Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi jsem nedostl.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám to moc líto, že Vám zboží nebylo doručeno. Bohužel jsme zjistili, že jste měl v objednávce uvedenou chybnou adresu, bez názvu ulice a čísla popisného. K doplnění adresy došlo ve chvíli, kdy již byla zásilka na cestě k Vám. Rádi Vám zboží zašleme znovu na opravenou adresu.

    Přejeme Vám hezké léto.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Silikonové rozlišovací mne zklamaly nevím na jaké skl.to má být chtěla jsem to na limonády?

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vás zboží od nás zklamalo, konkrétně silikonové rozlišovače sklenic. Jak je uvedeno v názvu i v textu, tak tyto rozlišovače jsou určené na umístění na sklenici při větším počtu sklenic na stole. Rozlišovač je opatřen drážkou k nasazení na okraj sklenice. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    Zakoupené zboží jsem musela poslat zpět, protože boty nebylo možné dopnout na nártu a byly na nohu moc úzké. V žádném případě je manžel nemohl nosit. Pro člověka z vysokým nártem absolutně nevhodné.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám líto, že boty Vašemu pánovi neseděly, reklamace již byla vyřízena a peníze Vám budou vráceny na účet. Pokud řešíte vysoký nárt, doporučujeme boty zakoupit v prodejně a předem vyzkoušet. Děkujeme za Váš názor.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dříve jsem byla spokojená a proto jsem v tomto obchodě ráda nakupovala, poslední drahé zboží katastrofa, regál hrachovina a jedny dvířka na dvou místech ulámaná

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste se zbožím od nás spokojena, a že přišla komoda poškozená. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu. Zboží Vám vyměníme, popřípadě vrátíme peníze.

    Přejeme Vám příjemné léto.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Klamání spotřebitele

    Při fotografické nabídce kuchyňské chňapky, byly předvedeny 2 kusy, narozdíl od ostatních fotografií, kde je jen 1 kus. Zaslán mně 1 kus. "Prý promiňte" neseriózní. Má zkušenost z jiného velkého řetězce dotyčné zboží se špatnou cenovkou, nám (byly jsme 3 zákaznice), prodali za chybně nízkou cenu. Paní, která toto férově řešila s omluvou a dodatkem " naše chyba".

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    omlouváme se za mylnou informaci z naší strany, kdy u tohoto zboží byla fotografie dvou kusů. Nicméně v textu bylo uvedeno, že se jedná o chňapku (nikoliv o chňapky). U ostatního zboží, kde jsou na fotografii dvě chňapky, tak je uvedeno, že se jedná o sadu 2 ks. Každopádně uznáváme, že informace od nás byla nesrozumitelná a ještě jednou se Vám omlouváme, na našich stránkách jsme již tuto chybu napravili. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemné léto.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byl dodán jiný vzor potahu než byl objednán.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud Vám byl zaslán jiný vzor povlaků na polštářky, než je uvedený na našich stránkách a než jste si objednali. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu, obratem Vám vrátíme peníze. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nejsem se zakoupeným zbožím spokojená, objednávala jsem bavlněné ložní povlečení a velké zklamání. Materiál vůbec neodpovídá bavlně. Velmi tvrdé, drsné, i velmi špatně žehlitelné. Bohužel bych zde ložní povlečení znovu nezakoupila.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že ložní povlečení nesplnilo Vaše představy. Povlečení je ze 100% bavlny je příjemné na omak, je prodyšné a savé, lahodí lidské pokožce, neklouže a nestudí. S tímto povlečením je většina zákazníků spokojena, čemu odpovídají i recenze u zboží. Samozřejmě chápeme, že můžete mít jiný názor a chápeme to. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat na naši adresu. Obratem Vám vrátíme peníze. Děkujeme za Váš názor.

    Přejeme Vám hezké léto.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nikdy nikomu nedoporučuji žádný obchod. Mají na marketing vlastní honorované zaměstnance. Mě neplatí a jak známo z mariáše, bez peněz bolí ruce! Styl oznamovacích mailů připomíná chování zastydlých puberťaček. Rádoby vtipné a vlezle familiární. Lehce infantilní. Zboží kvalitní, rychlost dopravy velmi dobrá. Po obdržení mailu s žádostí o hodnocení dávám odesilatele do seznamu zakázaných adres.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s rozesíláním našich oznamovacích emailů a zprávy s žádostí o hodnocení našeho obchodu. Zpětná reakce od našich zákazníků je pro nás totiž velice důležitá, abychom věděli, co vylepšit, co je správné a tak podobně. Naše oznamovací emaily jsou u zákazníků velmi oblíbené, ale chápeme, že ne každému se tento způsob může líbit. Jsme rádi, že jste jinak spokojen s kvalitou zboží a rychlostí dodání objednávky. Děkujeme za Váš názor.

    Přejeme Vám krásné léto.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání zboží, přijatelná cena
    • očekávala jsem povlečení české výroby, v nabídce jsem si totiž nevšimla, že se jedná o zboží z Číny

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den, paní Ivano,

    jsme potěšeni, že jste byla spokojena s rychlostí dodání zboží a s cenou, která je pro Vás přijatelná. Děkujeme za toto hodnocení. Mrzí nás, že Vám nevyhovuje dovoz zboží z Činy. Do budoucna tedy doporučujeme, pokud máte zájem o českého výrobce, se nejdříve informovat, o jakého výrobce se jedná. Předejdeme tím Vašemu zklamání, které nás upřímně mrzí. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu. Rozhodnutí o vrácení však necháme na Vás.

    Přejeme Vám příjemné léto.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velikost neodpovídá

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám stahující kalhotky s vysokým pasek nevyhovují velikostně. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu. Obratem Vám vrátíme peníze. Děkujeme za Váš názor.

    Přejeme Vám krásné léto.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    Od 11. avizováno doručování, do dneška 18.6 zásilku nemám.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že se doručení Vašeho zboží opozdilo. Od nás bylo vyexpedováno 10.6. a předáno přepravci DPD. V současné době se balík nachází v doručovacím depu a věříme, že Vám ho přepravce brzy doručí. Omlouváme se za toto opoždění, které vzniklo na straně DPD. Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    Po objednání zboží teprve po třech dnech obchod zjistil vadu jednoho výrobku klidně posunou termín o týden bez omluvy nebo možnosti zrušení objednávky.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jsme Vám zboží nemohli kompletně odeslat. V současné době čekáme na naskladnění plechových dóz, které proběhne tento týden. Za toto opoždění se Vám velmi omlouváme. Pokud již o zboží nemáte zájem, objednávku lze samozřejmě stornovat. Dejte nám tedy vědět, zda máme objednávku zrušit.

    Děkujeme za Váš názor a přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    • Rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevohoda je v tom ze otravujete zivot svojom otazkami co a jak libi SE nebo nelibi a pozad dokola na priklad ja sam mjel 83 potrebovalsam madlo a tosam kupil a mjel biste mi dat pokoj z vim otaskami apodobne a prosm vas nepistemi a new nabizujte mi nic ponivac dnes sam tadi a zitra us nmusim bit . eski den Ratko.P.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jsou pro Vás naše dotazy ohledně zboží obtěžující. Máme to nastavené tak, že potřebujeme od zákazníka zpětnou vazbu, jak je spokojený se zbožím a co bychom mohli popřípadě zlepšit. Chápeme však a respektujeme Vaše požadavky a víme, že ne každému tyto dotazy mohou být příjemné. Ještě jednou se Vám tedy za jejich zasílání omlouváme a rušíme odesílání naší nabídky na Váš email. Mějte se moc hezky.

    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • drahota

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojeni z cenou za zboží a potahy se Vám zdají být drahé. Nabízíme Vám možnost vrácení zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím zaslat zpět na naši adresu, obratem bychom Vám vrátili peníze.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Gumičky u ponožek pro diabetiky opravdu neškrtí
    • V teniskách kloužou v nich nohy, i když se uvádí 80 procent bavlny, vypadá to, že jsou z méně procent
    • Jsou velice tenké

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    jsme rádi, že gumičky u ponožek pro diabetiky neškrtí. Výrobce uvádí toto složení: 80 % bavlna, 18 % polyamid, 2 % elastan.
    Mrzí nás, že Vám ponožky materiálově nesedí. Pokud budete mít zájem zboží reklamovat, je potřeba vrátit celou sadu ponožek. Stačí vyplnit reklamační lístek a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu. Děkujeme za Váš názor a přejeme Vám hezký den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    + Objednávka byla doručena brzy i s malým dárkem.

    - Deka neodpovídala kvalitě, v jaké mám deky z předchozích let.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání Vašeho názoru, jsme rádi, že byla objednávka vyřízena a doručena brzy, a že Vás dárek potěšil. Mrzí nás, že nejste spokojeni s kvalitou beránkové deky. Nabízíme Vám možnost vrácení nebo výměny zboží, kdy stačí vyplnit reklamační lístek, který byl součástí faktury a spolu se zbožím odeslat zpět na naši adresu. Poštovné samozřejmě nehradíte. Děkujeme.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Příliš velké.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že byly potahy na Vaše křeslo a sedačku velké. Reklamace již byla vyřízena a zaslány menší rozměry a zároveň i jiný typ potahů. Věříme, že tentokrát budou sedět dle Vašich představ. Prosíme o informace, zda je vše v pořádku. Děkujeme.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tváří se že rozdávají dárky , objednáte a použijete slevový kupón, vše se tváří v pořádku odklepnete objednávku a dárky zmizí - hnus jednání i komunikace již nikdy

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu. Zřejmě došlo k nedorozumění, v našich obchodních podmínkách je uvedeno, že zákazníci mohou využít buď slevu nebo dárek, nikoliv současně obě výhody. Toto pravidlo je uvedeno i na slevových poukázkách: "Důležité! Slevový kupon nelze kombinovat s jinými nabídkami společnosti decoDoma, na tuto akci nelze získat dárek za objednávku." Pokud máte jakékoli další dotazy nebo připomínky, rádi vám pomůžeme. Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které nemají skladem - již několikrát !!
    • nabízí poštu zdarma při odběru 1500,- nebo 900,-, ale zboží nemají. Takže objednávám vícekrát a na poštu zdarma nedosáhnu.

    Reakce obchodu decoDoma

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží, o které máte zájem není skladem a bylo vyprodáno. Pokud budete mít zájem o více zboží a nebude skladem, napište nám na [email protected] a poštovné domluvíme, aby jste byli spokojeni. Děkujeme za Váš názor a budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Blažena Kánská