Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Přestali slučovat objednávky. Pokud by uvolňovali vše najednou ( na celý měsíc) neměl bych s tím problém. Ale jsem vyzván obden. Tím se mi to prodražuje

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený pane Petře,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení nákupu u nás. Slučování objednávek vyžaduje mnoho ručních zásahů, což v minulosti vedlo k prodlužování termínu dodání, a proto byla tato služba zrušena.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na dotazy

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    bohužel jsme žádný Váš dotaz nedostali.

    Hezký den,
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi s datem dodani 19.4. stale nedorazilo

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    termín doručení v notifikačním e-mailu je pouze "předpokládaný". V daném termínu přišlo více objednávek než bylo zboží skladem. Zboží jsme ihned objednali, ale jelikož dané zboží nakupujeme od našeho zahraničního dodavatele došlo tímto k prodlevě.
    Tento týden bude Vaše objednávka expedována.
    Hezký den,
    tým České mincovny, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno, ale nedorazilo

    Obchod se chová jako banda podvodníků, opravdu jsou solidní obchod nebo jsou to podvodníci? Kladu si tuto otázku . Zboží jsem si objednala 6.4. a následně jsem poslala peníze (dost peněz) z účtu. Po několika dnech mi přišel dotazník spokojenosti zákazníka, následně po dalších několika dnech mi přišla do mejlu faktura, další dny uplynuly a já stále čekám na zboží nebo nějakou zprávu kdy bude zboží doručeno, je 19.4. a pořád nic. Tak hlavně že včas poslali dotazník na spokojenost zákazníka s nákupem. Asi na těch pár zlatých slitků zapomněli - že neposlali, hlavně že poslali fakturu do mejlu za zboží s tučným: NEPLAŤTE, asi měli strach, že bych zaplatila ještě jednou. Už beztoho jsem blbá, že jsem se dala do nákupu u této podivné společnosti, která inzerovala u zboží skladem, že bude dodáno do pár dnů. Takže to budu muset řešit a to jsem si myslela, že to bude bezproblémová objednávka.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážená paní Smolíková,
    děkujeme za vaši zprávu i když není vaše hodnocení příliš pozitivní. Váš případ jsem prověřila a skutečně jste si objednávku vytvořila 6.dubna. Peníze nám však na účet přišly až 11. dubna a obratem jste od nás dostala zprávu, která potvrzuje přijetí platby. V té době nebylo požadované zboží skladem a tak byla vaše objednávka zpracována až 17. dubna.
    Nyní je zásilka expedována a podle informací ze stránek České pošty vidím, že vám dnes bude doručována.
    Rychlost vyřízení objednávky určuje především rychlost úhrady a pak navazující skladová dostupnost.
    Platba kartou je nejrychlejší, v takovém případě dochází k přepsání peněz téměř okamžitě. U bankovního převodu se čeká i několik dní, než si banky peníze převedou. Pokud tedy na zboží pospícháte, je potřeba zvolit nejrychlejší platební metodu. Vy jste uhradila možná i relativně brzy, ale trefila jste se do Velikonočních svátků, kdy banky nepracovaly :-)

    Dovolím se tedy ohradit proti vašemu označení naší firmy, podvodníci opravdu nejsme. Dnes vám bude zboží doručeno a doufáme, že s ním budete spokojená.

    Hezký den, Tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po tydnu stále nic a doruceni nikde.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážená paní Moucová,
    dne 12.4. jste si vytvořila objednávku na našem e-shopu. V potvrzovacím e-mailu jsme vám poslali avizovaný termín expedice 14-17.4. Trochu jsme čekali na skladovou dostupnost a tak byla objednávka zpracována 17.dubna.
    Nyní je zásilka na výdejním místě připravena k vyzvednutí a termín pro uložení je do soboty 22.4.!
    Nezapomeňte si tedy svou zásilku vyzvednout včas :-)

    Hezký den, tým České mincovny

  • příliš dlouhá dodací doba, zaplacená zboží zatím nedorazilo takže jak hodnotit něco co se zatím nedostalo k zákazníkovi?

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    při potvrzení Vaší objednávky dne 28.3. Vám přišel informační e-mail, kde byl uveden: Předpokládaný termín dodání je: 10.4. - 13.4. Tento termín byl také námi dodržen. Zboží máte připravené k vyzvednutí na prodejně.

    Hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ŠPATNÁ

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Objednávku jste uhradil 7.4. na Velký pátek. Zásilka byla odeslána v úterý 11.4. tedy po Velikonočním pondělí.
    Z naší strany byla objednávka řádně vyřízena.

    Hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem schopen pochopit, že mají dlouhé dodací lhůty. Taktéž chápu, že se může stát, že v rámci větší objednávky zapomenou něco poslat (1 plechovou etui), přestože to bylo zaplaceno.
    Co je ale podle mě neomluvitelné a neakceptovatelné, že na reklamační e- mail nemám ani po 13 dnech žádnou reakci.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Dobrý den, pane Marku,

    omlouváme se za pozdější vyřízení Vaší reklamace. Došlo k pochybení z naší strany.
    Vaše etue Vám byla již zaslána.

    S pozdravem,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi dlouhé doby dodání od zaplacení.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Termín expedice je uveden v informačním e-mailu o potvrzení objednávky.
    Váš předpokládaný termín dodání je: 3.4. - 5.4.

    Hezký den,
    tým České mincovny

    • nemůžu doporučit, mince zatím nepřišla, ač byla současně s objednávkou zaplacena

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    v informační e-mailu o přijetí objednávky, jste byl informován o termínu expedice mezi dny 28.3. - 30.3.

    Hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zakázka zaplacena, avšak dosud nedoručena!

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    v e-mailu, který potvrzoval přijetí Vaší objednávky, jste obdržel následující informaci:

    "Předpokládaný termín dodání je: 12.4. - 14.4.. Tento termín je platný pouze v případě, že úhradu provedete v den objednávky. Pozdější úhrada prodlouží termín dodání."

    Dnes je 31.3., téměř dva týdny před stanoveným termínem doručení. Vámi objednané zboží není skladem, termín naskladnění znáte, nevíme tedy, jak více Vám v tuto chvíli můžeme pomoci.

    Hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • již přes měsíc čekám na tuto zásilku a stále jsem jí neobdržel, i když jsem platbu uhradil obratem a nešla ani žádná informace o zdržení.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení nákupu. O zpoždění objednávky, ke kterému došlo z důvodu delšího čekání na doražbu mincí z výroby, jsme Vás informovali e-mailem 9.3. Nyní je již balíček na cestě k Vám.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za drobné zpoždění - Vaše objednávka již byla předána přepravci. Pro sledování zásilky využijte trasovací číslo, které Vám bylo zasláno e-mailem. Dodání zboží by mělo proběhnout během následujících dní.

    Hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustále zpožděni zakoupeného zboz
    • Novinka od února, zrušení možnosti slučování objednávek.

    Viz. můj předchozí negativní komentář.
    Platící zákazník (sběratel) nemá pro ČM žádnou hodnotu, člověk co kupuje věci po jednom kusu je jen přítěží pro tuto společnost, ta má ráda překupníky kterým může prodat X kusů od každé položky. Pro překupníky je vždy a vše, platící nula s jednotky kusů si počká nebo nedostane vůbec nic.
    *****************
    Od února zrušena možnost slučování objednávek, je potřeba za každou věc platit zvlášť poštovné, argumentace ČM že jako dobré gesto přidali levnější zasilkovnu (pošta 99, zasilkovnu do ruky 109), je opravdu směšná, nejen že zasilkovna do ruky tak jako to dostanu u pošty je dražší, ale nevím co to má kompenzovat, když u každé objednávky prostě to kilo za poštu musíte platit.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Dobrý den,

    pokud jste na pochybách ohledně termínu dodání, stačí nám zavolat nebo nás kontaktovat e-mailem a rádi Vám vysvětlíme situaci.

    Aktuálně evidujeme jediné zpoždění týkající se Vašich objednávek u mince s pokovem (ruthenium). Tento finální pokov nám zajišťuje náš partner, jelikož my pro tuto specifickou úpravu nemáme technologii - zde došlo k reklamaci jedné z dodávaných várek těchto mincí z důvodu nespokojenosti s kvalitou provedení. Proto se nyní čeká na novou várku, která by k nám měla od partnera dorazit začátkem příštího týdne a vykrýt tak čekající objednávky. Toto vše naši zákazníci, kteří na ruthenium čekají stejně, jako Vy, vědí, jelikož zvolili kontakt napřímo a nikoliv portál Heureka.cz nebo náš Facebook, kde se přímo s obchodním oddělením nespojíte.

    Vaše tvrzení ohledně přístupu k zákazníkům si tímto dovolujeme vyvrátit. Česká mincovna si váží drobných sběratelů a těší nás, když jim můžeme věnovat naši maximální péči. Každá komplikace, ať se jedná o zpoždění avizovaných dodávek z výroby nebo postupy krácení objednávek ze strany ČNB v posledních měsících, nás velmi mrzí právě kvůli negativnímu dopadu na každého jednoho koncového zákazníka.

    Co se týče slučování objednávek - ano, je zrušeno z důvodu přechodu na nový interní systém, ve kterém již tato funkce není možná. V praxi již neexistuje mnoho e-shopů, které službu slučování objednávek poskytují a tak věříme, že zákazníci tuto skutečnost budou akceptovat. Doprava Zásilkovnou na výdejní místo Vás vyjde na 79,- Kč.

    S pozdravem,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opětovně více než měsíční zpoždění, stále čekám.

    24. Ledna objednáno, doručeno mělo být do 6. Února, dnes je 13. Března a zboží stále nemám. Z mých pěti posledních objednávek je to již čtvrtá která má více než měsíční zpoždění. Ale jsem rád že mnou objednané zboží, které pro mě není skladem, je ovšem skladem pro překupníky kteří ho neustále obchodují na Aukru či Facebooku.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Dobrý den,

    odpověď na Vaši recenzi jsme Vám odeslali výše. Důvodem, proč mají někteří zákazníci mince dřív, je především to, že se nerazí celý emisní náklad najednou. Mince vyjde v počtu, který byl při prvoražbě a další kusy se pak z výroby dodávají postupně dle výrobního plánu. Pokud jste je tedy ještě neobdržel, pak jsou ve výrobním procesu.

    Děkujeme za pochopení a jsme opět s pozdravem,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    OPĚT MĚ CHYBÍ DVĚ MINCE

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,
    váš případ jsme řešili na základě vaší zprávy i interně přímo s vámi. Zboží prochází před odesláním z České mincovny dvojí kontrolou. Nyní při opakovaných kontrolách skladů i váhy zásilky nic nenasvědčuje tomu, že by zboží nebylo kompletně odesláno. Pokud by byla chyba zjištěna a potvrzena, obratem bychom vás informovali a chybu napravili.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod Vam nezasle zadnou informativni SMS, ze mate zbozi pripraveno k vyzvednuti.
    • Z informativniho emailu, kde vam sdeli, ze si zbozi muzete vyzvednout se dozvite, ze zbozi, ktere nevyzvednete do 14 dni, ac zbozi mate zaplaceno: "... Vám bude účtováno poštovné ve výši 129,-Kč a poplatek 200,-Kč za vícenáklady se zpracováním nevyzvednuté zásilky...." Popravde zni to dost "pozitivne" na prvni email, ktery dostanete.

    Nakupuji u teto spolecnosti opakovane. Poprve jsem si dala ulozit zbozi na prodejne a popravde jsem v soku ze zneni prvniho informativniho emailu, ktery obdrzite jakmile je zbozi pripraveno k vyzvednuti. pricemz toto sdeleni neni zcela v souladu s bodem V. Dodani zbozi VOP tohoto prodejce, kde je navic uvedno : "V případě, že kupní cena byla uhrazena, dodá Prodávající Kupujícímu zakoupené zboží na dobírku, a to na náklady Kupujícího, přičemž kupní cena zboží bude Prodávajícím navýšena o dopravné, pojistné, balné, administrativní poplatek.." Zcela nerozumim. Tedy zbozi v takovem pripade platit 2x? Puvodni uhradu si prodavajici ponecha?

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V případě pochybností o postupu při nevyzvednutí objednávky na naší pobočce se stačí dotázat.

    Postup tedy vysvětlíme zkráceně: pokud si zákazník nevyzvedne ve lhůtě 14 dní na prodejně své uhrazené zboží, prodejna ho zašle zpět na centrální sklad. Zde k objednávce dle našich VOP přičteme poštovné ve výši 129,- Kč a zasíláme balíček na dodací adresu zákazníka prostřednictvím České pošty. Pokud ani tak nedojde k úspěšnému doručení, kupní smlouva tím zaniká a zákazníkovi je vrácena fakturovaná částka zpět na účet, mínus naše vynaložené náklady na poštovné.

    Administrativní poplatek za dodatečné zpracování objednávky není pravidlem, ale v případě, že se jedná o opakovaný případ u daného klienta, můžeme přistoupit k jeho naúčtování, abychom tak zabránili chronickému nevyzvedávání zásilek na našich pobočkách.

    Hezký den,
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží je velmi předraženo.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Dobrý den,

    ceny zboží se odvíjejí dle ceny zlata a stříbra.

    Hezký den
    tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžkopádnost. Zboží je nutné rezervovat, obvykle je vydáváno v malých počtech, takže je uměle zvyšován převis poptávky, který jen nahrává spekulantům a překupníkům. Nevím, zda je to i nepružností ČNB, ale hlavní vinu přikládám neschopnosti obchodu.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený pane Milane,
    nerozumíme úplně tomu, jaké zboží máte nyní na mysli. ČNB vydává svůj emisní plán vždy na ucelené 5tileté období. Česká mincovna vydává svůj emisní plán na následující rok vždy na podzim cca v listopadu.
    Od chvíle zveřejnění emisního plánu je možné vytvářet rezervace. Náš e-shop má nastavený maximální limit pro vytvoření rezervace a tak zabraňujeme objednání velkého množství na jednoho zákazníka. U žádaných produktů, kde je velká poptávka je emisní náklad vyrezervován ve velice krátké době. Různé produkty mají různě vysoké emisní náklady. Obecně platí, že čím menší emisní náklad, tím bude produkt investičně zajímavější. Z toho důvodu je stanovení správné výše emisního nákladu poměrně důležité, zejména u investičních a sběratelských produktů. Naopak u dárkových produktů jsou emisní náklady velmi vysoké tak, aby byly stále dostupné. U těchto produktů se však nepočítá s jejich zhodnocením v čase.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým České mincovny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednal jsem dvakrát stříbrné mince a při vydání mi bylo sděleno že prostě nemají.

    Mince k narození dítěte došly.

    Reakce obchodu Česká mincovna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení nákupu. O krácení/rušení rezervací pamětních mincí ČNB jsme informovali již před rokem a letos zůstává situace stále nepříznivá. Věříme, že v příštím roce již dojde ke zlepšení a Česká mincovna bude opět schopna pokrýt veškeré přijaté rezervace.

    Děkujeme za pochopení a hezký den,
    tým České mincovny