Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze minulá objednávka mě mile překvapila rychlostní doručení. Jinak se jedná o bezkonkurenčně nejpomalejší tuzemský e-shop. Obvykle mi mnohem rychleji dojdou zásilky z Polska, často i z Číny. Absolutně nelze věřit informacím, že je nějaké zboží skladem ani informaci o datu doručení. U poslední zásilky (na prodejně má být zboží údajně dostupné) zatím stále marně čekám na info, že mohu vyzvednout. Pokud stejný produkt lze koupit jinde, pak rozhodně nemá smysl ztrácet čas s ČM.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Dobrý den, pane Luboši,

    omlouváme se komplikace. Bohužel se jednalo o technickou chybu.
    Vaše objednávka je pro Vás již od 31.3. připravena k vyzvednutí.

    Hezký den,
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání letošní sady mincí, tedy doprava až k převzetí bez problému.
    Bohužel jsem nesmírně rozezlen způsobem oznamování katalogu a možností objednávky. Sedím u počítače, přijde mi váš nabídkový katalog a než stačím dolistovat k mé požadované položce a odkliknout objednávám, objeví se "vyprodáno". To se opakuje již třetí rok. To si děláte ze zákazníků srandičky? Mám všechny sady oběžných mincí za posledních 20 let, v posledních třech letech pouze jenom ty dětičky. Ing. Zdeněk Čížek

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Dobrý den, pane Čížku,

    vnímáme, stejně jako Vy, enormní zájem o sady oběžných mincí v posledních letech. Systém on-line rezervací funguje pro všechny zákazníky stejně - každý zákazník má možnost s předstihem zjistit datum zveřejnění nového emisního plánu. Konkrétní čas není záměrně uváděn z důvodu, abychom předešli přetížení serveru a s tím spojeným možným komplikacím. Každý zákazník má zároveň limitováno maximální možné množství pro osobní rezervaci počtem 2 ks / 1 druh sad.

    V případě, že se Vám nepodaří zarezervovat on-line (ano, opravdu se jedná o úsek několika málo minut, který stačí k tomu, aby bylo ze strany zákazníků zcela vyrezervováno), se vždy můžete obrátit na naše prodejny nebo na náš centrální zákaznický servis, ať už e-mailem, nebo telefonicky. Při včasné reakci lze tento neúspěch zažehnat s pomocí našich vstřícných kolegů.

    Hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • To co si objednáte to dostanete
    • Jsem dlouholetý odběratel této mincovny a v letošním roce budu muset kupovat některé sady od překupníků za trojnásobné ceny. V loni mincovna své dlouholeté zákazníky odkázala na eshop na kterém 2min po zveřejnění nebylo možné rezervovat vybrané mince protože už nebyly. Jak prodaly 5000 náklady sad za 2 min. Žádné vysvětlení ani rada jak si zajistit mince ,které vycházejí v příštím roce. Mince se prodají stejně tak co je nám po zákazníkovi.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Se zvýšenou poptávkou po sadách oběžných mincí v posledních letech jsme samozřejmě obeznámeni. V případě, že se Vám nepodaří zarezervovat včas, nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky - vždy Vám rádi vyjdeme vstříc a najdeme společné řešení. Pokud z Vaší strany není podnět, není v našich silách tušit, že pro Vás něco neproběhlo uspokojivě.

    Děkujeme a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V tomto obchodě nakoupí pouze ten, komu nevadí poslat prodejci peníze a následně čekat týdny, jestli obdrží zakoupené zboží, popř. výzvu k odběru. To se zcela nepochopitelně týká i zboží skladem. Komunikace s obchodníkem mizerná.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený pane Luboši,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Obratem jsme kontaktovali konkrétní prodejnu, která Vaši objednávku zpracovává a vyžádali promptní řešení problému. Kolegové se Vám ozvou ještě dnes.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevýhodou obchodu je to, že na prodej některých produktů má monopol. Jinde je tedy koupit nelze, popř. jedině s obchodní přirážkou. Takže nezbývá, než nakoupit zde, pak se obrnit trpělivostí a čekat. Ve vyřizování objednávek se jedná o nejpomalejší e-shop vůbec. V pomalosti dodání ho překonávají snad jen některé čínské obchody.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený pane Luboši,

    děkujeme za Vaše hodnocení nákupu.

    Co se týče našeho sortimentu, většina našich produktů je dostupných i jinde, i my máme své smluvní partnery, kteří jej přeprodávají.

    Vaše recenze se vztahuje k objednávce, kterou jste vytvořil dne 13.12., ke dni 15.12. jsme zaevidovali Vaši platbu a 18.12. jsme balíček předávali přepravci, který Vás 19.12. kontaktoval ohledně jeho doručení. Vzhledem k tomu, že se ve chvíli objednávky nejednalo o skladové zboží, ale o zboží s termínem dodání "do 21 dnů", došlo k uspokojení objednávky relativně brzy.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Velmi dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Při potvrzení Vaší objednávky e-mailem, jste byl informován o předpokládaném termínu dodání, který byl 8.1.-10.1. z důvodu celozávodních inventur. Tento termín byl zcela dodržen, jelikož
    Vaše zásilka byla předána Zásilkovně dne 9.1.

    Hezký den,
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Žádná není
    • Stříbrné mince červenají jen u ČM i když to není na závadu ale nevypadá to dobře

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Stříbro přirozeně oxiduje a i přes důkladné kapslování nelze tomuto chemickému procesu zcela předejít. Oxidace se nicméně projevuje povětšinou černými skvrnami. V případě, že máte pochybnosti ohledně zboží, které máte doma, nás můžete kontaktovat.

    Děkujeme a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prozatím mi zboží nedorazilo,i když je uhrazeno

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    V notifikačním e-mailu jste byl informován o předpokládaném termínu expedice 13.-15.11. v případě, že platbu provedete v den objednávky tj. 9.11. Platbu jste provedl dne 13.11.
    Zboží bylo předáno dopravci dne 16.11.

    Hezký den,
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádná zpráva, nevím.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    S pozdravem
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Teprve po učinění objednávky a zaplacení zboží jsem se dozvěděl, že zboží nebude dodáno řádově ve dnech, ale za měsíc. Ani tento termín, tedy více jak za měsíc, jsem nic neobdržel. Takže momentálně jsem dlouhodobý mnoho tisícový sponzor České mincovny. Obávám se, že pokud objednávku zruším, peníze mi ČM zase bude vracet měsíce.
    • Nikdo z obchodu nijak nekomunikuje, přestože je již po předpokládaném termínu dodání.

    Již nikdy od ČM nechci nic kupovat.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený pane Jane,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Objednal jste si medaili, která je technologicky velice náročná na výrobu = vysoký reliéf upravený patinou a smaltem. Tyto produkty se vyrábí pomalu a z výroby nám na sklad putují maximálně po desítkách kusech týdně, s ohledem na požadovanou kvalitu, za kterou klientovi ručíme, nelze výrobu urychlit. Na tuto unikátní medaili, jelikož již není dostupná na e-shopu ani v kamenných prodejnách, evidujeme stále velký počet náhradníků, kteří jsou ochotni si na dodání počkat.

    Orientační datum dodání Vám bylo sděleno e-mailem od 20.-23.10. Dnes je 24.10. a systém Vám bude v následujících hodinách odesílat automatickou zprávu o zpoždění expedice s omluvným dovětkem. V případě, že máte pochybnosti ohledně vyřízení objednávky, stačí zavolat na naši telefonickou linku, která je k dispozici od 9 do 16 hod., kam se vždy dovoláte.

    V případě, že o tuto medaili již nadále nemáte zájem, můžete nás o tom informovat i e-mailem - peníze vracíme do 2 pracovních dnů bez výjimky.

    Příjemný den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedodáno v řádném termínu!

    Zboží - medaile zatím není. Objednáno více jak před měsícem, termín dání mezi 16. 10. až 19. 10. a dosud nic, ani omluvný e-mail! Nejsou schopni zavolat, poslat e-mail, kdy by vysvětlili z jakého důvodu není splněn řádný termín dodání.
    J. Š.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážená paní Jitko,

    děkujeme ze Vaši recenzi.

    Vidím, že omluvný e-mail Vám náš systém automaticky odeslal včera, tedy den poté, co jste uveřejnila toto hodnocení. Zároveň byla tato záležitost z Vaší strany řešena, taktéž včera, telefonicky, kdy jsme Vám sdělili předpokládaný termín dodání.

    Děkujeme za pochopení nastalé situace a trpělivost. Věříme, že delší čekání na medaili Vám posléze vynahradí preciznost zpracování.

    Pěkný den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mám rezervaci na mince a přijde mi informace o tom ,že je moje rezervace zrušena z důvodu nedostatku kusů! Kdo to objednává a zařizuje s ČNB tak by měl dostat za uši!

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    mincí u ČNB objednáváme dostatek, ale bohužel poslední dva roky dostáváme méně zboží než jsme si objednali. Trh s mincemi se v posledních dvou letech značně změnil. Přibylo více smluvních partnerů ČNB ( počet se navýšil až trojnásobně) a z tohoto důvodu jsou naše některé objednávky kráceny.
    Emisní náklad mincí zůstává stejný a mince jsou a budou dostupné u jiných smluvních partnerů ČNB, kteří nemají takové množství rezervací - zákazníků jako my. Děkujeme za pochopení.

    Hezký den,
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Strasne dlohy termin dodani zbozi co je skladem

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    zboží razíme postupně. To znamená, že není ražena celá emise najednou. Jakmile naskladníme zboží z výroby, expedujeme objednávky dle termínu dodání.
    Není tedy pravda, že máme zboží skladem a neexpedujeme. Prodejny jsou vždy zavezeny s prvním naskladněním.
    Objednávky, které jsou vytvořeny přes e-shop, jsou vykrývány z centrálního skladu v Jablonci n. N., nikoli z prodejen.

    S pozdravem
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    svévolně si ruší objednávky, jak se jim zrovna hodí...

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    jediné rezervace, které rušíme, jsou na mince emitované ČNB, nikoliv Českou mincovnou. U těchto mincí nemáme bohužel vliv na počet dodaných mincí a v případě, že nám ČNB nedodá dostatek mincí na vykrytí všech předběžných rezervací, jsme nuceni rezervace kusově krátit nebo v nejzazším případě rušit. Tato situace již trvá nejméně rok a půl a jako sběratel jste jistě s touto problematikou obeznámen.

    Děkujeme za pochopení.
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    nejde hodnotit kladně když zboží sice s omluvou ještě není doma a i na datum dodání zapomněli

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    v případě, že máte pochybnosti ohledně termínu dodání mincí, není nic snazšího, než nás kontaktovat napřímo e-mailem nebo telefonicky a vznést dotaz.

    Vámi objednaná mince je ražena v emisním nákladu 10 000 ks. Takové emise jsou raženy postupně ve vlnách, aby byla zajištěna plynulost výroby dalších ražeb. Doražba tohoto produktu nám dorazí v rámci 10 dní, poté budeme schopni Vaši objednávku vykrýt a expedovat.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Před 18 dny zaplaceno a pořád nedorazilo. Hlavně, že se s platbou spěchá.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    v případě, že máte pochybnosti ohledně termínu dodání mincí, není nic snazšího, než nás kontaktovat napřímo e-mailem nebo telefonicky a vznést dotaz.

    Vámi objednaná mince je ražena v emisním nákladu 10 000 ks. Takové emise jsou raženy postupně ve vlnách, aby byla zajištěna plynulost výroby dalších ražeb. Doražba tohoto produktu nám dorazí v rámci 10 dní, poté budeme schopni Vaši objednávku vykrýt a expedovat. V případě, že pro Vás již tento termín dodání není uspokojivý, stačí zažádat o vrácení peněz.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jako dlouholetému odběrateli ruší mé objednávky a upřednostňuje "překupníky" !

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    Co se týče situace s mincemi ČNB, všem zákazníkům vysvětlujeme náš postup, který aplikujeme při stornu rezervací - tedy krácení nejdříve veškerých rezervací z X ks na 1 ks a až následně dochází ke kompletnímu stornu, pokud nám ani po tomto krácení nezbývají mince na vykrytí všech rezervací. Převis rezervací nad reálně dodanými mincemi je takový, že se nám nedaří vykrýt více než 10% celkového objemu rezervací.

    Nabídky, které vidíte na sekundárním trhu, tedy nejsou mincemi od nás, nýbrž od dalších smluvních partnerů ČNB, kteří disponují volnými mincemi a nabízejí je tak zákazníkům i ve větším počtu. To si my v současné situaci nemůžeme dovolit a jsme rádi, že dokážeme 1 ks vykrýt alespoň malé množství zákazníků, kteří rezervace zadali již v roce 2019 - ti mají samozřejmě z hlediska vykrytí přednost.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny

    • Česká mincovna poslední dobou kašle na zběratele. Nahrává překupníkům

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    Vaše tvrzení se nezakládá na pravdě - situaci ohledně konkrétního produktu, který jsme shodou okolností měli možnost na veletrhu Sběratel nabídnout, jsme Vám již vysvětlili. Odpověď najdete ve Vaší e-mailové schránce.

    Děkujeme a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vyšší ceny
    • Chabá komunikace, není možno se dovolat
    • Dlouhá čekací lhůta pro výdej zboží

    Česká mincovna má jako výhradní dodavatel mincí pro ČNB výsadní postavení na trhu a využívají toho při svém podnikání. Proto si také dovolí vyšponovat ceny oproti konkurenci o něco výše. Fajn, to bych pochopil. Nicméně za vyšší cenu bych na oplátku čekal lepší služby. Oproti konkurenci na zboží čekáte však dlouho, když se snažíte dovolat na zákaznickou linku či přímo na prodejnu, nikam se ani po opakovaných pokusech nedovoláte a když je konečně zboží připraveno k vyzvednutí, prodejna a její obsluha také nepůsobí úplně nejpřívětivějším dojmem. Moje celková zkušenost je tedy negativní.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení nákupu u nás.

    Vaši objednávku jste vytvořil přes e-shop 27.8. a o den později byla schválena fixace ceny Vámi objednaného produktu. Jelikož jste objednal přes e-shop, zboží se obvyklým způsobem přesunulo na zvolenou prodejnu - pravidelným závozem, který jezdí 2x v týdnu - a k vyzvednutí bylo následně od 4.9. V případě, že na zboží spěcháte, je nutno objednávat přímo ze skladových zásob prodejny.

    Co se týče zákaznické linky, je k dispozici každý všední den od 9.00 do 16.00 hod, k nám se dovoláte vždy a je možno si vyžádat zpětné zavolání. Na prodejně vyřizují telefonáty současně s obsluhou zákazníků, kteří jsou fyzicky přítomni na prodejně, a tedy se může komunikace zdát složitější. V každém případě máme k dispozici i kontaktní e-mailovou adresu - zde také odpovídáme denně.

    Hezký den,
    tým České mincovny