Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje (maily, volání, SMS). Nemám ani peníze ani zboží. Budu podávat stížnost na ČOI.
  • Poprvé jsem zakoupil obuv Crocs a došla mi špatná velikost. Komunikace však byla vstřícná a obuv jsem vrátil. Po několika měsících jsem si objednal stejnou obuv (náhodou od stejného prodejce). Došlo mi potvrzení o přijetí objednávky. A nic. Zboží nedorazilo, prodávající nekomunikuje :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • okrádá - nevrátili mi peníze ani do 14 dnů
    • nedodržují obchodní podmínky
    • lžou - jeden zaměstnanec tvrdí něco jiného, než druhý
    • špatné webové stránky - uvedeno, že mají určitou velikost skladem a tvrdí, že do dvou dnů po zaplacení doručí, ale vůbec ji nemají

    VAROVÁNÍ - TENTO OBCHOD MĚ OKRADL, NENAKUPUJTE ZDE!

    Dne 7.3. jsem uskutečnila objednávku v tomto eshopu. Jednalo se o mikinu ve velikosti L. U mikiny bylo uvedeno, že je tato velikost skladem a do dvou dnů po zaplacení mi bude doručena - LŽIVÁ INFORMACE. Tuto velikost vůbec neměli skladem, asi to bylo jen lákadlo na to, aby člověk zaplatil. Měl to být dárek pro bratra k narozeninám a potřebovala jsem jej co nejrychleji, tak jsem objednala, zaplatila a čekala.

    8. 3. jsem psala 2 emaily, zda platba přišla a kdy můžu očekávat zboží (mám velice rychlé interetové bankovnictví, tak mě napadlo se zeptat, jestli už náhodou nemají moji platbu)

    10. 3.
    Teprve mi odepsal, že prej přehlédli moje emaily (aha, supr, neumí ani číst maily) a že se omlouvají, ale tuto velikost nemají a nabízí 10% slevu s tím, ať si vyberu jinou mikinu.

    13. 3. Ve velikosti L ale měli jen pár ne moc hezkých, proto jsem první sice napsala, že se podívám, ale pak jsem napsala druhý mail, že jsem nic nevybrala a požaduji zrušení objednávky a vrácení peněz. Ten den mi odepsali, že bude OBJEDNÁVKA STORNOVÁNA a zaslána účetní k proplacení.

    16. 3. Psala jsem další mail a dotazovala se, zda už mi peníze poslali.

    17. 3. Eshop napsal:
    "Dobrý den.
    Máme externí účetní která jezdí jednou za 14 dní .
    Dnes bude přítomná a měla by dát vše do pořádku."
    - Aha, zajímavé, obchod, který řeší všechno ohledně účetnictví jen jednou za dva týdny?

    20. 3. Uběhly 3 dny od 17., ale peníze nikde. opět jsem se dotazovala na peníze. Ten den opět mail, že účetní chodí jednou za 14 dní.

    22. 3. Peníze stále nikde, psala jsem další email, co se teda děje. Ten den odepsala paní, že jí bylo slíbeno, že dnes bude proplaceno.

    24. 3. Peníze stále nikde, ptám se, jak to budeme řešit. Požaduji kontakt na účetní nebo na nějakého nadřízeného, který to může vyřešit, protože paní na mailu psala, že už nemůže víc pomoct (supr).

    Ten samý den volá účetní, omlouvá se, prej byla 14 dní nemocná (dobře, tak nemocná a nebo chodí jednou za 14 dní pravidelně - už se ztrácím, asi tu někdo lže)

    Dnes je 29. 3., eshop už mi vůbec neodpovídá na emaily, peníze stále nemám. 13. 3. mi napsali, že stornují objednávku, v obchodních podmínkách mají, že vrací peníze do 14 dnů, tento termín vypršel v pondělí 27. 3. Podávám stížnost na ČOI (Česká obchodní inspekce). Okradli mě, takže VELICE NEDOPORUČUJU ZDE COKOLIV NAKUPOVAT. Navíc komunikace otřesná, navíc neumí nic vyřešit, žádná jiný kontakt na nadřízeného nedají, žádná snaha. To je fakt bída, když eshop nemá blbých pár stovek na to, aby je vrátila zákazníkovi. Ale jestli takhle okradou třeba několik lidí za sebou, už je to asi hezký výdělek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena,rychlost
    • Prislo mi 599103 - Tričko Lee Cooper Cooper Vintage T Shirt Mens Vintage Green, modre misto zelene a 599613 - Pánské triko Lee Cooper Charcoal, mi misto sede prislo sedobile s uplne jinym potiskem

    Prislo mi 599103 - Tričko Lee Cooper Cooper Vintage T Shirt Mens Vintage Green, modre misto zelene a 599613 - Pánské triko Lee Cooper Charcoal, mi misto sede prislo sedobile s uplne jinym potiskem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • O žádných nevím.
    • Zboží zaplacené ihned po koupi, t.j. 22.06., ještě nedorazilo.

    Nikdy více tady nenakoupím.
    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice špatná komunikace a nechápu proč nabízejí zboží,které nemají a příliš dlouhá doba vrácení peněz.

    Nebyla jsem spokojená natolik,že si tam nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod pravděpodobně neumí čísla, možná by to chtělo navštívit 1. stupeň základní školy. Objednala jsem si 3 páry bot - na webových stránkách č. 42, obdržela jsem všechny ve velikosti 41. Když jsem volala do obchodu, tak mi bylo řečeno, že vše je prý v pořádku...tak nevím...na faktuře mám 42 a na botě 41...:-)))) Naštěstí jsem boty udala u kolegyně. Jinak bych po obchodě chtěla úhradu jak původního, tak i nového poštovného při vracení zboží. Faktura hovoří jasně a to, že neumí čísla, to není můj problém. Naštěstí se s ochodem už nemusím dohadovat, což jsem i ráda. Dle posledního telefonátu by to bylo hodně o nervy. Takže tento obchod již nikde více a mé okolí už bylo také upozorněno.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si tenisky,bundu a pack ponožek.Tenisky OK,bundu jsem objednal v modré a přišla černá,no a ponožky jsem objednával černé a mám bílé,příště to zkusím koupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné výhody obchodu jsem nenašel
    • Zboží uvedené jako SKLADEM ve skutečnosti obchod vůbec nemá.
    • Popisky ke zboží jsou velmi špatně přeloženy do češtiny.

    Obchod, který ač má zboží označené jako SKLADEM ve skutečnosti vůbec nemá. Navíc české popisky ke zboží jsou hodně špatné.
    Můj případ:
    Objednal jsem tašku přes rameno. Vzhledem k ne dobrému hodnocení obchodu jinými zákazníky jsem ale zboží objednal- líbila se mi cena zboží. Pro jistotu jsem zboží nezaplatil předem. A čekal jsem na to, až mi obchod napíše, že zboží bylo odesláno. V den, kdy mi obchod napsal, že zboží je právě odesláno dopravcem, jsem se pro jistotu zeptal pomocí e- mailu, zda opravdu odesílají to zboží, které jsem objednal- taška, protože u popisku zboží bylo napsáno Tričko taška messenger a foto i kod zboží souhlasil. Za pár minut mi přišel e- mail s odpovědí, že mnou objednané zboží nemají skladem. Ptal jsem se tedy přes e- mail, co mi tedy posílají v balíku, který právě odeslali, když v něm není to zboží, které jsem objednal?
    V zápětí mi zvonil telefon od pana vedoucího, který mi začal vysvětlovat- koktat něco v tom smyslu, že prý brigádník se spletl při přípravě objednávky, atd. Nicméně se mi snažil nabídnout jiné produkty- zaslal mi fota podobných produktů, ale již jsem neměl zájem v tomto obchodě něco nakupovat, navíc nabízené produkty byly stejně drahé, ne-li levnější i v jiných e- shopech, které mají daleko lepší hodnocení zákazníků, takže jsem neviděl jediný důvod, abych v tomto obchodě něco dál objednával, tím spíše, že nabídky podobných produktů nebylo to, co jsem hledal.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouho jsem čekala na zboží, nejprve jo poslali někomu jinému, poté ho zaslali na dobírku i když jsem měla zaplaceno předem, problémy s vrácením platby.

    Zboží pěkné, ale již bych zde kvůli následným komplikacím nenakoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neseriózní

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zajímavé zbozi
    • Velmi dlouhá dodací doba

    Kdo na zboží neposlouchá,určité si vybere

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem si 3 trička stejné velikosti. Jedno z nich však došlo v úplně jiné velikosti. Asi mě chce e-shop přimět,abych přes Vánoce tolik nejedl

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží není skladem, dlouhá dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ziadne
    • komunikacia so zakaznikom.
    • tovar nebol originalne zabaleny
    • krabica poskodena
    • bez upozornenia predavajuceho mi poslali topanky inej velkosti

    NENAKUPOVAT
    VSETOK TOVAR NA TEJTO STRANKE JE ZO *konkurenční obchod*

    • Obchod jsem si vybrala pro nabídku oblečení, které mě zaujalo a cenově slušné.
    • Zboží zatím nedorazilo, tak těžko hodnotit. Určitě komunikace, případně dodací lhůta. Snad to vůbec dorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Komunikace
    • Dlouhá dodací doba
    • Nepravdivé informace o dostupnousti zboží

    Někoho možná potěší nízké ceny, ale mě obchod nepotěšil vůbec, od nepravdivé informace o dotupnosti zboží, po dlouhou dobu dodání, způsobené tím, že "obchod" nemá zboží skladem, ale je to pouze další překupník..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nekomunikace, dlouhe cekani na vyrizeni reklamace. Pricemz mi bylo dorucen svetr 2. Jakosti, nekvalitni.

    Nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • cena
    • vedení obchodu
    • komunikace=samé sliby nic víc
    • absolutní neschopnost personálu

    byl to můj druhý nákup a zároveň poslední na tomto Outletu.
    První nákup chybné zaslání objednaných věcí.Reklamace trvala 2 měsíce a neustálé urgování z mé strany.
    i na druhý pokus zasláno úplně jiné zboží nadměrných velikostí(nejspíš zbytek na skladu)
    opětně přislíbeno p.Rysem,že hned zítra vše napraví,takže jsem připraven čekat další měsíce a neustále urgovat svou reklamaci.
    HyperOutelt,PrimaOutlet,CraszyOutlet vše jeden člověk,jeden obchod,takže nákup na těchto třech obchodech rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednal jsem si boty velikost 41,5 a dorazily boty číslo 41,jsou mi tudíž malé.