Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jsem zákazníkem mincovny již mnoho let. Nakupovat však na jejich e-schopu je opravdu horor. Nikdy nevím co mám objednáno , potvrzeno, rezervováno a podobně. Už jsem zažil že se mi objednávka ztratila úplně. Dokonce ani nevím na co mám zaplacené záloh, nebo kdy byly zálohy vyúčtovány. Myslím si že by si zákazníci zasloužili vstřícnější přístup. Zatím přistoupili k systému-utajíme kontakty aby si nikdo nemohl stěžovat a obchod jde dál. Hlavně když nás nikdo neobtěžuje. Že pane řediteli? Tak snad Vám jen popřeji aby vám to vydrželo.

  • Dobrý den, můžete někdo sdělit zkušenosti s fin. zhodnocením , pozitivním/negativním, produktů např. pamětních mincí zakoupených u Národní Pokladnice?
    Mám na mysli dobu několika let (2-10 let).
    Děkuji za odpovědi

  • Dobry den,
    mohl by mi, prosim,nekdo vysvetlit proc ma smysl kupovat investicni zlato v CR, kdyz CNB drzi umely kurz koruny vuci EUR?

    Maly priklad:
    https://ceskamincovna.cz/investicni-zlata-cihla-5-x-1-g-multicard-393-8278-d/

    za 6254 CZK

    kamenny obchod v Drazdanech
    https://www.bessergold.de/goldmuenzen-goldbarren-dresden-1/goldbarren-verkauf-dresden/goldbarren-5-gramm/kinebarren-5-gramm-feingold-heraeus-argor-heraeus.html

    198,24 € x 27,02 CZK je uzasnych 5356,4448 CZK

    Rozdil 904 CZK, necelych 17%

    To mi zrovna jako skvela investice nepripada...

  • Tom: Dobrý den,
    prosím zavolejte do ČM 483 513 513. Obratem sdělíme zádrhel nebo najdeme řešení.
    S pozdravem tým podpory prodeje ČM

  • Má někdo zkušenost se včasným posláním objednaného zboží? Čekám skoro měsíc a vůbec nekomunikují a nemalá částka je z účtu pryč a nic. Co ostatní?