Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Navrácení peněz za objednávku

    Objednal jsem a zaplatil za objednávku pro mě s náhradním telefonem. Jenže než to přišlo, kamarád mi věnoval svůj náhradní telefon. Když po 2 dalších dnech přišel telefon do Z-boxu, nevyzvedl jsem ho, aby to poslali zpět. Jsou to 2 měsíce a stále jsem nedostal peníze zpět. Nedoporučiji zde nakupovat, jelikož vám peníze nevrátí zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto neseriózní dodavatel.

    Nedoporučuji tento obchod. Zboží není v čj. Na email nereaguje. Reklamace není možná. Tváří se jako český obchod, je to slovenský.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nechapu, proc se vyplnuje dorucovaci adresa, kdyz to stejne poslete na fakturacni ..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Koupila jsem si chytré hodinky, které nebyly zrovna levné (7.000) a po rozbalení jsem zjistila, že v balení není zástrčka. Ani Samsung, ani prodejce na tuto okolnost neupozorní, takže člověk promrhá další čas na nákup chybějící zástrčky. Já to mám do Alzy kousek, ale co ti z venkova? Musí udělat druhou objednávku a platit podruhé dopravu. A přitom se jedná o součástku za 10 ? korun. Je to trapný. O chybějícím návodu k použití v češtině se ani nebudu zmiňovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekomunikují, vyřizuji reklamaci a přístup není vůbec profesionální. Produkt musíte posílat kamsik na Slovensko, tam vám to taky nezvedají a nekomunikují. Raději si priplaťte stovku a kupte si to na jiném eshopu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedokáže zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před sedmi dny objednáno, přišlo pouze potvrzení objednávky a od té doby žádná odezva.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem stornoval. Důvodem byla absolutní nekomunikace po dobu jednoho týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vadný mobi, nefunkční. Zatím reklamace nevyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • ochranné sklo na telefon není kompatibilní s modelem mého telefonu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáné a zaplacené zboží které měli skladem nakonec nuž neprodával. Na vrácení peněz už čekám po dvou urgencí už jedenáct dní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • je to levný
    • baterie v telefonu se mi vybíjí celkem rychle
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Navýšena cena

    Mobil mi prodejce nabídl za zvýšenou cenu z důvodu, že je velký zájem. Sice mobil mají na skladě, ale už ne za nabízenou cenu na Heurece.

    Reakce obchodu Chytré elektro

    Dobrý den,

    prověřil jsem Vaší objednávku. Daný mobilní telefon byl v akci jen v nižších desítkách kusů a na Vás se již nedostalo - u produktu bylo uvedeno do vyprodání zásob. Následně jsme Vás kontaktovali a i po ukončení cenové akce jsme Vám nabídli stále nejlevnější cenu na Heurece. Na tuto nabídku jste již nepřistoupila a objednávku zrušila.

    S pozdravem Chytré elektro

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo v dobrém stavu
    • Přibalené krycí sklo k mobilu nepasovalo - bylo užší než obrazovka. Což mě dost mrzí, když jsem vybíral tento obchod právě kvůli tomuto přibalenému sklu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena uhrazena - zboží není k mání
    • Špatný softver

    Když něco nabízím ,mám to možnost dodat zákazníkovy,Ane se vymlouvat že není,až když je odeslána platba.Nenickova

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod jsem zvolil kvůli době doručení do 2 dní. Bohužel i po dvou dnech kdy jsem měl mít zásilku doma mi nedošel žádný mail o předání dopravci. Na mail mi nikdo neodpovídal a až po telefonickém hovoru mi bylo řečeno že moje zásilka nebyla odeslána a to bez jakékoliv omluvy. Tudíž jsem svoji zásilku dostal až téměř po týdnu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná

    Nabízejí zboží, které nemají na skladě, začnou ho shánět, až si ho někdo objedná.
    Název obchodu "Chytré elektro" je pěkná blbost, jinak by poznali,že když objednám termostat a spínací relé stejné značky, budu to nejspíš potřebovat obojí a neposlali by mi jenom termostat, který mi je stejně k ničemu, dokud mi nepošlou relé.

    Reakce obchodu Chytré elektro

    Dobrý den,

    ve Vaší objednávce bylo několik položek, z nichž jedna byla ve výprodeji a nebyl dostatečný počet kusů. Navíc se jednalo o produkt (termostat), který se již nevyrábí a byl to doprodej. Za stejnou cenu jsme Vám nabídli a dodali nový model termostatu, který je o několik set Kč dražší! Prvně jsme Vám tedy dodali všechny položky, které byly skladem a nový termostat se značnou slevou následně po naskladnění. Takto zápornou recenzi si tak v tomto případě nezasloužíme.

    S pozdravem Chytré elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdyz neco nemam, tak to take nemam inzerovat...

    Reakce obchodu Chytré elektro

    Dobrý den,

    inzerujeme i spousty položek, které nejsou skladem a je to u nich vždy uvedeno (uvedena dostupnost, případně odpoví přesně obchodník kdy bude produkt naskladněn). Je potřeba se tedy dívat na dostupnost produktu, pak se člověk nediví, pokud něco nedostane hned druhý pracovní den. Pokud si nejste jistý, je lepší si zavolat a dostupnost vždy na skladě prověříme.

    S pozdravem Chytré elektro s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím, zboží nedodáno
    • Dne 26.02.2020 v 21:47 jsem prostřednictvím portálu Heureka objednal u obchodníka Chytré elektro s.r.o. mobilní telefon, který v té době byl jak na Heureka tak přímou na webu obchodníka označen jako skladem a dle obchodních podmínek měl být "ihned" odeslán - provedl jsem okamžitou platbu. Následující den mi obchod oznámil, že tel. je vyprodaný a že bude v jiné barvě naskladněn následující týden. Souhlasil jsem s jinou barvou. Ve slibovaném týdnu se nedělo nic, oslovil jsem tedy obchodníka, avšak žádné odpovědi se nedočkal. Již 3 dny čekám na odpověď tedy do 8.3. nic. Mezitím jsem detailně nastudoval i obchodní podmínky společnosti Heureka, kde mě překvapil bod 7.3.2 , kde "Garanci" u nich mohu uplatnit pouze v případě ( ostatní podmínky splním ), že já podám trestní oznámení na obchodníka! To, že Heureka nemá správnou informaci o dodání resp. nedodání zboží svědčí zaslání tohoto dotazníku na spokojenost s obchodem a dodaným zboží, které jsem zaplatil, ale nemám. Obchodník porušil obchodní podmínky společnosti Heureka a to uváděním zboží"skladem" na jejich portálu v době, kdy nebyl schopen jej dodat. Předpokládal bych , že společnost Heureka toto porušení bude řešit, neb to vrhá špatné světlo na jejich portál. Obchodník zřejmě zneužívá portál Heureka pouze ke své reklamě. V dřívější době jsem prostřednictvím portálu Heuréka provedl řadu nákupů v různých obchodech a to vždy absolutně bez problémů.

    Reakce obchodu Chytré elektro

    Dobrý den,

    daná barevná varianta mobilního telefonu pravděpodobně svítila v době objednání skladem, telefon byl však v době objednání vyprodán. Zpoždění mezi námi a Heureka.cz může být až dvě hodiny a velmi vyjímečně tento nesoulad stavu skladu u poptávaného, nebo nedostatkového sortimentu může nastat. Náš obchodník to však zjistil, obratem s Vámi komunikoval o možnostech doskladnění,případně alternativách (jiné barvy, nebo velikost paměti) daného telefonu. Bohužel Vámi objednaný model je aktuálně kvůli COVID-19 vyprodán a proto Vám dle dohody vracíme celou zaplacenou částku zpět. Osobně bych z toho nedělal takovou tragédii, natož v případě, kdy jste byl o situaci informován. Stát se to bohužel může, za což se omlouváme. Zbytek recenze je z Vaší strany přehnaný a neúměrný situaci - nechť posoudí ostatní.

    S pozdravem Chytré elektro

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dostal jsem špatně tvrzené sklo které jsou pro můj telefon příliš velké (((!!!

    Reakce obchodu Chytré elektro

    Dobrý den,

    pošlete mi prosím fotku daného skla, chybu určitě napravíme a zašleme sklo správné.

    S pozdravem Chytré elektro s.r.o.