Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Klasická objednávka - dobře hodnocený eshop s více jak tisícem hodnocení. Platil jsem online. Z nějakého důvodu platba neproběhla, i když na obrazovce bylo vše O.K. Ještě ten den mě kontaktovali, platbu jsem zadal znovu a byl jsem ujištěn, že po připsání částky zboží odešlou. Skoro týden se nic nedělo. Tak tam volám. Borec proč a jaký že informace k objednávce chci... No asi protože jsem ještě neobdržel zboží ! ! ! Zeptal se mě tedy na číslo objednávky - touto otázkou bychom asi měli začínat že ano. No že zboží jim akorát dneska dorazilo na sklad a odpoledne ihned expedují. Dvě věci. Za prvé. Na jejich stránkách bylo zboží skladem jak při objednávce, tak při urgenci, tak dnes, kdy píšu recenzi. Za druhé. Zboží stále nedorazilo...
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den, Lukáši,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste měl s objednávkou komplikace. Omlouváme se za nedorozumění ohledně platby a komunikace – v momentě, kdy platba neproběhne úspěšně, nemůžeme bohužel objednávku vyřídit, dokud není platba připsána. Jakmile jsme obdrželi vaši opětovnou platbu, udělali jsme maximum, aby vaše zboží bylo odesláno co nejrychleji.
Co se týká dostupnosti zboží, přišlo ke zpoždění ze strany dodavatele, což nás mrzí a okamžitě jsme vás informovali, jakmile zboží dorazilo na sklad. Snažíme se být maximálně transparentní a zboží expedovat ihned po naskladnění.
Vážíme si vašeho pochopení a věříme, že doručení vaší objednávky proběhne co nejdříve. V případě dalších dotazů jsme vám plně k dispozici.
S pozdravem, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod nedal informace poště a když mi balík doručovali ,nebyla sem doma protože mi neměli jak dát vědět
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den, paní Pavlíno,
velmi nás mrzí situace, která nastala při doručení Vaší zásilky. Zpětně jsme zjistili, že došlo k systémové chybě, kvůli které nebyly poště předány potřebné informace o doručení. Omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám to způsobilo.
Intenzivně pracujeme na tom, aby se podobné chyby již neopakovaly, a rádi bychom Vám příště zajistili hladký průběh doručení.
Děkujeme za pochopení a za to, že jste nám dala zpětnou vazbu. Vážíme si toho.
S pozdravem, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
- Peníze vrátili na účet
- Volali mi, že zboží, které jsem si objednal a předem zaplatil, nemůžou dodat. Že prý dodavatel už nemůže dodat.
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den, Jaromíre,
děkujeme za vaše hodnocení a omlouváme se za vzniklou situaci, jednalo se o systémovou chybu s propojením dostupnosti k dodavateli.
S pozdravem, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Objenal jsem 4 ks kompletních zimních kol VEGA 20. Na vašich stránkch jste
uváděli, že je máte skladem. Po objednání mi bylo tel. oznámeno, že máte
pouze 3 ks.Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den, Zdeňku,
tato situace nás moc mrzí a omlouváme se za ní, ale i tak si vážíme vaší zpětné vazby díky niž budeme na tomto pracovat, aby se tato situace nikdy už nestala.
S pozdravem, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží, které mělo dle e-shopu být skladem je prý rezervované a nemůže být doručené, musel bych 10-14 dní čekat na další dodávku. I téměř týden po objednání je na e-shopu položka k dispozici stále skladem.. Po stornu a upozornění na tento fakt již žádná reakce že strany obchodu.
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den, Radovane,
moc se omlouváme za špatnou zkušenost při nákupu. Máte pravdu jednalo se o pochybení jednotlivce na naší straně.
Jsme ochotni vám vyjít vstříc, a to slevou při dalším nákupu.
Ještě jednou se omlouváme a věříme že při dalším nákupu budete spokojen.
S pozdravem, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
U produktu bylo při objednání uvedeno, že je skladem. Nicméně odpoledne téhož dne jsem byl informován, že dodavatel bohužel produkt nemá (a nevím kdy bude k dispozici), tudíž jsme se domluvili na zrušení objednávky.
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Petře,
děkujeme vám za vaše hodnocení. Mrzí nás tato situace, která nastala. Jednalo se o systémovou chybu, kde se nám u konkrétního produktu nepropisovala automaticky správná dostupnost.
Za celou situaci se Vám omlouváme.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neaktuální informace o dostupnosti na e-shopu.
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Miroslave,
moc se omlouváme za vzniklé komplikace. Jedná se o systémovou chybu, na které usilovně pracujeme.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Pneumatiky měly být dle informací na webu skladem. Po 3 dnech čekání jsem zaslala písemný dotaz, kdy mi bylo sděleno, že během následujících 2 dnů by mělo být doručeno dodavatelem do obchodu. Po dalších 2 dnech na můj nový písemný dotaz reakce, že pneumatiky budou doručeny (k nim) v polovině následujícího týdne.
Vzhledem k tomu, že jsem objednávala právě kvůli informaci, že je skladem (neopravitelný defekt na pneumatice - a tedy nepojízdné vozidlo), je pro mne tento přístup neakceptovatelný.Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den, Iveto,
Pokud je psáno u pneumatik poznámka "skladem" tak je u toho napsaná poznámka "Skladem u dodavatele" tzn že se může objednávka zdržet. Nicméně děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že po telefonické domluvě bylo vše dořešeno a pneumatiky máte u sebe.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
NIC NEVIM KDE JE MOJE OBJEDNAVKA
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Martine,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se vše telefonicky vysvětlilo a nakonec vše dopadlo dobře.
Budeme se těšit na váš další nákup.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem zboží skladem či skladem u dodavatele a ani po 14ti dnech nic nedorazilo, komunikace ze strany obchodu nulová. Absolutně nedoporučuji.
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Radku,
děkujeme za Vaše hodnocení.Jsme rádi že se vše vysvětlilo a nakonec vše dopadlo dobře.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
- Žádné potvrzení emailem nebo podobně
- Ani po šesti dnech nemám informaci jak to s objednávkou vypadá
- Příště nakoupím jinde
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Michaelo,
v prvé řadě vám děkujeme za zpětnou vazbu k objednávce. Je nám skutečně líto, že jsem nebyla spokojená. Bohužel se vaše objednávka sešla s maximální vytíženosti našeho eshopu a „přezouvací“ sezónou. Nechceme to brát jako výmluvu, ale jako prostor pro zlepšení. Omlouváme se vzniklé komplikace.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouhá doba dodání n apneu které mají skaldem
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Jiří,
děkujeme za vaší zpětnou vazbu. Co se týče dostupnosti pneumatik, tak se nám propisují dostupnosti na všech skladech, a to i ty u výrobce. "Skladem u dodavatele" . V tomto případě se skutečně jednalo o pneumatiky, které měl výrobce a díky tomu se dodání prodloužilo. Tímto se omlouváme za zdržení.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Taková ta klasika... Zboží uváděné skladem, nebylo skladem. A nebylo možné ho ani dodat.
Bohužel.Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Tomáši,
opravdu nás mrzí, že jsem se trefil do dílů, které bohužel nešlo již objednat. Stáhli jsme je z nabídky, a i tyto recenze
jsou pro nás motivací dělat to naše řemeslo ještě lépe;-)
S pozdravem, váš tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
- nemám žádné
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Romane,
"i mistr tesař se někdy utné" :-) Po telefonátu jsme si vysvětlili, že se jednalou pouze o ukliknutí v hodnocení
a jsme rádi, že jste byl nakonec s nákupem spokojen.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Nevím obchod předal zboží dopravci, - české poště - slíbili dodat včera,
nedodali. Nikdo mě nekontaktoval. Telefony neberou.Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Zdenko,
Děkujeme za vaší reakci, nicméně dovolte abychom to uvedli na pravou míru. V objednávce jste měla v poznámce uvedeno datumové rozmezí, ve kterém chcete zásilku dodat. Tato vaše žádost byla splněna, bohužel došlo k tomu, že jste chtěla ještě telefonicky dodání pozměnit u dopravce a ten patrně nebyl k dostižení tak jak píšete. Těší nás, že po vaší recenzi jsme si telefonicky vše vysvětlili a dopadlo vše nakonec dobře. Naší prioritou je spokojený zákazník a věříme, že i v tomto případě tak nakonec bylo. :-)
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Přišlo mi jiné zboží a čekali mě tři telefonáty, aby jim mohl zboží aspoň vrátit . Jestli přijde to správné uvidím
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den Marku,
jsme rádi za vaši reakci a ještě radši, že se celá situace vysvětlila a nakonec vše dobře dopadlo ;-)
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že Vás při další objednávce již nezklameme.
S přáním pěkného dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno po týdnu bez odpovědi že mám nebo nemám zboží na prodejně připravené k vyzvednutí
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé problémy.
Kolega z příslušné pobočky Vás již kontaktoval a pevně věříme, že vše proběhlo v pořádku.
S přáním hezkého dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
úhrada provedena v pondělí, zboží došlo v pátek.
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den,
Objednávka byla odeslána následující den, jediné co Vaší objednávku posunulo, byla platba bankovním převodem.
S přáním hezkého dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Žádná komunikace
Reakce obchodu CBdíly.cz
Dobrý den,
bohužel musíme oponovat na tuto recenzi, není úplně pravdivá.
Žádný email jsme od Vás neobdrželi tudíž nebylo nač odpovídat.
Vidíme že Vaše objednávka Vám byla již doručena.
S přáním hezkého dne, tým CBdíly.cz -
Nedoporučuje obchod
Nabízejí věci které nemají skladem a ani se neuraceji dat vedet.