Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (66)
  • spolehlivost (22)
  • kvalita zboží (19)
  • ochota (15)
  • přehledný web (11)
  • rychlost doručení (4)
  • možnosti dopravy (3)
  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhodobě velmi dobré zkušenosti. Přehlednost, spolehlivost, rychlost ...

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod nedoporučuji!!
    Na některé uvedené kontakty se v pracovní době nešlo dovolat!
    Od doby zaplacení trvalo 4 dny, než bylo zboží připraveno k vyzvednutí!!
    Zboží mi bylo vyzvednuto pověřenou osobou na pobočce v Praze . Tuto skutečnost jsem řádně vepsal do objednávky (jméno, datum narození), tak jak mi bylo doporučeno.Při odběru zboží pověřenou osobou jí bylo sděleno, že sboží nelze vydat,protože nemají "zvlášní mail", ve kterém bude osoba uvedena!!!
    Shrnutí: pro mne ČM už ne!!!

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplatila jsem, obdržela jsem potvrzení o platbě a po 8 dnech o platby mě stále nikdo nevyzval k odběru zboží.

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vždy kvalitní zboží, vždy perfektně zabaleno, kompletí a bez vady.
    • Při každé mé objednávce (vždy zboží skladem) velice dlouhá doba než vyexpedují zboží. Oproti konkureční e-shopům naprostá tragédie. Nabídka e-shopu taky pokulhává, málo věcí skladem, dlouhé čekací doby. Konkurence funguje mnohem efektivněji a často má i širší nabídku zboží.

    Pokud chcete kvalitní zboží na úkor delší dodací doby, je pro Vás Česká mincovna správná volba.
    (pouze můj subjektivní názor)

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    objednávka do 14 dnů nedorazila, ani mne obchod nedal vědět, zda ji vypravil

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážená zákaznice,
    Vaše objednávka se stále zpracovává. Až do 10.1. byla pozastavena fakturace díky probíhajícím inventurám. A Vámi objednané zboží je dodáváno zahraničním dodavatelem, není standardně skladem. Čekáme dodávku dnes v odpoledních hodinách. Skluz v termínu dodání vznikl na straně dodavatele. Jakmile se zboží naskladní, objednávku vyfakturujeme a předáme na expedici k odeslání. V den odeslání dostanete e-mail s podacím číslem zásilky pro její případné sledování či možnou změnu doručení.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod bych ráda doporučila, ale zatím jsem zaplacené zboží nedostala.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážená zákaznice,
    mrzí nás Vaše hodnocení vyjádřené na Heurece. Vaše objednávka obsahuje zboží, které stále nemáme na centrále naskladněno. V průběhu tohoto týdne by mělo dorazit z výroby a jakmile se tak stane, ihned budeme Vaši objednávku fakturovat a předáme ji na expedici k odeslání. V den expedice zásilky Vám přijde e-mail s podacím číslem České pošty pro možné sledování cenného psaní.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem uhradil před 10 dny, ale zatím mi nepřišlo potvrzení přijaté platby a na Call centrum pro ověření se nelze dovolat.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    e-mail s přijetím platby Vám odešel v pátek 11.1.19 v 7:57hod.
    Za Call centrum se omlouváme, nemáme standardní telefonistky, které zodpovídají pouze dotazy a věnují se naplno zákazníkům. Toto bychom chtěli do budoucna změnit.
    Nyní je nastavená ústředna s mluveným slovem, která pouze rozděluje hovoru podle žádosti zákazníka. Děláme co je v našich silách, ale pokud jsou všechny linky obsazeny, zákazník se to nedoví, neslyší obsazovací tón.
    Vámi objednané zboží bude teprve dodané z výroby v průběhu tohoto týdne, ihned poté budeme Vaši objednávku fakturovat a předáme k odeslání na expedici. O odeslání zásilky budete informován e-mail s podacím číslem cenného psaní.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi objednano a zaplaceno pred 2 tydny. E-shop tvrdil, ze je vse skladem. Zbozi jsem sei mel vyzvednout na prodejne. Nutno priznat, ze objednavku jsem zadal pred vanocnimi svatky. Nicmene, potvrzeni o prijeti platby jsem obdrzel hned ten samy den, nicmene mince stale nemam. Na emailovou komunikaci obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený pane Martine,
    je nám velmi líto, že jsme Vaši objednávku nestihli zpracovat před vánočními svátky. Objednávka byla zapsána 19.12.18 v 21:12. A v pátek 20.12. se již nefakturovalo a ani neexpedovalo na výdejní místa. Poslední expedice byla ve středu 19.12. Není možné, že jste při zadávání objednávky viděl dostupnost skladem, již od pondělí 17.12. jsme měli i u tohoto zboží dostupnost LEDEN 2019.
    Na e-mailovou komunikaci reagujeme, nenašli jsme však od Vás žádný dotaz, na který bychom Vám odpověděli. Tento týden u nás na centrále i na prodejnách probíhaly inventury. Příští týden již budeme objednávky zpracovávat, můžete očekávat vyzývací e-mail k vyzvednutí zboží na prodejně. Tu zavážíme v úterý a v pátek.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    • Žádná informace o doručení objednaného zboží.

    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka byla zadána 20.12.18 v 9:04, ihned Vám byl zaslán e-mail s potvrzením objednávky. Dostupnost u Vámi objednaného
    zboží byla leden 2019. Vaše objednávka se zpracovává, přes vánoční svátky jsme měli zavřeno, o čemž jste byl informován při zadávání objednávky na našich webových stránkách. V tomto a příštím týdnu probíhají inventury. Vaše objednávka bude expedována v týdnu od 14. ledna.
    Vámi vybrané výdejní místo zavážíme vždy v úterý a ve čtvrtek. Vyčkejte na vyzývací e-mail k vyzvednutí zboží.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • točí mé peníze, za které jsem zatím nic nedostal

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí Vaše stanovisko a vyjádření. O to více, že se jedná o Vaši první objednávku. Tu jste zadal 31.10., platba byla připsána na účet v den splatnosti 7.11. U produktu, který jste objednal byl uveden termín dodání do 14 dnů. Včera byla objednávka vyřízena a předána ke zpracování na expedici. Dnes zásilka bude odeslána, přijde Vám e-mail s podacím číslem cenného psaní. Zítra již můžete očekávat doručení Českou poštou. Nejsme si vědomi pochybení z naší strany a doufáme, že své rozladění a hodnocení našeho e-shopu přehodnotíte.

    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    Musím říci, že jsem docela zklamaná. Učinila jsem rezervaci v době před emisí, pak jsem ji po vyzvání převedla na objednávku a hned zaplatila kartou. Nějakou dobu se nic nedělo a pak mi přišel mail, že mou rezervaci ruší, protože nebyla převedena v objednávku. Odpověděla jsem, že objednávka je (i potvrzená mailem) a zaplacená, ale mince nedorazily. Do dnes je nemám, ale už by snad měly být na cestě. Uvidíme, zda opravdu dorazí... Zatím čekám s dalším nákupem, přestože bych ráda zakoupila další... ale nějak nemám důvěru...:-(

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážená paní Lucie,
    mrzí nás Vaše hodnocení na Heurece, ale nedorozumění došlo z Vaší strany. Učinila jste rezervace dvě na stejné zboží i kusy. První jste udělala 21.10. ve 13:31, druhou 25.10. v 8:16. Překlopila jste do objednávky pouze první rezervaci, druhou systém vystornoval. Rozhodně z naší strany nikdy nerušíme zákazníkům rezervace svévolně. U Vámi objednaného zboží došlo k pozdějšímu naskladnění z výroby z důvodu přeplněné výrobní kapacity a mohlo se fakturovat až koncem minulého týdne. Vaše faktura byla vystavena 7.11., nicméně k expedování došlo až v pátek 9.11. Dnes již můžete očekávat doručení cenného psaní.
    Doufáme, že Vaši důvěru jsme opět získali a pokud máte jakékoliv další dotazy či nesrovnalosti, neváhejte nás kontaktovat.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Z obchodu se zatím nikdo neozval

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážená paní Petro,
    dnes jsme Vám vzniklou situaci vysvětlili telefonicky. Potvrdili jsme Vám přijetí objednávky e-mailem, ta se stále zpracovává. U Vámi objednaného produktu jsme měli v den objednání uvedený termín dodání do 21 dnů. Vaše objednávka vznikla 26.10., je tedy ještě dostatek času na její zpracování. Věříme, že nakonec budete s naším e-shopem spokojená a přehodnotí svou recenzi na Heurece.

    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    • K vyzvednuti na pobocce
    • Hezky darek dle meho nazoru
    • Zadna komunikace o stavu objednavky
    • Zelena linka ktera je v objednavce- nikdo nezveda v pracovnich hodinach i po trech pokusech
    • Celkove jsem nemel informace o tom, kdy bude doruceno a co si vzit s sebou pro vyzvednuti (OP? Kod obj?)

    Musel jsem objednavku upominat. Zelena linka nefunkcni. Nikdo nezvedal. Volal jsem nekolikrat. Pak na pobocku kde mi pan sdelil ze tu objednavka je a ze kvuli dvacetikorunam na CSR nestihali. Uz nakupuji podruhe inv.cihlu. Meli by si rozmyslet co je pro ne hlavnejsi. I kdyz mam k vyroci CSR uctu, nelibi se mi ze inv.cihlicku kterou jsem mel k vyroci narozeni ditete mi proste nedorucili vcas a nedali info o stavu objednavky. Cekal jsem ze tyden staci. Dale po prodeji slecna u pultu neumi ani rict nashledanou. Mela tam znameho, ktery tam stal a cekal az zavrou??? Copak prodavaji rohliky?

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednal, zaplatil, ale zatím nedostal.
    Rozumim, že muzou byt problémy s dodáním, ted kdy je výročí 100 let
    republiky, ale proc mě posíláte dotazník ohledně spokojenosti.

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále ještě dodává. Je to zdlouhavé. Trvá jim to
  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehlednost, rychlost, sortiment
    • žádné

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    velmi nás těší Vaše 100% spokojenost v hodnocení a rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za doporučení dalším zákazníkům.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi posláno něco jiného než co jsem si objednal. Objednal jsem si sadu oběžných mincí 2017 proof se semišovým obalem a přišlo mi pro rok 2018 proof které už mam akorát ne proof

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí, že došlo k chybě při vyskladňování, k záměně roku. Pokud k tomuto dojde, neprodleně máte zboží zaslat zpět a nejlépe nás o tom informovat e-mailem či telefonicky. To jste neučinil. Samozřejmě máte možnost k nápravě a výměně za zboží, které opravdu figuruje ve Vaší objednávce. Poštovné Vám samozřejmě uhradíme.
    Děkujeme za pochopení
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    100 %

    DŮVOD PRO NEDOPORUČIJI JE TEN ABYCH MĚL JISTOTU ŽE ZBYDE NA MĚ.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    velmi nás těší Vaše 100% spokojenost v hodnocení a rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za NEdoporučení dalším zákazníkům.
    Tým České mincovny

  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná výhoda oproti jinám
    • Neschopnost sloučit 2 objednávky do jedné dodávky. Objednal jsem 3 mince Jules Verne a čtvrtou jsem měl v razervaci. Následující den po objednávce jsem byl vyzvan k odběru 4. rezervované mince. Okamžitě jsem volal zákaznický servis aby 4. mince byla přidána k ostatním, abych zbytečně neplatil 2x poštovné. Pani mě ujistila, že se to pokusí zařídit a pokud by to už nešlo, že mi tu 4. zašle zdarma. Nestalo se tak, zaplatil jem 2x plné poštovné. ČM už nevěřím a napříště budu kupovat u jiných prodejců.
  • nakoupil v obchodě Česká mincovna před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    • arogantní chování personálu