Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednával jsem si sférické čočky od Carla Zeisse, byl jsem spokojen. Pak jsem potřeboval větší dioptrii a ta v prodeji nebyla, musel jsem si objednat sférické čočky od jiné značky. Po vyzvednutí objednávky se zjistilo, že čočky nejsou sférické, tuto informaci jsem nalezl na oficiálním webu značky a bylo to vlastně i vidět. Takže cocky-kontaktni.cz mají chybné informace na webu. Zboží jsem reklamoval, ale o žádné reklamaci obchod nechtěl slyšet a tvrdil že mají správně uvedené informace na webu. Nabídli mi 50% z ceny nevyhovujících čoček formou kreditu do zákaznického účtu, což je ke smíchu.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku, abychom situaci prověřili.
    Sférické čočky mohou mít i asférický design, který na korekci myopie či hypermetropie nemá vliv. Asférický design je obecně mnohem přizpůsobivější oku a navíc eliminuje sférické aberace. Obraz je tedy lepší. Proto má asférický design velká část sférických čoček.
    Informace na stránce produktu jsou tedy pravdivé.
    Jestliže Vám při měření navýšily dioptrie a čočky, které jste nosil nejsou v nové dioptrické hodnotě dostupné, měl jste situaci řešit nejprve s očním specialistou. Ten by Vám poskytl diagnostické (zkušební) čočky. Jakmile byste společně našli čočky, které Vám bez výhrad vyhovují, mohl byste opět nakupovat bez obav online.
    V případě, že hledáte čočky sám, berete na sebe veškerá zdravotní i ekonomická rizika, protože nevhodně zvolené čočky není možné vrátit ani reklamovat.
    Je nám líto, že jste nepřijal ani kredit, který jsme Vám v rámci zachování dobrých vztahů nabídli jako částečnou kompenzaci.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bylo napsáno, že přijde další den. Čekala jsem ale týden

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    vedle zboží uvádíme datum odeslání zboží. Protože jste objednávala zboží ve večerních hodinách byl tam pravděpodobně uvedený den odeslání 4.1.
    V našem systému evidujeme předání dat o zásilce dopravci dne 5.1. a v tento den odesíláme i informační mail o odeslání zásilky na výdejní místo. V tento den byla již zásilka předána dopravci. Dopravce však zásilku zpracovával až po víkendu. Na služby dopravců bohužel nemáme vliv.
    Je nám velmi líto, že jste na zásilku čekala neúměrně dlouhou dobu. Jako omluvu za vzniklé nepříjemnosti jsme Vám na zákaznický účet připsali kredit jako kompenzaci.
    Doufáme, že Váš příští nákup bude bezproblémový.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • rychlost
    • minimální slevy

    žádné slevové kupony

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den, Zdeňku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že Vám vyhovuje rychlost vyřízení Vaší objednávky. Mrzí nás však, že nejste spokojen s slevovými akcemi. Každý týden však zasíláme našim zákazníkům newsletter s různými akcemi. Snažíme se prostřídat produkty, které do akcí zahrnujeme, abychom vyšli vstříc všem zákazníkům.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné jednání se zákaznikem.
    • Neumíte komunikovat.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že jste měla špatnou zkušenost s naším e-shopem. Prověřili jsme Vaši objednávku a dle informací jste špatně zadala parametry kontaktních čoček. Bohužel jste však otevřela krabičku kontaktních čoček. Je nám to velmi líto, ale vzhledem k tomu, že se jedná o zdravotnický produkt, nelze v případě otevření obalu uplatnit možnost odstoupení od kupní smlouvy. V Obchodních podmínkách, se kterými jste před dokončením nákupu souhlasila, je uvedena informace, že v případě kontaktních čoček nesmí být porušen žádný obalový materiál, ve kterém jsou čočky uloženy. Krabička musí být v takovém stavu, v jakém ji Kupující přijal. Zákaznický servis však Vaši situaci řeší s reklamačním oddělením. Jakmile dostanou potřebné informace, ozvou se Vám dle e-mailové dohody.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám prozatím hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si kontaktni cocky na dobírku, ale neustale mi prichazel opakovane email, ze mam zaplatit predem. Vzdy jsem si kontaktni cocky odbebrala. Zdravi BP

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že máte potíže s nákupem. Vyhledali jsme si Vaši objednávku v systému a skutečně jste zvolila online platbu kartou, nikoliv platbu na dobírku, jak se domníváte. Veškeré informace byly zaslány v informačním e-mailu, který potvrdil Vaši objednávku. Je nám to líto, ale z naší strany opravdu nedošlo k pochybení.
    V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici na zákaznické lince.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku jsem posílala přes telefon. Po odeslání se ukázalo, že byla objednávka přijata, ale nepřišel žádný potvrzovací e-mail. Po několika dnech jsem volala na zákaznickou linku a bylo mi řečeno, že objednávky přes telefon mají nějaké “mezery” a že se objednávka pravděpodobně neodeslala. Dnes mi přišel e-mail, abych ohodnotila obchod, který jsem před 6ti dny realizovala. Zajímavé, že na ohodnocení můj e-mail využili, ale na to aby mne informovali o objednávce nebyl k dohledání.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    V daný čas evidujeme objednávku pod jiným jménem, než které jste uvedla zákaznickému servisu i zde u recenze. Tato objednávka byla ovšem stornována z důvodu neuhrazení. Kontrolovali jsme e-mailovou komunikaci a z naší strany bylo vše v pořádku. Odeslali jsme e-mail o přijetí objednávky, dvě upozornění, že objednávka není stále uhrazena a nakonec informaci o stornování objednávky z důvodu jejího neuhrazení. Pokud e-maily nemůžete najít v příchozí poště, je možné, že Vám spadly do spamů nebo jste špatně uvedla e-mailovou adresu.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kontaktní čočky mi přišly v dobrém čase, tam problém nebyl, ale s kvalitou čoček jsem nebyla spokojená. Čočky mám už 9let, ale nikdy jsem neměla takový problém. Když jsem si dala jednu čočku (-4,5) do levého oka viděla jsem nezaostřeně a čočka byla dost tvrdá, pak v průběhu jsem už vůbec neviděla. Na pravém oku mám (-4,25) i na tom postupně čočka byla horší a rychle se vysušovala, už během dne jsem si musela vyndat čočky a vzít si brýle. Dále co mě udivilo, že když jsem si dala do pravého oka (kde mám mít 4,25) čočku (4,5) tak jsem viděla lépe. Prostě všechno špatně, už jsem si musela koupit jiné čočky.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že Vám kontaktní čočky nevyhovují. V případě potíží se zakoupeným zbožím je však vždy lepší kontaktovat přímo zákaznický servis, který Vám pomůže s řešením. Z historie objednávek jsme zjistili, že jste si tyto čočky objednávala poprvé. Reakce na změnu čoček je velmi individuální a to, že Vám čočky nevyhovují může mít hodně důvodů - jiné velikostní parametry, optika čoček, materiál... Máte-li čočky odborně aplikované, můžete je samozřejmě reklamovat. My poté čočky s potvrzením o odborné aplikaci zašleme výrobci k posouzení kvality.
    V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jsem dostal stare cocky. ne ide napsat reklamace ne budu objednavat v vas

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že jste s nákupem nespokojený.
    Podle data objednání jsme si dohledali Vaši objednávku a bohužel neevidujeme žádnou komunikaci.
    Jestliže Vám nevyhovuje délka expirace a čočky jste zatím neotevřel, pak stále můžete, a to až do 1. 6. 2022, využít klasické odstoupení od smlouvy a zboží můžete bez udání důvodu poslat zpět.
    Jestliže jste již balení čoček otevřel, vrácení zboží již není z hygienického hlediska možné.
    Pokud chcete situaci řešit, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně hrozná komunikace. Když jsem poprosil o opětovné zaslání zboží, jelikož jsem odcestoval do zahraničí a 1 den minul převzetí zboží, obchod mi odmítl zboží zaslat.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod a že jste nebyl spokojený s komunikací s naším e-shopem. Bohužel, jakmile je nepřevzatá zásilka vrácená na náš sklad, není možné její opětovné expedování. Vrácená zásilka je rozbalena, zboží pečlivě zkontrolováno a vráceno na sklad. Jakmile od Vás obdržíme informaci s číslem bankovního spojení, budou Vám peníze za zboží vráceny na účet. Máte-li stále zájem o objednané zboží, vytvořte si prosím novou objednávku. Pokud nevíte, zda nebudete muset opět vycestovat, zvolte si raději jiný způsob dopravy, kdy zásilku může vyzvednout i třetí osoba.
    Děkujeme za pochopení. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Klamavá nabídka

    Nabízené zboží, konkrétně barevné čočky, zobrazené na stránkách, neodpovídá skutečnosti. Navíc a to hlavně tento nedostatek po zjištění po dodání nelze dle všeobecných podmínek považovat za důvod k reklamaci!

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velice líto, že nejste spokojena s barevnými čočkami. Bohužel opravdu, jak je uvedeno v Obchodních podmínkách, odchylky ilustračních fotografií od produktů, které dostanete, nemohou být důvodem k reklamaci. Děkujeme za pochopení.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vadné balení čoček. čočky se mi trhají po 2 dnech. Místo aby vydrželi 30 dnů. Jiné čočky toto nedělají.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že dodané čočky nejsou v pořádku. Pokud vykazují čočky popsané vady, můžete je samozřejmě reklamovat. V případě reklamace, prosíme, postupujte dle instrukcí uvedených na našich webových stánkách nebo kontaktujte zákaznický servis. Děkujeme Vám za pochopení a za vzniklé potíže se omlouváme.
    Věříme, že společně Vaši situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čočka přišla vyschlá bez roztoku

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den, Zuzano,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že objednávka nebyla v pořádku a čočka byla vyschlá. Prosíme, ozvěte se našemu zákaznickému servisu na tel:+420226292890 nebo na e-mailu [email protected], abychom s Vámi vše vyřešili.
    Předem děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.
    Prozatím přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rozumné ceny.
    • Velké možnosti doručení.
    • Rychlost doručení.
    • Posílají na mail slevy, které jsou falešné a člověk žádnou slevu nedostane.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Jsme rádi, že Vám vyhovují ceny i rychlost doručení. Mrzí nás ovšem Váš pocit, že posíláme falešné slevy. Abychom mohli vše zkontrolovat, našli jsme si Vaši objednávku. Slevy zasílané e-mailem, jak upozorňujeme v textu, jsou počítány z původních cen produktů. Objednával jste si produkt, který je dlouhodobě ve slevě převyšující nabízenou slevu v e-mailové kampani. Byla Vám tedy započítána pouze tato vyšší sleva.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opravdu jsem se velice těšila, bohužel ale zbytečně... čočky nedrží na oku tak jak mají, je to akorát na zkažení očí.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Velice nás mrzí, že Vám čočky nevyhovují. Rádi bychom Vás požádali, abyste se ozvala našemu zákaznickému servisu na emailu [email protected], abychom situaci mohli vyřešit.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V minulosti velká spokojenost. V poslední době převládla nespokojenost. Změna obchodní a marketingové strategie. Zvažuji změnu

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Jsme velmi rádi, že jste byla s nákupy v našem obchodě spokojená. Mrzí nás však, že poslední dobou u Vás převládá nespokojenost. Protože se obchodní prostředí neustále vyvíjí, je nutné se změnám přizpůsobit. Věříme, že se i přes to k nám do e-shopu budete vracet.
    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože, že jsem požádala o zrušení objednávky 10 minut po jejím odeslání, bylo mi následující den sděleno, že objednávku nemohu zrušit, protože už ji odeslali. Tak jsem si zboží koupila, ale příště se raději obrátím na obchod s lepším klientských přístupem.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Náš zákaznický servis funguje ve všední dny mezi 8:00 a 16:00. Jelikož jste zboží objednávala v neděli a krátce na to psala e-mail na zákaznické oddělení, nemohl nikdo ihned reagovat.
    Zákaznické oddělení řešilo Váš požadavek v pondělí. V tu dobu byla Vaše objednávka, bohužel, již zpracována a odeslána. Protože jste měla formu úhrady na dobírku, nemusela jste zboží přebírat. Zásilka by se nám tak vrátila zpět.
    Mrzí nás, že rychlost zpracování Vašeho nákupu vnímáte jako nedostatek.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • již podruhé jsem zaplatil objednávku a následně se ukázalo, že ve vašem "systemu" nedošlo k potvrzení a platba tak neproběhla což jsem ovšem zjistil až za několik dní , kdy nedorazila zásilka a já pátral co se stalo..!!! tj váš platební systém je složitý nebo chybný nebo NEINTUITIVNÍ neboť se mi toto u žádné jiné firmy při platbě kartou přes net NEstalo..!!

    obchod jinak ok
    chybí mi možnost platby prostřednictvím "Benefity.cz"

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste měl problémy při platbě kartou online.
    Situaci jsme prověřili a na naší straně jsme nenalezli žádnou chybu.
    Jestliže se situace opakuje, může jít o nějaký problém v nastavení platební karty.
    Prosím, zkuste kontaktovat svého osobního bankéře a situaci s ním konzultujte.
    Na převod peněz, bohužel, nemáme vliv a nemůžeme průběh platby nijak ovlivnit.
    Každopádně jsme velmi rádi, že jste nás na nestandardní průběh platby upozornil.
    Pokud byste si přál situaci ještě řešit, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nemohu hodnotit, protože zboží zatím nedorazilo. Informovali mě však, že dorazí za 2 až 3 týdny. Měli by nastavit zasílání dotazníku o spokojenosti až poté, co zboží dorazí. Takto je hodnocení zkreslené.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    dotazník hodnocení spokojenosti zákazníků se generuje automaticky a spadá pod funkce Heuréky.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku, abychom znali přesný důvod prodlevy v doručení.
    Máte objednané torické kontaktní čočky Biofinity. Společnost CooperVision má v současné době výpadky v dodávání některých dioptrických kombinací torických čoček. Jde o deficity z důvodu omezování výroby v době koronavirových restrikcí, které se teprve nyní na trhu projevují.
    Mrzí nás, že zaslání dotazníku před doručením Vaší zásilky vnímáte jako nedostatek.
    Na základě Vašeho hodnocení budeme kontaktovat Heuréku, abychom se těmto situací do budoucna vyvarovali.
    Doufáme, že Vám zásilka dorazí v pořádku a budete nakonec s nákupem spokojená.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr čoček
    • Do poslední objednávky nebyl nikdy problém
    • Nedodržení data expedice
    • Příplatek za Prioritní odeslání je k ničemu

    Bohužel již nyní nemohu obchod doporučit. Dříve jsem nikdy problém s dodáním ani kvalitou neměl, s partnerkou objednávme zde min. 8 let, ale poslední objednávka mě velmi zklamala.
    Objednával jsem v pondělí brzy ráno s tím, že čočky budou odeslány ten samý den. I přesto, jsem si pro jisotu připlatil službu Prioritní odeslání (kdy bude má objednávka odeslána dříve než běžné). V úterý jsem stále neobdržel žádnou zprávu o expedici a tak jsem napsal email - bez reakce. Později jsem volal a slečna mi sdělila, že má objednávka se bude brzy expedovat a že původní datum nestihli kvůli velkému objemu. Na můj dotaz, k čemu jsem si zaplatil službu Prioritního odeslání slečna pouze mlčela - jinými slovy, služba nic nemění, jen si zaplatíte peníze navíc pro dobrý pocit. Vzhledem k mému odjezdu na dovolenou, jsem nemohl čekat a objednávku zrušil. Nedokáži říct, zda si ještě na tomto obchodu něco objednám, pokud ale nespěcháte a máte týden až dva čas na dodání, tak asi není problém.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Jsme rádi, že jste byl 8 let s nakupováním v našem obchodě spokojený.
    Je nám však velmi líto, že poslední nákup neproběhl tak, jak měl. Na základě Vaší recenze jsme funkci prioritního odeslání prověřili a služba měla v daný den technický problém. Došlo tak k této nešťastné události, za kterou se Vám velice omlouváme.
    Jako kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti nám dovolte připsat Vám kredit na zákaznický účet.
    Doufáme, že i přes tuto nepříjemnou událost nám zachováte přízeň a budete u nás i nadále nakupovat.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čočky 2x dražší než v jiných obchodech

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že jste s cenami v našem obchodě nespokojená.
    Bohužel musíme do ceny promítat aktuální dění a pružně reagujeme na cenu od výrobce.
    Mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Hezký den.