Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhodná cenová nabídka.
    • Dlouhá dodací doba objednaného zboží.

    Nízké ceny.
    Vzhledem k dlouhé dodací době, bych ostatním
    kupujícím nedoporučoval tento obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • široký sortiment
    • špatné dodací lhůty, nebo jsem si vybral špatné zboží.

    Pokud není zboží k mání, dát včas vědět a případně se dohodnout na zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod nabízí zajímavé ceny a online platbu platební kartou
    • V době mé objednávky měl jeden zaměstnanec dovolenou a druhý byl nemocný. Přes týden nefungovala žádná komunikace (potvrzení, stav objednávky, odpověď na maily ani telefon). Když se vrátil zaměstnanec z dovolené vše již mělo rychlý průběh. Rozhodně špatný management obchodu

    Pevně věřím, že má negativní zkušenost se nebude u ostatních zákazníků opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží vydavané za "skladem" již není...
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mám to blízko
    • dobrá cena
    • na "výdejním" místě vlastně neexistuje

    podle prvního nákupu nemohu soudit