Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Při objednání zboží, Vám nedojde řádná faktura bez DPH / s DPH, ačkoliv ji firma plátcem DPH. Tyto praktiky se mi nějak nezdají. Volím raději jinou společnost.

  • Objednal jsem si v sobotu zboží s tím, že super prostě za tak skvělou cenu ho beru hned, bohužel nebýt kamaráda který zde už taky nintendo kupoval nevaroval, že pokud nedám pokračovat bez výhod tak si zboží pouze pronajmu o což opravdu nestojím když ho platím tak bych ho rád vlastnil nikoliv měl jen v pronájmu, takže jsem dneska požádal o storno.... Opravdu měli byste někde čitelně napsat, že pokud chci dopravu zdarma tak že si to pouze pronájmu nikoliv koupím tohle je pomalu na to dát podnět na čoi za nekalé obchodní praktiky.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši objednávku. V eshopu máte možnost volby prodeje i pronájmu.
      Ani jednoho se však nemusíte obávat. Jsme na trhu v ČR již 3 roky, naše sesterské
      eshopy v zahraničí mají i řadu ocenění kvality a skvělé hodnocení péče o zákazníky.
      Pokud samozřejmě nemáte o zboží zájem, kontaktuje naši zákaznickou linku a bez
      jakýchkoliv komplikací vyhovíme Vašemu odstoupení od smlouvy.

      S pozdravem
      tým czechcom.cz

  • "Doprava zdarma" - jasně, jen "balné" tři stovky pokud si nechcete místo nákupu zboží jen pronajmout. Ale v žebříčku cen jsou s takovou praktikou první, a to je to, co se počítá, že ano?
    To samé "prodloužená záruka zdarma", zvolili jste si pronájem. A pokud chcete platit kartou - překvapení, opět leda při volbě pronájmu místo nákupu.
    Ruce pryč od tohoto ksindlu.

  • Tedy zatím jsem nic neobjednal a budu objednávat Xbox One X a upřímně řečeno, žádná záruka o 3 měsíce delší než je standardní záruka 24 měsíce dle zákona mě u konsole od Microsoftu absolutně nezajímá. vzhledem k tomu, že přímo Microsoft nabízí bezproblémové vyřízení reklamace. není důvod posílat konsoli zpět obchodu na reklamaci (samozřejmě všeobecně) a o 3 měsíce delší záruka, bože to je mi mega výhoda.Akorat mi neni jasné, kde vlastně máte sídlo? České Budějovice, Slovensko nebo Británie?když budu chtít extra záruku na konsoli Xbox One X, budu chtít 2 roky navíc a ne obohe 3 měsíce. tot můj názor.

  • Dobrý den ,

    když už na webu píšete že se jedná o EU distribuci tak proc posíláte Chinské iPhony a ne Evropské ?

    • Vážený Registrovaný uživateli,

      tento příspěvek je z vaší strany pouze pokusem o poškození naší firmy, veškeré naše nabízené telefony jsou originální výrobky.

      Nejedná se tedy v žádném případě o jakékoliv napodobeniny či kopie.

      Pokud byste si u nás opravdu něco objednal, věděl byste, že vaše informace je lživá.

      K vašemu hloupému a anonymnímu příspěvku nemá smysl se jakkoliv dále vyjadřovat.

  • Vážení ubožáci z Turbada a Czechcomu a bůh ví odkud ještě. Za vaše praktiky bych vás nechal pozavírat všechny. Zdvojené obchodní podmínky je opravdu prasečina. Jsem rád za recenze ostatních lidí, kteří to sem napíšou jinak bych si nechtěně taky pronajal nějaký ten telefon. Co se týče Heureky je pro mne zklamáním, že vás vůbec zobrazí ve vyhledávání.

    • Turbado, jednoduchý, výhodný a zcela legální systém, jak si na místo nákupu pořídíte nový iPhone jako službu, vč. dalších výhod, které u klasického nákupu u konkurence nezískáte.
      Díky 12 leté zkušenosti v oboru, využívá našich služeb, již více než 1,5 milionu zákazníků o které se stará více než 130 našich zaměstnanců v 8 zemích Evropské unie.

      Přidejte se k nim i vy a získejte naše hlavní benefity:

      Vyberte si zboží z naší nabídky jako součást služby a to vždy za velmi výhodných finančních podmínek. Pokud s námi nebudete spokojeni, máte u nás možnost vrácení zboží kdykoli.

      Až vás přestane telefon bavit, nebo zatoužíte po novém modelu, vraťte nám ho a my obstaráme jeho prodej na Ebay nebo v našich outletech. Částku za výkup telefonu pak využijte jako kredit na novou službu a zboží.

      Našim cílem je spokojený zákazník, navíc se chováme ekologicky, jelikož vráceným výrobkům pomáháme najít nový domov, zodpovědně tak recyklujeme nechtěné domácí zboží a odpad který nekončí na skládkách.

  • Obchod mě velmi zklamal. Nejen že nejsou transparentní s obchodními podmínkami, tak navíc vůbec jich zákazníci nezajímají. Objednala jsem u nich mobil, který je vadný. Poslala jsem ho zpátky na reklamaci,čekala jsem 3 týdny a proč? Vůbec nevím, tentyž den, kdy mi ho vrátili se objevil stejný problém.

  • Obchod mě velmi zklamal. Nejen že nejsou transparentní s obchodními podmínkami, tak navíc vůbec jich zákazníci nezajímají. Objednala jsem u nich mobil, který je vadný. Poslala jsem ho zpátky na reklamaci,čekala jsem 3 týdny a proč? Vůbec nevím, tentyž den, kdy mi ho vrátili se objevil stejný problém.

  • Chystal jsem se uzavřít objednávku, v košíku jsem však zvolil "+3 měsíce záruky zdarma" a "dopravu zdarma". Díky těmto výhodám (stačí vybrat pouze jednu z nich) však v posledním kroku neuzavíráte klasickou kupní smlouvu (kde zboží přechází do vašeho vlastnictví), ale smlouvu o PRONÁJMU, kde není předem určena doba užívání (alespoň jsem ji nikde nenašel). Zjistíte to proklikem na obchodní podmínky, ke kterým dáváte souhlas. Když tyto výhody nezvolíte, tak jdete do klasického nákupu, kde je ovšem dopravné 299 Kč a platba pouze předem na účet.

    Možná má 'pronájem' de iure nějaké výhody pro obě strany a smlouva o pronájmu není s dnešní šílenou legislativou tak nákladná, jako prodej; ale pak by měl prodejce tyto rozdíly transparentně vysvětlit a zákazníkovi dát velmi zřetelně vědět, do čeho skutečně jde. Bez těchto prvků se jedná o velmi neseriózní jednání a já si na Czechcom radši nic nekoupím ani při skutečném nákupu, protože kdo nejedná jasně a srozumitelně v jedné věci, může být nepředvídatelný i v jiné.

    Heureka.cz by měla zasáhnout a upravit ceny dopravy za nákup zboží na skutečných 299 Kč a neuvádět dopravu zdarma, protože na nákup zboží dopravu zdarma prodejce nedává, dává ji pouze na pronájem. Stejně tak by měla upravit způsoby platby.

    • Heureka s tím nic dělat nebude, zdá se jim to v pořádku.
      Dobrý den,



      velice mě mrzí Vaše negativní zkušenost, zároveň bych Vám chtěla moc poděkovat za upozornění. Daný obchod bude z naší strany prověřen a v případě zjištění známek nekalosoutěžního jednání budou vůči obchodu vyvozeny důsledky.



      Obchod však nabízí jak prodej tak pronájem a je na samotném zákazníkovi co zvolí.



      Heureka slouží především k porovnání cen a také ke sdílení zkušeností zákazníků s e-shopy. Od registrace je každému e-shopu vytvořen profil, kde uživatelé mohou sdílet své zkušenosti. Bohužel Heureka není schopna ovlivnit fungování daného obchodu.



      Naším úkolem je být nezávislým nákupním rádcem, který uživateli pomůže porovnat jednotlivé nabídky a poradí s výběrem. Volba produktu a e-shopu, kde jej případně zakoupí, je však již čistě na samotném uživateli. Z tohoto důvodu uživatele nijak nemanipulujeme do výběru konkrétní nabídky.





      Pokud situace s obchodem řešena nebude, doporučuji se z Vaší strany obrátit na poradnu dTestu, kde Vám poradí Vaše práva:

      https://www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna/?category=1


      S pozdravem a přáním příjemného dne

      Gabriela Macháčková
      Podpora pro e-shopy Heureka

    • Nesouhlasím, vypadá to, že někdo z Heureky zasáhl a cenu dopravy upravil. Ještě by to chtělo upravit způsoby platby, aby také odpovídaly výběru u nákupu.

  • V tomto obchodě jsem nakoupila podruhé a jsem opět velmi zklamaná. Zdůrazńuji,že jsem nenakupovala v sekci rozbaleno ale nový přístroj.Ten ale opět jako nový nevypadal. Už jednou se mi dostalo odpovědi že cena u těchto výrobků je snížena na více než polovinu standardní ceny nového přístroje, platila jsem plnou cenu a stejně není nový jako ten předešlý.

    V CZECHCOM již nemám důvěru,obchod mne již po druhé zklamal.

    Po druhé zboží vracím.

    Nedoporučuji.

    • Vážená paní Jarmilko,

      mohl bych Vás požádat o zaslání čísla objednávek, které jste u nás vytvořila? Rád bych prověřil, kde a jak vznikl problém s dodaným výrobkem.

      Pokud jste ale obdržela výrobek, který nebyl nový, tento jste pravděpodobně znovu objednala ze sekce Rozbaleno, zlevněno, kde jsou nabízené výrobky za velmi zvýhodněné ceny.

      V této skupině naleznete zboží zánovní tzv. refurbished. Jedná se o zboží, jež bylo otevřeno, nebo má náhradní obal, případně bylo vráceno jinými zákazníky ve 14 denní lhůtě.

      Toto zboží je vždy před dalším prodejem otestováno servisními produktovými specialisty. Přesný popis stavu výrobku a případného poškození konkrétního produktu je uvedený výše, v popisu výrobku.


      Děkujeme za pochopení.
      tým czechcom.cz

  • Také jsem si objednala a nepřišla mi divná doprava zdarma, když ji mám i u granulí pro psa za 1200Kc. Bohužel jsem si stejne jako spousta lidí telefon pronajala. Hodně lidí zřejmě ani neví, že si zboží pronajala, pokud nepatrá po recenzích a netuší, že jejich telefon je třeba vrácený z pronájmu. Dejte firmě recenze i na fb a jinde ať to ví, co nejvíce lidí!

    • Vážená Lucie, několikrát jste volala, služba vám byla představena - vysvětlena. Následně jste uzavřela obchod na telefon se slevou přesahující 50%, kde byl jasně červenou barvou uveden rozsah poškození "poškrábaný zadní kryt" + Rozbalený zánovní. Přidejte tedy do vašich recenzí i tyto informace, budou adekvátní k vašemu jednání.

    • Volala jsem jednou, protože mi nebylo jasné, proč mám v emailu smlouvu o pronájmu. Obchod jsem uzavřela jiz předtím, aniž bych tusila, že si telefon pronajímám.

    • Je to normální podvod na lidi. Divím se, že ještě nikdo nezakročil.

  • Také jsem si objednala a nepřišla mi divná doprava zdarma, když ji mám i u granulí pro psa za 1200Kc. Bohužel jsem si stejne jako spousta lidí telefon pronajala. Hodně lidí zřejmě ani neví, že si zboží pronajala, pokud nepatrá po recenzích a netuší, že jejich telefon je třeba vrácený z pronájmu. Dejte firmě recenze i na fb a jinde ať to ví, co nejvíce lidí!

    • Vážená Lucie, několikrát jste volala, služba vám byla představena - vysvětlena. Následně jste uzavřela obchod na telefon se slevou přesahující 50%, kde byl jasně červenou barvou uveden rozsah poškození "poškrábaný zadní kryt" + Rozbalený zánovní. Přidejte tedy do vašich recenzí i tyto informace, budou adekvátní k vašemu jednání.

  • Pozor na objednávku zboží!!! Pokud nezadáte dopravu zdarma skočí vám jen platba na účet bez možnosti dobírky ze své zkušenosti vím že se jedná převážně o podvodné praktiky!!!

    • Vážený pane Linharte, rádi bychom vás opravili. Nikoho nepodvádíme, služby jsou transparentní a výhodné. Žádný zákazník není diskriminován, pokud nesouhlasím, může kdykoli od smlouvy odstoupit.

  • Objednáno a rychle doručeno.Po rozbalení zásilky a uvedení mobilu do provozu jsem byla nemile překvapená že přístroj nešel nabít.Tedy nabíjel,ale po třech hodinách na pět procent. Mobil spinká a není možné ho probudit....

    V případě že mi nebude vystaveno odstoupení od kupní smlouvy,prosím o detailní vyjádření z jakého důvodu a to společně s prokázáním původu mobilního telefonu,abych se s těmito informacemi mohla obrátit na Českou obchodní inspekci.

    • Vážená paní Mikulová,

      pokud máte s přístrojem jakýkoliv problém, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení emailem, telefonicky, či vyplněním reklamačního formuláře na našich stránkách.
      Obratem bude vaše reklamace vyřízená.

      Bohužel, dokud nás nekontaktujete jedním z výše uvedených způsobů, nedokážeme Vám jakkoliv s vyřešením problému pomoci.

      Neuvádíte číslo objednávky a podle jména se nám nepodařilo Vaší objednávku dohledat. Ani z této diskuze na portále heuréka nedokážeme identifikovat Vaši konkrétní objednávku.

      Věříme, že vše bude co nejdříve vyřízeno k Vaší spokojenosti.

      Děkujeme za pochopení.

      tým czechcom.cz

  • Celý obchod je jeden velký podvod.

    Jsem velmi zklamaná,očekávala jsem nové zboží v perfektním stavu,ale obdržela jsem poškrábaný přístroj.snad bych to ani neřešila a jednoduše ho vrátila,jenže to byl dárek k narozeninám pro mého syna a udělala jsem si pěknou ostudu.

    Obchod nekomunikuje a na infolince mi nikdo nezvedá telefon.Takovým přístupem jsem velmi zaskočena,hodnocení obchodu bylo dobré tak na něj padla volba ale šlápla jsem vedle.

    Jsem zvědavá jak se prodejce zachová při odstoupení od smlouvy a jestli bude dělat problémy.
    V CZECHCOM již nemám důvěru,obchod mne zklamal.

    • Vážená Jarmilko.

      Pravděpodobně jste si objednala výrobek ze skupiny Rozbaleno, v popisu každého výrobků je vždy uvedený přesný popis stavu výrobku. Cena u těchto výrobků je snížena na více než polovinu standardní ceny nového přístroje.

      I na tento výrobek Vám však poskytujeme standardní záruku 24 měsíců a máte rovněž možnost telefon vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

      Pokud máte s přístrojem jakýkoliv problém, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení emailem, telefonicky, či vyplněním reklamačního formuláře.
      Obratem bude vaše reklamace vyřízená.

      Bohužel, dokud nás nekontaktujete jedním z výše uvedených způsobů, nedokážeme Vám jakkoliv s vyřešením problému pomoci.

      Neuvádíte své jméno, ani číslo objednávky a z anonymní diskuze na portále heuréka nedokážeme identifikovat Vaši konkrétní objednávku.

      Věříme, že došlo pouze k nedorozumění a vše bude co nejdříve vyřízeno k Vaší spokojenosti.

      Děkujeme za pochopení.

      tým czechcom.cz

  • iPhone 6 mi dorazil v hrozném stavu.Informoval jsem se,zda jsou mobily opravdu nové a byl jsem ujištěn že ano. Pochybuji že byl zrovna ten,který jsem obdržel nový. Vypadal jak kdyby ho někdo již několik měsíců používal.Jsou to lháři a podvodníci.

    Podle faktury mi iPhone 6 dodal Elektrortv....!

    Obchod je jeden velký podvod.Nestačí Turbado,ještě tedy Elektrortv...!

    Obratem jsem jim zboží vrátil a nikdy bych už tady nenakoupil.

    Šmejdi,kteří se ničeho neštítí.

    • Vážený Naštvaný zákazníku,

      neuvádíte své jméno, ani číslo objednávky, na základě této anonymní diskuze Vám bohužel nedokážeme jakkoliv pomoci.

      Pokud máte s přístrojem problém, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení emailem, telefonicky, či vyplněním reklamačního formuláře.
      Obratem bude vaše reklamace vyřízená.

      Pravděpodobně jste si při psaní výše uvedeného příspěvku ale spletl obchod, nejsme Elektrortv a ani s nimi nemáme nic společného.

      Děkujeme za pochopení.

      tým Czechcom.cz

  • Vážení šmejdi, dlouho jsem tu nebyl a až teď jsem si přečetli vaši odpověď, to že se navážíte do mého jména je ubohost a chováte se jak mí spolužáci ze základky, kterým jsem potom rozbil hubu a myslíte si jak jste vtipní....Do teplých krajin odleťte vy a vemte sebou tu vaši celosvětovou firmu ubožáci....

    • Vážený pane Ptáčku,

      vše již bylo uvedeno v komunikaci níže.

      Na Váš nový příspěvek již nemá smysl jakkoliv znovu reagovat.

      Hezký den
      tým czechcom.cz

  • Podle mne je to jeden z podvodných obchodů, objednal jsem si telefon za cca 6700kc...myslel jsem že jde o klasickou koupi ale omyl jde o pronájem který ale nikde není uveden, komunikoval jsem s obchodem emailem, ptal jsem se na stav, zda je telefon použitý nebo nový... Bylo mi řečeno že jde o nový telefon který byl vrácen ve 14 denní lhůtě a že je ve 100% stavu... Nikdo mi nenapsal že jde o pronájem... Volal jsem na infolinku kde mi řekli že jde o pronájem a že je to uvedeno v obchodních podmínkách... Jak můžu vědět že jde o pronájem když to není napsáno v nabídce a ani v mě objednávce??? Nemůžu vědět že jde o pronájem pokud to není nikde napsáno... Četl jsem ty obchodní podmínky jde je jak prodej tak pronájmem ale jak mám vědět jakou službu jsem si objednal... Za mě podvod...

    • Dobrý den.

      V našem internetovém obchodě si můžete zboží, jak pronajmout, tak koupit. Na koupi se však nevztahují objednávkové benefity.

      Pokud v objednávce zvolíte možnost pokračovat s výhodami programu Genius, získáváte od nás celou řadu výhod, jako je například prodloužená záruka až na dobu 27 měsíců, doprava objednávky zdarma, možnost vrácení zboží kdykoliv (můžete kdykoliv po dobu 24 měsíců vrátit svůj původně objednaný výrobek a vyměnit je s kreditem na nový výrobek)

      Hezký den
      tým czechcom.cz

  • S Czechcom.cz patřící pod Turbado mám špatnou zkušenost - "zboží skladem" rozhodně neznamená, že obchod zboží má, což se dozvíte až po více jak týdnu čekání a až na přímý dotaz na eshop. Komunikace bez sebemenší snahy cokoliv vyřešit, cílem je zákazníka otrávit aby od objednávky odstoupil. Proklamace o "včasném dodání" a případných "kompenzacích" by se daly kvalifikovat jako klamavá reklama - jsou to jen plky. Pokud můžete doporučuji se tomuto obchodu vyhnout.

    • Dobrý den,

      Vaše hodnocení se nezakládá na pravdě, neboť veškeré zboží, které uvádíme skladem, skladem opravdu máme.

      Bohužel občas se stane, že některý z posledních kusů objedná v jeden moment více zákazníků. V těchto případech nabízíme zákazníkům cenovou kompenzaci, přesně tak jak slibujeme v našich podmínkách.
      Co se týká komunikace, zde máte možnost nás kontaktovat na mobilním telefonu, pevné lince, emailem nebo i chatem s prodejcem. Zde jsme k zastižení každý pracovní den od 8 do 16,30 hodiny.

      Neuvádíte Vaše jméno ani číslo objednávky, aby bylo možné Váš konkrétní případ prověřit, zda opravdu nějaký problém s vyřízením objednávky vznikl. Z tohoto důvodu předpokládám, že jste od nás nic neobjednal, a jedná se tak o pokus pouze poškodit dobré jméno našeho eshopu.

      Hezký den
      tým czechcom.cz

    • Jste ubohý... Podávám podnět čoi

  • Obchod rozhodně nedoporučuji.
    Před případnou objednávkou velmi pečlivě číst obchodní podmínky, zejména co se týče pronájmu.
    Zcela nestandardní internetový obchod.
    Václav

    • Dobrý den.

      V našem internetovém obchodě si můžete zboží, jak pronajmout, tak koupit. Na koupi se však nevztahují objednávkové benefity.

      Pokud v objednávce zvolíte možnost pokračovat s výhodami programu Genius, získáváte od nás celou řadu výhod, jako je například prodloužená záruka až na dobu 27 měsíců, doprava objednávky zdarma, možnost vrácení zboží kdykoliv (můžete kdykoliv po dobu 24 měsíců vrátit svůj původně objednaný výrobek a vyměnit je s kreditem za nový)

      Hezký den
      tým czechcom.cz