-
Olga: Dobrý den,
Vaši situaci ráda prověřím, ale potřebuji znát ještě zákaznické číslo, případně číslo objednávky, abych vše mohla dohledat a ověřit.
Nicméně z to co píšete, tak reklamace Vám byla vyřízena správně. Hned to vysvětlím.
Na objednávku jste si uplatnila slevu 150 Kč. Tato sleva se poměrem rozpočítala na zboží. Sleva se zpětně neproplácí v hotovosti.
Vracíme Vám tedy reálně zaplacenou čásku 766 Kč a slevu uplatněnou na toto zboží 129 Kč máte zpět v kreditu. Částka Vám tam zůstane do příštího využití. Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.
S pozdravem
Monika Horáková
-
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak jste vypočítali rozdíl vrácené částky oproti zaplacené částky při navrácení zboží ve 14denní lhůtě:
Celková cena zboží 1044 Kč (přehozy 895+podložka 149)
Sleva ze zboží 150 Kč
Expediční poplatek 79
Celkem tedy 973
Vráceny prodejci byly přehozy za 895 Kč.
Částka, která nám byla vrácena činila 766 Kč
Dotaz zní, jak jste došli k tomuto rozdílu 129 Kč?
Psali jste nám, že 129 Kč nám zůstává jako kredit, ač jsme ho nechtěli.
Tedy jakým propočtem jste došli k částce 129 Kč?
-
Vážení zákazníci,
velice se omlouváme za zpoždění expedice potahů na sedačky. U některých dezénů poptávka výrazně předčila naše očekávání. Věřte, že jsme my i dodavatelé vyvinuli veškeré úsilí k tomu, abychom Vám zboží expedovali co nejdříve. Výroba potahů je poměrně komplikovaná a extrémní zkrácení produkční doby by mohlo mít za následek zhoršení kvality finálního výrobku, což jsme v žádném případě nechtěli dopustit. Objednávky, které ještě nejsou expedovány stále evidujeme, totéž platí i o platbách, které jste zaplatili předem. Pokud se rozhodnete svou objednávku zrušit, peníze Vám samozřejmě vrátíme zpět. Velice si vážíme Vaší důvěry a jsme si vědomi nepříznivé situace. Ujišťujeme Vás, že děláme maximum proto, aby se k Vám potahy dostaly co nejdříve.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Stanislava Barnetová -
Měli by se nad sebou zamyslet. Skoro vše deklarují že je skladem, konkrétně u mnou objednaného zboží více jak 15 ks. No jo, ale kdyby měli všude není skladem tak nikdo nic neobjedná. Já dostal odpověď, že zboží bude do druhé půlky ledna. Tak jsem po přečtení všech komentářů zvědavej. A hureka by se mšla zamyslet na odebrání známek.
-
Po dvouměsíčním čekání včera potah přišel. Já jsem neměla problém s komunikací, ale dodací lhůta je katastrofální.
-
Naprostý souhlas, také už máme 1,5 měsíce zaplacené zboží, které bylo "skladem". Obchod dělá mrtvého brouka, dovolat se nelze. Prostě garážová firma, která nemá očividně sklad a po obdržení objednávky teprve shání u dodavatelů...
-
Mám stejně špatnou zkušenost, jako další. Zaslala jsem objednávku a rovnou zaplatila, přišlo mi potvrzení, že hned následující den bude zboží naskladněno a odesláno. Je to takřka měsíc, společnost decoDoma nereaguje na emaily, dovolat se nelze. Rozhodně nikde nedoporučím, doufám, že mi aspoň vrátí peníze.
-
Musím říct,že nejsem vubec s obchodem spokojena,Po třech týdnech,kdy jsem měla podanou objednávku,mi po telefonické urgenci objednávky paní sdělila,že zboží je vyprodáno,na moje upozornění,že již tři týdny čekám na vyřízení objednávky ,jsem dostela odpově´d,,tak k tomu vám nic neřeknu,buď vám to dojde nebo nE"....To je opravdu jednání na úrovní,Vážime si svých zákazníků,,,,vice bych si u nich neobjednala ani toaletní papír,neboť bych se asi po....
-
Jen musím konstatovat, že kdybych si tady početla dřív, než jsem objednala, mohla jsem si ušetřit nemilou zkušenost. Rozhodně bych si nákup hoooodně rozmyslela a nebo bych neplatila předem, snáz by se mi rušila objednávka. No chybami se člověk učí. Nebudu podrobně popisovat neutrální zkušenost. Neutrální proto, že nevím, jestli budu se zbožím spokojená....to poznám až při užívání. S nakupováním (komunikací) jsem spokojená nebyla, bohužel :(
-
lukasd: Ještě jednou se Vám omlouvám a prosím, zda byste mi mohl na [email protected] zaslat Vaše kontaktní údaje, abych mohla prověřit, zda Vám byly peníze v pořádku vráceny. Děkuji za pochopení.
-
Petra Demlová: Dobrý den, možná kdyby jste věnovali více času novým operátorům než odpovídáním na každou čárku na heurece, třeba by jste lépe stíhali. Každopádně mě vůbec jako zákazníka nezajímají Vaše problémy, objednal jsem u Vás dárek pro blízké a ten nedorazil a ani nedorazí. Pohádky s novými operátory mě taky nebaví, mluvil jsem po deváté hodině s evidentně rozespalou slečnou, rozhovor vypadal jako když volá z domova...
-
NoName: Dobrý den,
vzniklá situace nás mrzí, máme zde několik nových operátorů a je možné, že si neuvědomili, že mají o číslo účtu zažádat. Nemusíte se obávat, peníze Vám budou vráceny. Pokud byste mi na info@decodoma,cz zaslal mail s Vašimi údaji, prověřím to.
Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.
S pozdravem
Monika Horáková -
Dobrý den,
omlouváme se, ale v těchto dnech je velký nápor telefonických i mailových dotazů a nestíháme vše řešit ihned. Každopádně na všechny dotazy se snažíme odpovídat co nejrychleji. Vzniklá situace nás mrzí, máme zde několik nových operátorek a je možné, že si neuvědomili, že mají o číslo účtu zažádat. Nemusíte se obávat, peníze Vám budou vráceny. Pokud byste mi na info@decodoma,cz zaslal mail s Vašimi údaji, prověřím to.
Děkuji za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Monika Horáková -
objednal jsem si zboží, které bylo v tu chvíli skladem, po týdnu přišel email, že bude později a po 14ti dnech přišel email, že nebude vůbec. Na email nereagují. S tímhle jsem se ještě nesetkal a to nakupuji na eshopech často, při telefonickém hovoru je ani nezajímalo, kam poslat peníze. Buď jsou to zoufalci nebo podvodníci. NEDOPORUČUJI TAM OBJEDNÁVAT
-
28.10.15 jsem si objednal zboží které až na 2 hrnečky bylo skladem, hrnečky měly být naskladněny. Zboží jsem zaplatil kartou. Následně jsem obdržel email, že prý bude zboží komplet 3.11.2015. Dnes 16.11. jsem je telefonicky kontaktoval a operátorka mi sdělila, že hrnečky již nebudou a momentálně není další z položek skladem, ale bude prý naskladněna....
Nepochopím jak je možné, že zaplacené zboží klidně vyprodají, o nedostupnosti neinformují, hlavně že mají penízky na účtu. Jen tak mimochodem, když jsem telefonicky objednávku stornoval, tak je ani nezajímalo číslo účtu kam by mi měli peníze vrátit!
Tuto firmu nemohu doporučit.
-
v recenzích se píše o dárcích . Já také myslela,že dostanu dárek hodinky objednala jsem za 1300 a něco silikonové formy. Že jsem u vás už loni objednávala,že jsem váš zákazník to myslím víte, máte v PC zadanou mou adresu. Tak to dělají v jiných e shopech. navíc víte,že mi posíláte na stejnou adresu katalog. To že jsem hodinky nedostala mne zamrzelo, ale co se dá dělat kod mi to nechtělo vzít a do poznámky jsem nenapsala ...moje chyba. I nadále si objednám to co mě v katalogu zaujme. posílám pozdrav
-
Je to zatím nejhorší internetový obchod, který jsem poznala. Objednala jsem si zboží, a přestože mělo být skladem, čekala jsem měsíc. Dobrá. Používají mimořádně špatného distributora DPD, jehož zaměstnanci v úložnách nedodržují pracovní dobu, takže když přijedete přesně podle jejich pokynů někam do polí do stavební buňky v jejich pracovní době, zjistíte, že už zavřeli, protože se zaměstnanci rozhodli, že podle informací ústředí pracovat nebudou. Na reklamaci služby DPD vůbec nereaguje, ani na třetí mail se neobtěžoval odpovědět a obchod decodoma napsal, že je to moje věc, oni za svého smluvního distributora nemůžou. Vůbec nejsou schopni se s takovým problémem vypořádat, přitom je to v jejich zájmu zajistit bezporuchové doručení. U DPD je to už druhý problém s doručením, na který jsem narazila, proto velmi varuji před tímto distributorem a obchod Decodoma nedoporučuji pro neschopnost řešit jakýkoliv zádrhel.
-
: Dobrý den, velice se omlouváme. Záležitost je nyní již v procesu. Zboží nám zašlete zpět a my Vám ho samozřejmě vyreklamujeme a peníze vrátíme. Omlouváme se. Zboží budeme obratem zasílat dodavateli a požadovat i po něm náhradu.
Přeji hezký den.
St. Barnetová -
Včera 23.12. jsem si vyzvedl dárek k Vánocům na poště. Dnes 24.12. jsem jej chtěl zabalit do Vánočního papíru a po rozbalení obalu, ve kterém zboží došlo poštou jsem zjistil, že ač jsem si objednal zboží jako NOVÉ, tak je na první pohled viditelné, že jePOUŽITÉ, znečištěné a poškrábané. Číslo objednávky je O000166168.
Jsem velice zklamán, obzvlášť, když se tento eshop honosí různými certifikáty ověřeného a "spolehlivého" eshopu. Bohužel výrobek mohu vrátit poštou až v sobotu 27.12. Samozřejmě chci zpět peníze v plné výši.
Robert Mareš -
jarosekjiri: Dobrý den, pane Jarošku.
Velice se omlouvám, že jste ještě neobdržel zboží z této objednávky. O předpokládaném termínu jsme Vás informovali emailem. Bohužel dodavatel nám v tomto předvánočním shonu nenaskladnil zboží včas. Termín nového skutečného nasklanění jsme se dozvěděli dnes. Na emaily samozřejmě odpovídáme, odeslání odpovědi ještě prověřím.
Stav dané objednávky je nyní takový, že část jsem vám vyexpedovali a druhou část - panfole, Vám budeme expedovat okamžitě po naskladnění, příští týden. Do Vánoc zásilku určitě obdržíte. Toto je první problém s objednávkou, který nastal. Vaši následnou objednávku, kterou jste si učinil a zaplatil jsme expedovali obratem. Stejně tak jako předchozí objednávky.
Věřím, že i přes tento problém neztratíme Vaši důvěru.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Stanislava Barnetová