Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo, dostala jsem mail, že bude expedováno za 5-7 dní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo poškozené. Dnes už 19 den čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu CeliakShop.cz

    Dobrý den, Leni,
    mrzí nás, že jste měla s objednávkou špatnou zkušenost. Při balení produktů si dáváme opravdu pozor a kontrolujeme každý kus jestli není nějakým způsobem poškozený. Stejně tak se snažíme balit produkty tak, aby vydržely přepravu. Moc se omlouváme, že v tomto případě se zboží právě nejspíš během přepravy znehodnotilo a Vy jste musela situaci řešit.
    Každopádně prosím zkontrolujte svůj účet, peníze by měly být připsány určitě zpět. Rádi bychom Vám ukázali, že tohle byl opravdu ojedinělý případ a byli bychom potěšeni, kdybyste nám dala ještě jednu šanci a společně jsme se mohli vidět u další objednávky :)
    Omlouváme se za komplikace a přejeme hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Všech 10 balíčků směs na pizzu a langose nebylo na spodní straně ca 1 cm svařeno, směs se sype z pytlíku ven, nedostatečná kontrola při balení balíku, v kamenném obchodě bych toto viděla hned, takhle nevím jak mám výrobky co nejlépe uskladnit aby se mi do nich nedostali moli.

    Reakce obchodu CeliakShop.cz

    Dobrý den, Leni,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost s nákupem! Vaši recenzi jsme sdíleli mezi všechny naše kolegy a opravdu nevíme jak se to mohlo stát. Za všechny kolegy mohu slíbit, že zboží opravdu před odesláním kontrolujeme (sami máme své zkušenosti s dodavateli) a některé dáváme i do speciálních sáčků, aby byly co nejvíce chráněny. Ihned jsme kontrolovali i ostatní kusy skladem ze stejné šarže a ty jsou v pořádku. Bohužel si myslíme, že vada nstala během procesu přepravy k Vám. Tím se však nechceme vůbec vymlouvat! Pro nás je to spíše další podnět ke zlepšení a vylepšení našeho balení. Za recenzi Vám moc děkujeme :) Budeme rádi, když nám dáte ještě jednu šanci a uvidíte, že budete spokojená :) Děkujeme!
    Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platil jsem přes jejich platební bránu a nefungovala. Po pár dnech jsem platil přes účet, konkrétně 29.4. Z obchodu se mi ozvali až 4.5. Uvidím, kdy zboží dorazí.

    Reakce obchodu CeliakShop.cz

    Dobrý den, Radime,
    velmi nás mrzí Vaše problémy s platbou. Bohužel nemáme žádné informace od provozovatele brány ani jiných zákazníků, že nastal výpadek. Vaši objednávku jsme však již o víkendu zabalili, přednostně odeslali a zítra by měla být u Vás.
    Neváhejte nás kontaktovat na emailu nebo na telefonu v případě, že budete cokoliv potřebovat. Rádi si vyslechneme i detailněji problém, který jste měl, abychom mohli předejít podobným situacím znovu.
    Mockrát děkuji a přeji pěkný den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu CeliakShop.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Převážnou většinu objednávek s položkami skladem odesíláme do druhého dne. Abychom však zákazníkům poskytli větší výběr, máme i pár produktů na objednávku, a na e-shopu jsou tak označeny, které se pro zákazníky snažíme získat od dodavatele co nejdříve, nicméně dodání se díky tomu může o pár dní protáhnout.
    Rádi bychom však i nadále zlepšovali své služby, a proto nás klidně kontaktujte, určitě spolu objednávku můžeme probrat :)
    Děkuji a přeji pěkný den!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po zaplacení objednávky jsem obdžela email, že zboží, které bylo na eshopu uvedeno jako skladem, momentálně nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    Po týdnu od objednání a zaplacení zboží volali, že zboží nemají. Mohu počkat další týden. Za dva dny budou dělat objednávku u dodavatele na mnou objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá čekací doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8 dní od objednání se nikdo neozval, objednávka stále nedorazila...čekám dál:-(