Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nejlepší cena vybrané televize
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bez starosti
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bleskurychlé vyřízení objednávky a doručení
    • Info ve chvíli, kdy předali balík dopravci
    • Našli jsme zde TV, kterou na jiných shopech měli o více než 2000 Kč dražší

    Nevím, jestli je to výhoda nebo nevýhoda, ale mají u produktu, že mohou doručit do .... nějaké datum a to datum je pravděpodobně schválně naddymenzované. Já jsem potřebovala TV do 3 dnů mít doma, tak jsem kvůli tomu váhala. Takže možná zbytečné to tam takto napsat, TV přišla do 2 dnů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé objednání a ještě rychlejší dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení objednávky, dobrá komunikace a cena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • osobní odběr (tím pádem ušetříte cca 120Kč za dopravu a dobírku)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobré ceny a rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Nakonec jsme vrácení zboží vyřešili
    • Chybně popsané zboží stáhli z nabídky
    • Dorazily mi jiné hodinky
    • Fotky na webu jsou mix z různých barevných variant
    • Vrácení zboží – ač se snažili vyhovět, protáhlo se to
    • Vrácení peněz – musel jsem se připomenout

    Objednal jsem si Garmin Fenix 7S Pro Sapphire Solar, došly mi Garmin Fenix 7S Sapphire Solar (bez „Pro“). Obratem jsem volal. Prvně byli přesvedčeni, že je vše OK, chtěli po mě vyfotit krabičku, ale pak se k tomu postavili čelem, dohodli jsme se na vrácení hodinek (vč. proplacení dopravy).

    Z domlouvání dopravy zpět mám rozporuplné pocity. Na jednu stranu snaha vyhovět, na druhou stranu zaměstnanci ne vždy věděli, co všechno jde. (Například uhrazení zpětné dopravy přímo obchodem – ta možnost tam nebyla, musel jsem to uhradit a požádat obchod o proplacení.) Jejich standardní způsoby vracení vyžadují tisk štítku, což trochu zdrží, když nemáte tiskárnu doma… Ochota tedy byla, ale ve výsledku domluva obě strany stála zbytečně moc času.

    Zásilkovna k nim asi nejezdí každý den. Trackovacího čísla zásilkovny jsem dostal kolem poledne, dodání ale Zásilkovna uvádí až další den k večeru. Hádám, že Zásilkovna vyzvedává balíky jednou/dvakrát do týdne, vysvětlovaly by se tím i různé zkušenosti ohledně rychlosti dodání.


    Časová osa:

    1. Pondělí večer: nákup
    2. Úterý: trackovací číslo Zásilkovny
    3. Středa: skutečně odesláno
    4. Čtvrtek: doručeno, řeším vrácení a tisk štítku
    5. Pátek: odesílám zpět přes GLS parcelshop
    – další týden –
    8. Pondělí: GLS si vyzvedlo balík na parcelshopu
    9. Úterý: GLS doručilo balík v 9:39, v Retinu visí „Čekáme na přijetí“; Tento den to mohli vyřídit, poslat mi platbu zpět
    10. Středa: nic
    11. Čtvrtek: nic
    12. Pátek: nic
    – další týden –
    15. Pondělí: připomínám se, do půl hodiny peníze na účtu, včetně dopravy (okamžitá platba z jiné banky)


    Ač rozumím, že mají ze zákona 14 dní na vrácení peněz, v situaci, kdy vracení probíhá kvůli chybě eshopu (a nikoli z rozmaru zákazníka) bych čekal rychlejší vyřízení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Skvělá komunikace, rychlé doručení, bezkonkurenční ceny.
    • Velká spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obrovský výběr
    • Super bazarové zboží.

    Pán mi poradil s výběrem objektivu a doporučil vhodný typ. Přišel mi druhý den. Jsem velmi spokojený a děkuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bez chyb
    • Při osobním vyzvedávání se výdejna dost špatně hledá. Chtělo by to nějaké popisky k silnici.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezkonkurenční ceny oproti známým řetězcům.
    • Velmi příjemní a ochotní.
    • Osobní odběr zdarma.

    Oproti konkurenci, kdy ,, do půlnoci objednáš, ráno máš ', jsem si musel počkat 3 dny na osobní odběr, i když zboží bylo skladem.
    Ale rozdíl v ceně o 2000 Kč stojí za to si počkat .

  • Doporučuje obchod

    90 %

    poměrně rychlá příprava zboží k vyzvednutí