Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nevím

    Chtěl jsem si objednat After shave Calvin Klein Euphoria Men Intensive a došĺa mi EdT - objednával jsem něco jiného a nebyl jsem upozorněn, že after shave nemají naopak místo toho mi podstčili objednávku na EdT, což mě nenapadlo zkontrolovat. Objednávku jsem tedy potvrdil, a při dodání zboží jsem zjistil že na něco jiného. Závěr ať si udělá každý sám.

    Reakce obchodu CHARISMA shop

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace, avšak chyba nevznikla na naši straně, ale pravděpodobně chybou špatného zařazení ve vyhledávačí zboží, nebo nepozorností, což my nejsme schopni ovlivnit. Do našeho systému byla objednávka přijata jako EDT, a tak jsme ihned expedovali k Vám. Zboží můžete samozřejmě vrátit, či se můžeme dohodnout na výměně k Vaši spokojensti. Charisma-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zadne
    • Mizerny system odesilani zasilek

    Nejhorší obchod, ve kterém jsem nakupoval. Datum odeslani zasilky stale prodluzovali. Ke vsemu byly na fakture chybne udaje. Rozhodne nemohu doporucit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na zboží, které uvádíte "skladem", čekám již více jak týden!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedostatečná informovanost zákazníka o stavu objednávky

    Zboží jsem po objednání okamžitě zaplatila, přesto ani po třech týdnech nedorazilo. Nikdo mě o ničem neinformoval, po objednání mi došel jediný mail. Naštěstí mi po následné komunikaci byly peníze s omluvou vráceny zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dosud mi nic nedošlo ani odpověď zda je toto zboží na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nesplnění dodací lhůty !!!

    Zkoušel jsem nakoupit dle recenzí, ceny a nabídky zboží, ale k mému překvapní zboží nedorazilo ani po 10 dnech od objednání, což si myslím, že v dnešní době si žádný internetový obchod dovolit nemůže. Nepřišla mi ani jediná zpráva o zpoždění či nějakém jiném vysvětlení.
    Vzhledem k těmto zkušenostem, bych tento obchod raději dál nedoporučoval.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nízká cena
    • nepřehledný výběr - poměrně složité hledání

    bál jsem se ale povedlo se :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nevím, jestli váš obchod doporučit známým, na objednávce a faktuře byl rozdíl Kč 30,--,nevím proč, když doprava měla být 80 a ne 110 Kč, tak, jak byla objednávka. Jinak nemám výhrady.

    Toto byl můj první nákup, nevím, jestli ještě nějaký uskutečním. Zatím nevím.

    Reakce obchodu CHARISMA shop

    Vážená zákaznice, u objednávky jste zvolila platbu převodem, kde účtujeme 80 Kč, jelikož platba nebyla uhrazena, dohodli jsme se na zaslání na dobírku, kde účtována částka je 110 Kč.
    Charisma-shop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nízká cen
    • nedostupnost zboží, ikdyž u zboží uvádí, že je skladem a dodání uvádí do tří dnů. Až když jsem se po třech dnech začala zajímat co se děje, bylo mi sděleno, že zboží vlastně není.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Opravdu rychlé dodání, informování o cestě zásilky, vzorečky jako dárek
    • Je až v Ostravě

    Doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zatím nevím objednala jsem u vás poprvé a zatím nemám ani zboží a ani informaci o mé objednávce tak zatím nemohu hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • napsala jsem jaký chci produkt a vyhladolo mi to váš obchod

    byla jsem spokojena,rychlé,stručné,přehledné.A tak to má být.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po dvou týdnech od objednání zboží, které je skladem, je objednávka stále ve stavu "nevyřízená".
    • Kontaktní telefon prodejce nezvedá.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přehledně nabízené zboží v dosti široké škále
    • Nabízí zboží, které není!!!

    V řípadě, že se nebude stávat, že se nabízí zboží, které však nemají, pak jsem spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levně
    • zboží mi nedorazilo, na uvedený kontakt jsem se nemohla dovolat, číslo nedstupné

    nedoporučuju

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • sortiment který jinde není
    • výhodnější cena
    • špatná komunikace
    • dlouhá dodací doba

    jestli zrovna nutne nepotrebujete zbozi, tak se to vyplati

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací doba při nákupu přes internet, jinak nevím, v kamenném obchodě jsem nebyla...
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevim
    • potvrdi objednavku ale ani po 10 dnech neinformuje zda zbozi je nebo neni k dispozici
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - nevím, výhody jsem nenašla
    • - vychytat lepší komunikaci
    • - nabízet zboži ve správné lhůtě

    - když jsem klikla na zboží, objevilo se mi dodání do 14ti dnů, OK souhlasila jsem, jaké bylo ovšem mé překvapení, když se mi na emailu objevilo, že zboží je na cestě ke mě okamžitě a že na poště čeká pouze sedm dní
    - byla jsem pracovně mimo a musela jsem složitě vymýšlet, komu pošta můj balíček dá - a kdo zná českou poštu, ví o čem je řeč

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nepřiměřeně dlouhé dodací lhůty!

    Pokod vás baví čekat na zboží, máte zde opravdu velkou šanci k úplné spokojenosti!