Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Obchod se dožaduje zhodnocení nákupu, ještě před tím, než jsem něco obdržel. Zásilka je placená, ale zatím nedorazila a mám již hodnotit spokojenost s nákupem? Nehoráznost!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Ani po 14 dnech mi nebyl zaslán přeplatek za nákup zlata vyplývající ze snížení cen drahých kovů
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
děkujeme za komentář.
Vaši objednávku jste vytvořil dne 6.11., fix proběhl následující den tedy 7.11.
Přeplatek jsme Vám odeslali na účet dne 14.11. tedy do 5ti pracovních dnů.
Hezký den
tým České mincovny, a.s. -
Nedoporučuje obchod
- Profesionální prodej, zde nemám výtku
- Mincovna opět dělá problémy s výkupem vlastních produktů
Investice do zlata a stříbra u české mincovny je jako loterie. Prodají vám vše , výkup je problém.
-
Nedoporučuje obchod
- Vlastní hloupostí a liknavostí mojí banky jsem si objednal dva zlaté dukáty se stejným věnováním, ale potíž je v tom, že za dukát jsem zaplatil bezmála 11tisíc, který má podle mincovny hodnotu 6 tisíc, což mi sdělili na dotaz, jestli bych mohl jeden dukát vrátit.
Reakce obchodu Česká mincovna
Dobrý den, pane Hřebavecký,
u produktů personifikace dne našich VOP nelze odstoupit od smlouvy, jelikož je vyrobeny přímo pro zákazníka s osobním věnování.
Snažili jsme se Vám vyjít vstříc, a nabídli Vám možný odkup a to za cenu zlata, jelikož by dukátek byl roztaven. Není možné ho opětovně použít.
Nezapomínejte, že prodejní cena nezahrnuje pouze cenu zlata, ale i výrobu, návrh produktu a pod.
Hezký den,
tým České mincovny, a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nebylo dodáno.
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
omlouváme se za pětidenní zpoždění dodávky. Bohužel došlo ke zpoždění ze strany dodavatele.
Zboží bude zítra expedováno na Vámi vybranou prodejnu.
Hezký den,
tým České mincovny, a.s. -
Nedoporučuje obchod
- velmi drahé, neodpovídající cenám (např zlato výrazně dražší,než stejná hmotnost u slitků)
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
děkujeme za hodnocení nákupu u nás. Mince či medaile jsou samozřejmě dražší než slitky či cihličky. Vyšší cena je dána uměleckým zpracováním, emisním nákladem, náklady vynaloženými na zhotovení razidel, sádrových modelů, edičních obalových materiálů a podobně. Tyto faktory u slitků či cihel zcela chybí, proto jsou pořizovací ceny těchto produktů příznivější.
Děkujeme za pochopení a hezký den,
tým České mincovny -
Nedoporučuje obchod
- Vysoké ceny
- Rušení rezervací
Fakt super že si uděláte rezervaci rok dopředu a pak vám ji zruší, protože zboží ve velkém objemu prodají překupníkům...
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
situaci ohledně dodávek mincí z ČNB jsme již několikrát směrem k našim klientům vysvětlovali, včetně vydání oficiálního prohlášení. Pokud tyto mince sbíráte, pak jste jistě srozuměn s faktem, že na přerozdělování mincí mezi smluvní partnery ČNB (tj. téměř 200 subjektů) nemá Česká mincovna vliv. Nemáme žádné přednostní právo na odběr mincí. Není nám dodáván dostatečný počet mincí ani pro naše stálé klienty, natož abychom prodávali překupníkům. Překupníci jsou schopni skupovat mince od X subjektů, jež jsou, stejně jako my, rovnocennými smluvními partnery ČNB.
Proti těmto teoriím o překupnících se tedy důrazně ohrazujeme.
Děkujeme za pochopení a hezký den,
tým České mincovny -
Nedoporučuje obchod
- Hrozné
-
Nedoporučuje obchod
Přesto, že mám mince rezervované dle emisního plánu již několik let dopředu, v 90 procentech mi přijde, několik dní před vydáním emise, zrušení objednávky. Pokud je potřebuji do sběratelské série, musím kupovat od překupníků na internetu. Mojí jednu sadu mincí, či minci zruší a překupníkům dodají kolik kusů potřebují.
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený pane Jirko,
ohledně situace s mincemi ČNB jsme všechny naše klienty informovali již před dvěma lety. Od té doby nedošlo k žádným změnám - nedostáváme od emitenta, kterým je u těchto mincí ČNB, dostatečné množství kusů k vykrytí rezervací. Rezervace jsou do momentu převedení na objednávku oboustranně nezávazné.
Nicméně hodnocení, které nám zasíláte, se má týkat sad oběžných mincí, které jsme Vám dodali v takovém počtu, v jakém jste si je rezervoval. Netušíme tedy, z jakého důvodu uvádíte nepravdivou informaci o překupnících - sami nyní naše sady nabízíme na portálu Aukro, abychom předešli nabídkám spekulantů za přemrštěné ceny.
Hezký den,
tým České mincovny -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Pouze minulá objednávka mě mile překvapila rychlostní doručení. Jinak se jedná o bezkonkurenčně nejpomalejší tuzemský e-shop. Obvykle mi mnohem rychleji dojdou zásilky z Polska, často i z Číny. Absolutně nelze věřit informacím, že je nějaké zboží skladem ani informaci o datu doručení. U poslední zásilky (na prodejně má být zboží údajně dostupné) zatím stále marně čekám na info, že mohu vyzvednout. Pokud stejný produkt lze koupit jinde, pak rozhodně nemá smysl ztrácet čas s ČM.
Reakce obchodu Česká mincovna
Dobrý den, pane Luboši,
omlouváme se komplikace. Bohužel se jednalo o technickou chybu.
Vaše objednávka je pro Vás již od 31.3. připravena k vyzvednutí.
Hezký den,
tým České mincovny, a.s. -
Nedoporučuje obchod
Po objednání letošní sady mincí, tedy doprava až k převzetí bez problému.
Bohužel jsem nesmírně rozezlen způsobem oznamování katalogu a možností objednávky. Sedím u počítače, přijde mi váš nabídkový katalog a než stačím dolistovat k mé požadované položce a odkliknout objednávám, objeví se "vyprodáno". To se opakuje již třetí rok. To si děláte ze zákazníků srandičky? Mám všechny sady oběžných mincí za posledních 20 let, v posledních třech letech pouze jenom ty dětičky. Ing. Zdeněk ČížekReakce obchodu Česká mincovna
Dobrý den, pane Čížku,
vnímáme, stejně jako Vy, enormní zájem o sady oběžných mincí v posledních letech. Systém on-line rezervací funguje pro všechny zákazníky stejně - každý zákazník má možnost s předstihem zjistit datum zveřejnění nového emisního plánu. Konkrétní čas není záměrně uváděn z důvodu, abychom předešli přetížení serveru a s tím spojeným možným komplikacím. Každý zákazník má zároveň limitováno maximální možné množství pro osobní rezervaci počtem 2 ks / 1 druh sad.
V případě, že se Vám nepodaří zarezervovat on-line (ano, opravdu se jedná o úsek několika málo minut, který stačí k tomu, aby bylo ze strany zákazníků zcela vyrezervováno), se vždy můžete obrátit na naše prodejny nebo na náš centrální zákaznický servis, ať už e-mailem, nebo telefonicky. Při včasné reakci lze tento neúspěch zažehnat s pomocí našich vstřícných kolegů.
Hezký den,
tým České mincovny -
Nedoporučuje obchod
- To co si objednáte to dostanete
- Jsem dlouholetý odběratel této mincovny a v letošním roce budu muset kupovat některé sady od překupníků za trojnásobné ceny. V loni mincovna své dlouholeté zákazníky odkázala na eshop na kterém 2min po zveřejnění nebylo možné rezervovat vybrané mince protože už nebyly. Jak prodaly 5000 náklady sad za 2 min. Žádné vysvětlení ani rada jak si zajistit mince ,které vycházejí v příštím roce. Mince se prodají stejně tak co je nám po zákazníkovi.
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Se zvýšenou poptávkou po sadách oběžných mincí v posledních letech jsme samozřejmě obeznámeni. V případě, že se Vám nepodaří zarezervovat včas, nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky - vždy Vám rádi vyjdeme vstříc a najdeme společné řešení. Pokud z Vaší strany není podnět, není v našich silách tušit, že pro Vás něco neproběhlo uspokojivě.
Děkujeme a hezký den,
tým České mincovny -
Nedoporučuje obchod
- V tomto obchodě nakoupí pouze ten, komu nevadí poslat prodejci peníze a následně čekat týdny, jestli obdrží zakoupené zboží, popř. výzvu k odběru. To se zcela nepochopitelně týká i zboží skladem. Komunikace s obchodníkem mizerná.
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený pane Luboši,
omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Obratem jsme kontaktovali konkrétní prodejnu, která Vaši objednávku zpracovává a vyžádali promptní řešení problému. Kolegové se Vám ozvou ještě dnes.
Děkujeme za pochopení a hezký den,
tým České mincovny -
Nedoporučuje obchod
Nevýhodou obchodu je to, že na prodej některých produktů má monopol. Jinde je tedy koupit nelze, popř. jedině s obchodní přirážkou. Takže nezbývá, než nakoupit zde, pak se obrnit trpělivostí a čekat. Ve vyřizování objednávek se jedná o nejpomalejší e-shop vůbec. V pomalosti dodání ho překonávají snad jen některé čínské obchody.
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený pane Luboši,
děkujeme za Vaše hodnocení nákupu.
Co se týče našeho sortimentu, většina našich produktů je dostupných i jinde, i my máme své smluvní partnery, kteří jej přeprodávají.
Vaše recenze se vztahuje k objednávce, kterou jste vytvořil dne 13.12., ke dni 15.12. jsme zaevidovali Vaši platbu a 18.12. jsme balíček předávali přepravci, který Vás 19.12. kontaktoval ohledně jeho doručení. Vzhledem k tomu, že se ve chvíli objednávky nejednalo o skladové zboží, ale o zboží s termínem dodání "do 21 dnů", došlo k uspokojení objednávky relativně brzy.
Děkujeme za pochopení a hezký den,
tým České mincovny -
Nedoporučuje obchod
- Nic
- Velmi dlouhá čekací doba
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Při potvrzení Vaší objednávky e-mailem, jste byl informován o předpokládaném termínu dodání, který byl 8.1.-10.1. z důvodu celozávodních inventur. Tento termín byl zcela dodržen, jelikož
Vaše zásilka byla předána Zásilkovně dne 9.1.
Hezký den,
tým České mincovny, a.s. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná není
- Stříbrné mince červenají jen u ČM i když to není na závadu ale nevypadá to dobře
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Stříbro přirozeně oxiduje a i přes důkladné kapslování nelze tomuto chemickému procesu zcela předejít. Oxidace se nicméně projevuje povětšinou černými skvrnami. V případě, že máte pochybnosti ohledně zboží, které máte doma, nás můžete kontaktovat.
Děkujeme a hezký den,
tým České mincovny -
Nedoporučuje obchod
Prozatím mi zboží nedorazilo,i když je uhrazeno
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení.
V notifikačním e-mailu jste byl informován o předpokládaném termínu expedice 13.-15.11. v případě, že platbu provedete v den objednávky tj. 9.11. Platbu jste provedl dne 13.11.
Zboží bylo předáno dopravci dne 16.11.
Hezký den,
tým České mincovny, a.s. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná zpráva, nevím.
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
tým České mincovny, a.s. -
Nedoporučuje obchod
- Teprve po učinění objednávky a zaplacení zboží jsem se dozvěděl, že zboží nebude dodáno řádově ve dnech, ale za měsíc. Ani tento termín, tedy více jak za měsíc, jsem nic neobdržel. Takže momentálně jsem dlouhodobý mnoho tisícový sponzor České mincovny. Obávám se, že pokud objednávku zruším, peníze mi ČM zase bude vracet měsíce.
- Nikdo z obchodu nijak nekomunikuje, přestože je již po předpokládaném termínu dodání.
Již nikdy od ČM nechci nic kupovat.
Reakce obchodu Česká mincovna
Vážený pane Jane,
děkujeme za Vaši recenzi.
Objednal jste si medaili, která je technologicky velice náročná na výrobu = vysoký reliéf upravený patinou a smaltem. Tyto produkty se vyrábí pomalu a z výroby nám na sklad putují maximálně po desítkách kusech týdně, s ohledem na požadovanou kvalitu, za kterou klientovi ručíme, nelze výrobu urychlit. Na tuto unikátní medaili, jelikož již není dostupná na e-shopu ani v kamenných prodejnách, evidujeme stále velký počet náhradníků, kteří jsou ochotni si na dodání počkat.
Orientační datum dodání Vám bylo sděleno e-mailem od 20.-23.10. Dnes je 24.10. a systém Vám bude v následujících hodinách odesílat automatickou zprávu o zpoždění expedice s omluvným dovětkem. V případě, že máte pochybnosti ohledně vyřízení objednávky, stačí zavolat na naši telefonickou linku, která je k dispozici od 9 do 16 hod., kam se vždy dovoláte.
V případě, že o tuto medaili již nadále nemáte zájem, můžete nás o tom informovat i e-mailem - peníze vracíme do 2 pracovních dnů bez výjimky.
Příjemný den,
tým České mincovny