-
Dobrý den.
Chci si ve vašem internetovém obchodě www.czechcom.cz zakoupit mobilní telefon. Náhodně jsem zjistil že zboží neprodáváte, ale pronajímáte. V obchodě to není nikde uvedeno! Při objednávce jsem si náhodně začal číst obchodní podmínky.
Lze u vás zboží i zakoupit?
s pozdravem Tomáš-
Dobrý den Tomáši.
V našem internetovém obchodě si můžete zboží, jak pronajmout, tak koupit. Na koupi se však nevztahují objednávkové benefity.
Pokud v objednávce zvolíte možnost pokračovat s výhodami programu Genius, získáváte od nás celou řadu výhod, jako je například prodloužená záruka až na dobu 27 měsíců, doprava objednávky zdarma, možnost vrácení zboží kdykoliv (můžete kdykoliv po dobu 24 měsíců vrátit svůj původně objednaný výrobek a vyměnit je s kreditem za nový)
Hezký den
tým czechcom.cz
-
-
Dobrý den,
mohu vás požádat o typ. Mám k dispozici 6000kč a chtěla bych doporučit telefon s androidem, předem děkuji.-
Dobrý den,
mohu doporučit jeden z nejprodávanějších telefonů v požadované cenové hranici:
XIAOMI Redmi Note 5 Dual Sim 64GB LTE
Hezký den
tým czechcom.cz -
Dobrý den,
děkuji Vám za odpověď. Ještě bych se prosím chtěla zeptat, zda na obou SIM kartách funguje internet, setkala jsem se u DUAL SIM s tím, že fungoval jen jeden slot, děkuji. -
Dobrý den,
na obou SIM kartách funguje 4G internet.
Hezký den
tým czechcom.cz
-
-
https://ekonomika.idnes.cz/nakup-pres-internet-bez-dph-dfl-/ekonomika.aspx?c=A140922_204216_ekonomika_bse
-
Úspěšná mezinárodní společnost, která mění zastaralé formy obchodních procesů.
Překlad: Pan Andrej Vargečko rozšířil podnikání ze Slovenska i do Čech a do všech zemí, kde je možné dělat čachry s DPH
ZAPPOS (prvotřídního neočekávaného zákaznického servisu)
Překlad: Prvotřídní překvapení poté, co zákazník zjistí, že zboží není jeho a bylo levné proto, že neplatil DPH
TECH-FORWARD (zaručeného a garantovaného zpětného odběru výrobků),
Překlad: Zákazník musí zaručeně a garantovaně zboží vrátit v původním stavu po uplynutí Genius doby.
NEWEGG (on-line obchodník s nízkými cenami)
Překlad: Obchodník, který nízkých cen dosahuje tak, že zákazníkovi neúčtuje a státu neodvádí DPH -
Vážený Registrovaný uživateli – anonyme,
respektujeme Váš názor k našim službám, na druhou stranu, je nehodláme měnit a ba naopak, je dále hodláme pro zákaznicky rozšiřovat a zlepšovat. Rádi bychom vás také ujistili, že na našich službách, není nic nezákonného a veškeré zákonem dané povinnosti si řádně plníme.
Každý náš zákazník má plné právo od smlouvy kdykoli odsoupit (konkurenční výhoda) a žádný zákazník nebyl naším podnikáním od roku 2014 (viz. článek) nikterak znevýhodněn.
-
-
Šmejdi se přestěhovali na internet.
-
Šmejdi se přestěhovali na internet a někteří Ptáčci by raději měli odletět se svými názory do teplých krajin.
Vážený, pokud bychom byli těmi, kterými nás nazýváte, neměli bychom pobočky v 9 zemích EU, nezaměstnávali více než 150 lidí a neposkytovali bychom zákaznický servis na takové úrovni na jaké jej poskytujeme.
Bohužel a jak to také správně vystihl p. Pohlreich v jednom ze svých rozhovorů, v internetovém prostředí je expert každý a provozovat e-shop je směrem od zákazníků internetový teror.
Nebo snad pane Ptáčku znáte Šmejda, který vám dodá výrobek za velmi dobrých finančních podmínek, včas, s benefity a s okamžitou reakcí v případě vzniku jakéhokoliv problému?
Ne, vy se jen chytáte hloupých komentářů, které píše naše konkurence, či si je vymýšlí hrstka nespokojených zákazníků.
Každý z naších zákazníků má právo si vybrat produkt který mu nejlépe vyhovuje a pokud jakkoli změní názor, vždy jsme mu ochotni vyjít vstříc a jeho problém vyřešit.
S pozdravem,
Support Czechcom -
:)))) Někteří zloději dokáží být i v tipní.
-
-
Dobrý den,
doslechla jsem se o Vašich praktikách s pronájmem zboží, které kryjete vystupováním stejným jako při prodeji. Chtěla jsem se sama přesvědčit, jak to na Vašem webu funguje a jak je běžný smrtelník upozorněn na to, že si zboží jen pronajímá (bude ho muset po uplynutí nezmíněné lhůty vrátit ve stejném stavu, jako ho převzal, což je u mobilu nemožné, jinak mu hrozí nevrácení "kauce", tedy kupní ceny, atd.). Jediné, kde se něco o pronájmu člověk při webové objednávce dozví, je při prokliku odkazu na "obchodní podmínky". Zde však spoléháte na to, že je nikdo nečte a v dobré víře zaškrtne jejich přečtení. Naše zákony však myslí i na toto. V podstatě jde o klamání spotřebitele, tedy vystupování nějakým běžným úkonem za zcela jiným účelem. Prodejní, resp. nájemní strategie dobrá, potlesk! Protože málokdo si toho všimne a za pár měsíců, až budou mít zboží vrátit, bude pozdě něco řešit. Nakonec to možná skončí exekuci po pár letech, co Vám zboží nevrátili, že? Věřím, a podle recenzí zde i soudím, že 95 % objednatelů jsou právě oklamanými spotřebiteli a jsem zvědavá, jak se k tomuto postaví Heureka a ČOI, potažmo SOI vzhledem k Vašemu sídlu.
Jsem s pozdravem.-
Dá se na Vašich stránkách vůbec zboží koupit? Pokud ano, můžete mi sdělit způsob, jak toho dosáhnout? Na dřívější otázky tohoto typu jste nereagovali, přitom poté jste na další dotazy odepsali.
-
Vážená anonymní recenzentko,
děkujeme za váš audit. To, že naše firma poskytuje možnosti pronájmu zboží ve zvýhodněném způsobu užívání výrobků nikterak neskrýváme.
Naopak a jak i správně uvádíte, jsou veškeré naše obchodní i nájemní podmínky rozděleny v dostupných sekcích eshopu tak, aby sloužili zákazníkům v jejich orientaci.
Navíc k řešení jednotlivých případů služeb, využíváme pro zákaznického přístupu, tudíž jsme schopni kdykoli se zákazníkem jednat o jeho případných potřebách či změnách ve statusech objednávky. Stejně tak, mu umožňují produkty pronájmu získat mnohem více benefitů, než tomu je u klasického prodeje.
Postupujeme zcela dle zákonů a platné státní legislativy, a to jak v oblasti daní, tak i občasného zákoníku.
V narážce na exekuci si vám dovoluji zdvořile sdělit, že naše firma nehodlá jakkoli ukončovat svůj provoz a nemá k tomu i žádný pádný důvod, jelikož v současné době svůj produkt nabízí v 8 zemích EU se stále se rozšiřující základnou spokojených zákazníků.
V závěru si vám dovolím doporučit, abyste ve volném čase trávila více času ve zbožových vyhledávačích a vyhledávala zde skutečné podvodníky. Trh je těmito firmami zamořen a potřebuje určitě pročistit.
S pozdravem Support Czechcom -
Naopak to velmi dobře skrýváte, což jsem si zrovna vyzkoušel. To, že zákony stojí za prd, ještě neznamená, že nejste obyčejní podvodníci.
-
-
a Tu píšete, ze ma android 8, ale na obchodech Max 7.. Jak to je? Dekuji
-
V oficiální distribuci global, která je určena také pro ČR, je Android 8.1.
-
-
Xiaomi Redmi Note 5 4GB/64GB Global,
Nabízí se 2 typy?
Vypadá to že je v tom trochu zmatek, jsou tu v nabídce 2 typy, ten za 6 tisíc má světelnost objektivu 2,2 a ten o tisíc dražší má 1,9. Jak mám teda vědět co si kupuju :D proč to není nějak označené?? stejný název ale jiné vlastnosti-
ale i oficiální stránky píší 2.2 http://www.xiaomi-czech.cz/redmi-note-5/specs/
tak nevím?
-
-
Prosím,
spojme své síly a nahlašme na ČOI a nejlépe i na finanční úřad tohoto novodobého "šmejda"
Czechcom parazituje na tom, že k nákupu zboží "dává" službu Genius ZDARMA ( pouze pronajme a neprodá! ) - proč tedy nepíše při vkládání zboží do košíku přímo, že zboží pronajímá a neprodává???!!! Protože by nic neprodal!
A uvádí tak lidi přímo v omyl a díky jejich neznalosti si přístroj koupí, respektive nekoupí, ale pouze pronajme. Pokud by pak společnost chtěla, od všech podvedených lidí si přístroj stáhne a nikdo z Vás nebude mít nic!
Tím pádem czechcom telefon pronajme a platí i nižší daně a ojebává přímo stát, tudíž i nás, slušné lidi, co daně poctivě platí.
Zde je odkaz na podání stížnosti ke kontrole na ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/
a zde je pro prošetření + zmedializování: https://www.centralniregistrdluzniku.cz/protikorupcni-linka-pridat.htm
Tady je anonymní mail na podání prošetření na Finanční úřad: [email protected]-
Vážený anonymní Chytrý pane,
nazýváte nás šmejdy, přičemž se šmejdského jednání dopouštíte sám, a to nejen tím, že neprávem rozšiřujete nepravdivé informace o naší firmě, ale především i tím, že podněcujete veřejnosti v boji proti nám samotným.
Také bych vás rád ujistil, že nikoho “neojebáváme” (vulgárně – souložit), ba naopak, přinášíme našim zákazníkům na základě zcela legální služby různé benefity, a to právě v podobě programu pronájmu, přičemž postupujeme dle zákonných nařízení a povinností.
Právo k prošetření způsobů nabízení našich služeb máte, tudíž vám nebudu nikterak vyvracet vaše snahy o zapojení státních orgánů. Audit přivítáme.
Alespoň se tím dozvíme, kdo je Chytrý pán, a zdali se jen opět náhodou nejedná o další konkurenční útok na naši společnost.
Support Czechcom
-
-
A také bych chtěl vědět jak si mobil objednat aby byl můj a neměl ho v pronájmu. Děkuji.
-
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je tenhle obchod autorizovaný prodejce Apple. Děkuji. Lukáš
-
Dobrý den Patriku,
popisovaná věc se může stát, jde totiž o technický přechod dat mezi naší společností a Heurékou. Pro snazší vysvětlení, my měníme data na našich stránkách zhruba každých 10 minut a to z důvodu zachování co největší aktuálnosti. Heuréka k ním pak pro tyto data sahá, avšak pouze několikrát denně. Z těchto důvodů může dojít k cenovému rozdílu. V případě, že podobný problém nastane, prosím, kontaktujte naší infolinku, která se pokusí najít to nejvhodnější řešení.
S přáním pěkného dne
Team Czechcom.cz
-
Dobrý den,
na Heuréce jsem našel výrobek, který jsem si u vás chtěl objednat, ale při rozkliknutí vašich stránek
byl výrobek za nižší cenu, než byla původní nabídka v cenovém porovnávači. Bohužel, než jsem stihl
výrobek objednat, cena již byla stejná, jak na Heuréce, tak u vás. Měli jste prosím na výrobek nějakou
akci? Pokud ano, budete ji zase znovu opakovat? Šlo o telefon HUAWEI HONOR 9 64GB DUAL SIM
GREY.
Děkuji za odpověď
Patrik -
Vážený anonyme,
naše obchodní podmínky jsou rozděleny na část prodeje a pronájmu, přičemž obě služby si zákazník může navolit, dle svého uvážení. V obchodních podmínkách, se pak snažíme velice sofistikovaně a zcela transparentně našim zákazníkům vysvětlit, jak naše služby fungují a jaké na sebe váží případné benefity, takže o případných nevýhodách, které zmiňujete, nelze v žádném případě jakkoli polemizovat.
Rádi bychom také uvedli, že v případě nabídek pronájmu, od nás zákazník získává řadu nadstandardních benefitů ve formě příslušných služeb a to na zcela právně a legálně zpracovaném podkladu.
Od kupní smlouvy může jakýkoliv náš zákazník odstoupit ve 14 denní zákonné (ochranné) lhůtě. Ostatní relevantní pro-zákaznické požadavky, pak mnohdy řešíme oproti konkurenčním subjektům standardně a obvykle i nad rámec našich zákonných povinností.
Děkujeme za pochopení,
team czechcom.cz
-
Pozor na ně!
Jejich byznys model je poněkud ... nestandardní. Pokud si v e-shopu vyklikáte jakoukoliv jejich tzv. "výhodu", nenápadně se vám v posledním kroku vymění obchodní podmínky a místo nákupu zboží najednou uzavíráte (ze strany spotřebitele) nevýhodnou smlouvu o pronájmu.
To je krajně neseriózní jednání, zejména proto, že se během celého nákupního procesu se tento "drobný" detail vůbec nedozvíte - vše vypadá jako běžný nákup zboží.
Z mého pohledu je to normální pokus o podvod. Těch pár ušetřených stovek za to fakt nestojí.
-
Dobrý den.
Naše firma samozřejmě DPH odvádí podle platných předpisu v ČR. Obchodní podmínky jsou ověřené a platné, volně dostupné všem.
Naše společnost funguje nejen v SK, ale taky v PL, HU, DE, ES, FR, UK, USA a nyní i v ČR.
Děkujeme za Vaši pozornost, a jak i Vy píšete, s úřady naplno spolupracujeme, tak jako každý zodpovědný hospodář, který dlouhodobě působí na trhu. Ale naším nejdůležitějším měřítkem je spokojenost zákazníků, nejen se sumou, co zaplatí na začátku, ale po dobu celé životnosti.
My jsme rádi, když nám zákazníci donesou zpět nepotřebné věci, když jim můžeme vyřešit reklamaci, doporučit znovu nový mobil na výměnu, pomoci předat jejich staré spotřebiče, jako i postarat se o záruční i pozáruční opravu.
Chceme se o Vás postarat ve všem, co se týká Vaší elektroniky.
-
Cena u některých výrobku by mohla být nižší,protože firma neodvádí DPH.Viz jejich obchodní podmínky ve kterých nejste deakto kupec ale nájemce a cena je pouze záloha nájemného.Na Slovensku už nejakou dobu fungují a snaží se takto obcházet zákony.Nějakou dobu to sluduji a vím že občas zákazníky kontaktuje Finanční uřad který zajimá právě ta uhrada dph.Pokud výrobek budete chtít vrátit po 14ti dnech dostanete jedno Euro.