• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nelze se dovolat, jak se říká , v případě nouze. Po dovolání ,velice nepříjemná myslim si, že prodavačka. :(

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme, pokud Vás obsluha jakkoliv odbyla či působila uspěchaně a nekoncentrovaně. Bohužel v období před svátky se často stává, že najednou zvoní více linek a obsluha může chvilkově podlehnout stresové situaci.

    S pozdravem tým Cyklosen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace

    Bohužel jsem se spálila, na někom kdo nedovede uhlídat své skladové zásoby, a skutečný stav zboží na skladě.

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    bohužel u zboží Skladem u dodavatele, zvláště pokud se jedná o výprodejové kusy oblečení starších kolekcí, může dojít k vyprodání kusů před vykrytím všech objednávek. Velmi se omlouváme, že jsme nemohli Vaši objednávku splnit.

    S pozdravem tým Cyklosen

  • Po 14-ti denní nekomunikaci přišel mail o stornu objednávky!

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    bezprostředně po uskutečnění objednávky jsme Vás kontaktovali s detaily ohledně jednoho produktu, které bylo nutné schválit, aby bylo možné objednávku odeslat. Jelikož se nám nikdo neozval, objednávku jsme stornovali.

    S pozdravem tým Cyklosen

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na výdejně na Žižkově nelze nákup zaplatit kartou.

    Zakoupili jsme dvě cyklistické láhve na pití. Byly ovšem dodány v otevřených igelitových sáčcích, které byly k sobě slepené samolepkou! Nebyla přiložena ani žádná informace s návodem, o složení a podobně. Celkově nás způsob dodání zaskočil, nenašli jsme důvěru lahve použít, proto jsme je raději vrátili.

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    standardně jsou v krabičkách baleny pouze Zdravé lahve. Ostatní jsou prodávány volně, bez krabiček či zatavených obalů. V případě Vaší objednávky se skutečně jednalo o nové, nepoužité zboží ve stavu přesně tak, jak nám dorazilo od dodavatele. Samolepkou byly lahve slepeny proto, aby bylo mezi ostatním připraveným zbožím jasné, že jsou do stejné objednávky. Na zmíněné samolepce bylo také číslo objednávky, aby bylo možné lahve mezi ostatním připraveným zbožím dohledat. Je nám líto, pokud jste nebyli spokojeni.

    S pozdravem tým Cyklosen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí různé formy dodání a v případě selhání se k tomu nehlásí

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    u vámi zadané objednávky jsme zboží zaslali na PPL parcel z které se nám balík vrátil jako nevyzvednutý. Psali jsme vám email ohledně nevyzvednutí vaší zásilky a momentálně čekáme na vaši odpověď zda budete chtít zboží znovu zaslat či vrátit peníze. Bohužel nejsme schopni dohledat, kde vznikla v přepravě chyba, ale balíček pro vás máme připravený.

    S pozdravem tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikaci

    Zboží jsme objednali (konkrétně hustilku). Manžel ji osobně vyzvedl na Žižkově. Až doma si všiml, že místo objednané a na faktuře uvedené hustilce VELOBEL chrom nám byla předána VELOBEL plast. Vzhledem k tomu, že nebyla pro nás...nás to naštvalo. Sice jsem ji chtěla vyměnit, ale nakonec konečný příjemce spěchal, tak jsme se na výměnu "vykašlali"

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za záměnu zboží. Po telefonické domluvě jsme Vám hustilku chtěli vyměnit za správnou, bohužel se nadále již nikdo neozval.

    S omluvou a přáním hezkého dne tým Cyklosen

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • výběr
    • přehlednost a popis zboží

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal bylo připravené do druhého dne od objednání zboží. Tuto informaci uvádíme jak u produktu tak i na našich webových stránkách. Pokud potřebujete podrobnější popis ke zboží stačí se zeptat našich operátorů přes email či telefonicky. Popisy dostáváme od našich dodavatelů a snažíme se je dále upravovat. Pokud se vám dané zboží nelíbí či neodpovídá vaší představě je možné je do 14-ti dnů vrátit.

    S pozdravem hezkého dne tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pomalá komunikace a mizerné balení zboží.

    Nalákala mne nízká cena a slíbované velmi rychlé dodání.
    Na zboží jsem čekal o den déle, než bylo avizováno a zboží bylo špatně zabaleno.

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal vám bylo dodáno do 2 pracovních dnů tak jak bylo stanoveno u zboží i v obchodních podmínkách. Napletená kola, která jsme vám zasílali byla zabalena v krabici tak jak nám je zasílá přímo výrobce. Pokud došlo k nějakému poškození zboží prosíme kontaktujte nás.

    S pozdravem hezkého dne, Ingrid Matiášová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zbozi bylo oznaceno jako, ze je umisteno na prodejne k okamzitemu vyzvednuti. Proto jsem zvolil tento obchod i pres vyssi cenu. Nicmene zbozi na prodejne nebylo a musel jsme na nej cekat nekolik dnu.

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    zboží bylo označeno jako "skladem". Což znamená, že ho máme na našem externím skladě a museli jsme jej tedy pro vás stáhnout. U zboží je vždy napsáno do jaké doby bude připraveno a také to máme napsané v obchodních podmínkách. Zboží jste objednával v pátek a do dvou pracovních dnů vám bylo připraveno.

    S pozdravem tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Špatné a nedostačující popisy u zboží. Někde mají napsané množné číslo dílu a přitom se jedná jen o jednu část. Konkrétně u mojí osoby sem objednal páky na kolo a sice nikde nebylo napsané že je to pár ale na druhou stranu ani nebylo napsané že se jedná jen o jeden díl... Bohužel velmi špatné. Expedice do 24 hodin taky nefunguje. Bohužel expedice byla po více jak 48 hodinách!!! Což mě před dovolenou vypeklo. Musel sem na vlastní pěst shánět díl jinde. Teď mám doma levou řadící páku na nic...

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    zboží, které jste si objednal bylo: SIL Shimano 105 5700 2 L černá. Jedná se tedy o levou páčku. Pokud by se jednalo o pár bylo by v produktu jasně uvedené pár nebo také "P+L". Zboží jste si objednal 24.6. a 25.6. jsme vám zboží odeslali. 27.6. jste zboží od přepravní služby převzal. Zboží jste tedy měl do dvou dnů doma.

    Pokud nejste s produktem spokojen zašlete nám ho zpět na naši adresu a my vám za zboží vrátíme peníze.

    S pozdravem tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • asi nečtou objednávky

    je to debilní shop

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, pokud jste s námi nebyl spokojen. Změnu pedálů jsme konzultovali po e-mailu a byla nám odsouhlasena. Pokud s nimi z jakéhokoliv důvodu nejste spokojen, rádi Vám vrátíme zaplacenou částku za objednávku. Pokud jste shledal jakýkoliv nevyhovující parametr, rádi Vám je vyměníme za jiné.

    S pozdravem tým cyklosen

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pokud dojde k problémům buď se zbožím nebo termínem dodání, tak se nikdo neozve a nesdělí o problémech. Dvakrát jsem tam nakupoval a dvakrát nastal problém

    Pokud někomu nezáleží na přesném termínu dodání, tak bych doporučil, ale pokud je termín dodání je důležitý, tak bych byl opatrný

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    u výživy a při odběru více kusů se nám občas stává, že se dodávka opozdí. Jedná se o to, že u zboží kontrolujeme i kvalitu balení a datum spotřeby. Zboží nám přijde občas od přepravy poškozené a jako takové je nemůžeme zákazníkovi vydat. Zboží jste navíc objednával ve středu ve večerních hodinách takže nám bylo ze skladu posláno ve čtvrtek a v pátek bohužel přeprava nedorazila takže jste zboží měl připravené v pondělí. Velice se omlouváme za způsobené komplikace.

    S pozdravem tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo poškozené - poškrábané ze všech stran. Z časových důvodů jsme neměla čas zboží reklamovat a musela použít poničené zboží :(

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    je nám velmi líto, pokud došlo k poškození zboží přepravou. Po konzultaci se skladníkem, který zboží balil, bylo shledáno, že bylo zabaleno obvyklým způsobem. Zatím jsme se s poškozením zvonků při přepravě přes Uloženku nesetkali. Rádi Vám je vyměníme za nové, nepoškozené a reklamaci vyřídíme s dopravcem my. Pokud Vám toto řešení vyhovuje, prosíme ozvěte se nám.

    S pozdravem tým cyklosen

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    NEDOPORUČUJI - objednal jsem 2 kusy držáku P svítilny a dorazil v obálce jen JEDEN kus, tak nevím, jestli, kdo to balil, neumí napočítat do DVOU !!! Samozřejmě, že na faktuře mi vyfakturovali kusy DVA ! Jelikož se jednalo o pár korun, už jsem to dál neřešil, nejsem tak bohatej, abych tím ztrácel čas. Když ale mám obchod ohodnotit, tak jsem ho ohodnotil. Snad si dají příště větší pozor !!!

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za chybu. Občas se může stát, že člověk zabalí špatný počet kusů. Stačilo pouze zavolat nebo poslat email a kolegové by vám chybějící kus poslali na vaší adresu.

    S pozdravem team cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • slušná cena
    • Jednoznačně jednání pokladní. Když jsem přišel koupit produkt označnený jako "skladem", divila se, že nevím, že skladem ve skutečnosti neznamená skladem na prodejně ale u dodavatele... Jak jsem to ale mohl vědět, když u položky bylo uvedeno pouze "skladem" a tím pádem jsem logicky předpokládal, že "skladem" znamená skladem na prodejně. Na můj argument, že solidní obchod dostupnost upřesňuje (a to často nejen informací o tom, zda skladem znamená skladem na prodejně nebo u dodavatele, ale např. i informací o počtu dostupných kusů na prodejně apod.) mi bylo ale řečeno, že "skladem" znamená, že obchod je schopný zboží dodat (!) a že 90% obchodů informaci o tom, zda "skladem" znamená skladem na prodejně nebo u dodavatele nerozlišuje. Co na to říct... Nic jsem tedy nekoupil, pouze jsem ztratil čas. Druhý den mi zavolal majitel obchodu, jednal velice vstřícně, ochotně přiznal, že označení skladovosti je matoucí a že zařídí vhodnější označení. Nakonec tedy zůstávám jejich zákazníkem a doufám, že se podkladní polepší:-)

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    Zboží jste si objednal v sobotu, kdy naše sklady ani přepravní služby nefungují. Zboží tedy nebylo možné pro vás připravit v pondělí, kdy zboží teprve zaslali z našeho skladu. (Zboží by pro Vás bylo připraveno v úterý.)
    Skladovost zboží je jasně popsaná jak u výrobku samotného tak i v našich obchodních podmínkách se kterými jste souhlasil.

    Viz obchodní podmínky:
    „Dostupnost: Skladem na prodejně
    Zboží je ve většině případech připraveno k odběru do 1hod. od objednání nejpozději však do 24h od objednání.
    Dostupnost: Skladem
    Dostupnost skladem znamená, že zboží je v našem extérním skladu a bude připraveno do 24-48h na prodejnu.“

    Zboží jste si přišel vyzvednout po pracovní době, kdy Vás kolegyně ještě přijala i když už jsme měli zavřeno. Snažila se Vám vysvětlit jak funguje skladovost v našem eshopu, kterou jste z našich stránek nebyl schopen zjistit.
    Všem zákazníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc, ale ne všechno zboží máme přímo na prodejně, abychom mohli držet naše ceny příznivé pro naše zákazníky.
    Označení skladovosti se však snažíme nadále zlepšovat tak, aby bylo více srozumitelné.

    S pozdravem hezkého dne, cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Brýle sice doručeny byly,ale bohužel jeden ze dvou šroubku byl strhnutý tudíž tam nejde zašroubovat a protáčí se neustále,asi špatná doprava,nebo se s balíkem bouchnulo a šroubek se vyrval.

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za poškození zboží. Zboží od nás odcházelo v pořádku a vždy ho kontrolujeme. Je možné, že došlo k poškození přepravou. Během dnešního dne vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

    S pozdravem tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bezproblémové vrácení zboží.
    • Nesoulad produktového fota s nabízeným zbožím.

    V mém případě neodpovídalo produktové foto zaslanému zboží a nedostatečná specifikace v popisu chybu obchodu nesignalizovala. Nechtěné zboží zaslané na dobírku jsem bez problémů, ale se ztrátou svého času vrátil osobně.

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    fotografie u produktu jsou ilustrační. U zboží je vždy nutné sledovat popis produktu. Pokud se vám zdál nedostatečný stačilo napsat či zavolat a naši kolegové by vám dané informace ochotně zjistili.
    Cenu za zboží jsme vám vrátili hned jakmile jste zboží doručil na naší výdejnu v Praze. Je nám líto, že jsme objednávku nemohli dovést do konce.

    S pozdravem tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neochota personalu, pri os. vyzvednuti

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    kolegové vás obsloužili na výdejně PŘED ZAČÁTKEM PRACOVNÍ DOBY a proto došlo ke zdržení vydání zboží. Systém totiž nebyl ještě spuštěný. Všem zákazníkům se snažíme vyjít vstříc a po domluvě je možné přijít před i po pracovní době.

    S pozdravem hezkého dne tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabídka zajímavá, ale další komunikace vázne
    • NEJASNÉ DEFINOVÁNÍ PODMÍNEK DOPRAVY A PLATBY. zboží dosud nedodáno

    Nemohu hodnotit

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    vámi objednaná objednávka byla zdržena kvůli tomu, že nám nebyly uhrazeny peníze za zboží. U objednávky byla zadána platba na účet. Po domluvě jsme vám objednávku změnili na platbu dobírkou a zboží bylo zasláno v nejkratší možné době.

    S pozdravem hezkého dne tým cyklosen.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nefunkční objednávkový formulář.
    • Dopravné se z 49Kč vyšplhalo na 110.

    Reakce obchodu Cyklosen

    Dobrý den,

    dopravné za 49 kč je možné pouze u malých zásilek nebo u vyzvednutí na uložence. Vámi objednané zboží bohužel nešlo zaslat v obálce, přesahovalo rozměry dané českou poštou.

    S pozdravem team Cyklosen