Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná kvalita dodávaného zboží. Objednávala jsem 2x z tohoto obchodu a 2x bylo zboží poškozené.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s nákupem v našem obchodě. Nabízíme Vám možnost vrácení či výměny zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a kde je také popsáno, jak zboží vrátit zdarma, bez platby poštovného.

    Přejeme Vám krásný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Cena
    • Rychlé dodání
    • špatný výběr
    • sada je poměrně větší, než jsem si představoval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Melaminové houbičky se po jednom použití rozpadly, růže z Jericha se rozvinula,ale není zelená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psali jste že každé objednávce dostanu světelný řetěz na Vánoce zdarma řetězem samozřejmě nedostala Tak si ho klidně nechte ale nevím proč to píšete mělo by to snad být automaticky když to tam píšete a ne nějaký s***** jestli to chci nebo nechci tak proč to nabízíte když to lidem nedáváte.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    v objednávce máte uplatněnou slevu 150,- Kč a bohužel výhody není možné kombinovat a není tedy možné získat slevu a k tomu ještě dárek zdarma. Na slevové poukázce máme uvedeno: "Důležité! Slevový kupon nelze kombinovat s jinými nabídkami společnosti decoDoma, na tuto akci nelze získat dárek za objednávku." Z toho důvodu Vám tedy do objednávky nebyl zadán dárek zdarma. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám krásné a v klidu prožité Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jak už jsem psal v předchozím hodnocení, neustále vyžadují nějaká hodnocení. Dejte mi už prosím pokoj! Nic po mně nechtějte, neposílejte mi reklamní e-maily!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rozumíme a respektujeme Váš požadavek. Na základě Vašeho přání jsme zrušili odesílání našich nabídek a reklamních e-mailů. Pokud budete v budoucnu potřebovat další informace, neváhejte nás kontaktovat.

    Přejeme Vám krásné a pohodové Vánoce.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost dodání
    • Objednávala jsem s dodáním dárku dřevěných domečků a po uplatnění dříve zaslané slevy na příští nákup jsem po zadání slevy o dárek přišla. Mrzí mě to.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a Váš názor. Jsme rádi, že jste byla spokojena s rychlostí dodání objednávky. Mrzí nás Vaše zklamání s nedodání dárku. V našich podmínkách je, že můžete využít pouze jednu výhodu, tedy buď dárek nebo slevu, nelze to kombinovat. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám krásné Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V balíku přišly jen boty ,pantofle jsou prý vyprodány. Chápu. Ale proč není někde dobropis o vrácení peněz. Když jsem objednávku zasilala, 3.12.,ihned jsem platila kartou.Penize za pantofle jste mi nevrátili.

    Nevrácení peněz, ani možnost jak je vrátit chcete,prostě žádná zmínka, žádný papír, na kterém mi sdělujete, že mi peníze chcete poslat.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    Vaše připomínka se týká reklamovaného zboží, které jste nám zaslala zpět a reklamace byla vyřízena. Bohužel, máte pravdu, již nebylo možné odeslat Dámské bíle zateplené pantofle vel.41, které jsou bohužel vyprodané. Peníze vracíme automaticky ihned na Váš účet, z kterého byla objednávka uhrazena. Omlouváme se, že se k Vám tato zpráva nedostala včas.

    Přejeme Vám krásné a pohodové Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Musím polštář vrátit, povlak se již po dvou dnech velmi drolí.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste se zbožím od nás spokojeni, konkrétně s anatomickým polštářem pod nohy. Polštář zašlete zpět spolu s vyplněným reklamačním lístkem, který byl součástí faktury a kde je i podrobný popis, jak vrátit zboží bezplatně. Vrátíme Vám obratem peníze nebo zašleme zboží nové. Rozhodnutí necháme na Vás.

    Přejeme Vám příjemné Vánoční svátky.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo doručeno dobře zabalené i rychle, ale kvalita je slabší, vykazuje chyby keramiky i barvení.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Jsme rádi, že bylo zboží doručeno rychle a dobře zabalené. Mrzí nás, že nejste spokojeni s kvalitou keramické jídelní soupravy. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a kde je podrobný popis, jak vrátit zboží zdarma. Obratem bychom Vám vrátili peníze. Rozhodnutí o vrácení necháme na Vás.

    Přejeme Vám příjemné a v klidu prožité Vánoce.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybí dílky do skládačky, takže u vaší společnosti již nakupovat nebudu. Dobrá zkušenost, aspoň o další e-shop míň, který posílá nekvalitní výrobky.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Jaroslavo,

    je nám to velice líto, že Vám přišlo zboží nekompletní, konkrétně Zvonící stromek - andělské zvonění. Reklamace je již vyřízena a zasíláme Vám nové zboží. Věříme, že tedy změníte na nás svůj názor a budeme se těšit na další spolupráci.

    Mějte se hezky, přejeme Vám příjemné dny.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel se nemohu vyjádřit k produktům obchodu vzhledem k tomu, že týden od předání balíkovně nebyla zásilka doručena.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám to líto, že Vám nebyla zásilka stále doručena. Předali jsme ji druhý den po objednání České poště a nyní je na cestě do Balíkovny. Podali jsme reklamaci na české poště, aby Vám zásilka byla okamžitě doručena. Za přepravce se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obtížná komunikace s obchodem.
    • Vyšší ceny za stejné zboží než v jiných e-shopech a kamenných obchodech.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojeni s komunikací s naším obchodem. Rádi bychom se dozvěděli, kde byl problém, nebo s čím nejste konkrétně spokojeni. Děkujeme za váš zájem o naše produkty. Uvědomujeme si, že ceny našich výrobků mohou být vyšší než u některých jiných e-shopů či kamenných obchodů. Rádi bychom vám toto vysvětlili. Naše cena nejen odráží kvalitu našeho zboží, ale také fakta, že klademe důraz na pečlivý výběr a zajištění produktů, které ceně odpovídají. Chápeme, že cena je důležitým faktorem při rozhodování o nákupu. Věříme, že Vaše investice do našich výrobků vám přinese spokojenost. Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám podrobněji vysvětlíme, co vše za našimi cenami stojí.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská


    Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám podrobněji vysvětlíme, co vše za našimi cenami stojí.

  • Nedoporučuje obchod

    • Klamavá reklama

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s našimi potahy. Budeme rádi za vysvětlení Vaší nespokojenosti, v čem potahy nesedí nebo kde nastal problém. Děkujeme za Váš názor. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a kde je i podrobný popis ohledně vrácení zboží bez úhrady poštovného.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si dámskou kabelku. Po otevření jsem zjistil, že páchne stu hlínou. Nemám čas ani chuť něco reklamovat. Od profesionálního obchodu , počítám profesionální přístup k zákazníkovi a nepočítám s tím, že skladník si nevšiml zápachu který je cítit na metry daleko. Toto zboží jsem byl nucen vyhodit. Heureka přestala být pro mě profesionálním obchodem a již dále nebudu objednávat z tohoto obchodu. Děkuji za to, že jsem přišel díky neschopnosti a laxnimu přístupu vašich skladniku o čas a peníze.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, pane Michálku,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost se zbožím od nás, konkrétně s dámskou koženou kabelkou. Pokud nejste s jakýmkoliv zbožím spokojen, je možné ho vrátit bezplatně na naši adresu. Věřte nám, že pokud bychom měli více reklamací ohledně zápachu, pak bychom toto zboží nenabízeli. Daná záležitost nás upřímně mrzí a je škoda, že již nelze zboží reklamovat.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Přístroj byl rychle a v pořádku doručen.Práce s ním je však obtížná, je třeba použít sílu na stlačení zeleniny ( u mne mrkev) a všude kolem je nepořádek.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Evo,

    děkujeme za Váš názor na zboží, které jste si u nás objednala, konkrétně struhadlo. Mrzí nás, že se Vám s ním pracuje obtížněji, než jste si představovala. V takovém případě bychom Vám doporučili například nějaký elektrický stojek, který by zeleninu krájel za Vás .

    Přejeme Vám krásný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přišlo poškozené zboží

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám přišlo zboží poškozené, konkrétně odpadkový koš. Zašlete nám, prosím, fotografii, poškozeného zboží na naši adresu: [email protected] a reklamaci s Vámi dořešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme.

    Přejeme Vám krásný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplaceno, ale zasláno na jiné výdejní místo než v objednávce. Na reklamaci obchod nereaguje.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyli spokojeni se způsobem doručení. Při kontrole údajů ze Zásilkovny jsme však zjistili, že zásilka byla zaslána na místo, které jste si v objednávce zadali. Rádi bychom tedy věděli, kde nastal problém a pokud budete mít zájem, zavoláme Vám.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl to 1.nakup a taky poslední.vy totiž pod svojí značkou prodáváte zboží jiných značek.treba takových,které bych si nikdy nekoupila.cast zboží vám přijde zpátky.msla jsem to jako dárky,které ovšem nikdo nechtěl.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nejste spokojena se zbožím, které jste si u nás objednala. Zboží, které je označeno naší značkou, je vyrobeno pro naše zákazníky, nejsme však přímými výrobci, pouze distributory. Za vrácené zboží Vám samozřejmě obratem zašleme peníze.

    Přejeme Vám krásný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velikost neodpovídá , 43 - je 42. brát o 2 čísla větší.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Ivano,

    je nám líto, že velikost pánské domácí obuvi nesedí dle Vašich představ. U zboží máme tuto informaci: "V případě váhání mezi dvěma velikostmi doporučujeme zvolit tu větší." Je pravdou, že to není dostatečná informace ohledně velikosti obuvi. Nabízíme Vám možnost výměny zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury, a na kterém je i podrobný popis, jak zboží vrátit zdarma. Děkujeme.

    Přejeme Vám krásný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 8 dnech jsem zásilku neobdržel..

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám to velice líto, ale bohužel došlo k technické chybě v komunikaci mezi námi a přepravcem. Pracujeme na urychleném napravení dané situace, aby jste zboží měl co nejdříve doma. Ještě jednou se Vám za toto zdržení omlouváme, děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská