Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden čekání od automatické registrace objednávky, bez jakékoli komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za prodlení v komunikaci. Bohužel tím, že jste objednával v pátek odpoledne, došlo vzhledem k víkendu a následnému svátku ke zpoždění v našem standardním procesu zpracování objednávky. Začali jsme Vaši objednávku řešit hned první pracovní den po svátku, ale v tu dobu jste se již rozhodl ji stornovat. Oceňujeme, že jste nás na tento problém upozornil. Upravíme procesy a komunikaci s našimi zákazníky tak, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Doufáme, že nám dáte příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb při příští objednávce. S přáním hezkého dne, Tomáš, zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    4.10 .2024 zaplatena zalohova faktura 10.10.2024 ziadna spätna vezba ani info o dodani

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se, že jsme Vám včas nepotvrdili přijetí platby. Vámi objednané zboží bylo již expedováno, vzhledem k cílové destinaci a zvolenému způsobu dopravy byla však doba doručení delší než je u nás standard. Jsme rádi, že máte již zásilku ve svých rukách, a přejeme, ať Vám čerpadlo dlouho a spolehlivě slouží. S přáním hezkého dne, Patrik, zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží prý bylo odesláno před 6 dny, ale nic doručeno nebylo a ani DPD o balíku nevede evidenci......

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za chybu při expedici, která způsobila zpoždění v doručení Vaší objednávky. Vaše zásilka byla předána přepravci a podle našich informací by Vám měla dnes dorazit. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne, Kateřina, zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byly dodány dvě stejné připojení na hadici a rozdílné připojení . Jedna 1/4 a druhá 1/2.

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že Vám bylo dodáno jiné zboží, i my někdy uděláme chybu. Prosím obraťte se na naše operátory prostřednictvím e-mailu nebo zákaznické linky, jsou připraveni s Vámi problém vyřešit k Vaší spokojenosti. Za vzniklé komplikace se omlouváme. Hezký den přeje Kateřina, zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednaný vak naprosto jiných rozměrů ( poloviční )i způsobu uchycení očko místo otvoru na ventil) průměr rukávu o hodně větší než díra příruby i když byl deklarovaný pro ten model co mám . Obchod by se měl věnovat prodeji "vietnamské módy" to nevadí že je jeden rukávek delší ....protože opravdu nechci být den dva bez vody než seženu nový a správný tak jsem ho namontoval a budu shánět nový a správný .

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi a upřímně litujeme, že Vaše zkušenost neodpovídala očekávání. Omlouváme se za nepříjemnosti, Vaše připomínky bereme vážně a poučíme se z nich. S radostí mohu sdělit, že jsme v přímé komunikaci s Vámi našli řešení, které by mělo situaci napravit a zajistit Vaši plnou spokojenost. Jsme vždy připraveni zlepšit naše služby, aby se podobná situace neopakovala. Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doufáme, že budeme mít příležitost Vám v budoucnu ukázat zlepšení našich služeb.
    S přátelským pozdravem, Tomáš, vedoucí online prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Docela dlouhá doba doručení. 14.1. jsem objednal, 23.1 přišlo.

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Velmi si zakládáme na rychlosti, proto nás mrzí zpoždění v doručení. Bylo způsobeno objednáním posledního kusu zboží ve stejný moment s jiným zákazníkem, který byl tentokrát tím šťastnějším. Vaše zboží jsme obratem doobjednali a expedovali z nové zásilky. Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
    S přátelským pozdravem,
    Kateřina, zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • stav zboží neodpovídal popisu

    Nakupoval jsem v kategorii "rozbaleno". Zboží mělo mít lehké kosmetické vady sleva byla cca 3 %. To co bylo v balíku vypadalo jako by jim to spadlo z paleťáku a potom to znovu zabalili. Promáčklá tlaková nádoba, promáčklá objímka tlakové hadice, ulomená plastová noha, ohnutá příruba tlakového spínače. Požádal jsem obchod o kompenzaci a bylo mi sděleno, že jsem si to objednal z kategorie "rozbaleno".

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, za Váš komentář děkujeme. Váš požadavek jsem řešil osobně a informoval jsem Vás o Vašem právu odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů a tím pádem vrácení celé zaplacené částky. Zboží, které jste zakoupil, bylo nabízeno v kategorii rozbaleno včetně popisu a fotodokumentace reálného stavu, bylo řádně odzkoušené a plně funkční se zárukou, byla na něj poskytnuta sleva a Vy jste s nákupem za těchto podmínek souhlasil. Mrzí nás, že jste nevyužil možnosti vrátit zboží v zákonné lhůtě, když produkt nesplnil Vaše očekávání.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tomáš Vaněk - Vedoucí eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost doručení zásilky
    • zaslání vadného čerpadla
    • na reklamaci nikdo 4 dny ani přes urgenci nereaguje

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme, že jste s námi sdílela Vaši zkušenost. Je nám líto, že jsme nesplnili Vaše očekávání a omlouváme se za nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili dlouhým čekáním na vyřízení reklamace. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná, pomáhá nám identifikovat slabá místa a zlepšit naše procesy. Budeme rádi, když nám dáte příležitost ukázat se v lepším světle. Přejeme hezký den, Tým Čerpadla Vrchlabí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • čerpadlo jsem dostal až na druhy pokus , poprvé jste mi poslali jiné čerpadlo.

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Jsme rádi, že se situace nakonec vyřešila, a uděláme maximum pro to, aby se podobná chyba už nikdy neopakovala. S přátelským pozdravem, Tým Čerpadla Vrchlabí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přišlo jen čerpadlo a redukce, ale bez lepidla,které je nutné pro nalepení těch redukcí.
    Na lepidlo stále čekám, je to chyba obchodu a nedostatečná kontrola při zabalení balíku. Stále čekám a to je již 19.7.2023 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, máte pravdu, je to naše chyba, za kterou se omlouváme, a s lepidlem posíláme jako omluvu dárek. Za Vaši recenzi děkujeme, bereme ji jako podnět ke zdokonalení našeho expedičního systému.
    S přáním hezkého dne, Tomáš Vaněk, vedoucí online prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekonečná dodaci lhůta.
    • Úsečná, povýšená, až arogantní komunikace.
    • Odmítání uznání vlastního pochybení.

    Již 8. den čekám na objednané zboží, dosud bezvýsledně. Namísto zboží dostávám robotické zprávy, jak usilovně pracují na vyřízení mé objednávky. Velký rozdíl není mezi naprogramovanou robotickou odpovědí a mailem “snad” živého člověka.

    Reakce obchodu Čerpadla Vrchlabí s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, vážíme si reakcí každého zákazníka. Delší dodací lhůta byla způsobena inventurami a z toho důvodu i uzavřením celé firmy, na tuto situaci jsme zákazníky našeho eshopu s předstihem upozorňovali. Expedováno směrem k Vám bylo ihned první den po inventurách. Mrzí nás, že jste komunikaci vnímal tak negativně a ujišťujeme Vás, že tento podnět bereme vážně a uděláme vše pro to, aby se kvalita naší komunikace zlepšila.
    Přeji Vám hezký den a mnoho úspěšných nákupů.
    Tomáš Vaněk, vedoucí online prodeje