Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • při mírně zvýšené síle na nůž se el. brousek zastaví

    uvnitř el. brousku na nože od začátku něco hrkalo - jakoby se něco uvnitř ulomilo

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlostí dodání objednávky. Mrzí nás, pokud je na elektrickém brousku nějaká závada. Nabízíme Vám tedy možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu. Brousek Vám buď vyměníme, nebo vrátíme peníze, rozhodnutí necháme na Vás.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vase reklama na kabelu zdarma je podminena vysokou castkou nakupu

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Velkou kabelku zdarma jako dárek je možné získat v objednávce nad 990,- Kč. Těší nás Váš zájem o objednávku u nás. Rádi bychom Vám objasnili, že pro naše zákazníky máme speciální nabídku - při nákupu nad 990,- Kč získáváte jako dárek zdarma velkou kabelku. Tato částka není zase tak vysoká a chceme tímto způsobem odměnit naše věrné zákazníky. Mnoho jiných e-shopů má podmínku pro získání dárku například v hodnotě objednávky 1500,- Kč a více, takže věřím, že naše nabídka je pro Vás atraktivní. Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na další spolupráci.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednala nedošlo. Byly zaslány jiné barvy ručníků než jsem objednala. Proto budu mít problém vůbec něco objednávat. Už nevěřím, protože zasíláte něco jiného než nabízíte v reklamě.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojena s objednaným zbožím. Děkujeme za Vaši zprávu ohledně zaslání ručníků. Jak máme uvedeno na našich stránkách, tyto pracovní ručníky jsou vyráběny z kvalitních přízí zbylých při výrobě a z tohoto důvodu může docházet ke změnám v barevném provedení a šířce proužků. Tuto informaci máme u našich ručníků: "UPOZORNĚNÍ: Obrázky jsou ilustrativní. Ručníky jsou vyráběny z kvalitních přízí zbylých při výrobě, proto se může barevné provedení i šířka proužků lišit. "
    Omlouváme se za případnou záměnu a máte-li zájem, rádi Vám poskytneme bližší informace o možnosti vrácení zboží nebo výměny za jiný produkt. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když si podle Vás objednám sadu pracovních ručníků světlé barvy
    a dojdou ručníky tmavé, tak se musím domnívat, že v tom Vašem
    kvelbu není něco v pořádku a nebo zaměstnáváte někoho, kdo
    je barvoslepý!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s objednávkou u nás spokojen. Děkujeme za Vaši zprávu ohledně ručníků. Rádi Vám vysvětlíme, že naše ručníky jsou vyráběny z kvalitních přízí zbylých při výrobě a z tohoto důvodu může docházet ke změnám v barevném provedení. Tuto informaci máme přímo u zboží: "UPOZORNĚNÍ: Obrázky jsou ilustrativní. Ručníky jsou vyráběny z kvalitních přízí zbylých při výrobě, proto se může barevné provedení i šířka proužků lišit." Pokud máte zájem, rádi Vám poskytneme bližší informace o možnosti vrácení zboží nebo výměnu za jiný produkt. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo žádné řešení !!!!!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, pane Dyxo,

    zboží jsme odeslali ještě v den Vaši objednávky, Vámi zvoleným přepravcem DPD. Bohužel DPD nenalezlo Vaši adresu v navigaci, kde se skutečně nezobrazuje. Na základě informace od dopravce jsme se Vám několikrát pokoušeli dovolat a Vaši adresu ověřit. Toto se podařilo až ve chvíli kdy, jste již byl s řidičem DPD domluven na závozu na zpáteční cestě, kdy jste mu přesně poslal místo doručení.
    Je nám skutečně líto, že řidič Vaši domluvu nedodržel. Dnes jsme se Vám opět pokoušeli dovolat, abychom našli společné řešení, jak k Vám zboží doručit. Nicméně bezúspěšně.

    S pozdravem
    Jitka Havelková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží nevyhovuje vůbec nesedí a velmi těžká manipulace ,Ráda bych vrátila ale nevím jak. VRACÍM..

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že potahy na Vaši sedačce nesedí podle Vašich představ. Potah na rohovou sedačku je ušit z velkého množství kvalitní látky, aby "přikryl" celou sedačku, ale to bohužel jinak nelze.
    Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu s potahy odeslat na naši adresu decoDoma, s.r.o., Březhradská 177, 503 32 Hradec Králové.

    Dále máte možnost i bezpatné vrácení přes Zásilkovnu, nebo Balíkovnu.

    Jak vrátit balíček přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu s pomocí kódu.:
    zaneste balíček na nejbližší výdejní místo Zásilkovny nebo Balíkovny (přehled výdejen zde: www.decodoma.cz/vraceni)
    pro zaslání zdarma na adresu decoDoma uveďte při předání balíčku jedinečný kód:
    -výdejna Zásilkovny: 971 086 27
    -výdejna Balíkovny: 623 535 20

    S přáním hezkého dne
    Jitka Havelková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zboží nedorazilo a ani nemůže,protože je chybná doručovací adresa!!!Na tuhle okolnost jsem upozornila minulý týden i obchod.Ovšem ,ten mě jen odpověděl,že na objednávce je adresa správně,což samozřejmě vím!!!
    Podle sledování zasilek ČP se dnes bude doručovat v Chebu,na druhé straně republiky ,než kde bydlím!!!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Marie,

    je nám to moc líto, že zásilka nedorazila na adresu, která byla zadána v objednávce. Zadána byla správně, balík měl být doručen na adresu do Nových Sadů. Předáváme reklamaci na Českou poštu, protože chyba nastala na jejich straně a samozřejmě od nich budeme chtít vysvětlení nedodání zboží na správnou adresu. Velmi se Vám za Českou poštu omlouváme. Rádi Vám zboží zašleme znovu, pokud tedy budete mít zájem. Doporučujeme změnit přepravce, aby vše proběhlo v pořádku. Děkujeme za informaci, zda můžeme zboží znovu odeslat. Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nehorázné poštovné. Cenu výrobku poštovné téměř zdvojnásobilo.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že jste nebyli spokojeni s nákupem u nás. Bohužel při platbě na dobírku se hradí poplatek za doběrečné 39,- Kč. Doporučujeme tedy platbu předem a o tuto částku se poštovné sníží. Bohužel při koupi zboží v nižší hodnotě se cena za zboží téměř dvojnásobně zvýší.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávka byla přes 1500 Kč, přesto mi nebylo zasláno jako dárek povlečení!!! Vaše pracovnice mi navíc vypnula telefon, když jsem žádala nápravu. Zboží jsem tedy vrátila a čekám na peníze zpět. Kromě slivovicového mazání, které jsem otevřela.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Mgr. Vokrojová,

    mrzí nás, že jste nebyla spokojena s naším obchodem. Vaše objednávka byla na částku 1452,- Kč, tedy nedosáhla hodnoty 1500,- Kč, což je podmínkou pro získání dárku a navíc jste využila možnosti získat slevu 150,- Kč, kterou nabízíme v objednávce nad 990,- Kč. Z toho důvodu jsme Vám nemohli nabídnout dárek zdarma, který zasíláme v objednávce nad 1500,- Kč. Reklamace byla vyřízena a peníze jsme Vám vrátili na účet.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

    • Nabizite kupón na dalsi nakup a kdyz ho chci pouzit tak kladete ďalší limity. Nutite darek, slozku se psem a pry darek a kupón slevovy nemuzou byt oba použitý. Pritom ten nepotrebný darek se z nakupniho košíku neda vymazat. Šmejdactvi !!!!!! Sklamaná jsem!

    Nabizite kupón na dalsi nakup a kdyz ho chci pouzit tak kladete ďalší limity. Nutite darek, slozku se psem a pry darek a kupón slevovy nemuzou byt oba použitý. Pritom ten nepotrebný darek se z nakupniho košíku neda vymazat. Šmejdactvi !!!!!! Sklamaná jsem!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nejste s objednáním zboží u nás spokojena. Posíláme Vám do emailu vysvětlení, jak slevy a různé akce u nás probíhají a jak je uplatnit. V našich podmínkách máme i uvedené, že slevy a dárky nelze kombinovat, vždy můžete zvolit pouze jednu variantu. V objednávce je jedna kolonka na uvedení kódu akce, nebo kódu slevy. Domníváme se, že je i běžné, že slevu můžete využít pouze v objednávce určitě hodnoty. Toto je běžná podmínka více e-shopů. Snad pro Vás bude naše vysvětlení dostačující a změníte názor ohledně naší firmy, protože nás velmi mrzí, co si o nás myslíte. Pokud Vám nebude stačit písemná forma vysvětlení, rádi Vám zavoláme a vše vysvětlíme osobně.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamované zboží, zasláno nové se stejným defektem. To je výsměch zákazníkům

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vám byl zaslán keramický hrnek, který opět netěsnil. Bohužel jsme zjistili, že byla naskladněna celá vadná sada těchto hrnků od dodavatele. Již to s výrobcem řešíme a Vám velice děkujeme za upozornění. Po telefonu jsme se domluvili na řešení, děkujeme za Váš vstřícný přístup a přijetí naší omluvy. Peníze byly dnes již vráceny na Váš účet. Ještě jednou se omlouváme a budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nekvalitní výrobek

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste s naším zbožím spokojena, konkrétně se skládací nákupní taškou. Budeme rádi za upřesnění, v čem je tato taška nekvalitní, popřípadě zašlete fotografii, pokud došlo k nějakému poškození, na naši emailovou adresu: [email protected]. Děkujeme.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při vyzvedávání jsem byla zděšena, protože jsem si objednala kleštičky na nehty a očekávala jsem balíček velikosti obálky. Ale zřejmě kvůli "dárku zdarma" - příšerné překližkové hvězdě, který nebylo možno při objednávce odmítnout, mi přišla obrovská krabice velikosti minimálně dvou krabic na boty, plná sáčků se vzduchem, pod nimi trůnila nechtěná hvězda a na dně se krčily chtěné kleštičky, v roztrženém plastovém pouzdře! Naprosto nechápu přístup e-shopu k balení! Maximální nespokojenost se zasláním!

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojena s dodáním našeho zboží. Žádáme Vás tedy o zaslání fotografie poškozeného pouzdra od kleští na nehty na náš email: [email protected]. Co se týká dárku, tak samozřejmě pokud nemáte o dárek zájem, je možné ho odmítnout při zadávání objednávky, popřípadě zadat do poznámky, že nemáte o dárek zájem. Nechceme Vám zasílat zboží, které je nechtěné.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Spousta líbivých slov a nakonec pošlou výrobek jiného vzoru, a navíc s vadou - zmetek.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojeni s dodáním dřevěného válu na těsto. Pokud nejste se zbožím spokojeni, nebo bylo poškozené, zašlete nám ho zpět spolu s vyplněným reklamačním lístkem, který byl součástí faktury. Zašleme Vám vál nový, nebo obratem vrátíme peníze. Rozhodnutí necháme na Vás. Pokud je zboží poškozené, proplatíme Vám poštovné.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Povlak na matraci pouští modrou barvu.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Jiřino,

    mrzí nás, že nejste spokojena s povlakem na matraci. U zboží máme uvedené toto doporučení: "Před prvním použitím doporučujeme vyprat." Pokud i poté pouští povlak barvu, nabízíme Vám možnost vrácení nebo výměny zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a odeslat zpět na naši adresu, poštovné Vám bude proplaceno. Děkujeme.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, jsem obdržela úplně jiné bačkory než jsem požadovala.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud Vám bylo odesláno jiné zboží, nebo zboží nesplnilo Vaše představy. Bačkory nám zašlete zpět spolu s vyplněným reklamačním lístkem, který byl součástí faktury a obratem Vám zašleme zboží nové, popřípadě vrátíme peníze. Rozhodnutí necháme samozřejmě na Vás.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Přišel mi špatný typ zboží a jeho vrácení je zdlouhavý proces který se táhne již 2 týdny od doby, co jsem zboží odeslal zpět a netuším, kdy se mi vrátí peníze a zda vůbec. Eshop nenabídl žádnou kompenzaci ani omluvu.

    Přišel mi špatný typ zboží a jeho vrácení je zdlouhavý proces který se táhne již 2 týdny od doby, co jsem zboží odeslal zpět a netuším, kdy se mi vrátí peníze a zda vůbec. Eshop nenabídl žádnou kompenzaci ani omluvu.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za delší čas v řešení vráceného zboží. Minulý týden u nás probíhala inventura a nejenom, že jsme neexpedovali objednávky, bohužel jsme neřešili ani reklamace. Z toho důvodu bylo Vaše vrácené zboží zaznamenáno až dnes. Reklamace byla ihned vyřízena a peníze obratem zaslány na Vaši kartu, z které byla objednávka uhrazena. Dle zákona však máme na vyřešení reklamace 30 dní, každopádně se Vám omlouváme, že Vám nebyla dána zpráva o přijetí vráceného zboží. Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám hezký den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    omlouváme se za opoždění v odeslání Vámi objednaného potahu GRAFITI a nedodržení termínu doruční 28.12.23. Bohužel se nám opozdilo naskladnění potahů a navíc tento týden u nás probíhá inventura a zboží neexpedujeme. Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost, objednávka bude přednostně odeslána. Termín doručení je stanoven na 9.1.24.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při koupi dobrá komunikace, zejména rychlost dodání. Při vrácení zboží obchod zatím nereaguje nijak, ani na můj email a na infolince mi nijak nepomůžou, nic nevědí, zřejmě jsou tam pouze od prodeje zboží......

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    Vaši reklamaci-vrácení zboží máme v evidenci. Byl Vám poslán informativní email, protože u nás nyní probíhá inventura a zboží neexpedujeme, ani nevyřizujeme reklamace: "Ve dnech 27.12.2023 – 04.01.2024 je plánovaná inventarizace skladů.
    Reklamace a reklamační emaily se začnou vyřizovat po dokončení inventury." Prosíme tedy o trpělivost, Váš požadavek bude v následujících dnech co nejrychleji vyřešen.

    Přejeme Vám hezký den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašná komikunace, stáhli mi platbu 2x. Žádná omluva, o vrácení platby po 10 dnech ani náhodou.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Objednal jste si u nás zboží s odběrem zboží v Zásilkovně a platbou na dobírku. Pokud jste hradil kartou v Zásilkovně a byla Vám částka dvakrát odečtena, pak to není chyba na naší straně, ale spíše se stala chyba na straně Zásilkovny. Každopádně, pokud nám byla platba připsána dvakrát, částka, která nám nepatří Vám bude vrácena.

    Přejeme Vám hodně štěstí a zdraví v Novém roce.
    Blažena Kánská