Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zakoupila jsem povlečení od Decodoma. Jejich stránky jsou velmi nepřehledné, za stejnou cenu nabízejí povlečení nebo jen deku, deka je lehounká a příjemná, ale rozhodně nezahřeje, je to takový vietnamský předražený hadr. Barva vůbec neodpovídá fotografii, rozhodně nekupovat, předražené až běda.

  • K objednávce stylová ložní souprava - tak jsem se nachytala a objednala si zboží, ale místo slíbené hezké ložní soupravy Lavende jsem dostala hnědou soupravu Serena, kterou DecoDoma již dříve stáhlo z prodeje a kterou bych si nikdy nevybrala. Takže vážená paní Havelková, vedoucí zákaznického oddělení, já, hloupá zákaznice, jsem naletěla. Objednala jsem si za příplatek i druhou soupravu Lavende a tak mám dvě nehezké sady povlečení Serena, o které jsem nestála a které jsem si neobjednala. Arogance vůči zákazníkovi, nebo nezájem o přání zákazníka, nevím. Ale nikomu nedoporučuji nechat se ošálit slibem, který je vlastně pouze velký klam, a místo hezkého dárku neprodejný produkt, který zůstal ležet skladem. A reklamace? Je náročná na čas i peníze, takže tak.

  • Pred dvema nesici sem mel objednavku neprisla cela nebyli zahradni rukavice s drapy bylo mi zdeleno ze prijdou koncem cervna a stale se nic nedeje sou uz ty rukavice????

  • Obchod jedině doporučuji bezvadná komunikace rychlé zpracování rychlé odeslání zboží v barvě jak má být jsem velice spokojen a rád že jsem našel tak skvělý internetový obchod. Vlastně první

  • Moje prvni objednávka na DecoDoma a rozhodně poslední. Absolutně protizakaznicky přístup.
    Objednala jsem 2 ks povlečení, za objednávku zaplatila a čekala na její dodání.
    Přišel mi ale email, že jedno zboží bylo poškozené a nové se nepodařilo od dodavatele zajistit. Myslím, že se eshop ani nesnažil ho zajistit.
    Volala jsem dodavateli a ten mi potvrdil, že zboží je sice v současné době vyprodáno, ale naskladněno bude opět 6.12.
    Nevidím tedy důvod pro storno objednavky. Od takového eshopu bych čekala že se se zákazníkem spojí s domluví se s ním na řešení. Navíc pokud je poškozená čas zboží, proč mi eshop nepošle aspoň 1ks.
    Komunikace na zákaznice lince o té raději nemluvím. Pokud máte dost trpělivosti se vůbec dovolat.
    Za mě tedy rozhodně NE!!!

  • Se zbožím jsem byla vždy spokojena. Napínací potahy geniálně obnovily mou zašlou sedací soupravu. Několik povlečení z mikrovlákna způsobilo, že už nechci žádné jiné. Jídlonosiče jsou supr věc. Sada sklenic Diamond je krásná a praktická. Dále různé kuchyňské potřeby. Anti-mrazicí podložka do mrazáku funguje bezvadně. Už víc než rok jsem nemusela odmrazovat mrazák! Na jeho stropě je jen slabá jinovatka. Při jedné objednávce nad 990 Kč mě potěšil dárek.

    V Obchodních podmínkách nejsou žádná ustanovení, která by diskriminovala zákazníka. Zajímavé a přehledné webové stránky. Zaměstnanci e-shopu jsou po telefonu vstřícní, příjemní a profesionální. Dodání zboží v deklarované lhůtě (samozřejmě jako kdekoli nelze vyloučit okolnosti nezaviněné obchodem). Samozřejmostí je, že nepožadují platbu předem (jako některé e-shopy, u nichž bych si nikdy nic neobjednala). Dobírku možno platit kartou (u kurýra, nevím, jak u České pošty). Také si vyzvedávám zboží v zásilkovně. DecoDoma jsem už doporučila několika známým a budu doporučovat dál. Od mé první objednávky vím, že decoDoma je seriózní obchod, který si váží zákazníků. Stejně tak si obchodu vážím já a proto jej doporučuji svým známým.

  • S napínacími potahy jsme velice spokojeni, splnilo to naše očekávání a zásilka byla během dvou dnů doma, obchod decoDoma budeme propagovat v našem bydlišti, moc děkujeme

    • Dobrý den, pane Prokope,
      děkujeme Vám za milá slova, jsme rádi, že jste s našimi potahy spokojeni. a že to splnilo Vaše očekávání a měli jste potahy brzy doma. Děkujeme za doporučení dalším zákazníkům.
      S úctou
      Blažena Kánská

  • S tímto obchodem nejsem vůbec spokojena....Obchod se jevil jako spolehlivý, komunikace probíhala pořádku.. Ale co nám pak přišlo za zboží....balík dobře zabalen což o to..ale po rozbalení nás čekal šok...hrnce oprýskané, na dně hrnců boule..no jako kdyby je někdo před námi už používal..
    Takže jsem okamžitě volala na uvedené číslo a paní byla milá a vše mi vysvětliala, že mám hrnce zabalit, poslat a až přijdou zpátky, že se mi ozvou jak bude reklamce probíbat.
    Nikdo se mi neozval..Jen mi přišel email, že zásilka byla přijata a nasledujíci den, že zásilka je vyřízena..Nikdo se mnou nijak nekomunikoval..Takže jsem tam volala a připadala jsem si že mi na druhé straně vůbec nerozumí..Po telefonátu s paní jsem ještě dodatečně poslala doklad o poslání balíku.
    Chtěla jsem jen vědět proč mi posílají jen 599 korun, když jsem celkově platila 728,- + plus pošta, kterou jsem hradila za balík, když jsem odesílala zpět. To mi ještě nikdo nebyl schopen vysvětlit.
    Na jejich stránkách píšou:
    NÁKUP BEZ OBAV
    je to snad ta nejjednodušší záruka
    na světě. Nebudete-li spokojeni,
    vrátíme Vám vaše peníze!
    .. to je naše záruka

    Tak už příště vím, kde nakupovat nebudu...

    • Dobrý den, paní Zemanová,

      ještě jednou se omlouváme za chybu, která vznikla na naší straně, kdy jsme Vám nezaslali při vyřízení reklamace zpět expediční poplatek. Po telefonické dohodě s kolegyní Vám tyto peníze vracíme na Vaši adresu a jako omluvu Vám zasíláme stylovou melaminovou jídelní soupravu. Ještě jednou se moc omlouváme za toto nedopatření a uděláme vše pro to, aby se to už vícekrát neopakovalo. Děkujeme za Vaše pochopení a přejeme Vám krásný den.

      S úctou
      Blažena Kánská

    • Dobrý den.
      Ano, jsem ráda, že se vše vysvětlilo, a obě poštovné budou vráceny.Děkujeme za dárek. Vám též hezký den.

      S pozdravem
      Zemanová

  • Já nejsem s obchodem moc spokojená. Komunikace v případě problému na tristní úrovni. Zboží v košíku nevydrží - než jsem uspala dítě, tak zmizelo a mohla jsem zadávat znova. Nefunguje vyhledávač dle katalogových čísel - někdy najde, někdy ne.

    • Dobrý den, paní Lenko,
      moc nás mrzí, že nejste spokojena s naším obchodem. Rádi bychom vše uvedli do pořádku, aby jste spokojena byla. Co se týká komunikace, psala jste email, nebo jste volala? Snažíme se vždy zákazníkovi co nejlépe a co nejdříve odpovědět, tak by nás zajímalo, v čem byl problém, abychom se popřípadě vyvarovali dalších chyb. Zboží v košíku by určitě vydržet mělo, zákazníky nám kolikrát sdělují, že mají zboží v košíku ještě třeba další den, takže nedokáži zjistit, v čem je toto jiné u Vás. Vyhledávání dle katalogových čísel také funguje, jaký produkt máte konkrétně namysli, ať to můžeme překontrolovat? Děkujeme za Váš čas, rádi bychom vše uvedli do pořádku.

      Přejeme hezký den.
      Blažena Kánská

  • Za sebe mohu dát kladné hodnocení, rychlé dodání, dobře zabalené, se zbožím jsem spokojená.Objednávala jsem ručníky a osušky, jsou kvalitní a odpovídají mým představám. Děkuji

  • Dobrý den, paní Tejmanová,
    moc se omlouváme za opoždění vrácení peněz za Vámi reklamované zboží, čekali jsme, až se nám balík fyzicky vrátí ze zásilkovny. Každopádně Vám již byly peníze 29.1.2018 zaslány na účet. Ještě jednou se za toto zpoždění omlouváme.

    S pozdravem
    Blažena Kánská

  • Dobrý den,
    dne 11.12.2017 jsem odstoupila od smlouvy ještě nedoručené objednávky č.308277, a dne 13.12. Zasilkovna na mou žádost její doručování zastavila. Proč dosud nemám peníze na účtu, přestože již uplynulo více jak 30 dní? J.T.

  • Dobrý den,

    vzniklá situace nás velice mrzí. Nepíšete nám zde žádné údaje, ale v systému jsem dohledala pravděpodobně Vaše objednávky, která odpovídají Vašemu popisu – jak předchozí objednávku, tak i současnou objednávku.

    Po důkladném zkontrolování všech dostupných informací z objednávky se nám opravdu nezaktualizovalo Vaše telefonní číslo. Velice se za to omlouváme a již pracujeme na opravě, aby se nám to již nestalo.

    Emailem jste byla informována správně, ale přepravce dostal tel. číslo paní z domažlicka a jelikož o ničem nevěděla, tak byť byl balík odeslán na Vaši adresu, tak řekla, že nic nečeká. Tím pádem se nám zásilka vrátila zpět na sklad. Ještě dnes vás budeme kontaktovat a domluvíme se na nápravě.
    Ještě jednou se za toto omlouváme a zároveň děkujeme za toto upozornění. Opravdu se snažíme aby naši zákazníci byli maximálně spokojení a tato chyba se již nebude opakovat.

    S pozdravem
    Jitka Dandová

  • Dobrý den, 13.11.2017 jsem si objednala 3x termo leginy a bohužel nic nepřišlo . Formulář mám uložený a vypsaný dobře adresa plus telefonní číslo. Před dvěma roky jsem udělala objednávku pro paní na Domažlicku její adresu plus telefonní číslo . Zásilku dostala u mé objednávky přehodili její číslo s mojím číslem. Poněvač paní s Domažlicka volala co jsem ji objednávala , že nic nechtěla . Když jsem napsala na deco Doma tak vinu dávali mně. Já jsem na 100procent vyplnila formulář bezchybně! Moc mne mrzí , že chybu hodí na zákazníka aniž učiní porovnání objednávky. Sice bylo nabídnuto - zboží zašlou opětně , ale mám obavy v nějaké naschvály poškozené zboží a podobně ! Nemněla jsem důvěru po tomto zážitku ani odvahu

  • Renata Soudková:

    Dobrý den, paní Soudková. Rozhodně nevybíráme jen 100% hodnocení pro zveřejnění. Prošli jsme s kolegy všechna hodnocení a jediné hodnocení, které máme evidované pod vaším emailem je z roku 2015 na povlečení Lemina. Pokud jste hodnotila beránkovou soupravu, napište nám na [email protected] pod jakým přihlášením (emailem) jste hodnocení psala a znovu to prověříme.

    Věříme, že i tak se Vám beránková souprava bude líbit a rádi Vaše hodnocení zobrazíme a tím Vás i zařadíme do slosování.

    Přeji příjemný den.
    Jitka Dandová

  • Když mě požádali o hodnocení beránkové soupravy, psala jsem, že nemůžu hodnotit, že ji mám jako dárek, ale že v\padá hezky a je příjemná na dotyk, ejhle hodnocení se u ní neobjevilo. Jo pokud nedáte ihned 100% a plný počet hvězd, hodnocení se maže.

  • já jsem objednala pro maminku potahy decodoma a za 2 dny je měla doma. Za mně palec nahoru

  • asi před měsícem jsem si objednala potahy na 2 křesla 51749.01 a sedačku 51749.03. Jsem velice spokojená. Dlouho jsem váhala ale nakonec jsem udělala dobře. Je to velice pěkné.

  • Dobrý den,
    bohužel zde neuvádíte konkrétní číslo objednávky, podle kterého bych mohla objednávku zkontrolovat a odpovědět přesněji. Nicméně, pokud jsme vám psali, že zboží bude k dispozici 28.4., tak zpoždění nastalo kvůli stěhování naší společnosti. To se bohužel neobešlo bez zastavení expedice. Stěhování probíhalo minulý týden a tento týden již zásilky expedujeme. Zda již byla vyexpedovaná bych tedy zjistila až po zaslání údajů Vaší manželky.

    Co se týče hodnocení našeho obchodu zde na Heuréce, tak výsledky spokojenosti a doba expedice se počítá jen a pouze z hodnocení našich zákazníků. Pokud by nebyli spokojení, tak je procento doporučujících zákazníků rozhodně nižší a termín dodání delší.

    Chápu, že pozdější expedice Vás rozladila. Nicméně jsme o stěhování informovali jak na eshopu, tak na sociálních sítích a také jsme informace vkládaly do potvrzujících emailů, které rozesíláme. Dle našich plánů jsme expedici a příjem nového zboží plně zastavili na pouhé tři pracovní dny. Což si myslím, že je stále v toleranci při stěhování skladu.

    Pokud máte zájem o více informací o Vaší objednávce, napište nám na na [email protected] číslo objednávky, případně adresu a my Vám podáme přesné informace.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

    Stanislava Barnetová

  • Manželka objednala návleky na čalouněný nábytek. Opakuje se situace mnoha níže uvedených diskutujících. "Vše je skladem", ovšem ani po cca 3 týdnech nebylo nic zasláno. Pouze jednou upozornění, že námi objednané zboží by mělo být firmě k dispozici 28.4. Dnes je 3.5. a stále nic, nikdo se ani neobtěžuje poslat vysvětlující/upřesňující e-mail, asi objednávka nad 3000 Kč je pro decoDoma nezajímavá.....
    Připojuji se k dalším zde diskutujícím v tom smyslu, že by Heuréka měla přehodnotit vysoké procento "spokojenosti" a též "zaslání do 5ti dnů".