Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekomunikují, mám problém s vyzvednutím zásilky: telefon do obchodu je vypnutý, na e-mail nereagují. Platila jsem převodem a nyní požadují další platbu dobírkou. Ok, chyba se může stát, ale je potřeba ji řešit a komunikovat se zákazníkem, co dělat dál.

    Možná je to letními měsíci, dovolenými… ale není možné se s nikým z firmy spojit, abych vyřešila svůj problém s vyzvednutím balíčku.

  • Nevím, jaké výhody nebo nevýhody. Nemám žádnou jinou zkušenost, než se zrušenou objednávkou a po týdnu vrácenou platbou. m.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Super ZLE hodně pomohlo želvy
    • Nikdo nemá doba doručení 10 Pracovní dní jen creizi outlet fakt stě creizi ale.

    Reakce obchodu Crazyoutlet.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás určitě mrzí. Dobu dodání vždy naprosto čitelně a jasně uvádíme u každého produktu. Navíc Vás naše zákaznická linka informovala o době dodání, stejně tak komunikovala celou dobu velmi zřetelně a otevřeně. Pokud jste si nevšiml doby dodání, což nás mrzí, můžete zakázku samozřejmě kdykoliv stornovat. V obdobném sortimentu u tak široké nabídce si bohužel nemůžeme dovolit držet na lokálních skladech vše, co bychom rádi – právě proto vždy naprosto jasně a zřetelně uvádíme termín dodání. Termín dodání, který má Crazyoutlet, má většina obdobně velkých společností nabízející sortiment jako my. Za případně vzniklé problémy se Vám omlouváme. Přejeme krásný den,

    Váš tým Crazyoutletu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při výběru bot na eshopu jsem si vybral ty boty kde bylo označení "skladem" po dokončení objednávky jeden jediný email o tom, že skladem nic nemají a budou objednavat u dodavatele v Anglii. Od té doby nic....na emaily nereagujía telefon nezvedají.

    Reakce obchodu Crazyoutlet.cz

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Obuv, kterou jste si objednal, jsme měli na našich internetových stránkách uvedenou jako “skladem“ pouze v jedné velikosti. Po vybrání produktu (ve Vašem případě obuvi) se doba dodání vždy aktualizuje dle vybrané velikosti. Pokud nemáme přímo na skladě, objednáváme u našich zahraničních dodavatelů (v tomto případě opravdu z Anglie). Určitě nechceme a nikdy našim zákazníkům nesdělujeme nepravdivé informace ohledně dodací lhůty.

    Bohužel ve Vašem případě nastaly neočekávané komplikace s dodavatelem, který měl technický problém a nemohl Vámi vybranou velikost dodat ve stanovený termín. Tuto informaci jsme Vám sdělili ihned, jakmile jsme se o ní dozvěděli, a na základě této informace jste objednávku stornoval. Velice nás tato komplikace mrzí, ale nebyli jsme ji schopni nijak ovlivnit. Na všechny emaily i nepřijaté hovory se snažíme vždy, a to bez výjimky, reagovat co nejrychleji.

    V každém případě se Vám za vzniklé problémy velmi omlouváme.

    Váš tým Crazyoutletu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace se zákazníkem o době doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čekám, čekám

    Takto si nákup nepředstavuji.....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednal jsem si 3 kusy a přišliy jen 2 s tím, že další nejsou na skladě?!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný tovar mi neprišiel, aj keď čakám už 11 dní a ani som nedostala odpoved, kedy by asi mohol doraziť. Po objednaní mi iba automaticky prišiel email, že tovar objednávajú z centrálneho skladu z Anglicka, ale žiadny časový údaj neudali a ani mi neboli schopní odpísať.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišla špatná velikost
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nizke ceny
    • Celkem velky vyber
    • zbozi skladem = v zahraničí
    • nekomunikuji
    • objednal jsem 20.7. zatim nic 8.8.
  • Po týdnu mi zdělili. že zboží nedodají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesolidnost

    25/5 mi potvrdili příjem objednávky, 30/5 sdělili, že zboží už nemají, abych si objednal jiné a že mi ho dají se slevou, 31/5 potvrdili novou objednávku (ale s cenou bez slevy), 8/6 se omluvili za zpoždění a že zboží odešlou do 13/6(!), dnes je 16/6 a zboží stále nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před 10 dny jsem si objednal zboží a stále se nic neděje !!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušil, protože po 14 dnech žádná naděje na dodání.

  • Zbozi melo byt skladem. Po 12 dnech stale nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnes jsem zboží neobdržela i přes to,že mi byl doručen email.25.4.2018 že již zboží předaly dopravci.dnes budu žádat o zrušení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo v běžné dodací lhůtě,ani později, obchod nereaguje na maily s dotazem na info o dodání zboží....

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nabízí zboží skladem, ale nemá zajištěn jeho dovoz z Anglie