Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalitně ušité zboží
    • Příjemné merino
    • Extrémně dlouhé dodací lhůty. Čekat na zaplacené zboží 6 a více týdnů je opravdu moc . Kojenec mi z objednané velikosti vyroste. A kuklu potřebuji v zimě. Ne až za x týdnů. Do té doby mu musím stejně pořídit něco jiného a tedy už de facto nepotřebuji výrobek této značky.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, Vendy,
    děkujeme vám za zpětnou vazbu; vše týkající se vaší objednávky s termínem dodání začátkem ledna 2024 jsme si již společně probraly telefonicky.
    Ostatní zákazníky prosíme - nebojte se s námi komunikovat telefonicky, na chatu anebo messengeru. Nejsme standardní e-shop, jsme současně výrobce a máme tedy plně ve své režii vše od výroby po expedici. Vždy se snažíme našim zákazníkům maximálně vyjít vstříc a pokud objednáváte položku, u které je pro vás termín dodání neakceptovatelný, spojte se s námi a vše společně vykomunikujeme tak, abyste své oblečení obdrželi tak, jak potřebujete.
    Za Crawler zdraví Pavlína M.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodně dlouhé dodání, po měsíci stále nic. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den,
    omlouváme se vám za vzniklou komplikaci s doručením vaší zakázky, mrzí nás to. Bohužel se nám vaše objednávka technickou chybou e-shopu zařadila termínově jinam než měla. Rádi bychom i touto cestou připomněli všem našim zákazníkům, že náš zákaznický servis je k dispozici každý všední den a to na telefonních číslech, online na chatu a na messengeru, kde s vámi obratem jakékoliv dotazy týkající se stavu vaší objednávky, zboží, výběru vhodné velikosti apod. obratem řešíme. Rádi se vám budeme věnovat.
    Za Crawler hezký den přeje
    Pavlína M.

    • Objednala jsem před dvaceti dny, bylo napsáno, že expedovat budou od 23./29.6.... Je 4.7. a už mi podruhé přišel dotaz na ohodnocení zboží, které nemám.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den paní Evo,
    moc nás mrzí Vaše zklamání. Předobjednávky resp. jejich ušití a zpracování je vždy závislé na množství produktů, které obsahují, protože naše výrobní kapacita je stále stejná (upozornění je vždy u doby dodání uvedené). Ušijeme stejné množství produktů za den a tedy doba dodání k zákazníkovi se bude lišit, pokud je počet předobjednávek 20 nebo když jich je 800. Proto vždy uvádíme, že expedujeme OD určitého data nikoliv v tento konkrétní den. Většinou se nám předobjednávky daří expedovat v rámci 1 týdne. Vaše objednávka ale spadla do velké akce s paní lékařkou MK Life a navíc nám výrobu ukrojily státní svátky, proto se výroba a vyexpedování objednávek o několik dní prodloužila. Vždy se ale snažíme vycházet maximálně vstříc všem odjezdům na dovolené, rozdělujeme objednávky dle přání, dáváme dárky jako omluvu za zpoždění atd. Bohužel nejsme schopni ovlivnit odeslání žádosti o hodnocení zboží- Heuréka nemá umožněno individuální nastavení, takže ano, je zcela nelogické, že jste obdržela žádost o hodnocení, když ještě zboží nemáte doma. Zboží již máte na cestě - vaše oblečení jsme vyexpedovali s cca 7denním zpožděním, což nás mrzí, ale jak píšeme výše, naše výroba není nafukovací (bohužel!), takže rychlejší ušití nebylo v našich možnostech. Děkujeme moc za pochopení a doufáme, že se Vám naše výrobky budou líbit, zdraví Eva B.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slíbili, že objednávka bude vyexpedována v určitý datum. Po cca 10 dnech z vlastní aktivity, jsem se dozvěděl, že někde a u někoho vznikl problém a objednané triko dorazí za cca 14 - 21 dni. Bylo mi navrhnuto stornovaní, což jsem tedy udělal. Bohužel, ač chtějí za objednávku peníze předem, s návratností uvádějí 30 dle zákona. ….. děkuji, ač “Česká firma”, tak tohle už nikdy.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den,
    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Opožděné doskladnění materiálu nás samozřejmě mrzí, storno vaší objednávky jsme však vyřídili obratem a to včetně refundace platby. Stejný den, kdy jste si přál svou objednávku stornovat, jsme vám platbu zpět refundovali. Peníze tak máte připsány zpět více než týden. V případech storna v žádném případě s refundací nevyčkáváme, ale vracíme peníze zákazníkům obratem. Ještě si dovolím opravu výše uvedeného zákonného termínu pro vrácení peněz v případech, kdy zákazník zboží vrací - je to maximálně 14 dnů od odstoupení od smlouvy, resp. max. 14 dnů od zadání požadavku na vrácení zboží. Vše máme zautomatizované díky aplikaci Retino a zákazník je tak průběžně informován o stavu vyřízení svého požadavku.
    Hezký den za Crawler přeje Pavlína M.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trapný, objednala jsem před 32 dny, zboží mi stále nedorazilo, ani email s informací o termínu dodání, ale dotazník spokojenosti mám vyplnit? Hlavně, že na internetu slibuji ušití 14-18 dní.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den,
    vaše nespokojenost nás velmi mrzí, bohužel jste si objednala zboží s výrobou na zakázku a ne skladové položky. K principu naší zakázkové výroby, resp. k tomu jak to celé funguje jsme se vyjadřovali již u předchozích recenzí. Zboží na zakázku jste si objednala 17.prosince s termínem výroby 30 pracovních dnů, tzn. že nejsme u vaší zakázky v žádném zpoždění. S kolegyní na zákaznickém oddělení jste o termínu dodání komunikovala 3.ledna a vzájemně jste si termín výroby odsouhlasily, a to v návaznosti na počet zakázek před vámi. Počet pracovních dnů ( nejedná se o dny kalendářní ), které určují termín dodání a které jsou uvedeny na e-shopu, měníme v souvislosti s obsazeností naší výroby. Konkrétní termín dodání se pak každému zákazníkovi zobrazuje přímo v nákupním košíku pod přehledem výrobků. Rozumíme potřebě zákazníků, kdy je pro ně termín dodání podstatnější než udržitelnost v textilním průmyslu a koncept naší značky aktuálně celý měníme. Věřím, že přes prvotní rozčarování budete s naším merino oblečením, které budeme šít přímo pro vás, spokojena. Za Crawler Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno déle, než měsíc stále nedorazilo!

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, v době nákupu na našem e-shopu jste měla u každé položky, která nebyla skladem a pro zákazníky se šije na zakázku, uveden termín dodání okolo 25 pracovních dnů a to proto, abychom zohlednili odstávku naší výroby od 23.12.2022 do 2.1.2023. Termín výroby vaší zakázky vyprší dne 17.1.2023 ( počítá se od zaplacení zakázky ), tedy následující týden. Nejsme u ní tak v žádném prodlení. Věřím, že se z vaší strany jedná o pouhé nepochopení principu zakázkové výroby, která není u prémiového oblečení běžná, ale takto je v současné době koncept naší značky nastaven a prezentován. Aktuálně vnímáme, že je pro naše zákazníky více než slow fashion a udržitelnost podstatná rychlost dodání a budeme se tomuto zákaznickému chování přizpůsobovat. Hezký den z Crawleru přeje Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba. Kukla mi bude na jaře k ničemu.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, prověřovali jsme stav vaší zakázky, kdy jste si na našem e-shopu vybrala zboží, které není skladem, ale budeme ho pro vás šít na zakázku. Ještě jednou se vám omlouváme za naše zpoždění, o kterém jsme všechny své zákazníky informovali prostřednictvím automatického emailu. Vaše zakázka je již na výstupní kontrole a nejpozději následující pracovní den bude předána do přepravy. Děkujeme za pochopení vzniklé situace, která se u výroby na zakázku bohužel nedá vždy zcela ovlivnit. Za tým Crawler hezký den přeje Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají všude spoustu reklam. Je snadné na tento obchod narazit
    • Možná že zboží, které je aktuálně skladem, pošlou do pár dnů. Ale s tím zkušenost nemám.
    • Velmi špatná komunikace obchodu
    • Nedoručují zboží v termínu, který je v objednávce
    • Už delší dobu se vymlouvají, že nedoručují včas, kvůli nemocnosti krejčových. Já si myslím, že v tom bude něco jiného.
    • Díky reklamě na googlu si nasbírají hodně objednávek, které pak nestíhají odbavit.

    U mnou objednaného zboží v tomto obchodě byl napsaný termín ušití za 8-10 pracovních dní. Když mi z obchodu nedorazila žádná zpráva o stavu objednávky ani 10.pracovní den, napsala jsem jim. Dostalo se mi odpovědi, že z důvodu nemocnosti krejčových bude termín ušití opožděn min. o dalších 10 pracovních dní. Jelikož jsem koukala na další hodnocení tohoto obchodu, tato výmluva se zde objevuje již delší dobu. Buď teda mají jejich krejčové nějakou velmi dlouhodobou nemoc nebo to spíš nebude pravda a důvod bude jiný. Nicméně obchod musel moc dobře vědět už dřív, že mi objednávku v termínu nedoručí a nikdo mi nic nenapsal. Kdybych věděla, že na objednané zboží budu čekat měsíc, koupila bych ho rovnou jinde. Takto jsem zbytečně čekala 14 dní na godota a teprve potom jsem objednávku stornovala a zboží si zakoupila na zkusmerino.cz, kde mají hodně věcí skladem, takže byla objednávka do druhého dne předána dopravci. Tímto obchod Crawler rozhodně nedoporučuji a radím, nakupte si jinde.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, paní S.,
    omlouváme se vám za vzniklou situaci, mrzí nás to. Prověřovala jsem komunikaci, která s vámi byla ze strany našeho zákaznického oddělení vedena. Souhlasíme s vámi, že komunikace byla nedostatečná a postrádala empatii. Se zákaznickým oddělením vše prodiskutujeme a vyvodíme patřičné závěry. Za celý Crawler tým vám přeji vše dobré. Pavlína Mrštná

    • Zboží jsem objednala 4.11.2022, mělo přijít myslím do 10dnů, je zaplacené, ale zatím nedorazilo a nikdo se ani neozval. Dnes je 18.11. , tak doufám, že dorazí--začínám být trochu nervozní.

    Zboží jsem objednala 4.11.2022, mělo přijít myslím do 10dnů, je zaplacené, ale zatím nedorazilo a nikdo se ani neozval. Dnes je 18.11. , tak doufám, že dorazí--začínám být trochu nervozní.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, Anno,
    pravděpodobně jste dala recenzi jinému e-shopu než jste zamýšlela. U nás jste sice dne 4.11.2022 ve 23:59 objednávku skutečně udělala, ale následující den 5.11.2022 jste ji zrušila. Objednávka nebyla z vaší strany uhrazena, její storno jsme vám 7.11. potvrdili na váš email. Prosím za všechny e-shopy, prodejce, výrobce - než napíšete recenzi, ať je jakákoliv, ověřte si nejdříve všechna fakta. Věřím, že jde z vaší strany o pouhé nedorozumění.
    Hezký den z Crawleru přeje Pavlína M.

  • Nemůžu nic hodnotit, zboží zatím ještě nemám

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, Aleno,
    prověřovali jsme vaši objednávku - dne 6.11. jste si u nás objednala merino komplet s dobou dodání 8-10 pracovních dnů. Znamená to tedy, že budeme vaši zakázku šít a to k datu 18.11. Pokud potřebujete mít zboží doma obratem, je potřeba vybírat z položek Skladem. Jak u bodýček, tak u kamaší, máme skladem celou řadu kombinací. V případě, že si nevíte s výběrem rady, je vám k dispozici náš zákaznický servis. Neváhejte se na nás obracet se svými dotazy či požadavky.
    Z Crawleru hezký den přeje Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Slibovali doručení do 5-7 pracovních dnů. Teprve po uplynutí této lhůty napsali, že kvůli nemocné krejčové mají objednávky zpoždění dalších 7-12 dnů. I tato doba již uplynula a bohužel zatím nemám od firmy žádné další informace..

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, Katko,
    za vzniklé zpoždění se vám ještě jednou omlouváme, chápeme vaše rozladění. Intenzivně pracujeme na tom, abychom zpoždění způsobené nemocností ve výrobě co nejrychleji zkrátili na minimum. Své zákazníky se snažíme informovat co nejlépe, ve výrobě je však velmi vysoký počet zakázek a tak se může stát, že se elektronická informace dostane k zákazníkům později než zákazník očekává. V každém případě jsme všem našim zákazníkům k dispozici online na chatu a na našich telefonních číslech. Zde vás obsloužíme obratem, vy tak obratem víte aktuální stav své objednávky a můžete se s námi domlouvat na všem potřebném. Vaše zakázka je již vyrobena, prochází výstupní kontrolou a následující pracovní den ji předáváme do přepravy ( tuto informaci jste dnes také obdržela během komunikace na našem chatu ). Věříme, že se vám naše merino oblečení bude líbit a vašim dětem skvěle nosit. Za Crawler zdraví Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neumí dodržet slíbený termín ušití bez jakékoli omluvy

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, Radko,
    prověřovali jsme termín dodání u vaší zakázky a k žádnému zpoždění na naší straně nedošlo. V objednávce, kterou jste na našem e-shopu udělala máte v potvrzení uveden termín výroby v pracovních dnech, nikoliv ve dnech kalendářních. Výroba vaší zakázky tedy probíhala 3.11., poté proběhne výstupní kontrola a zboží je předáno do přepravy. O termínu výroby a předání zásilky do přepravy naše zákazníky informujeme automaticky rozesílanými emaily, které bohužel v některých případech poštovní klient zákazníka zařadí mezi nevyžádanou poštou ( Spam ). Pokud se s výrobou opožďujeme, maximálně se snažíme své zákazníky informovat. S ohledem na množství zakázek ve výrobě však nelze z časových důvodů zákazníky informovat telefonicky, ale automaticky rozesílanými emaily.
    Hezký den z Crawleru přeje Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    10.10.22 objednano zboží za víc jak 4000 , rovnou bylo zaplaceno. Dnes je 2.11. A zásilka stále nikde. Komunikace ze strany dodavatele žádná. Nikdo se neuráčil ani zavolat, že se něco děje ,nebo proč to trvá tak dloho. Takhle si nepředstavuji obchod co si váží zákazníků. Mrzí mě to, oblečení mají velmi pěkné , ale čekala bych lepší přístup. Snad to tak nefunguje pořád.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, Lucie,
    omlouváme se vám za vzniklé zpoždění, resp. nedopatření. Všechny naše zákazníky postupně informujeme o současném zdržení naší výroby z důvodu vysoké nemocnosti krejčových. Oproti avizovanému termínu výroby máme zpoždění cca 1 týden. Náš email se vám s největší pravděpodobností načetl mezi nevyžádanou poštu. V každém případě je vaše zakázka již na své výstupní kontrole a bude předána do přepravy. Ještě jednou se vám omlouváme a věříme, že vám naše merino oblečení vše vynahradí.
    Hezký den z Crawleru přeje Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalitní merino
    • Česká výroba
    • Možnost úpravy střihů
    • Možnost výběru barevné kombinace
    • Rostoucí dětské střihy
    • Není možné sloučení objednávky, když něco objednám a chci k tomu ještě něco, znovu platím poštovné a jdou mi úplně zbytečně 2 balíčky
    • Po odsouhlasení už není možné měnit objednávku
    • Zrušili dospěláckou nabídku
    • Začli šít i softshell
    • Vysoké ceny
  • Zboží zatím nedorazilo, tudíž nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Prověřovali jsme z jakého důvodu došlo k našemu zdržení s expedováním objednaného zboží.
    Zboží jsme předali do přepravy obratem po připsání platby. Protože však nejsou zásilky předávány do přepravy během víkendu, došlo ke 2 denní prodlevě.
    Děkujeme za pochopení.

    • Nedodržení termínu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce neavizovali, že zboží nestihnou dodat do Vánoc!

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce bylo uvedeno, že doba výroby bude 17-18 PRACOVNÍCH dní, což na doručení do Vánoc nevychází. Tato informace byla uvedena u produktu, v objednávkovém formuláři i v potvrzovacím emailu.

    Také máme na našem e-shopu od 26.11. jasně viditelnou informační lištu, kde máme napsáno "u objednávek přijatých od 26.11.2021 a později již nejsme schopni garantovat doručení do Vánoc". Naši zákazníci, včetně Vás, jsou tedy o případném nedoručení do Vánoc předem informováni. Mrzí nás to, ale bohužel naše výrobní kapacity jsou plně obsazené. Chcete-li mít jistotu doručení do Vánoc, tak zboží skladem odesíláme ihned.

    Děkujeme za pochopení.

    Za Crawler Vám přeji krásné Vánoce a pohodový nový rok,
    Vít Vodička

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Zboží dorazilo v pořádku. Kromě ponožek jsme si doma vše vyzkoušeli. Tak jak bývá běžným zvykem. U čepic jsme si nechali čas na rozmyšlenou a před uplynutím 14 denní lhůty jsme je vrátili zpět s jedním párem ponožek. Vše včetně cedulek, nenošené. Pouze vyzkoušené a ponožky vůbec nezkoušené.Bohužel jsme byli nepříjemně překvapeni, když nás prodejce s vystavením vratky informoval, že nám strhávají částku cca 180 Kč za týden nošení oblečení. Naprostý nesmysl. Další nákupy u této značky si v budoucnu velmi dobře rozmyslím a pravděpodobně od nich ustoupím.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den, paní D.,

    ráda bych se vyjádřila k Vaší recenzi.

    Vše týkající se Vaší objednávky jsme prověřili. Nakoupila jste na našem e-shopu zboží v rámci slevové akce "Týden nošení", tedy s 15% slevou na všechny objednané položky.

    Za Vámi vrácené zboží ( celkem 3 výrobky ) jste od nás obdržela zpět částku, kterou jste za objednané zboží zaplatila. Žádné peníze jsme Vám nezadrželi.

    Prosím, překontrolujte si ještě jednou svou původní objednávku a daňový doklad k vrácenému zboží. Věřím, že jednoduchým matematickým úkonem dojdete ke stejnému závěru jako my.

    Hezký den Vám za celý Crawler přeje Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatně dodané zboží - nesouhlasí s objednávkou
    • dlouhý průběh řešení

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den,

    za chybu naší expedice se Vám velmi omlouváme, při současném objemu objednávek/zakázek se chyba samozřejmě může stát.

    Včera, 18.11.2021 v 19:20 jste nás offline kontaktovala na našem chatu s informací, že jste 2 položky z celkem 5 objednaných obdržela v jiné barevné kombinaci/provedení, resp. s dotazem, jak budeme naši chybu řešit.

    Dnes, 19.11.2021, v 9:11 hodin ráno s Vámi náš zákaznický servis začal Vaši reklamaci řešit. Telefonicky jsme se dohodli na výměně špatně dodaného zboží obratem s tím, že my Vám pošleme správné položky a teprve poté Vy nám vrátíte chybně dodané zboží.

    Dovoluji si poukázat na skutečnost, že náš zákaznický servis je našim zákazníkům k dispozici každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin a denně musí vyřešit stovky dotazů.

    Při vší úctě, nemyslím si, že 11 minut čekání na řešení reklamace se dát nazvat "dlouhým průběhem řešení".

    Chyby se stát mohou a při expedování stovek výrobků denně se to občas děje. Podstatné myslím je, jak se k tomu výrobce či dodavatel postaví a jak svou chybu napraví.

    Věřím, že se Vašim dětem bude naše oblečení dobře nosit a stane se oblíbenou součástí jejich šatníku.

    Za Crawler Pavlína Mrštná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba
    • Špatný zákaznický servis

    Při objednání zboží byla avizována doba dodání 15 - 18 pracovních dní. Poté mi přišel e-mail, kde bylo uvedeno datum, kdy budou mou objednávku šít, s tím, že doba dodání je poté 2 až 3 dny. Po týdnu od data výroby jsem volala na zákaznickou linku a dotazovala se na aktuální stav objednávky. Paní na telefonu mi sdělila, že bohužel nemají materiál na mnou objednané zboží. Nechápu, proč mě nekontaktovali a nedomluvili jsme se na změně barvy zboží. Zákaznický servis je na bodu mrazu.

    Reakce obchodu Crawler

    Dobrý den,
    vzniklé zpoždění nás velmi mrzí, chápeme Vaši rozčarovanost.
    Náš zákaznický servis v případě jako je tento, kdy nám dodavatel materiálu posunul doskladnění merino úpletu, upřednostňuje osobní komunikaci se zákazníkem před automaticky rozesílaným emailem a to z důvodu prokonzultování možných změn a úprav v objednávce. Omlouváme se Vám ještě jednou i touto cestou za naše pochybení, že jsme Vás nestihli kontaktovat rychleji.
    Věříme, že se merino oblečení, které je v tuto chvíli již na cestě k Vám, bude Vašemu miminku skvěle nosit a benefity merino vlny Vám vynahradí naše 4 denní zpoždění.

    Za celý tým Crawler
    Pavlína Mrštná