Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nepřišlo. Nikdo se ani neozval z jakého důvodu zboží nepřišlo.
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši součinnost při řešení vzniklé situace.
Dne 2.6.2021 jste si u nás objednala krásnou tapetu z katalogu Profitex Premium, u které máme v eshopu uvedenou dodací lhůtu 3-8 pracovních dní. Nejzazší termín pro dodání z naší strany je tedy datum 14.6.2021 (resp. 16.6.2021 - při volbě dopravy skrze Zásilkovnu, kde se počítá s cca 1-2 dny navíc). Dnes je datum 10.6.2021 - můžeme Vás tedy ubezpečit, že avizovaný termín není nijak ohrožen.
Během telefonického rozhovoru jsme se od Vás dozvěděli, že jste tapetu objednávala skrze nákupní galerii Favi, kde byla dle Vaší osobní zkušenosti u této tapety uvedena kratší doba dodání, a to 3-5 dní. Opravdu intenzivně se snažíme zjistit, kde mohlo dojít k chybě, ale prozatím je to pro nás záhada. Vaši tapetu s označením 35911-1 jsme na Favi vůbec nenašli. Ještě se spojíme přímo s techniky z Favi a požádáme je o prověření, zda se nejedná o nějakou technickou "anomálii". Pokud byste nám mohla zaslat konkrétní odkaz, budeme moc rádi.
Abychom Vám mezitím alespoň trochu zlepšili náladu, zasíláme Vám dnes tapety s malým překvapením.
S pozdravem,
Zákaznický servis DIMEX -
Nedoporučuje obchod
- Bylo mi zasláno jiné zboží něž jsem si objednal místo vinylové mi zaslali vlysovou tapetu !
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
těší nás, že jsme po telefonickém rozhovoru společně dospěli k závěru, že se jednalo spíše o nešťastné nedorozumění.
Během nákupu jste měl za to, že si objednáváte kompaktní vinylovou tapetu s vysokou gramáží. Při konečném výběru se Vám zalíbila vinylová tapeta z kolekce Adelaide, která se však vyznačuje nižší gramáží (tzn. je tenčí a lehčí). Po obdržení tapety jste byl pochopitelně zklamaný.
Samotní výrobci u tapet běžně jejich gramáž neuvádí, ale inspiroval jste nás k tomu se nad tímto tématem více zamyslet. Do budoucna zvážíme zapracování i těchto údajů do všech karet.
Vaše rozhodnutí odstoupení od smlouvy během 14denní lhůty plně respektujeme a přejeme Vám šťastnou ruku při výběru vhodné tapety.
S pozdravem,
Zákaznický servis DIMEX -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlé doručení
- Tapety na sebe nesedí, ačkoliv se jedná o úplně stejné role - nahoře sedí a dole jsou úplně mimo.
- Lepidlo, které je dodáváno jako dárek absolutně nedrží a špatně se s ním pracuje.
Jako plus bych uvedla asi hlavně cenu a rychlost dodání, ale už bych tu nenakoupila. Objednali jsme 2 druhy tapet - od každé 2 role. S jedním vzorem se dělalo krásně (měli jsme na to i lepidlo jiné značky) a s druhým se dělalo strašně. S tapetou se špatně pracovalo, odlepovala se, lepidlo šílené, strašně rychle schne a tapetu nedrží (namícháno přesně podle návodu). Doufám, že nám tapeta nespadne. Ta první zatím drží dobře. Uvidíme druhá.
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste se při lepení tapet tolik natrápili.
Je nešťastné, že jste se nás při vzniku popisovaných problémů s tapetou a jejím nalepením nerozhodli žádným způsobem kontaktovat (ať už telefonicky či emailem). Mohli jsme společně poměrně jednoduchým způsobem zjistit skutečnou příčinu problému a poradit Vám, jak dále postupovat v jednotlivých krocích:
1) provést test pevnosti podkladu (pomocí odlamovacího nože a lepicí pásky)
2) zjistit míru savosti vaší stěny (pomocí rozprašovače s vodou)
3) poradit Vám, jak správně napojit tapetu s prostřihem tak, aby na sebe vzor dokonale navazoval (obě vámi objednané tapety měly prostřih 64/32 cm, což v "lidské řeči" znamená, že vzor se opakuje každých 64 cm a každý další pás tapety je potřeba posunout o 32 cm, aby vzor správně navazoval)
Všeobecně co se týče lepení tapet bývá v 90 % případů problém v podkladu a potřebě jeho důkladné penetrace před samotným nalepením tapety. Například když je stěna příliš savá a podklad se alespoň 24 hodin před samotným lepením důkladně nepřetře penetračním nátěrem, téměř veškeré lepidlo se v důsledku zvýšené savosti vsákne do podkladu a k tapetě již nemůže správně přilnout. Ve výsledku může tapeta ze stěny po pár hodinách i spadnout - to je ten horší případ. V lepším případě se začnou postupně odlepovat okraje tapety a vznikat pod jejím povrchem drobné vzduchové bubliny. Pokud by došlo k těmto projevům, s největší pravděpodobností není problém v tapetě, ale v podkladu.
Je samozřejmě možné, že ve Vašem případě se jednalo o zcela jiný problém. I při výrobě tapet může v továrně dojít ke vzniku vady - dochází k tomu sice zcela výjimečně (snad v 0,1 % případů), ale úplně to vyloučit nelze. V takových případech žádáme zákazníky, aby nám zaslali detailní fotografie zmiňované vady a obratem řešíme celou záležitost v rámci reklamačního řízení přímo s výrobcem.
Pokud bychom Vám mohli být v budoucnu jakkoli nápomocni, s důvěrou se na nás, prosím, obraťte.
S pozdravem,
Zákaznický servis DIMEX -
Nedoporučuje obchod
Tapeta je jiná než na obrázku
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
je nám velice líto, že se Vám objednaná tapeta ve své reálné podobě nelíbila.
Na tuto nepříjemnost bohužel čas od času narazíme. Mírná odlišnost v barvách může být způsobena celou řadou faktorů. Mezi ty nejvýznamnější patří:
1) různé výrobní šarže tapet
2) odlišné zobrazení obrázků na různých médiích (stolní PC, notebook, tablet, chytrý telefon apod.)
3) úprava zdrojových obrázků pro účely webové prezentace (kvůli rychlejšímu načítání internetových stránek)
Ani u jednoho z výše uvedených případů (snad kromě toho posledního) by se však nemělo jednat o nijak významný rozdíl v barvě, ale spíše o mírnou barevnou odchylku sotva postřehnutelnou lidským okem. Například odstín námořnická modř by se měla na všech zařízeních zobrazit jako námořnická modř a ne například jako nebeská modrá.
Vámi zakoupenou tapetu vizuálně zkontrolujeme a srovnáme ji s obrázkem prezentovaným v našem eshopu. Pokud zjistíme, že reálná podoba se opravdu výrazně liší od té prezentované, náš grafik učiní obratem nápravu.
Pro další nákupy Vám doporučujeme využít naší služby zaslání až 5 vzorků tapet zdarma, které toto riziko eliminují.
Jsme rádi, že jste se v tomto případě rozhodla využít možnosti odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě. Pro tyto situace je jako stvořená. Doufáme, že jste na tapety nezanevřela a za vrácené peníze si zakoupila přesně to, co jste si přála.
S pozdravem,
Zákaznický servis DIMEX -
Nedoporučuje obchod
Myslela jsem že nálepky budou průhledné a né takové jako papírová tapeta nevím co by to udělalo na obkladačce v kuchyni které se musí sem tam obetřít! Uvažuji zda nalepím
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
samolepicí dekoraci o rozměrech 15 x 15 cm můžete bez obav použít na zmiňované obkladačky v kuchyni - pro tento účel byly stvořeny :).
Údržbu však provádějte pouze jemnými čisticími prostředky (mýdlová voda, jar apod.) s pomocí navlhčené textilie. Použití abrazivního čisticího prostředku (typu cif apod.) by mohlo poškodit samotný potisk dekorace. Rovněž je potřeba zajistit, aby dekorace nebyla nalepena v blízkosti přímého zdroje tepla (sporák apod.).
Samolepky vyrábíme v neprůhledné variantě (bílá fólie se šedým lepidlem na zadní straně), a to z důvodu širších možností jejich použití. Šedé lepidlo umožňuje dekorace použít nejen na čistě bílé kachličky, ale i na jakékoli tmavé či vzorované kachličky, kde by jinak motiv na samolepce nebyl dobře viditelný.
Omlouváme se, že jsme informaci o neprůhlednosti dekorace neuvedli v kartě produktu a způsobili Vám tak menší nepříjemnost. Na základě Vašeho podnětu jí zde co nejdříve doplníme.
Věříme, že dekoraci s kořením a bylinkami na Vaši kuchyňskou linku úspěšně nalepíte a budete s výsledkem spokojena. V případě, že se rozhodnete jinak, s důvěrou se na nás obraťte a vše společně vyřešíme.
S pozdravem,
Zákaznický servis DIMEX -
Nedoporučuje obchod
12.12.2019 jsme zaplatili objednávku, dnes je 8.1.2020 a stále zboží nedorazilo a ani není na cestě, bohužel nemohu tento eshop doporučit, velké zklamání a telefony schválně neberou.
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
před Vánoci jsme všechny zákazníky kontaktovali s informací, že již nebude možné tapety do Vánoc vyexpedovat. Tuto informaci jsme také měli uvedenou na hlavní stránce e-shopu a také v sekci doprava a platba, kterou zákazníci nejčastěji navštěvují.
Bylo Vám navrženo vrácení peněz a zrušení objednávky nebo objednání a expedice po novém roce - zvolila jste druhou variantu a zboží jsme předali dopravci 8.1.2020 (první nejbližší termín odeslání objednávkové tapety po novém roce).
S pozdravem,
Zákaznický servis DIMEX -
Nedoporučuje obchod
dostala jsem tapety vodě odolné a přišly papírové
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste s tapetou spokojena.
Informace k tapetám získáváme přímo od výrobce tapet, ale bohužel se může stát, že některá informace je chybná, jako v tomto případě. Tapetu jsme ověřili a opravdu se jedná o papírovou tapetu.
Pokud nejste se zbožím spokojena, a tapeta je nerozbalená, máte možnost vrácení zboží do 14 ti dní bez udání důvodu.
Budeme Vás kontaktovat, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Přeji co nejméně podobných komplikací v novém roce.
Váš eshop DIMEX -
Nedoporučuje obchod
- Peníze vyinkasovali, lhůta uplynula, nic nedorazilo, komunikace 0, v pondělí posílám ostrou nótu
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že na naše skleněné obrazy musíte čekat delší dobu, ale u samotného produktu je psáno, že doba dodání může trvat 4-10 pracovních dní, tuto informaci najdete i u samotné objednávky. Jedná se totiž o specifické výrobky a jejich výroba je složitější. Proto je také doba dodání delší.
Zítra to bude 10. pracovní den od zadání Vaší objednávky, takže lhůta zatím neuplynula.
Dnes budou Vaše obrazy na skle vyrobené a zabalené. Pokud jste zvolil dodání přes PPL, bude Vaše zásilka dnes předána a zítra doručena. Pokud jste si zvolil Zásilkovnu, doba dodání se může až o 2 dny protáhnout, než si Zásilkovny Váš balíček předají. Tuto skutečnost náš obchod bohužel nemůže ovlivnit a informujeme o možnosti prodloužení lhůty u Zásilkovny i v našich dodacích podmínek.
Podle našich záznamů v systému jsme Vám poslali 2 informační emaily o přijetí objednávky a o tom, že se objednávka vyřizuje. Dokud zboží není vyrobeno, nemáme bohužel pro Vás žádné nové informace, které bychom Vám mohli poslat, proto jste od nás žádný další email nedostal. Dalším emailem by byla informace o předání zboží přepravci. Tento email bychom Vám měli posílat dnes.
Věříme, že i přes delší dobu dodání, budete s našimi obrazy spokojen.
Váš eshop DIMEX -
Nedoporučuje obchod
- Zásilka dorazila se zpožděním několika dnů.
- Samolepící tapeta (folie) mne zcela zklamala. Nejenže nelepila na podklad, ale nelepila ani k sobě. Když se slepí k sobě Izolepa nelze ji téměř odtrhnout.
Výběr vzorů velmi dobrý.
Kvalita naprosto nevyhovující !!!Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
mrzí nás Váše problémy s fólií. Je možné, že se jednalo o fólii, kterou jsme měli delší dobu na skladě nebo vznikla chyba již při její výrobě. V tom případě ale máte možnost se na nás s tímto problémem obrátit, protože by se jednalo o reklamaci materiálu. Pokud byste nám problém popsal a zaslal nám fotky s nelepící fólií, zdarma bychom Vám poslali novou fólii.
Kontrolovala jsem stav dodání Vaší objednávky. Zboží jste si objednal 22.4. v 10:59, poště jsme ho předali následující den (pošta k nám totiž přijíždí v 11.hodin, takže dřívější předání nebylo možné) a pošta Vám ho doručovala (neúspěšně) také následující den. Nelze tedy o žádném zpožděném doručení mluvit, vše proběhlo nejrychleji, jak mohlo.
Omlouváme se za komplikace s fólií a v případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. -
Nedoporučuje obchod
Zboží ještě nedorazilo.
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme. K pochybení došlo na naší straně. Skladovou tapetu, kterou jste si u nás objednala, jsme Vám sice ještě ten samý den přichystali k osobnímu odběru, ale bohužel jsme Vám to zapomněli telefonicky či emailem potvrdit. Učinili jsme již opatření, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Věříme, že lepidlo, které jsme Vám poskytli k tapetě zdarma jako kompenzaci, Vám alespoň částečně vynahradí vzniklou nepříjemnost.
Děkujeme, že jste nám zachovala Vaši přízeň a věříme, že budete s tapetou spokojena. -
Nedoporučuje obchod
V obchodě je, že zboží dorazí do 8 prac. dnů, dnes je devátý a nic nemám doma.
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
Vaše zásilka se skutečně zpozdila o 2 dny, a to z důvodu vzniku technických problémů na expediční lince u výrobce tapet v Německu. Tento zcela ojedinělý "výpadek" byl naštěstí poměrně rychle vyřešen, přesto zasáhl dodávky do celého světa.
Doba dodání se současně prodloužila i proto, že jste si jako přepravce zvolila Českou poštu, která ve srovnání s PPL doručuje balíky o pár dní později (cca o 1-2 dny).
Tak jako tak jsme Vás samozřejmě měli o tomto zpoždění informovat. Jelikož jsme tak neučinili, upřímně se Vám tímto omlouváme a zasíláme Vám do mailu slevu na příští nákup.
Budeme rádi, když se na nás obrátíte i v budoucnu. -
Nedoporučuje obchod
- Protože zboží bylo objednáno před vánocemi,tak se nic neděje.Musela jsem si psát o údaje(číslo banky,kam peníze poslat)a předběžnou fakturu a tak čekám.
Zatím žádný názor nemám.Čekám ,co bude až začne pracovní den.
Proto nemůžu hodnotit spokojenost s obchodem ani délku dodací lhůty.Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den,
je nám líto, že jste musela na fototapetu čekat.
Údaje pro platbu bankovním převodem byly uvedeny na konci potvrzovacího emailu, který Vám přišel automaticky ihned po odeslání objednávky. Je možné, že jste je nedopatřením přehlédla nebo zmíněný email skončil ve spamu.
Každopádně na základě vzájemné emailové komunikace jsme Vaši platbu dnes úspěšně obdrželi a zboží je již připraveno na skladě k expedici na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.
Děkujeme za Vaši trpělivost a přejeme Vám brzké zotavení z nemoci. -
Nedoporučuje obchod
Jiny barevny odstin nezli na obrazku nelze pouzit tapetu vyhozene penize
Reakce obchodu dimex-tapety.cz
Dobrý den, je nám líto, že se Vám barevný odstín tapety nelíbí.
Všeobecně je bohužel problém, že každé zařízení (stolní PC, notebook, tablet, mobil) zobrazuje barvy na obrazovce/displeji trochu jinak. V případě, že potřebujete odstín doladit opravdu co nejpřesněji, rádi Vám zdarma zašleme vzorek tapety.
Nezoufejte - pokud se Vám tapeta nelíbí, můžete nám ji do 14 dnů od převzetí vrátit a my Vám obratem zašleme peníze zpět.