Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šest dnů od objednávky a stále neni zboží k vyzvednutí

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že svou zásilku stále nemáte u sebe.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku, abychom prověřili její průběh.
    Vaši objednávku jsme v den jejího vytvoření předali dopravci a od té doby je stále cestě.
    Na služby dopravců, bohužel, nemáme vliv, a proto nemůžeme doručení zaurgovat.
    Prosím, zkuste kontaktovat dopravce. Číslo zásilky naleznete ve Vašem zákaznickém účtu.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Netuším, kde je objednávka.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
    Vyhledali jsme si v systému Vaši objednávku a zkontrolovali jsme její průběh.
    Zboží jsme předali dopravci druhý pracovní den od Vaší objednávky. Dle trasování zásilky byla zásilka připravena na výdejním místě až za 7 dnů. Co stálo za prodlevou v doručení zásilky, bohužel, nevíme. Je možné, že výdejní místo bylo uzavřeno.
    Jestliže byste rád chtěl nějakým způsobem zpoždění dále řešit, obraťte se prosím na zákaznický servis Zásilkovny. Na služby dopravců, bohužel, nemáme vliv.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno mi bylo jiné zboží, než jsem objednal. (2 páry čoček místo 3 párů čoček). Objednávku jsem vytvořil před odjezdem na dovolenou. Po návratu jsem žádal o kompenzaci, která byla zamítnuta.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Vyhledali jsme si v systému Vaší objednávku a dle komunikace se zákaznickým oddělní jste na situaci zareagoval příliš pozdě.
    Při expedici Vaší zásilky došlo k záměně a místo kontaktních čoček Soflens 38 (6 čoček) jste dostal kontaktní čočky Optima FW (4 čočky). Čočky jsou totožné a liší se pouze v počtu čoček a v periodě nošení. Za záměnu čoček se Vám velmi omlouváme.
    Nicméně v obchodních podmínkách máme stanovenou lhůtu 30 dnů, po kterou lze řešit případné nesrovnalosti. Vy jste zareagoval až po 36 dnech. Z tohoto důvodu jsme již situaci nemohli řešit.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedoruceno ani po 2 tyzdnoch. Byvam v Prahe a ocavana dodacia lehota bola 2-3 dni. Moje tri telefonaty na info service nepomohli.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den, Gabrielo,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že jste zboží zatím neobdržela, ale Vaši objednávku jsme byli nuceni stornovat.
    Vaši objednávku jsme odesílali v den Vaší objednávky, tedy 10. února 2021 a poté Vaše zásilka zůstala 8 dní na pražském depu a poté nám ji vrátili.
    Chyba vznikla na straně České pošty, která fyzicky zrušila pobočku, ale nedeaktivovala výdejní místo pro obchodníky. Z tohoto důvodu Vám naše operátorka nebyla schopna sdělit, kde je problém, neboť viděla v počítači pobočku jako aktivní.
    Na základě Vaší recenze jsme celou věc začali znovu řešit i s Českou poštou, která nám nakonec uvedla situaci na pravou míru a současně deaktivovala své výdejní místo.
    Jako omluvu a kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti jsme Vám na zákaznický účet připsali kredit.
    Doufáme, že Váš příští nákup proběhne v pořádku a bez jakýchkoli komplikací.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mám už 14 dní objednáno a zaplaceno a nic. Ani brýle, ani žádná zpráva, co je s mojí objednávkou.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí, že jste brýle ještě neobdržela.
    Brýle jste objednávala 11.11.2020 a do prodlevy se, bohužel, promítl nastávající státní svátek 17. listopadu.
    Vaši objednávku jsme prověřili a brýle budeme odesílat pravděpodobně dnes.
    Doufáme, že brýle obdržíte co nejdříve a doručení se nezpozdí ještě zahlceností dopravních společností, které jsou v současné době hojně využívány nejen na doručování vánočních dárků.
    Pokud byste měla nějaké otázky, můžete se obrátit na naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese
    [email protected] nebo na telefonním čísle 226 292 890 v čase Po-Pá: 8:00 – 16:00.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čočky byly prepychnute !! Takže byly suché .

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že jste měl s čočkami takové nepříjemnosti.
    Pokud s čočkami bylo něco v nepořádku, mohl jste kontaktovat náš zákaznický servis, kde by Vám poradili, jak postupovat dál.
    Pokud byla krabička neporušená, ale blistr s kontaktními čočkami vykazoval známky porušení, nebylo v naší moci ani defekt odhalit.
    Pokud byste chtěl situaci dále řešit, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese [email protected] nebo na telefonním čísle 226 292 890 v čase Po-Pá: 8:00 – 16:00.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání
    • Slušné ceny
    • Dvojí ceny zboží

    Tento obchod vám dá různou cenu zboží, podle toho, odkud přijdete. Když jdete rovnou na jejich stránky, pak je cena například 269,- Když ovšem přijdete třeba před odkaz z Heureky, najednou je cena stejného zboží 220,-.
    Toto jednání, ač asi není podvodné, mi nepřijde v pořádku.
    Každopádně pokud chcete ušetřit, pak si KAŽDÝ JEDNOTLIVÝ produkt nejprve najděte na Heurece (nebo Googlu) a jděte do obchodu přes odkaz.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Těší nás Vaše spokojenost s cenami i rychlostí doručení nákupu.
    Zároveň nás mrzí Vaše rozladěnost ohledně cen. Rozdílné ceny se skutečně mohou objevit u uživatelů cenového porovnávače. Zákazníkům můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu, která se liší dle období. Tento fakt máme ukotvený i v obchodních podmínkách.
    Budeme rádi, když přesto budete v našem obchodě dál nakupovat.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dřív jsem odebrala výrobky jen od této firmy.
    • Bohužel firma přestala vystavovat faktury, když chci zaplatit přes benefity. Dřív tato možnost byla. Nedostalo se mi žádného vysvětlení.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že Vám nově nastavený proces platby přes Benefit Plus nevyhovuje.
    Obecně mají platby Benefit Plus delší průběh, protože přenos dat mezi službou Benefit Plus, bankou a prodejcem neprobíhá okamžitě.
    Platbu formou Benefit Plus jsme na základě stížností ostatních uživatelů, na zdlouhavý proces, upravili.
    Vzhledem k tomu, že je proces s tištěnými fakturami časově i systémově náročnější a prodlužuje celý proces nákupu, rozhodli jsme se celý proces upravit a zrychlit.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Musila jsem hledat svou zásilky, najít hotovost... , protože nikdo mě nevolal pak balík odvezli na zásilkovnu. A vždy dříve čočky mi bylo doručeno a platila jsem kartou. ☹️

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    Je nám velmi líto, že jste tentokrát nebyla se službami dopravce spokojená. Váš balíček byl dopravován společností PPL a bohužel zřejmě došlo k poruše platebního terminálu. Na tuto skutečnost by Vás měl dopravce včas upozornit. Je nám velmi líto, že se tak nestalo.
    Jako omluvu, prosím, přijměte kompenzaci ve formě kreditu na Váš zákaznický účet. Kredit můžete využít při dalším nákupu.
    Pokud upřednostňujete platbu kartou, doporučujeme placení objednávky online platební kartou již při objednání a při doručování už nemusíte placení řešit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V emailu mi přišlo potvrzení že ihned po zaplacení odesílají zboží, což mělo být v pondělí. Bohužel ani v úterý objednávka nebyla odeslána i když byla skladem. Vysvětlení bylo že člověk který kontroluje platby má dovolenou. Takže čočky přišli až po odjezdu na dovolenou. Nedoporučuji obchod protože neumí pružně reagovat na stav svých lidí a upozornit dopředu že může dojít ke zdržení.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Je nám velmi líto, že jste měl s objednávkou problémy a za komplikace se omlouváme.
    Vaše recenze je pro nás podnětem pro kontrolu nastavených procesů. Situaci budeme řešit a uděláme vše pro to, aby se žádná podobná situace v budoucnu neopakovala.
    Ještě jednou se omlouváme a budeme rádi, když se k nám v budoucnu vrátíte. Jako omluvu, prosím, přijměte malou kompenzaci ve formě kreditu na Váš zákaznický účet.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesedí mi...nevidím dobře

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám moc líto, že Vám kontaktní čočky nevyhovují.
    Vyhledali jsme si Vaši objednávku, a protože máte kontaktní čočky od značky TopVue, můžete využít službu Garance vrácení peněz (https://www.cocky-kontaktni.cz/informace/garance-vraceni-penez.html), kterou tato značka nabízí.
    Pakliže si nejste jistý, jak postupovat, kontaktujte prosím zákaznické oddělení na e-mail [email protected].
    Jestliže s kontaktními čočkami začínáte, nebo hledáte alternativu za stávající kontaktní čočky, doporučujeme Vám využít služeb očního specialisty, který Vám pomůže najít takové kontaktní čočky, které Vám budou maximálně pohodlné. Následné nákupy na internetu můžete poté provádět bez obav z nevhodné investice.
    Doufáme, že nebude trvat dlouho a naleznete čočky, o kterých nebudete ani vědět.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevim v jakem stavu je objednavka, čekám na dodání vic než týden

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí, že máte s objednávkou v našem obchodě těžkosti.
    Chyba vznikla na naší straně tím, že se mezi dopravci objevila i služba "uloženka", se kterou již dlouhý čas nespolupracujeme.
    Jednalo se o systémovou chybu, kterou náš tým systémových specialistů rychle odstranil.
    Vaše objednávka se do systému zařadila v pátek 29. 5. 2020 ve večerních hodinách a v pondělí 1. 6. 2020 Vám naše zákaznické oddělení zaslalo e-mail, kde Vás o situaci informujeme a současně Vás prosíme o výběr jiného dopravce.
    Dokud nezměníme formu dopravy, nemůžeme Vaši objednávku dokončit a odeslat.
    Prosím, odpovězte na e-mail ze dne 1. 6. 2020, nebo prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonním čísle 226 292 890.
    Ještě jednou se Vám hluboce omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.
    Děkujeme za pochopení.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprišla mi celá objednávka

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Bohužel v našem systému nevidujeme žádný telefonát ani e-mail, kde byste nás upozornil, že zásilka nebyla kompletní.
    Během expedice se chyba skutečně mohla stát.
    Pokud chcete situaci řešit, poprosili bychom Vás, abyste kontaktoval náš zákaznický servis na telefonním čísle 226 292 890.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cocky mi mneli byt dorucene zdarma,nestalo se kurir nikdy nevolal ani u mnenebyl.Prisel jen email kde mam pro ne jit a na to fakt kaslu to nebylo vsmlouve
    • zadna
    • drahsi ceny nez u jinych obchodu a zbozi vam ani nedoruci jak slibujou

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Z našeho obchodu odcházela Vaše zásilka následující pracovní den od objednání.
    Pochybení vzniklo na straně dopravce. Skutečně jste měla zadanou dobírku na adresu, bohužel nevíme, proč dopravce uložil Vaši zásilku do sítě svých výdejních míst tzv. ParcelShop.
    S velkou pravděpodobností tak učinil z důvodu extrémního vytížení během období Vánoc.
    Na služby dopravců, bohužel, nemáme vliv. I přesto prosím přijměte naši omluvu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dobrý den, jsem velice nespokojena s dodáním zásilky. Jelikož zasilkovna mění místo dodání jak chce a otevírací doba míst nesouhlasi ani s tím co za info zasilkovna posila.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
    V systému jsme si nalezli Vaši objednávku a prohlédli jsme i trasu zásilky.
    Zboží jsme předali dopravci následující pracovní den od jeho objednání.
    Máte pravdu, že jste v objednávce zadala jiné výdejní místo, než kam Vám zboží uložila Zásilkovna.
    Bohužel nevíme, z jakého důvodu Vám dopravce změnil místo dodání, neboť na je jeho služby nemáme vliv.
    V každém případě je nám to velmi líto. Přijměte, prosím, naši omluvu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při prvním nákupu jsem byla spokojená. Letos jsem si objednala hned dvoje barevné čočky na halloween a z toho jedny byly jen průhledné...u tak drahých čoček bych takovou chybu nečekala.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den, děkujeme za komentář. Velmi nás mrzí, že jste nebyla s kontaktními čočkami spokojená. Nalezli jsme v systému Vaši objednávku a čočky (ColourVUE Crazy Glow - Electric Blue - nedioptrické ), které byly průhledné, takové opravdu mají být. Jejich efekt se projeví pouze pod UV osvětlením. Možná jste nakoupila pouze na základě fotografie, která se pro Vás stala zavádějící a doprovodný text jste již nečetla. Na základě Vašeho komentáře zvážíme úpravu produktových fotografií. Ještě jednou děkujeme za podnět a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Čočky ve skutečnosti nevypadaly stejně jako na promo fotkách...

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že jste nebyla s efektem čoček spokojená. Fotografie jsou pouze ilustrační, protože všechny barevné čočky jsou vždy ovlivněny přirozenou barvou nositele. Výsledná barva je tedy vždy originál.
    Díky za pochopení a kdybychom pro Vás mohli něco udělat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    jedna čočka přišla poškozená (na cočce byl malinký kousek plastu nebo cocky který mi cely den nepříjemně dráždil oko), toho jsem si bohužel první den nevšimla, poté jsem ji cely další den nosila, nyní mám diky vady zánět spojivek

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Je nám velmi líto, že došlo k tomuto problému. My bohužel nejsme schopni tyto vady pocházející z výroby odhalit. Před expedicí nemůžeme balení čoček otevřít a čočky prohlížet.
    Ve většině příbalových letáků a informačních článků je uvedeno, že pokud pocítíte při nošení nepohodlí, měla byste čočky neprodleně vyjmout. Navíc jste si objednala čočky jednodenní, které není možné nosit více dnů. Čočky si ráno nasadíte a večer vyhodíte.
    Doporučujeme Vám návštěvu očního lékaře, který Vám jistě doporučí vhodné produkty pro rekonvalescenci očí.
    Vadnou čočku nám prosím pošlete k reklamaci.
    Pokud pro Vás budeme moci cokoli udělat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Špatná přepravní společnost. Kdekoliv máte čočky druhý den, já teprve včera, po osmi dnech.

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za komplikace s dopravcem. I když bychom rádi, po předání balíku přepravní společnosti již nejsme schopni kvalitu ani rychlost doručení ovlivnit.
    Na Váš zákaznický účet jsme Vám připsali kredit, který můžete využít při dalším nákupu. Můžete si vybrat jiného dopravce - Českou poštu, GLS, Zásilkovnu nebo doručení na Geis Point.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží označeno skladem nebylo skladem
    Špatná komunikace
    Zboží nebylo ani u dodavatele
    Obchod telefonicky potvrdil objednávku a poté objednávku zrušil
    Zboží není skladem, ale stále je na eshopu "skladem"
    Dlouhé dodací lhůty (zboží přesto nedodáno)

    Reakce obchodu Čočky-kontaktní.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám velice líto, že jste s našimi službami nebyl spokojen. Celá situace byla pravděpodobně zapříčiněna systémovou chybou,kterou jsme předali k řešení IT oddělení.
    Omlouváme se za kompilace a pokud došlo během telefonátu k jakémukoli nedorozumění, je nám to rovněž líto.
    Jako omluvu a malou kompenzaci Vám na zákaznický účet připisujeme kredit, který budete moci použít na příští nákup.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.