Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po platbu proběhlo všechno rychle.
    • Pak týden nic a na mou výzvu mi bylo sděleno,že moje objednané a zaplacené zboží nemají. Nevím do kdy bych čekal, kdybych se neozval.Po zrušení objednávky mi peníze byly vráceny na účet. Televizi jsem koupil u jiného prodejce ze dne na den.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na skladě 10 kusů a nakonec nemají nic
    • Ze strany Eshopu žádná komunikace-pouze email o zaplacení zboží

    8.12.2023 jsem objednal TV, v úterý 12.12.2023 jsem volal ohledně zboží, které nedorazilo.... Tentýž den mi napsali z Eshopu, že mi vrací peníze na účet, který jsem jim poslal. Dnes 15.12.2023 nemám peníze ani zboží.
    Pokud peníze nedorazí, budu to muset řešit zřejmě s právníkem.
    Heuréka by si měla prověřit jednotlivé obchobníky!!!!! Absolutní shit.....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejnižší cena mého vybraného produktu.
    • Špatná komunikace.

    Trvalo jim 2 pracovní dny, než mi dali vědět, že má objednávka je vyřízena. Nedali žádný odkaz na sledování zásilky, žádný termín dodání, nic. To pak aby člověk pak následující dny jenom seděl doma a čekal na telefonát od dopravce...
    Příště bych si raději těch pár stovek připlatil u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • v mém konkrétním případě nabídka za nejnižší cenu
    • obchod nebyl schopný ověřit, zda je produkt skutečně skladem
    • a po 4 dnech objednávku zrušil

    Objednal jsem si v digi-eshopu TV. Byl to poslední kus, tak jsem tam raději i zavolal, jestli ji opravdu mají - na to neuměli s jistotou odpovědět, kvůli možnému souběhu objednávek. 4 dny to vypadalo, že vše bude OK, mezitím se TV vyprodala v několika jiných obchodech. Nakonec přišel mail, že objednávku zrušili kvůli souběhu objednávek. To se stát může, ale nemělo by to trvat 4 dny! Zvlášť, pokud je daného zboží omezené množství, tak to naštve a jste odkázáni na to, že musíte koupit jinde a dráž nebo už produkt není nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Tablet je pomalý, odezvy webových stránek často vypadávají, WiFi také často vypadává

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv v době mojí objednávky byly údajně 4ks skladem, zboží mi nebylo doručeno, prý z důvodu vyprodání...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 1.7.2023 dneska je 15.7.2023 a zboží ještě nedorazilo.
    Tak že nejsem spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo v neporušené krabici úplně rozsekané na kousky. Takže obchod nebo ten co mi to posílal musel o tom vědět a přesto to poslali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    píšou skladem nemají reálně skladem zboží do dnešního dne nedorazilo. Píšou že odeslali ale tam nefunkční sledovací odkaz.

    Reakce obchodu digi-eshop.cz

    Zboží bylo doručováno přes svátky. Tedy objednávka 3.4.23 v 15:29 h. expedice 5.4.23 v 11:59 h. S trochou nadsázky cca 1 pracovní den. Zboží nakonec bylo z vaší strany odmítnuto. Více už opravdu udělat neumíme. Přeji vám šťastnou ruku při výběru u ostatních konkurentů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tv na webu skladem ale 3 týdny a TV stále nikde

    Uz nikdy z tohoto obchodu, na emaily neodpovidaji, link na PPL vymysleny nefunguje. 3 týdny zaplaceno a bez infa jaký je stav objednavky. Ja uz jen doufam, ze jsou jen neschopny a TV dorazi a neni to jeden velky podvod - zatim vypada ze je

    Reakce obchodu digi-eshop.cz

    Objednávka vytvořena 1.4.23 - recenze vytvořena 10.4.23. Je potřeba mít trochu sebereflexe - objednávka nemohla být uhrazena 3 týdny z vlastní podstaty.
    P.S. v telefonu jste volil angličtinu. Blahopřeji k tak výborně psané češtině pane Tuane.
    Zbytek bez komentáře.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bílí napsání jiné rozměry telefonu nes mě dovezli

    Reakce obchodu digi-eshop.cz

    Dobrý den,
    vaše hodnocení akceptujeme, nicméně musíme pro ostatní zákazníky uvést kompletní informace, aby si mohli udělat obrázek o celé zakázce a rozhodovali se dle skutečností uvedených níže:
    Vaši objednávku jste vytvořil 29.9.22 v 22:48 h
    U nás byla zpracována 30.9.22 v 8:59 h
    Tentýž den byla objednávka předána dopravci - 30.9.22 v 10:09 h - tedy od objednání do expedice cca 12 hodin. Toto považujeme za poměrně svižné vyřízení a expedování. Vzhledem k tomu, že den expedice byl pátek, bylo plánováno dodání dopravcem na následující pracovní den - tedy 3.10.22. Ten den jste také zboží přebíral od dopravce ve 12:54 h - tedy se jedná o dodání hned následující pracovní den - nikoli dle vašeho hodnocení až 4.10.22
    A poslední informace k rozměrům zařízení. Rozměry jsou uvedeny v popisu zboží na našem webu v popisu produktu:
    Rozměry zařízení: 174 x 81 x 14,3 mm (šířka x výška x hloubka)
    Rozměry krabice: 197 x 197 x 33 mm (výška x šířka x hloubka)

    Tolik z naší strany k vašemu negativnímu hodnocení. Dle našeho názoru se jednalo o velmi rychlé dodání D+1 - rychleji už to opravdu neumíme.

    S pozdravem
    Tým digi-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vsechno spatne.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční zboží, na reklamaci obchod nereaguje. Budu se obracet na ČOI.

    Viz výše...reakce na reklamaci žádná. Budu řešit v rámci ochrany spotřebitele na ČOI.

    Reakce obchodu digi-eshop.cz

    Dobrý den,
    na Vaše dotazy bylo odpovězeno a kolegyně s vámi komunikovala celkem dvakrát. Na tyto dotazy jste také reagovala. Tedy nerozumím výtce, že s vámi nikdo nekomunikuje.
    Dále uvádím, že reklamace byla přijata k nám na servis dne 13.1.2022 a k dnešním dni 7.2.2022 (tj. v zákonné lhůtě) Vám byla reklamace odeslána jako vyřízena. Opět nerozumím vaší výtce.
    Samozřejmě nás mrzí, že bylo zboží nefunkční, nicméně nejsme dovozci ani výrobci. Bohužel, takové věci se vyjímečně stávají. Z naší strany bylo učiněno maximum k vaší spokojenosti.
    S pozdravem
    Tým digi-eshop.cz

  • Obchod po 10 dnech od objednání zboží nereaguje na maily, ani nezvedá telefon. Zboží u kterého bylo uvedeno, že je skladem, nedoporučuji platit předem!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • po týdnu se nic neděje
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    od smlouvy jsem odstoupil hodinu po doručení
    doručeno 12.srpna, dnes je 16. srpna 16:50
    obchod dělá " mrtvého brouka" i když jsem je vyzval
    k udání adresy pro vrácení a dopravce

  • Za 14dni nikdo nebyl schopen napsat prominte zboži nepřijde i když bylo napsáno při obědnání dorazí do 23.12.2020
    Ale nedorazilo a já už nemám zájem.Č

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec žádná výhoda

    Zboží jsem objednával v pondělí 14.12. a okamžitě zaplatil online. 15.12.jsem obdržel email, že je vše v pořádku a balíček mám očekávat během pár dnů. Nic se nedělo, tak jsem psal několik dotazů a emailu, ale ani jedna odpověď. V pondělí 21.12. jsem se několikrát pokoušel dovolat, ale marně. Zpět mi pak volali a po dotazu, kde mám zboží mi pan řekl, že do pěti minut zavolá zpět. Trvalo to 2 hodiny a volala mi paní s omluvou, že zboží nemají a tudíž ho ani neobdržím. Jediný plus je, že mi vrátili peníze obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obednate a po tydnu porad nic obchod k nicemu ani nezavolaji
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bez komunikace o termínu doručení.