplně nevyhneme. V každém případě se do budoucna vynasnažíme o včasnější komunikaci s přepravcem, abychom mohli dotčeného zákazníka včas o problému informovat a vyhnuli se tak zbytečným časovým průtahům.

    Velmi si vážíme Vámi projevené trpělivosti a také toho, že jste na doručení bordury přes veškerá úskalí počkala.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    obchod asi v pohodě, ale dodané zboží není dobře ušité. Měla jsem objednaný závěs a tunýlek je nefunkční :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsem spokojena s jednáním

    na vaši objednávku bych čekala ještě nejméně měsíc objednala jsem jinde

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    upřímně se Vám omlouváme za nemožnost dodržet termín dodání Vámi vybrané tapety z katalogu Hermitage 10.

    Jak jsme Vás informovali ihned první pracovní den následující po Vaší objednávce emailem (dne 16.5. ve 14:01 hod), německý výrobce tapet bohužel neměl v daném okamžiku skladem dostatečné množství rolí, které by Vaši objednávku plně pokrylo. S ohledem na nově zjištěné okolnosti jsme Vás požádali o vyjádření, zda si přejete na tapety počkat do další "výrobní série", kterou výrobce podle nejaktuálnějších informací plánuje na 25. týden (tzn. v období pondělí 20. června – neděle 26. června 2022) nebo zda na tapety spěcháte a máme Vaši objednávku stornovat.

    Předpokládáme, že email Vám s největší pravděpodobností spadnul do "spamu" popř. došlo k jiné technické chybě, jelikož jste nám odpověděla emailem až 24.5. s dotazem, kdy Vám bude Vaše objednávka zaslána. Následně jste se s námi spojila telefonicky a potvrdila nám, že jste žádný email od nás s touto informací o nedostupnosti zboží nečetla.

    Vaše zklamání nás opravdu mrzí. Umíme si představit, že v časové tísni při rozdělané rekonstrukci, se jedná o velmi nepříjemnou situaci. V danou chvíli jsme se snažili udělat vše pro to, abychom Vás co nejrychleji o problematickém stavu objednávky informovali. Do budoucna se určitě vynasnažíme mimo emailový kontakt využít paralelně i ten telefonický, pokud neobdržíme zpětnou vazbu na zaslaný email v přiměřené době.

    Přesto všechno nás těší, že se Vám nakonec podařilo sehnat dostatečné množství Vámi vybraných tapet jinde a Vaše rekonstrukce tím nebyla nijak ohrožena.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a přejeme Vám spokojené bydlení!

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ NEDORAZILO

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za projevenou trpělivost při řešení zpožděné zásilky.

    Vaše objednávka nám nedopatřením "zapadla" v náročnějším předvánočním provozu. Po telefonické domluvě jsme k Vám textilní fotozávěs s motivem dřevěných desek obratem zaslali. Těší nás, že byl úspěšně doručen do Vašich rukou ještě před Vánoci a mohl tak splnit svůj účel.

    Za pochybení vzniklé na naší straně se Vám upřímně omlouváme.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se nenamáhá ani po týdnu kontaktovat zákazníka a informovat o objednávce.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

    Vaše nespokojenost je zcela oprávněná. Vaši objednávku jsme sice v pořádku přijali, ale vzhledem k tomu, že jste zvolila platbu převodem, čekali jsme na úhradu částky. Po telefonickém kontaktu jsme společně dospěli ke zjištění, že jste v potvrzovacím emailu neobdržela žádné podklady pro provedení platby.

    Celou záležitost jsme následně prověřili a odhalili tento nedostatek v obsahu potvrzovacího emailu. Podklady pro platbu jsou sice v eshopu viditelné, ale zobrazují se zákazníkovi pouze při dokončení objednávky. Do informativního emailu se již následně bohužel nepropisují.

    Před cca 1 měsícem jsme přecházeli ze staré verze eshopu na novou, modernější a rychlejší, ale podle všeho jsme právě toto propisování čísla bankovního účtu do emailu zapomněli řádně otestovat. Již intenzivně pracujeme na nápravě a touto cestou bychom Vám rádi poděkovali za upozornění na tento diskomfort.

    Věříme, že samolepicí okenní fólie splní Vaše očekávání a děkujeme Vám za Vaši projevenou shovívavost.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nepřišlo. Nikdo se ani neozval z jakého důvodu zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši součinnost při řešení vzniklé situace.

    Dne 2.6.2021 jste si u nás objednala krásnou tapetu z katalogu Profitex Premium, u které máme v eshopu uvedenou dodací lhůtu 3-8 pracovních dní. Nejzazší termín pro dodání z naší strany je tedy datum 14.6.2021 (resp. 16.6.2021 - při volbě dopravy skrze Zásilkovnu, kde se počítá s cca 1-2 dny navíc). Dnes je datum 10.6.2021 - můžeme Vás tedy ubezpečit, že avizovaný termín není nijak ohrožen.

    Během telefonického rozhovoru jsme se od Vás dozvěděli, že jste tapetu objednávala skrze nákupní galerii Favi, kde byla dle Vaší osobní zkušenosti u této tapety uvedena kratší doba dodání, a to 3-5 dní. Opravdu intenzivně se snažíme zjistit, kde mohlo dojít k chybě, ale prozatím je to pro nás záhada. Vaši tapetu s označením 35911-1 jsme na Favi vůbec nenašli. Ještě se spojíme přímo s techniky z Favi a požádáme je o prověření, zda se nejedná o nějakou technickou "anomálii". Pokud byste nám mohla zaslat konkrétní odkaz, budeme moc rádi.

    Abychom Vám mezitím alespoň trochu zlepšili náladu, zasíláme Vám dnes tapety s malým překvapením.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX