Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Přišel mi špatný typ zboží a jeho vrácení je zdlouhavý proces který se táhne již 2 týdny od doby, co jsem zboží odeslal zpět a netuším, kdy se mi vrátí peníze a zda vůbec. Eshop nenabídl žádnou kompenzaci ani omluvu.

    Přišel mi špatný typ zboží a jeho vrácení je zdlouhavý proces který se táhne již 2 týdny od doby, co jsem zboží odeslal zpět a netuším, kdy se mi vrátí peníze a zda vůbec. Eshop nenabídl žádnou kompenzaci ani omluvu.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za delší čas v řešení vráceného zboží. Minulý týden u nás probíhala inventura a nejenom, že jsme neexpedovali objednávky, bohužel jsme neřešili ani reklamace. Z toho důvodu bylo Vaše vrácené zboží zaznamenáno až dnes. Reklamace byla ihned vyřízena a peníze obratem zaslány na Vaši kartu, z které byla objednávka uhrazena. Dle zákona však máme na vyřešení reklamace 30 dní, každopádně se Vám omlouváme, že Vám nebyla dána zpráva o přijetí vráceného zboží. Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám hezký den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    omlouváme se za opoždění v odeslání Vámi objednaného potahu GRAFITI a nedodržení termínu doruční 28.12.23. Bohužel se nám opozdilo naskladnění potahů a navíc tento týden u nás probíhá inventura a zboží neexpedujeme. Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost, objednávka bude přednostně odeslána. Termín doručení je stanoven na 9.1.24.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při koupi dobrá komunikace, zejména rychlost dodání. Při vrácení zboží obchod zatím nereaguje nijak, ani na můj email a na infolince mi nijak nepomůžou, nic nevědí, zřejmě jsou tam pouze od prodeje zboží......

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    Vaši reklamaci-vrácení zboží máme v evidenci. Byl Vám poslán informativní email, protože u nás nyní probíhá inventura a zboží neexpedujeme, ani nevyřizujeme reklamace: "Ve dnech 27.12.2023 – 04.01.2024 je plánovaná inventarizace skladů.
    Reklamace a reklamační emaily se začnou vyřizovat po dokončení inventury." Prosíme tedy o trpělivost, Váš požadavek bude v následujících dnech co nejrychleji vyřešen.

    Přejeme Vám hezký den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašná komikunace, stáhli mi platbu 2x. Žádná omluva, o vrácení platby po 10 dnech ani náhodou.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Objednal jste si u nás zboží s odběrem zboží v Zásilkovně a platbou na dobírku. Pokud jste hradil kartou v Zásilkovně a byla Vám částka dvakrát odečtena, pak to není chyba na naší straně, ale spíše se stala chyba na straně Zásilkovny. Každopádně, pokud nám byla platba připsána dvakrát, částka, která nám nepatří Vám bude vrácena.

    Přejeme Vám hodně štěstí a zdraví v Novém roce.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé - SUPER
  • Nedoporučuje obchod

    To co si dovolujeme prodavat,je otřesné!!!!zbozi za skoro 1000 korun,které nefunguje,jste dobytek,jinak vaše firma ani nazvat nejde!!!!!!!!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že svíčky na stromeček, které jste si u nás objednal, nefungují. Chápeme Vaše rozhořčení, svíčky jste potřebovali na Štědrý den na stromeček. Upřímně nás to mrzí. Bohužel bylo málo času na výměnu, svíčky bychom Vám zaslali nové. Každopádně doporučujeme i nyní svíčky reklamovat a odešleme Vám nové, popřípadě vrátíme peníze. Stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat na naši adresu. Poštovné samozřejmě platit nebudete. Ještě jednou se za tuto nepříjemnost omlouváme.

    Přejeme Vám hodně zdraví a štěstí v Novém roce.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obdržel jsem jiný výrobek než jsem objednal. Byl přijatelný, tak šéfka (manželka) usoudila, že nemá smyslu se handrkovat.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    objednali jste si u nás ložní povlečení KAPRADINY dva kusy a to Vám také mělo být doručeno. Rádi bychom tedy získali informaci, jaké zboží Vám bylo odesláno a popřípadě s Vámi rádi vyřešíme výměnu, popřípadě vrácení peněz. Žádáme Vás tedy o zaslání fotografie na náš email: [email protected] zboží, které Vám bylo doručeno. Předem děkujeme a reklamaci s Vámi poté rádi vyřídíme, aby jste doma měli zboží, které jste si přáli a objednali.

    Přejeme Vám příjemné Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatil a zatim marně čekám,což považuji za neseriozni jednání

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    bohužel Vaše objednávka byla z důvodu neuhrazení stornována. Pokud máte peníze odečtené z Vaší karty, pošlete nám, prosím, potvrzení o úhradě, abychom mohli zkontrolovat, zda k nám peníze dorazily, protože objednávka se tvářila vážně jako neuhrazená. Předem děkujeme za zaslání potvrzení na náš email [email protected].

    Přejeme Vám příjemné Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace. 3 zprávy obchodu 2x odpověděli obecně, zdvořile. Situaci měli prověřit, už se mi nikdo neozval.

    Zboží mi do dnešního dne nebylo doručeno. Zboží na stránkach skladem, bylo minulý týden v pondělí 11.12. dle mailu od obchodu předáno Zásilkovně, Zásilkovna i po týdnu hlásí, že zboží nebylo obchodem předáno do přepravy. Naštěstí byla objednávka na dobírku. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Nikol,

    mrzí nás, že Vám nebylo dodáno Vámi objednané zboží. Od nás bylo odesláno druhý den po vytvoření Vaší objednávky. Zjistíme, kde se balík nachází, popřípadě zadáme reklamaci na Zásilkovně. Každopádně, aby jste se dočkala svého zboží, znovu Vám ho odešleme a snad se stihne doručení do Vánoc. Děkujeme za Váš názor a ještě jednou se Vám omlouváme.

    Přejeme Vám klidné a pokojné Vánoce.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme si hrníček pro vnučku k svátku Lucie s KOČKAMA ale
    Váš ÍKVÁČ co to tam balí poslal hrnek psi. Tak jaké asi čekáte hodnocení?? Velká reklama jak Vám záleží na spokojenosti zákazníků, a ve finále VELKÉ ZKLMÁNÍ !!! ÁMEN !!!!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jsme Vám odeslali hrníček s kočkami namísto hrníčku s pejsky. V emailové komunikaci jsme se domlouvali, že Vám rádi hrníček vyměníme s proplacením poštovného. Vy jste však naši nabídku odmítl, což nás mrzí, rádi bychom dali vše do pořádku. Věřte nám, že na spokojenosti zákazníků nám hodně záleží a bohužel se stala chyba při expedici zboží, která nebyla úmyslná. Rádi Vám při další objednávce poskytneme slevu, nebo zašleme nějaký dárek. Ještě jednou se omlouváme.

    Přejeme Vám příjemné Vánoční svátky plné pohody a klidu.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží dodáno včas.

    Špatná kontrola dodávaného zboží.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    jsme rádi, že byla objednávka doručena včas. Mrzí nás, že potahy nebyly v pořádku. Reklamace již byla dle Vašeho přání vyřízena. Děkujeme za Vaši reakci a ještě jednou se omlouváme.

    Přejeme Vám krásné a v klidu prožité Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    Je to připravený dar pod stromek a tak teprve čeká na vyzkoušení

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den, zboží jsem okamžitě zaplatila s tím, že bude dodáno 12.12.2023 a do dnešního dne dodáno nebylo, což mě velice mrzí a proto zatím nikomu nebudu nákup doporučovat. S pozdravem Ing.Sukdolová

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Ing. Sukdolová,

    je nám upřímně líto, že jsme Vám nestihli zboží dodat ve slíbený termín. Bohužel je tento předvánoční čas hodně náročný a naše vytíženost je obrovská. Ale to Vás jako zákaznici nemusí, samozřejmě, zajímat a my se tím nechceme ani vymlouvat. Zboží jsme odeslali s jednodenním zpožděním, tedy 13.12. a v současné době ho má pošta připravené k doručení. Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám příjemné a v klidu prožité Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    vždy jsem byla s nákupem spokojena, bohužel tentokrát jsem musela zboží vrátit, protože přísavka vůbec nesplňovala svou funkci a nedržela

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám líto, že zboží nesplnilo Vaše představy a mýdlenku jste musela vrátit. Reklamace již byla vyřízena a peníze vráceny na Váš účet. Děkujeme za Váš názor a budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme Vám příjemné a v klidu prožité Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poslední ks údajně poškozen, zboží nemají, další expedice až 12.1.23 /15.1.23 ??
    Takže nemohu hodnotit zboží, které mi doposud nedošlo .

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám upřímně líto, ale o beránkovou soupravu POLKA byl obrovský zájem a došlo k vyprodání zásob. Bohužel k novému naskladnění dojde skutečně až v lednu 2024. Ještě jednou se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám příjemné Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo uhrazeno, doručení nejdříve
    29.11.2023 a potom až 14,12.2023

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    ve Vaší objednávce máte objednané strečové potahy, u kterých bohužel čekáme na naskladnění zboží od zahraničního dodavatele. Omlouváme se za nedodržení předem daného termínu doručení. Pokud je pro Vás prosincový termín nepřijatelný, můžeme samozřejmě objednávku stornovat a vrátit Vám peníze. Je nám to upřímně líto.

    Přejeme Vám příjemné Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka byla zrušena, zboží nebylo v uvedenou dobu na skladě. Dodání údajně až za měsíc.

    Zboží pěkné (na vyobrazení), bohužel s dodáním byly problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    potah na ušák je o dost větší,ne jako na reklamních obrázcích od vás

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    čekám už na to dlouho .

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za nedodržení termínu doručení Vaší objednávky k 5.12. Bohužel se nám opozdilo naskladnění potahů OCEANO. V současné době je zásilka v expedici a je připravena k odeslání. Ještě jednou se Vám za toto opoždění omlouváme.
    Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám příjemné a v klidu prožité svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při dotazu,proč po 11 dnech nám zboží nedošlo?Prý si máme sami hledat kam se balík zatoulal,bez ochoty pomocí,skvělé příště už zřejmě nebude.

    Výmluvy a žádná ochota pomoci