• Nedoporučuje obchod

    • Po objednání zboží přišla okamžitě potvrzená objednávka,ihned jsem zaplatil.Za dva dny bylo zboží v expedici,za další tři dny omluva,že zboží doprodáno a vráceny peníze(aspoň tak).Cyklosen je pravděpodobně v úpadku a doprodá se.Oproti minulosti nemají prakticky nic.
  • Nedoporučuje obchod

    • žádné, obchod asi krachuje
    • nekomunikuje a asi krachuje

    vyhnout se, stejně s nikým nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ve srovnanim s konkurenci zadne
    • obchod nabizi zbozi, které není schopne dodat, aniz by na to kupujícího vcas - tedy pred dokoncenim objednávky - upozornil.

    Muze se Vam stat, ze dostanete pouze cast toho zbozi, ktere si prejete nakoupit, byt Vam obchod potvrdi Vasi objednavku. Pozdeji, když uz je Vase objednavka expedovana (napr.na Ulozenku,) Vam prijde oznameni, ze cast objednaného zbozi chybi a tak ho budete muset nakoupit v jinem obchode a venovat nakupu dalsi drahocenny cas...Tento pristup k zakaznikovi povazuji za nepoctivy, obchodnik se snazi prodat co ma, bez ohledu na to, ze klame o skutecnem stavu mnozství vlastneneho zbozi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pro mne žádné
    • Dosud mi nebyla vrácena zaplacená částka! Komunikace po telefonních linkách nefunguje!

    Dokud nemáte telefonicky potvrzenu objednávku rozhodně ji nerealizujte. Platbu předem nepoužívejte, plaťte až zboží skutečně obdržíte.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • celkem prehledny web
    • rychle doruceni zbozi
    • poplatek pri platbe na bankovni ucet se mi snad zda
    • slaba komunikace (penize za vracene zbozi ve 14 denni lhute vratili az po urgenci po 2 mesicich, tj. neverim, ze by sami od sebe penize vratili)

    Za chybu s vracenym zbozim eshop nemuze, ale mel by si hlidat prubeh reklamaci aby jej zakaznici nemuseli urgovat.

    Poplatek za platbu z FIO na FIO me pekne na$ral.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neaktuálne informácie o tovare, skladových zásobách, ale aj otváracích hodinách provozovny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absoulutne nepravdive udaje, ktere jsou uvadeny na webu co se tyce dodaci lhuty.
    • Zbozi, ktere uvadi, ze maji skladem, skladem rozhodne nemaji, pak uvadeji zboji, ktere maji skladem na prodejne, to take neni pravda. Pro zboji jsem si prisel a pani mi tvrdila, ze na prodejne nic neni....
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali email o registraci objednávky a pak ne komunikovali, nereagoval na volání ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment za dobré peníze
    • LŽOU opakovaně o skladových zásobách

    Objednával jsem 2x a vždy čekání přes dva týdny kvůli LHANÍ O SKLADOVÝCH ZÁSOBÁCH. Takže objednáte vše co je skladem, dodání do dvou dnů. Po týdnu Vám volají, že toto a toto nemají a neumí dodat, že to odesílají bez. Současně není možné telefonicky objednávku upravit, nutno ji zrušit a CELOU KOMEDII OPAKOVAT ZNOVA a doufat, že další produkt který objednáte již budou mít.

    Za mě opakovaná negativní zkušenost, už tam nikdy nakupovat nebudu. Přitom jinak fajn eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zásadně tam nic nekupovat,po týdnu jsem urgoval dodávku a přišel jenom meil že zboží je na cestě a tak jsem pak druhý den objednávku zrušil,nešlo se na žádné číslo dovolat a jejich web nemá certifikaci,myslím že mají placenou reklamu na heurece.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nízké ceny
    • za 8 dnů po objednávce jsem se snažil vyzvednout osobně v Praze. Nevadí mně, že dvě objednané a slíbené položky nebyly, ale že nejméně 40 minut trvalo, než prodávající byl schopen předložit co mně prodává a kolik mám zaplatit, když má návštěva byla předem domluvena mailem včetně toho, že případně převezmu i neúplnou objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace, telefony nikdo nebere
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr
    • Příznivé ceny
    • Osobní odběr
    • Obchod naprosto nekomunikuje se zákazníkem
    • Uvedené telefony jsou nefunkční, pouze jeden je funkční ale nikdo ho nebere = nemožnost vyměnit zboží nebo ho reklamovat

    Automatické emaily o stavu objednávky přišly, ale když jsem se na obchod obrátil s prosbou o výměnu zboží (na kterou mám nárok), nikdo neodpověděl. Po této zkušenosti zde už nic nekoupím, radši si připlatím za kvalitnější komunikaci...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment zboží
    • Dlouhé dodací lhůty.

    Zboží, které je deklarované, že je skladem, vůbec skladem není. Objednávka byla provedena před 10 dny a zboží ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cenově vychází lépe než konkurence
    • dodací lhůty
    • zboží "skladem" není skutečně skladem
    • u některých produktů chybí detailní popis

    Objednávku jsem zrušil, trvalo to věčnost a nikdo se neozýval. Čekal bych, že pokud je u zboží uvedeno "Do 24 - 48 hod. na showroomu", budu mít zboží maximálně do dvou dnů doma. Kardinální omyl! Výzva k odběru přišla týden po zadání objednávky bez jakéhokoliv vysvětlení nebo omluvy. Stejně tak mi nikdo neodpověděl na e-mailový dotaz.

    Zboží jsem koupil jinde a i příště se poohlédnu u konkurence i za cenu vyšších nákladů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příznivá cena
    • nedostatečná komunikace o stavu objednávky

    Nedoporučuji, zboží nebylo ani po 14 dnech doručeno zvoleným způsobem, ani žádné případné info o stavu objednávky!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poměrně velký výběr.
    • I když je psáno, že je výrobek skladem, není to vždy pravda.

    Slibovali expedici do dvou dnů, teprve po týdnu se mi ozvali, že jednu věc nemají skladem. Vybrala jsem si náhradní produkt, ale zboží bohužel stále nemám. Tady už opravdu nikdy nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Dlouhá dodací doba, nekomunikuje.

    Raději kupujte jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kolegyně prodavačky Blanky (jméno si nepamatuji) byla velice ochotná. Po mém rozhovoru s paní Blankou se ihned podívala na moji objednávku do PC a uznala, že mi bylo dodáno jiné než mnou objednané zboží.
    • Mnou objednané zboží mi bylo následně zasláno poštou na dobírku (náklady na dopravu uhradil prodejce).
    • Bylo mi dodáno jiné zboží, než které jsem si objednal.
    • Prodavačka Blanka se odmítla podívat do PC na moji objednávku a ověřit, zda mi bylo skutečně dodáno jiné zboží (s odůvodněním, že jiný stahovák vícekolečka než ten, který mi dodali, stejně není na prodejně skladem).
    • Dokonce jsem si od této osoby vyslechl, že jsem problémový zákazník. Zavolal jsem si tedy vedoucí, na což mi paní Blanka reagovala útěkem (s odůvodněním, že u rozhovoru nechce být). To je mazec, že?

    Dobrý obchod, až na popsané jednání prodavačky. V mé firmě by šla.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží je na skladě u externích dodavatelů, zdržení dodávky nikdo neavizoval ... zákazník se musí sám prosit, telefony neberou a zpátky nevolají

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží bylo na externím skladě, ale nikoliv u dodavatele (takové zboží máme značené jako Skladem u dodavatele). Bohužel došlo při expedici k chybě a celá objednávka musela systémem projít znovu. Velmi se za čekání i nedostatek informací omlouváme, snažíme se zákazníky při zdržení informovat hned, jakmile o něm víme.

    S pozdravem tým Cyklosen